olin tänään ekaa kertaa pilates tunnila ja tuntui jotenkin turhalta? Onko siitä oikeasti jotain hyötyä?mitä?
miTÄ HYÖTYÄ PILATEKSESTA
4
2237
Vastaukset
- fgrcdxv
Itselläni ainakin ekan pilatestunnin jälkeen oli keksivartalon lihakset kipeinä, ja taustalla kuitenkin oli monta vuotta muuta kuntoilua. Pitää vain muistaa hengittää oikein ja pitää ainakin 30 % lihaksista koko ajan jännitettyinä.
- pilates
asian oppiminen. Olen itse treenannut säännöllisesti lajia ja vankalla jumppataustallakin vie kauan ennenkuin oppii edes puolet jutuista. Apua on silti selkävaivoihin tullut. Pilateksen nimellä ratsastetaan monella salilla, mutta oikeassa paikassa ei saa olla kuin 11 oppilasta ja pätevä ope.
- 745gggg
Minullakin oli aluksi tunne että eihän tämä tunnu missään. Olikin vain niin etten vielä osannut tehdä liikkeitä oikein. Tekemällä oppii ja tuntuu että joka kerta on vaan rankempi :D
- Hoikistunut
Minä oon saanut sisäiset vatsalihakseni jo aika hyvään kuntoon ja alaselkäni tykkää. Pilates vaatii hyvän opettajan sekä pienen ryhmän että opetus on henkilökohtaista. Minullakin on monta liikunnallista vuotta takanani, mut ekan pilatestunnin jälkeen olin ihan "poikki"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832334
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722070Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442013- 1281700
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia721694Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971550Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771271Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811173Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321154- 711113