Äiti ja tytär?

Kalle28v

Ihan mielenkiinnosta, onkos kukaan ollut Äidin ja Tyttären kanssa samaan aikaan tai vaikka eri aikaan sit. Itellä on niin, että seurustelen 18v tyttären kanssa, mutta nyt olen hänen äidin kanssa päätynyt moneen otteeseen sänkyyn. Miehensä ei luonnollisesti tiedä mitään, mutta jotenkin tuntuu istua perheillallisia :D

Itse olen 28v, joten 40v äiti ei ole ollenkaan liian vanha. Seksikin luistaa todella hyvin, mutta hiukan huono omatunto on :/ Joku kerta vielä käry käy, kun olemme menneet tämän äidin luo kesken työpäivänkin rakastelemaan, paristi tyttö on tullut kotia, onneksi sessiomme oli päättynyt. Tyttöystäväni kyseli kyllä, miksi kauluspaitani ylänapit on auki. Sen jälkeen sanoi äidilleen, että kampaukset pitäisi olla miehensä aikaan kunnossa :D

65

20607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvottavaa

      Ja sitten sä heräsit?

    • sairasta....

      Entäs jos tyttöystäväsi kävisi välillä kiksauttamassa isäsi kanssa, mitäpä
      siitä miettisit ?
      Tai vaikka parhaan kaverisi kanssa ?

      Kai tuommoiset pitäis laittaa roikkumaan munista hirteen.

      Kun tuommosesta kärähdät, sua ei kunnioita enää kukaan.
      Outo akka se äiti, jos kerta tietää asiasta, voitte mennä ihan samaan
      hoitolaitokseen. Sitten kun tyttöystäväsi saa tietää, sulla ei ole enää
      asiaa hänen pöksyihinsä ja mielenkiintos lopahtaa myös äitiä kohtaan.

      Etsit siten uuden uhriparin, vai ?

    • Ällöttävä tapaus

      Sua taitaa alapää ohjata ja yläpäässä vilisee tyhjää....
      Tai sitten kaikki on vain toiveajattelua.

    • .....

      Tyttö voi järkyttyä pahasti, joten miksi naureskelet vain asialle.

      • Anonyymi

        Haluam moöempi. Äitiä ja tutärtä 🫠😘😘😘❤❤❤❤❤liian nopee kirjotus vihree 😁😁


      • Anonyymi

        Mä oon aina rakastanut. En oskaan loukkaa enkä vahingoita! Ölen entinensotilas ranskan muugalais Legioonasda. Sekä joukoisssa. Amerikassaerikois tiedustelu. Haluan teidät 💓💞💓❤❤


    • kaketuzi

      Tosimies oot : ) 28-vuotias painaa nelikymppistä luuskaa. Tuu meille panee mun 70-v mutsia!

      • Sivistystä

        Nelikymppiset ämmät mitään luuskia ole! Vittu, eukkoja parhaassa iässään. Kun sä itse et oo käyny edes rippikoulua (sinne sä kuitenkin menet kun järkes ei riitä protuleirille) niin pidä suus kiinni, saatanan idioottikakara!!!


      • Kalle28v
        Sivistystä kirjoitti:

        Nelikymppiset ämmät mitään luuskia ole! Vittu, eukkoja parhaassa iässään. Kun sä itse et oo käyny edes rippikoulua (sinne sä kuitenkin menet kun järkes ei riitä protuleirille) niin pidä suus kiinni, saatanan idioottikakara!!!

        Ymmärrän kyl reaktiot :/ Mut tunteille ei voi mitään. Eniten nautin tämän äidin kanssa seksistä, se on taivaallista. Tyttöystäväni on niin kokematon siinä suhteessa... Mut väärin tuo on, ymmärrän sen.

        En tiedä mitä tehdä, äiti vaan tahtoo kuulema pitää minut :D Tuntuu menevän miehensä kanssa aika heikosti. Vissiin ero tulos. Antoi vähä vihiä, että vois olla vapail markkinoil kohta...!


      • .
        Kalle28v kirjoitti:

        Ymmärrän kyl reaktiot :/ Mut tunteille ei voi mitään. Eniten nautin tämän äidin kanssa seksistä, se on taivaallista. Tyttöystäväni on niin kokematon siinä suhteessa... Mut väärin tuo on, ymmärrän sen.

        En tiedä mitä tehdä, äiti vaan tahtoo kuulema pitää minut :D Tuntuu menevän miehensä kanssa aika heikosti. Vissiin ero tulos. Antoi vähä vihiä, että vois olla vapail markkinoil kohta...!

        Siis onko teillä tyttiksen kanssa avoin suhde? Eihän sulla sitten mitään salaamista ees ole.


      • xyz.
        . kirjoitti:

        Siis onko teillä tyttiksen kanssa avoin suhde? Eihän sulla sitten mitään salaamista ees ole.

        Avoimessa suhteessahan saa molemmat naiskennella sitä, ketä kulloinkin sattuu huvittamaan. Eihän silloin mitään kiinnijäämisen riskiä ole, kun kaikki on luvallista.


      • saatanan eläin
        xyz. kirjoitti:

        Avoimessa suhteessahan saa molemmat naiskennella sitä, ketä kulloinkin sattuu huvittamaan. Eihän silloin mitään kiinnijäämisen riskiä ole, kun kaikki on luvallista.

        miten typeriä ihmisiä on olemassa???!!!
        Eikö yhtään ole tullut mieleen esimerkiksi sanonta. "Älä paskanna omaan pesään"...tai tajuatko yhtään tekojesi seurauksia.
        Ei ole kyse siitä että teillä olis normi avoin suhde, vaan siitä, että sinä ja hänen äitinsä aiheutatte tytölle todella pahat traumat koska noin ei vain tehdä. Linnaan joutasit saatanan sukurutsaaja.
        Voisit vähän katsoa mihinkä sitä munaas työnnät!! Miltä sinusta tuntuis kun isäs panis vaimoas ja tämä tulis vaikka raskaaksi hänelle -ne lapset olis vittu sisaruksia ja samalla niitten lapsi olis sun siskos tai veljes!!!


      • Sairasta!
        saatanan eläin kirjoitti:

        miten typeriä ihmisiä on olemassa???!!!
        Eikö yhtään ole tullut mieleen esimerkiksi sanonta. "Älä paskanna omaan pesään"...tai tajuatko yhtään tekojesi seurauksia.
        Ei ole kyse siitä että teillä olis normi avoin suhde, vaan siitä, että sinä ja hänen äitinsä aiheutatte tytölle todella pahat traumat koska noin ei vain tehdä. Linnaan joutasit saatanan sukurutsaaja.
        Voisit vähän katsoa mihinkä sitä munaas työnnät!! Miltä sinusta tuntuis kun isäs panis vaimoas ja tämä tulis vaikka raskaaksi hänelle -ne lapset olis vittu sisaruksia ja samalla niitten lapsi olis sun siskos tai veljes!!!

        28v etsii äidinkorvaajaa eikä siis ole sairas...Todennäköistä on et äiti on vietellyt poika ja saanut pojan koukkuun tajunnanräjäyttävällä seksillä ja tyttöystävä ikänsä puolesta ei vielä osaa oikeestaan mitään...Eli uhreja on kolme tytär, poikaystävä ja avio-mies ja hyväksikäyttäjä on yllätys yllätys sairasnainen..joka nykyään on todella yleistä


      • ihme tyyppejä
        Sairasta! kirjoitti:

        28v etsii äidinkorvaajaa eikä siis ole sairas...Todennäköistä on et äiti on vietellyt poika ja saanut pojan koukkuun tajunnanräjäyttävällä seksillä ja tyttöystävä ikänsä puolesta ei vielä osaa oikeestaan mitään...Eli uhreja on kolme tytär, poikaystävä ja avio-mies ja hyväksikäyttäjä on yllätys yllätys sairasnainen..joka nykyään on todella yleistä

        mielestä 28-vuotias ei ole kyllä mikään poika. Kyllä pitäis osata sitä k**päänsä hallita jos en ikäisenä jos on ajoissa aloittanu. Meinaan vaan, että tämä "poika" taitaa toimia logiigalla" kaikki käy kunhan on reikä ja kaksi jalkaa".

        Äiti joutais...


      • Verneriiii
        ihme tyyppejä kirjoitti:

        mielestä 28-vuotias ei ole kyllä mikään poika. Kyllä pitäis osata sitä k**päänsä hallita jos en ikäisenä jos on ajoissa aloittanu. Meinaan vaan, että tämä "poika" taitaa toimia logiigalla" kaikki käy kunhan on reikä ja kaksi jalkaa".

        Äiti joutais...

        Seurustelin nuorempana yhden tytön kanssa viisi vuotta ja muutama vuosi eromme jälkeen hänen äitinsä iski mut kapakasta ja siitä alkoi muutaman kuukauden seksisuhde.
        Täytyy sanoa, että vaikka äidillä oli melkein 60 mittarissa niin kyllä oli hyvää kyytiä.
        Ei tytär pystynyt samaan. Ehkä se menee kokemuksen piikkiin.


      • Kyllä tuokin
        Verneriiii kirjoitti:

        Seurustelin nuorempana yhden tytön kanssa viisi vuotta ja muutama vuosi eromme jälkeen hänen äitinsä iski mut kapakasta ja siitä alkoi muutaman kuukauden seksisuhde.
        Täytyy sanoa, että vaikka äidillä oli melkein 60 mittarissa niin kyllä oli hyvää kyytiä.
        Ei tytär pystynyt samaan. Ehkä se menee kokemuksen piikkiin.

        Kaikki onmaailmassa mahdollista


      • Kalle28vvvv
        Sairasta! kirjoitti:

        28v etsii äidinkorvaajaa eikä siis ole sairas...Todennäköistä on et äiti on vietellyt poika ja saanut pojan koukkuun tajunnanräjäyttävällä seksillä ja tyttöystävä ikänsä puolesta ei vielä osaa oikeestaan mitään...Eli uhreja on kolme tytär, poikaystävä ja avio-mies ja hyväksikäyttäjä on yllätys yllätys sairasnainen..joka nykyään on todella yleistä

        Seksi on todella taivaallista!! :P Seksiimme ei sisälly kondomia, mikä on sinäänsä jo todella hienoa. Se pilaa koko nautinnon... Sitten on vielä kokemus. Ennen en ole keksinytkään niitä paikkoja missä ollaan sekstailtu! Menimme bussilla toiseen kaupunkiin, voi se kuljettaja ihmetellä ku takimmaisilla penkillä näkyy liikettä :D


      • Anonyymi
        Sivistystä kirjoitti:

        Nelikymppiset ämmät mitään luuskia ole! Vittu, eukkoja parhaassa iässään. Kun sä itse et oo käyny edes rippikoulua (sinne sä kuitenkin menet kun järkes ei riitä protuleirille) niin pidä suus kiinni, saatanan idioottikakara!!!

        Nainen voi olla neljäkymppisenä parhaassa iässään, mutta valitettavasti en ainakaan itse näe enää sen ikäisissä mitään seksuaalista.

        Kyllä naisen seksuaalisuus loppuu siihen 36 - 37 ikään. Näin siis omalla kohdallani.

        Pitää muistaa kunnioittaa kaikkien seksuaalisia rajoja ja kenenkään ei pidä ruveta seksiin henkilön kanssa jota ei halua. En minäkään puutu siihen että jotkut panevat esimerkiksi kääpiöitä joka on mielestäni sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi olla neljäkymppisenä parhaassa iässään, mutta valitettavasti en ainakaan itse näe enää sen ikäisissä mitään seksuaalista.

        Kyllä naisen seksuaalisuus loppuu siihen 36 - 37 ikään. Näin siis omalla kohdallani.

        Pitää muistaa kunnioittaa kaikkien seksuaalisia rajoja ja kenenkään ei pidä ruveta seksiin henkilön kanssa jota ei halua. En minäkään puutu siihen että jotkut panevat esimerkiksi kääpiöitä joka on mielestäni sairasta.

        Mä oon miettinyt minkälaista olisi harrastaa seksiä lyhytkasvuisen kanssa. Tykkään hieman kovempaa käsitellä niin pelkäisin että hajoisiko.
        Kerran olin frendin serkun kanssa ja se hoikka tyttö. Hän painoi varmaan sen 55-60kg. ja häntä sai nostella miten vain ja miten päin vain.
        Se oli kyllä hauskaa.
        Ei voinut paljoa läpsiä kyllä kun oli niin hoikka ja sattui liikaa.


      • Anonyymi

        Käu😘😘😘💞❤❤🩷


      • Anonyymi
        Sivistystä kirjoitti:

        Nelikymppiset ämmät mitään luuskia ole! Vittu, eukkoja parhaassa iässään. Kun sä itse et oo käyny edes rippikoulua (sinne sä kuitenkin menet kun järkes ei riitä protuleirille) niin pidä suus kiinni, saatanan idioottikakara!!!

        8.7.1965.. ripari läutu ja vsrusmienä. PAROLAN PANSSARI PRIKAA🩷TI !!!!


    • Tälleen

      Sen jälkeen herätyskello soi ja onkin aika lähteä amikseen notkumaan levyseppä- leipuri linjalle. Laita se katkaistulippainen lakki päähän, siellä tuulee

    • 8

      yksi sana: yök.

      sitäpaitsi 18 vuotias on liian nuori 28 vuotiaalle elostelijalle.

      sairaita ootte kaikki!

    • äiti...60.v

      ...tyttäreni kertoi vauva uutisen ...olen ihan sokissa...tunne tytär pettänyt... seurustelee mut en osaa selitää tätä pahaa oloo... napa-nuoran katkaisu tuntuu tosi ikävältä...haluaisin kokemuksia muilta äitiltä kyseisestä asiasta.....olenko seonnut ainut lapsi elän avioliitossa... tyttärellä hyvä suhde jne...kaikki kunnossa mut silti...minulla paha mieli...olen 60.v...tyttäreni 25....

    • Isopalli

      Hyvä meininki! jatka vaan! Oot tosimies ja mun idoli!
      Kokoeile mun puolesta fistata sitä...

    • varo

      itkuja tulee vielä jossain vaiheessa.ja pahat riidat,mielipahaa,itkua ja masennusta tyttären suhteen .ja voit toiminnallasi katkaista äidin ja tyttären välit ikiajoiksi ja katkeruudeksi.äitinä,vaikka olenkin hyvännäköinnen nelikymppinen,en vosi koskaan tehdä rakkaalle tyttärelleni näin.-en! huomaa ettei sulla ole omia lapsia,kun leikit tytön tunnepuolella vakavia seurauksia vielä aihuettaen.äitinsä on puutteessa oleva typerä petturi,pettää omaa lastansa,sä petät tytärtä.te ootte kaikki ---!

    • Molempia pannut

      Kyllä.
      Kokemuksia äidistä tyttärestä...eri aikaan aikoinaan.
      Itse olin jtn 25v,tyttö 17v ja sen äiti alle 40vee.
      Eräänä perjantaina baarista jatkoille ja tytön äidiltä kuunnon kyydit,tytär pani jonkun toisen kanssa toisessa huoneessa.
      Seuraavana päivänä sama homma...jatkot ja minä panin tytärtä ja tämän äiti tais olla jonkun toisen kanssa.
      Tämän jälkeen äiti ei enään antanut,koska periaate ettei enään koske mieheen jos on ollut hänen tyttärensä kanssa....no tytärtä panin vielä monet kerrat.
      Ja molemmat anto paljaalla ja laueta sisään...oi niitä aikoja.
      Tämä on tosi tarina etelä-haagasta joskus vuonna 95-96

    • Arisa

      18v tyttö on tosi nuori, ja jos hän ei tiedä mitä teet hänen äitinsä kanssa... niin voi pahus kun se tulee selville! Se voi oikeesti olla hirmu shokki ja tiä mitä se aiheuttaa tyttölle tulevaisuudessa... voi olla että sellaisia traumoja ettei ne hevillä parannu.

      Jos sinusta seksi äidin kanssa on sen takia parempaa kun se on kokeneempi niin voisin sanoa että jätä sitten hyvän sään aikana se nuori tyttö jollekin paremmalle jätkälle joka häntä arvostaa.

      Kukaan ei oo seppä syntyessään missään asiassa... et myöskään sinä ollut varmaan 18v kovin kokenut... seksissä parasta onkin opettelu, harmi jos et sitä arvosta.

    • pimee äiti tyttärell

      kun lukee tämmöstä,niin tulee ensin mieleen että perheessä on mielenterveydellisiä ongelmia ja päihteiden kanssa läträilyjä.en tunne tai ole kuullut vastaavia tapauksia,koska ne eivät ole normaaleja .veikkaan että päihteet ruokkivat näin alas menemisiä.äiti on outo ja kumallinen tapaus näissä jutuissa.ei anna tyttärelleen kovin tervehenkistä kasvatusta .ja mitä tämä mies kehuu että sai hyvää kyytiä 18.v ns tyttökaverinsa äidiltä,kuvastaa äiti-ihminen tosi oudolta ja pimeeltä.kieroile tyttärensä seläntakana,tosi sairas akka.ja sä joka kehuit näitä tekojas,olet onneton ja edesvastuuton moukka,sotkeennut vääriin juttuihin,niin likaiseen ettei kestä kaveripiirissä retosteluja.auta armias kun ja jos totuudet tulevat ilmi...tämä tyttären äiti on tosi pimeä ämmä.varmaan jotain ongelmia muutenkin.säästä sika nuoren tytön sydän ja mieli,jätä molemmat ja vedä tumppuus ennenkuin tulee lisää mielenterveysongelmaisia...

    • sulla taitaa olla aika alhanen moraali.
      petät tyttöystävää tämän äidin kanssa , kuinka alhanen ja säälittävä paska voit olla ?
      mitenköhän tytön äiti kehtaa tehdä tuollaista tyttärelleen....?

    • ns äitikö...

      sanokaas muuta-millainen äiti voi petturimaisestikin tehdä omalle rakkaalleen lapselleen näin? ei tota voi äidiksi kutsua,joku kaljaan menevä hutsu jolle käy jopa oman tyttärensä ns poikakaveri-hehheh.jätkä on täysi idiootti,mieluummin naapurin rouvaa kuin ns tyttökaverin ns äitiä! toivon kovasti että jäätte kiinni-palkaksi saatte rikkoutuneen nuoren sydämen joka vasta opettelee ns seurustelemaan ja raakalla tavalla ns poikaystävä teki typerän tempun jhänen ns äitinsä kanssa kellä ei ole mitään pääkopassa-kaljanhuuruista pelleilyä-välirikko tulee olemaan kaikille .toivon että jäisitte nalkkiin ja tyttären vihan molemmat niskaanne.tyttöparka ,äitinä sydämeni särkyy .ns äiti on hampuusi

    • Sanonta vaan

      28 v mies ja 18 v tyttö, se vasta outoa on. Kertoo äidistä kaiken kun ei puutu siihen että tytär on noin paljon vanhemman miehen kanssa. Niin ja sitten hyppää itse sänkyyn tyttären poikaystävän kanssa. Näistä tyypeistä on Suomi tehty, muuta en sano. Paitsibettä tyttöparkaa käy sääliksi.

    • Nuori ukki

      eikös toi ole laitotnta, sukurutsaa tai jotain

      • Jont

        No ei ole mitään laitonta tuossa. Eihän tämä nuorimies ole mitään sukua ko. äidille tai tyttärelle... Voi hyvänen aika, miten pahvi olet =D


    • Syyskuu 2012

      Tässä vaiheessa ketjua kun kirjoitan, Kalle on 31 vuotias ja lutka 1 on 21v ja lutkan synnytänyt lutka on 43v

      • Molempia pannut

        Ei se ollut salaisuus/pettämistä
        Tämä äiti-tytär touhu oli ihan ok,liikkuivat baareissakin kuin"likka kaverit",ei todellakaan kyse mistään ns anoppi pani tyttären poikaystävää touhusta,vaan puhtaasti hyvästä seksistä.....saa kait naisetkin panna,oli sitten joku jonkun äiti tai joku oli jonkun tytär.............


    • Ihaanako

      Mulla saman kaltasta kokemusta kun olin 16v.Loppu tyttären kans sutinat kun yllätti just kun painoin mutsiaan takaa.Nauratti...

    • Mie mietin

      Minun jo aikaa sitten Manan majoille mennyt isäni tapasi sanoa:

      Jos saat samana yönä sekä äidiltä että tämän kahdelta tyttäreltä, niin pystyt aamulla pyydystämään lintuja paljain käsin.

      Niin mahdottomaksi hän nuo kummatkin asiat arvioi.

    • No, josse äitiinsä on tullu niin...

    • Oot kamala.

      • Kaikkien maut eivät ole samanlaiset.


    • Marj

      Itse olen 17v neito ja jätkäkamuni on 25v ja välillä olen kyllä hänen isänsä kanssa
      ja poikakamu ei tiedä siitä :)
      ps. Ikä on numeroita :)

      • Anonyymi

        Äidin kanssa yhdessä ja jos tytär haluaa päästä neitsyydestään ja kokee Äidin miehen turvalliseksi panokaveriksi ekaan kertaansa.Minusta se on järkevä valinta. kyllähän se on nautinnollisempaa kun voi kotona painaa kun Äiskä on muualla. Opettelee kunnolla panemaan turvallisessa ympäristössä ja sitten lähtee koittamaan muita vasta.tietää miltä orgasmi tuntuu ..


    • II mies

      Näin on, ei kannata sekoittaa matematiikkaa ja seksiä. En ole ollut äidin ja tytön kanssa samaan aikaan, mutta kolmen sisaruksen kanssa olen hengannut yhtä aikaa, kaikki tiesivät kaikista ja kukaan ei ollut onneton. Mukavaa aikaa se oli, kunnes sisarukset perustivat perheen, kukin omalla tahollaan. Ystävyksiä ollaan kaikki edelleenkin.

    • talkkari1

      MITÄS KU MÄ OLEN ÄIDIN JA TYTTÄREN KANSSA JA MOLEMMAT ON RASKAANA,MITÄ VITTUA MÄ NYT TEEN???????

      • Anonyymi

        Maksat vitunmoiset elarit 18 vuotta ja et näe edes penskojas ja kärsit. Menetät luottotietosi, kämppäsi, terveytesi ja mitä luultavimmin myös työsi.
        Vaihtoehtoisesti viillät ranteet auki tai hyppäät junan alle ja pääset pälkähästä.
        Mutta älä hyppää junan alle kuitenkaan,ettet aiheuta lisää ongelmia muille.
        Laita vaikka pallo jalkaan ja mene uimaan.. varmista vain tarpeeksi hyvä kiinnitys ja tarpeeksi painoa tai sellainen vesistö missä ei uida.
        TAI KYSY NEUVOA Suomi24 SIVUSTOLTA NIIN LÖYDÄT VASTAUKSEN JA ONNELLISEN ELÄMÄN


    • Nuorta_lihaa_ihaa

      Sit vaan lasten kanssa lisää! :D

      • trolla

        kastroidun juopon tarinat


    • raakkelleikkii

      ´Siis mutsinsa kans kimppakivaa, joo hah hah haa, ei voi olla kuvottavampaa...

    • Seurustelin äidin kanssa ja sitä kautta syntyi suhde hänen poikaansa. Oli se aika outoa kun aamulla soi naiselle herätyskello aamu vuoroon menoa varten. Muija käänsi minut selälleen ja ratsasti sitten aikansa. Ajokuteet päälle ja fillarilla töihin ja siellä suihkuun. Ulkoovi kun kolahti niin poika tuli makkariin. Käänsi minut vatsalleen ja survoi aamu erektionsa anukseeni. Kumpikin hoiti työnsä tyydyttävästi, ei siinä mitään.

      • reger

        Se vielä oliis puuttunu kun hän olisi vääntäny sinua korvasta ja sanonut röhki kuin sika .


      • virtasenposti
        reger kirjoitti:

        Se vielä oliis puuttunu kun hän olisi vääntäny sinua korvasta ja sanonut röhki kuin sika .

        No, ei se röhkimään käskenyt mutta kyllä se siinä samalla siaksi haukkui tai kehui. Itse pyytelin vaan lisää kun se sitä toivoi.


    • olin.tyhmä

      Äidin ja tyttären kanssa kun en ymmärtänyt valita. Noin nelikymppinen työkaverini oli ”iloinen antaja” jonka kanssa paneskelimme silloin, tällöin. Kerran sitten kävimme tapaamassa hänen tytärtään jolla oli tullut välirikko avomiehensä kanssa. Noin viikon kuluttua tytär soitti ja kysyi voisinko tulla käymään. Ajattelin, että en osaa häntä auttaa ja tokaisin ”taitaa olla hukkareissu”. Nainen sanoi, että takuulla ei ole. Lupasin poiketa seuraavassa viikonvaihteessa. Olikin laatulihaa ja jatkuvasti saatavilla.
      Paneskelin kumpaakin naista viikon-parin välein kunnes äiti kysyi, että olenko ollut hänen tyttärensä kanssa – vastasin rehellisesti. Siitä oli seurauksena, että äiti halusi jatkossa olla vain ystävä.
      Muutaman viikon kuluttua tytär ilmoitti epäilevänsä, että olen paneskellut hänen äitiään sen jälkeen kun olin ollut hänen kanssaan. ”Takuuaika” päättyi en saanut enää.

    • jakalapala

      yök, sairasta

    • Anonyymi

      En ole vielä ainakaan, mutta kiihottaisi pirusti.

    • Anonyymi

      Sitten heräsit kumiankka kädessä

    • Anonyymi

      Elämässä saattaa tapahtua vaikka mitä 😁

    • Anonyymi

      En koskaan sortunut, mutta lähelläkin on ollut. Äidin kanssa mökillä saunottiin pyyhkeet päällä ja seuraavalla tapaamisella olisi mennyt kyllä panemiseksi, mutta ymmärsin jättää väliin. En enää koskaan mennyt "kahden kesken" avuksi mökille....
      Myöhemmin epäilin kyllä äidin mielenterveyttä muutenkin, aika auliisti esitteli itseään ja on aina ollut epänormaalin kiinnostunut minun ja tyttärensä seksielämästä. Hyvä vartaloinen nainen ja vieläkin muistan miten houkuttelevalta vanhemman naisen vähän pullea posliini pimppi näytti pyyhkeen alta kun ilmeisen tarkoituksellisesti kyykisteli niin että kaikki loisti puita lisätessä.
      Tyttären kanssa nykyisinkin naimisissa, äidin kanssa hyvissä väleissä. Mutta puhe sellaisissa lähinnä....

    • Anonyymi

      Minä olen pannut siskoksia. Heillä oli kymmenen vuotta ikä eroa. Ensin panin vanhempaa, hän oli 52 v ja vuoden päästä nuorempaa 42 v. Aika erilaisia olivat sängyssä ja muutenkin vartaloiltaan. Äkkiä ei olisi uskonut sisaruksiksi. Vanhempaa olen käynyt vielä joskus panemassa kun sattuu matka hänen suuntaan.

    • Anonyymi

      ❤️‍🩹❤💞❤

    • Anonyymi

      😘😘💞❤❤

    • Anonyymi

      5264659oita 💞💞💞💞❤❤❤❤❤7

    • Anonyymi

      Haluan nöhdäbteidät entine Rambo

    • Anonyymi

      Olen ollut äidin ja tyttären kanssa kimpassa. Olin saunomassa äidin kanssa ja nuolin äitiä joka oli jalat auki lauteilla. Kun tytär ponkaisi saunaan samaan aikaa, sanoi että jatkakaa rauhassa .. Se loppui siihen mutta jatkettiin kolmistaan äidin parivuoteella panin äitiä ja tytärtä vuoritellen. Oli kyllä mielenkiintoinen lauantai ilta...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe