Satay-soossi

köksäX

Hei, ruuanlaittajat!
Etsin turhaan CityMarketista Satay-kastiketta hyllyltä, josta olin sitä joskus aikaisemmin ostanut. Eipä ollut nyt eikä hyllyntäyttäjätyttönen ollut koskaan kuullutkaan.
Kuka muistaa tai tietää tuotteen valmistajan tai mistä sitä saa nykyään? Lasipurkki se oli, en muuta muista. Netisssä on kyllä ohjeita sen tekemiseen, mutta minä haluaisin valmista kastiketta.
Auttakaa!

10

1011

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Indonesian ystävä

Lidl nimisestä kaupasta,muistan nähneeni siellä ihan hiljattain!

• KöksäX

Kiitos vihjeestä,
        mutta ainakaan Joensuun Lidlissä ei ollut.
        Nyyh.

• Vaihtoehto tämäkin
        KöksäX kirjoitti:

Kiitos vihjeestä,
        mutta ainakaan Joensuun Lidlissä ei ollut.
        Nyyh.

Itse olen ostanut helsinkiläisestä Lidlistä Vitasia-merkkistä Nasi Gorengia. Pakkauksessa tulee kelpo satay-kastikeainesten ohella pussillinen riisiä ja toinen paahdettua sipulia.

• ÖLLÖPÖLLÖ

purkissa ei minkäänlaista ohjetta!

• Keksien keksijä
        ÖLLÖPÖLLÖ kirjoitti:

purkissa ei minkäänlaista ohjetta!

Grillikaudella Satay-kastike olisi oikein sopivaa grillatun lihan tai kanan kanssa varsinkin, jos ne on grillattu vartaissa pieninä kuutioina. Sopii paistettujen kananfileiden kanssa ja riisin kanssa tarjottavaksi.

• Keksien keksijä
        Keksien keksijä kirjoitti:

Grillikaudella Satay-kastike olisi oikein sopivaa grillatun lihan tai kanan kanssa varsinkin, jos ne on grillattu vartaissa pieninä kuutioina. Sopii paistettujen kananfileiden kanssa ja riisin kanssa tarjottavaksi.

Niin, ja se kastike tarjotaan yleensä lämpimänä.

• muussille

• makkaraa illuusioita

80-90 grammaa pähkinävoitä, iso ruokalusikallinen punaista chilitahnaa, 2,5 desilitraa koookosmaitoa, iso ruokalusikallinen ruskeaa/fariinisokeria, puoli teelusikallista suolaa, keitä sekoittaen kunnes sakeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe