Olen tänään syönyt 700g jauheliaa ja 400g kebablihaa ja 120g kaalia sekä yhden valkosipulinkynnen 5g.
Syönkö liian paljon, jos haluan laihtua (ylipainoa 50kg)?
syönkö liikaa
3
763
Vastaukset 3
- parsamummellii
khyl khyll, syöt AIVAN liian paljon! PITÄISI syödä jos aijot laihduttaa niin :
aamupala : esim ruisleipä, vettä
lounas : ei mitään
välipala : ei mitään
illallinen (mikä lie onkaan ) : jotai perusruokaa VÄHÄN
iltapala : omena/jogurtti/leipä- 1+12
Tuosta sun ehdotuksesta ei tule muuta kuin vihaiseksi ja nälkäiseksi.
Onneksi on VHH. jolla voi laihtua nälkää näkemättä.
33: Et syö liikaa. VHH.lla voi syödä lihaa kaloreita laskematta, mutta hiilihydraatteja tulisi tarkkailla ettei päiväannos laihduttaessa ylittyisi 20g jotta ketoosi pysyisi yllä.
Ps. Itse 42 kiloa hoikistuneena VHH.lla tiedän mistä puhun, toisin kuin parsamummelii!
- laihduttanut20kg:)
njjaa. sun pitäis syödä myös noita mitä tossa sun listassa on, mutta paaaaaaljon vähemmän. lisäät siihen paljon kasviksia ja hedelmiä. Sitten lisäät liikuntaa ainakin puoli tuntia päivässä, niin etköhän sä siitä laihdu! :) ONNEA YRITYKSEEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676