minulla DNA:n kotimokkula ja se hidastelee jatkuvasti. minulla on kahden megan nopeus, mutta nopeus nousee korkeintaan 400 kbps. tekninentuki väittää että olen katvealueella, mutta kun katson kuuluvuuskarttaa niin näkyy olevan keskellä sisäpeitto aluetta. olen tehnyt myös kirjallisen reklamaation kuuluvuusalueesta ja olen saanut s-postiin vastauksen " osoite xxxx on katvealueella ja näin ollen osoitteessasi toimii vain EDGE verkko. lähetin on noin 2km päässä, mutta se on suunnattu toiseen suuntaan. voitte tässä tapauksessa alentaa nopeutta veloituksetta"
olen katveessa???
7
348
Vastaukset
tässä taas nähdään, millaista paskaa suomessa saa myydä ilman vastuuta.
- eron saanut
aina vaan tuntuu sama peli jatkuvan siellä DNA:ssa ja mihinkäs se nyt muuttuisikaan. minullekkin väitettiin että olisin katveessa vaikka lähetin on kilometrin päässä. liikkeessä josta laitteen hommasin olivat aivan ihmeissään ja sanoivat että se on kyllä kukkua. olen myös keskellä parasta sisäpeittoa. ja eihän niitä lähettimiä mihinkään suunnata, eikös ne nyt lähetä signaalia joka suuntaan. kyllä se on se kapasiteetin puute. minä taistelin vuoden verran sopimuksen purun kanssa ja vihdoinkin ero astui voimaan..
- fgii
jos vertaa DNA, soneraa, elisaa ja saunalahtea niin DNA tarjoaa kaikkein parhaimmat luotettavimmat ja nopeimmat yhteydet joten turha teidän on jauhaa paskaa DNA:n huonoudesta.
fgii kirjoitti:
jos vertaa DNA, soneraa, elisaa ja saunalahtea niin DNA tarjoaa kaikkein parhaimmat luotettavimmat ja nopeimmat yhteydet joten turha teidän on jauhaa paskaa DNA:n huonoudesta.
tarkoitinkin kaikkia firmoja, en pelkästään dna:ta.
- pääääätkiiiiii
harrastelijakirurgi kirjoitti:
tarkoitinkin kaikkia firmoja, en pelkästään dna:ta.
ole onnellinen jos sulla joku pelaa DNA:n kanssa. useimmilla ei pelaa. eikä sitä kukaan syyttä hauku. miksi haukkua jos kaikki toimisi kuten pitääkin. minä olen taistellut liki kuusi vuotta ja mikään yhteys tapa ei siellä toimi, valitettavasti.
- ja mastot.
Kyllä ne lähettimet mastoissa on suunnattuja. Esim. jos masto on valtatien varrella niin ne on suunnattu tielle, molempiin suuntiin, ja lisäksi jos lähellä on taajama niin myös sinne. Aivan maston lähellä voi olla paikkoja missä esim. 3G ei toimi tai toimii huonosti. Keskellä kaupunkia lähettimet on ympärisäteileviä, mutta kantama on lyhyempi.
- tyytyväinen 1 megan käyttäjä
Kokeile kieltää GSM/EDGE puolen käyttö, valitse liikennöinniksi "WDCMA only".
Jos et saa yhteyttä 3G:n puolella, niin vaadi operaattoria purkamaan sopimus, jotta sinun ei tarvitse maksaa turhasta. Vaadi myös hyvitys aiheettomista maksuista kirjallisesta reklamaatiostasi alkaen.
Minulla GSM tulee toisesta suunnasta voimakkaampana kuin 3G, joten "WCDMA preffered" ja "GSM preffered" asetuksilla mokkula kääntyy aina EDGEn puolelle.
Sinänsä ihmettelen, etteivät operaattorit neuvo asiakkaitaan asettamaan liikennöintiä 3G-alueella tuohon "WCDMA only" tilaan. "WCDMA preffered" toimii vain kun kaupungissa on vahva 3G-kenttä ja kesämökillä on vain GSM-verkko, silloinkin suosittelen normaaliasetukseksi "WCDMA only".
Puolivuotta sitten hain DNA kaupasta 2 päivän lainaan testimokkulan, palauttaessani sen tein 2 vuoden kytkyn ja olen yhä tyytyväinen asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256