Mistä kirsikoita?

stillbornstrawberry

Olin niin hartaasti suunnitellut isäni synttäreiksi schwarzwaldin kakkua, mutta sitä varten tarvittaisi tuoreita kirsikoita eikä niitä taida enää tähän vuodenaikaan saada mistään. Pakon edessä olen valmis käyttämään pakastettuja tai muuten säilöttyjä, mutta niitä en ole koskaan nähnytkään missään kaupassa. Jospa joku osaisi auttaa mistä mahdollisesti olisi saatavilla?

3

4960

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cherrycherry

En ole vielä tsekannut isompia mutta pienemmistä K-Market, S-Market, Lidl ei ainakaan löydy. K-Supermarketissa oli jotain valmista "romminmakuista" tms hillokkeen oloista, kannattaa kurkata se jos ei muuta löydy. Oliskohan ollut jotain joulun jämiä kun oli eri paikassa kuin perinteinen säilykeosasto..? Vieressä oli jotain muita erikoiskurkkuja tms.

Kumma juttu muuten ettei kirsikkaa myydä pakasteena tai edes tölkissä (paitsi cocktailkirsikoita). Yllättävän onnettomat meidän säilykehedelmäsaatavuudet muutenkin oli kun noita hyllyjä sattuneesta syystä kohnasin: ananasta löytyy monelta eri valmistajalta, samoin persikkaa ja päärynää. Jokunen erikoisuus - mango ja greippi ja mandariini. Ja tietty se iänikuinen sekahedelmä-mix. That's it.

Etniset kaupat voisi sitten olla yksi vaihtoehto! Itse hinkuisin kokeilla myös kuorineen säilöttyä sitruunaa (marokkolaista) jota täytynee lähteä metsästämään jostain tosi tosi erikoisliikkeestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      79
      1292
    2. 72
      1174
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      78
      1031
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      815
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      739
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      683
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      602
    Aihe