että Lapuan katsatuskonttorikin on paree kun Kauhavan. Mä tiärän, että se sattuu - mutta niin se totuus yleensä teköö. Mä puhun totta ittelleni ja muille. Ja oon niin kipiä. Onkohan ne muut?
Lapualla on kuulemma kirkkahammat lamput tiänvarsis. Yhtenä yönä näin unta Lapuasta. Se oli kirkkahasti valaastu. Ihimiset oli onnellisia. Niin olin mäkin. Mä olin päässy Lapualle. Mä olin paratiisis.
Valitettavasti se oli vaan unta. Aamulla kun heräsin niin päätin kuitenkin kertoa ittelleni totuuren. Mä en oo paratatiis. Mä oon viäläkin vaan Kauhavalla. Ja taas teki totuus niin kipiää että...
Se on kuulkaa niin,
7
123
Vastaukset
- kippis....
Olin jo aikeis mennä nukkumaan, kun osuu tarinas silimiini....sattuu oikeen syrämmehen...auts...Jourun täs vissiin viälä teköön hömssyn myätäsuruhun...voimia sulle.
- perva
Kiitoksia myätäsurusta.
Sulle on kans käyny paska tsäkä..Eräs jenkkipastori on sun kohtalon toveris, mutta sen vaimo todisti, että Sen kokemus oli kyllä todellinen, eikä unta. Oli pastori kuulemma rypeny helvetissä reipas parikymmentä minuuttia ja vaimo todisti, että oli kokemusta ollu kun tavallisesti ei se mies oo niin paljoa ollu sekaasiin. Hihhulit, korjaan vakaumukselliset uskovaiset, osti sitten tätä kirjaa, koska tottakai siitä piti kirja kirjoittaa. Täytyyhän pastorin ja hartaan kristityn varoittaa muita lähimmäisiä. Mun oli pakko googlettaa teille tämän herkän ihmisen todistus asiasta...
http://video.google.com/videoplay?docid=-6590516484582845025#
Sinunkin pitään nyt kirjoittaa kokemuksestasi Lapualaisella katsastusasemalla kirja ja eiköhän sekin tule nousemaan bestseller-listalle, koska moni joutuu kuitenkin kokemaan katsastuksen kirot ja tietoisuus paremmasta paikasta, voisi luoda ihmisiin lujaa uskoa ja toivoa....Ehkä sittenkään ei se kynnys ole niin mätä....Sinähän et voi TIETÄÄ, että oliko se kokemus unta vai oikeasti todellisuutta, vaan vaimoltasi sun pitää kysyä, että olitko pahasti sekaisin herättyäsi, silloin se olisi ollu todellinen kokemus.
PS. En ole katsonut tuota linkkiä, vaan lukenut kirjan, joten en tiedä tiedä oikeasti miten todistavat, mutta luotan vakaumuksellisten kristittyjen pysyvän edelleen samassa tarinassa....ainakin pääpiirteissään.- sun kirijootukses
Ilimankos sä oot ihan sekaasin ja kirijootat ihan sekaasia viestejä. Sä oot seonnu ja tainnu ollunna hoiroskin
ku uskonto on sut sekoottanu. - kallonkutistaja...
sun kirijootukses kirjoitti:
Ilimankos sä oot ihan sekaasin ja kirijootat ihan sekaasia viestejä. Sä oot seonnu ja tainnu ollunna hoiroskin
ku uskonto on sut sekoottanu.huomannu myös että joku ruuvi on mavelta tippunu.
sun kirijootukses kirjoitti:
ku uskonto on sut sekoottanu.Se, että sä et tajua kirjoituksia, ei tarkoita niiden olevan sekaisia tai kummallisia. Se tarkoittaa vain sitä, että välttämättä sulla ei jokainen inkkari souda samassa kanootissa samaan suuntaan. Tietenkin voi olla sekava ja kumma kirjoitus, mutta on aina olemassa se toinekin vaihtoehto...se inkkari-juttu.
- perva
akalta ja se sanoo, että olin ollu sekaasin aamulla. Mä viälä kysyyn, että ihanko oikiasti ja muistutin, että puhuus totta vaikka se sattuuskin. Ja se oli aina vaan sitä miältä, että olin ollu sekaasin sen unen jäläkehen aamulla. Kyllä se taitaa sitten ihan torellista olla se mun paratiisikokemus. Tämähän tarkoottaa vaan sitä, että Lapua on maanpäällinen paratiisi vai voisko se olla myäs taivahallinen? Onhan siälä aika korkeeta taivahallisisa erustajiakin. Siitä kirijan kirioottamisesta en oikeen tiärä. En oo mikään hyvä kynämiäs. Mä ajattelin tänään päästä vähän henkisempähän olotilahan juomalla pari pulloa kaljaa. Pitää nyt heti aamusta lähtiä Seinäjolle ostoksille, kun ei täältä kehtaa tuata hengenravintoa ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172494Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071876Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021501Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571487Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491416Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1971277- 941170
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511085Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks17995Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako136868