Eikö olisi kohtuullista, että Voitto Ramu saisi

Lepää rauhassa

levätä rauhassa? Hänhän on ollut jo kuolleena useita vuosia. Tämä nyky tekniikka on aivan väärä, kun voidaan nostaa menneisyydestä kirjoituksia esille.

JOTAKIN RAJAA!

9

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika rauhattomasti sitten pyörii teitin Ellen White, kun hänen kirjojaan luette ja levitätte ja pidätte häntä kirkkonne seinää vasten pystyssä "jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä".

      Niinpä aloituksestasi paljastuikin kenen rauhaa Ramun kirjoitukset häiritsevät: suomenkielisten adventistien ja adventismiin eksyneiden jäseniksi haluamattomien. Ramu ei niistä häiriinny, taivaassa on rauha eikä teidän parjaukset siellä oleviin pysty.

      • totuus..

        Mistähän sinä tuon tarinan olet lukenut että kuollut menee suoraan taivaaseen, kyllä Voitto Ramu lepää haudassa Raamatun mukaan ja odottaa niin kauan kunnes kuulee Jeesuksen kutsun ja nousee sieltä saamaan palkkansa, joko iankaikiseen elämään taikka iankaikkiseen kuolemaan.


      • totuus.. kirjoitti:

        Mistähän sinä tuon tarinan olet lukenut että kuollut menee suoraan taivaaseen, kyllä Voitto Ramu lepää haudassa Raamatun mukaan ja odottaa niin kauan kunnes kuulee Jeesuksen kutsun ja nousee sieltä saamaan palkkansa, joko iankaikiseen elämään taikka iankaikkiseen kuolemaan.

        Ei kenenkään sielu ja henki haudassa pysy. Jo nyt on kumma, että sielusta ja hengestä pitää tehdä materiaalinen. Ai niin ja demonihan näytti Ellenille, että ihminen on vain möykky, joopa joo.


      • uskova_1 kirjoitti:

        Ei kenenkään sielu ja henki haudassa pysy. Jo nyt on kumma, että sielusta ja hengestä pitää tehdä materiaalinen. Ai niin ja demonihan näytti Ellenille, että ihminen on vain möykky, joopa joo.

        Tuntuu olevan kovasti Ellenistinen möykky tuo Uskovan Nimmarin takana oleskeleva. Ei tällä palstalla ole muita Elleniin uskovia, kuin ainoastaan Uskova alias Riitta, joka väärentelee jopa Raamatun antamia lausuntoja. Olen todennut Riitan olevan aivan oikea oppinen Spiritisti, jolle hengetkin lentelevät.

        Kerrohan Riitta mitä vasten se ihan aito Lutterin pappi lausuu vainajalle sanat: Mene lepoon josta Jeesus on sinut viimeisenä päivänä herättävä. Pitääkö se vainaja mielestäsi hakea kuvittelemistasi taivahan iloista sinne Hautaan Herättämistä Varten ? Näet Biblia kertoo Jeesuksen tulevan herättämään vainajat!


      • uskova_1 kirjoitti:

        Ei kenenkään sielu ja henki haudassa pysy. Jo nyt on kumma, että sielusta ja hengestä pitää tehdä materiaalinen. Ai niin ja demonihan näytti Ellenille, että ihminen on vain möykky, joopa joo.

        Job 19:22-26
        22 Miksi vainoatte minua niinkuin Jumala, ettekä saa kylläänne minun lihastani?
        23 Oi, jospa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, jospa ne piirrettäisiin kirjaan,
        24 rautataltalla ja lyijyllä hakattaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi!
        25 Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
        26 Ja sittenkuin tämä nahka on yltäni raastettu ja olen ruumiistani irti, saan minä nähdä Jumalan.

        Uskova_1:n huomautus ellenisteille on paikallaan - sielu ja henki eivät ole jokin möykky, joka piiloutuu jonnekin.

        1. Tess. 5:23
        Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.


    • tällaiset terveiset

      se että joku haluaa käyttää kuolleen entisen palstalaisen keskusteluissa kirjoittamia viestejä omissa riidoissaan ja sitä paitsi se on täysin tarpeetomta. ei kukaan normaali ihminen ala väittelemään kuolleen ihmisen kanssa joka ei voi vastata haudastaan.

      R.I.P. Voitto Ramu.

      • ja hänen kannattajansa eivät jätä rauhaan E.G.Whitea onhan hänkin jo ollut kuolleena lähes satavuotta, ehkä sillä Uskova1 ja hänen seuraajansa ottavatkin aina parjatakseen E.G.Whitea täällä palstalla koska hän ei voi vastata heille haudastaan.
        Ehdotan myös jättäkää E.G.Whiten rauhaan haudan lepoon, hänen tuomarinsa on Jumala, niinkuin meidän kaikkien, kaikki me kerran olemme oikean ja vanhurskaan tuomarin edessä vastaamassa mitä olemme tehneet joko hyvää taikka pahaa.


      • uskova
        anne-elina kirjoitti:

        ja hänen kannattajansa eivät jätä rauhaan E.G.Whitea onhan hänkin jo ollut kuolleena lähes satavuotta, ehkä sillä Uskova1 ja hänen seuraajansa ottavatkin aina parjatakseen E.G.Whitea täällä palstalla koska hän ei voi vastata heille haudastaan.
        Ehdotan myös jättäkää E.G.Whiten rauhaan haudan lepoon, hänen tuomarinsa on Jumala, niinkuin meidän kaikkien, kaikki me kerran olemme oikean ja vanhurskaan tuomarin edessä vastaamassa mitä olemme tehneet joko hyvää taikka pahaa.

        sellaisten ihmisten motiiveja jotka keskustelevat kuolleiden ihmisten kanssa.


    • Mikä sinä olet puhumaan niiden puolesta jotka on siunattu nimellä? Kun nimesi vaihtuu joka viestissä, on aivan
      turhaa niistä alkaa keskustella - ethän nimelläsi vastaa yhdestäkään sanasta.

      Voitto Ramun kanssa olen keskustellut paljonkin vuonna 2002 ja tiedän että hän on niitä opettajua, jotka
      suorastaan toivovat että heidän tekstinsä kiinnostaisivat heidän kuolemansa jälkeenkin. Joten siitä vaan.

      Kerrankin Voitto sanoi, että nyt tulee tauko, kun hän lähtee evankelioimaan. Sanoin että sitäkö evankelioit,
      että kaikki armo on sidottu kasteeseen. Hän sanoi että sitä juuri. Kunnioitan silti jokaista vilpitöntä opettajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1618
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      672
    Aihe