Kertokaa nettiosoitteita, joista saa pitkiä villakangastakkeja tai muita hienoja talvitakkeja. Katoin gootti.netistä mut en jaksa selata niitä kauppoja läpi. http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p=391 Hieno?
Goottitakkeja
3
1055
Vastaukset
- kyllä löytyy nääs
cherisestä ainakin saa. maksu etukäteen. ite en ole tilannut kyllä sieltä mitään, mutta rain of petalista tilasin sellaisen puoleen sääreen ylettyvän, hupullisen ja takaa pidempi kuin edestä -mallisen. cherisen takki on nilkaan asti, mutta ei huppua. molemmissa takeissa on selässä nyöritys.
- vitun vampyyri
Siis miesten takkeja. Unohin sanoa.
- kissanainen69;)
vitun vampyyri kirjoitti:
Siis miesten takkeja. Unohin sanoa.
leatherheaven.com ja sitten nimellä rockgootti on sellainen, joka myy myös miesten kledjuja www.rockgootti.fi/
siinäpä aluksi. olen tilannut kamaa rockgootista ja käynyt myös livenä leatherheavenissa, jolla on myös nettikauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099