olen vasta aloittanut joogassa (astanga) käynnin enkä valitettavasti pysty käymään ohjatussa joogassa kuin kerran viikossa. Ajattelin, että voisin kotona tehdä aurinkotervehdyssarjat (A B) mutta käsittääkseni olisi hyvä tehdä vielä loppuliikkeet siihen päälle? Mitä loppuliikkeisiin kuuluu, harteilla seisonnat ja variaatiot mutta oliko vielä jotain?
loppuliikkeet hukassa kotijoogaan
5
1099
Vastaukset
- itselles
Hah, sinä kysyt mitä liikkeitä itse olet tehnyt joskus, niinkö? Voit itse keksiä niitä kunhan muistat joitain perusasioita.
Olkaseisonnan jälkeen kuten aina tehdään joku vastakkaisliike. Ja viimeksi tehdään shav-asana. Itse teen matsyasanan, kala-asanan. - Use the source, Luke
Astangan loppuliikkeet:
http://www.kpjayi.org/finishing-asanas.html
Poimi noista ne, mitkä on opetettu.- rauhallisesti...
linkki oli hyvä! Kuvat helpottavat itse asiassa myös tunnillakin, ollaan esimerkiksi tehty (tai siis yritetty) urdhva padmasanaa, eikä mulle oikein auennut, miten siinä pitäisi olla. Mun ongelmana noin yleisesti oli, etten oikein hahmota,mitkä kuuluvat kategoriaan loppuliikkeet ja mitkä eivät. Tunnilla "puretaan" lattialiikkeet, enkä ole vielä niin montaa kertaa käynyt, että pystyisin tekemään samat ilman sanallista opastusta. Mutta tästä on hyvä jatkaa, kiitos vielä :)
- Kaapo :D
rauhallisesti... kirjoitti:
linkki oli hyvä! Kuvat helpottavat itse asiassa myös tunnillakin, ollaan esimerkiksi tehty (tai siis yritetty) urdhva padmasanaa, eikä mulle oikein auennut, miten siinä pitäisi olla. Mun ongelmana noin yleisesti oli, etten oikein hahmota,mitkä kuuluvat kategoriaan loppuliikkeet ja mitkä eivät. Tunnilla "puretaan" lattialiikkeet, enkä ole vielä niin montaa kertaa käynyt, että pystyisin tekemään samat ilman sanallista opastusta. Mutta tästä on hyvä jatkaa, kiitos vielä :)
Missä sä joogaat? Meillä ei tehty alkeiskurssilla tota urdha padmasanaa ollenkaan.
- ...Luke
Kaapo :D kirjoitti:
Missä sä joogaat? Meillä ei tehty alkeiskurssilla tota urdha padmasanaa ollenkaan.
Alkeiskurssilla ei tehdä kaikkia asanoita, tuskinpa teit päälläseisontaakaan. Loput tulee myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382191Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten662047Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891675Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241474Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75925
- 27899