Jos eroaisin adventtikirkosta

Nimimerkki*

Niin,jos eroaisin adventtikirkosta,niin mihin kirkkoon minun tulisi liittyä? Mikä kirkko on lähinnä Raamatun oppeja?

20

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liity

      Heti mihinkään.käy monissa hengellisissä tilaisuuksissa,tutki...kyllä Herra johdattaa sinut oikeaan,kun et hätäile.

      • kiertänyt...

        Kun minä tulin uskoon ilman mitään kirkkoa, Jeesus pelasti minut ei kirkko.
        Kävin monissa seurakunnissa ja tarkkasin missä on Raamatullisin oppi, ja täytyy sanoa se löytyi adventtiseurakunnasta siellä ei vesitetty Raamattua, niinkuin monissa seurakunnissa tehdään, niin liityinn adventtiseurakuntaan, joten neuvoni on sinulle jos tahdot pysyä Raamatun opetuksessa, pysy adventtiseurakunnassa, mutta jos tahdot hakea vain korvasyyhy oppia niin kyllä niitä löytyy paljon, mutta se on vain itsensä pettämistä, jos on saanut maistaa vahvempaa ruokaa.


    • köyhä elämä

      No, sehän on vaikea sanoa, kun pidätkö sapattia lauantaina vai onko sunnutain vietto sallittua sinun näkökulmasta ? No, näistä muista lauantain viettäjistä en nyt kauhean paljon tiedä, että näiltä palstoilta olen lukenut, että suomessa olisi tälläinen Herran kansa-nimeä käyttävä ihmisryhmä, joka viettää lauantaita lepopäivänä, mutta heistäkin löytyy paljon negatiivista juttua, että taitaa olla kaikilla lauantain viettäjillä hankalaa tämä elämä näin sunnuntain viettäjien maassa. Sitten olisiko baptisteilla lauantain viettoa, että en ole kyllä ollenkaan varma tuosta, mutta jäänyt jostain mieleen, kun lukenut lauantainviettojuttuja, että voithan googlettaa, niin sieltä jos löytyisi enemmän tietoa.

      • nöyrä ihmine

        Saanen esittää kummastuneena kysymykseni?
        Miksi korotat eroon lauantainviettäjät, kun he eivät kukaan oikeasti vietä sapattia kuten se Raamatussa pitää viettää?
        En löydä suomesta muita, kuin itseään korottavia suupaltteja, jotka kyllä lupaavat viettää sapattia oikein, mutta eivät tee sitä yhtään paremmin kuin keskiverto kansalainen, joka ei lupaa viettää mitään pöäivää.
        Ei teillä ole esittää mitään tasoeroa muiden viettotapoihin verraten. Varsinkin, kun ottaa lukuun sen asiasisällön, jota teidän sapattikokoustenne puheet sisältävät.
        Olen itse käynyt kirkossanne, ja joka kerralla pettyen antiinne.
        Hengettömyyttä ei tarvitse adventtikirkosta asti hakea, sitähän löytyy hakemattakin!


    • 4567

      adventtikirkko, joten miksi erota.

    • Vai olet sinä tuuliajolla ajopuuna

      mikset salli uskon johdattaa elämääsi? miksi teet päätöksiä ihmisten ehdottamilla tavoilla, jos kerran luotat uskoon ja johdatukseen?
      2.Pietarin kirje:
      1:21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
      Aina ne ihmiset, joita Pyhä Henki on saanut johtaa, ovat paikkansa löytäneet Pyhän Hengen johtamina.
      Eikä he ole tälläytyneet ihmisten opetuksiin, vaan ovat kolkuttaen rukoilleet Herralta viisautta oman elämänsä asioiden päätöksiin.

    • OutOfBabylon

      Liity siihen maailman vanhimpaan Seurakuntaan, jonka Herra Jeesus Kristus itse perusti noin 2000 vuotta sitten! Herra kutsuu kaikkia hänen omiaan ulos hengellisestä Babyloniasta (=sekaannuksesta) eli pois ihmisten luomista "seurakunnista" takaisin ekkleesiaan, oikeaan yhteyteen. Ei ole kuin yksi ainoa oikea Seurakunta, ja se on juuri se jonka Jeesus perusti, alkuseurakunta. Etsi oman paikkakuntasi uskovia jotka kokoontuvat ekkleesian periaattella vaikkapa netistä hakusanoilla "kotiseurakunta", "ekkleesia" jne. jne...

      Varmasti Herra sinua johdattaa kun sitä häneltä pyydät. Hän haluaa palauttaa omansa puhtaaseen oppiin jossa vain ja ainoastaan Raamattu on ohjeena.

      • puhtaassa opissa

        pidetään sapatti pyhänä, eikä siellä syödä saastaisia eläimiä, eikä siellä myöskään naiset pappeile kirkoissa ja seurakunnissa.
        Babylonin porukka voi olla omissa joukoissaan.


      • ...
        puhtaassa opissa kirjoitti:

        pidetään sapatti pyhänä, eikä siellä syödä saastaisia eläimiä, eikä siellä myöskään naiset pappeile kirkoissa ja seurakunnissa.
        Babylonin porukka voi olla omissa joukoissaan.

        No saastaisista sen verran, että ei syödä lihaa josta ei veri ole päästetty eikä epäjumalille uhrattua lihaa.

        Näin uudessa liitossa. Vanha liitto on naulattu ristin puuhun saastaisine eläimineen.


      • !!??!!
        ... kirjoitti:

        No saastaisista sen verran, että ei syödä lihaa josta ei veri ole päästetty eikä epäjumalille uhrattua lihaa.

        Näin uudessa liitossa. Vanha liitto on naulattu ristin puuhun saastaisine eläimineen.

        eläinten saastaisuus mihinkään ole kadonnut. Sika on edelleen sika, vai kuinka? Ainakaan vanhassa testamentissa ei ollut mitään keinoa päästä eroon eläinen saastaisuudesta. Ne oli pysyvästi saastaisia, kun taas syntien saastaisuuden kykeni jättämään pyhäkköön.


    • Bushmanni

      Alkuun ehkä paras ohje on, että jos kirkkokunnan/uskonnon/lahkon valmistumaa on USA, niin heitä kiinnostaa sinun rahasi enemmän kuin mikään muu. He ovat valmiita kertomaan kaiken minkä haluat kuulla ja he vakuuttavat olevansa enemmän oikeassa kuin kaikki muut yhteensä.

      Joten Made In USA on kirosana, joka kierrä niin kaukaa kuin suinkin. A-kirkko, mormonit, jehovat, skientologit 2000 muuta jenkkilahkoa, joita syntyy yhä kuin sieniä sateella.

      Lisäksi heidän oppinsa loukkaavat sinun älyäsi, etenkin nämä kreationismiin tiukasti takertuneet tieteen vastustajat. Sinun täytyy alentua idiootiksi ja hylätä kaikki (heidän nimeämänsä) tieteen saavutukset, sillä he ovat jostain saaneet päähänsä, että niillä on jotain tekemistä uskonasioiden kanssa.

      Sitten kierrät hyvin kaukaa kaikki ne, jotka vakuuttavat ainoana pitävänsä Raamatun sanan kunniassa ja ovat ainoita, jotka elävät Raamatun puhtaan opin mukaan.

      He valehtelevat myös niin että korvat heiluvat. He eivät kivitä aviorikkojia kuoliaaksi. He eivät kivitä tottelematonta lasta kuoliaaksi. Eivät sido tupsuja vaatteisiinsa. Eivät pidä maapalloa litteänä kakkuna yms, joten hekin ovat ihan tuulesta temmaten keksineet mainosfraasinsa, jotta yrittävät näyttää paremmalta kuin jokin toinen höpölahko.

      Parasta hengellisyyttä on elää hyvä elämä ilman turhia kommervenkkejä. Lueskelet Raamattua, jos siltä tuntuu. Rukoilet, jos aihetta on.

      Pidä mielessä se, että kuinka toivoisit itseäsi kohdeltavan ja elät sen mukaan.

      Hyvänä ihmisenä oleminen ei ole sen vaikeampaa. Toki kaikki nämä (Made In USA) lahkot saavat uskonnollisen elämän näyttämään hyvinkin vaikealta. Sääntöjä ja kieltoja on enemmän kuin ihminen pystyy koskaan noudattamaan.

      Sitten ne ovat niin betoniin valetut, että vaikka ne ovat nykyään kuinka typeriä tahansa, niistä ei kyetä luopumaan ja sitten koet tuskaisia hetkiä, kun koetat sekä noudattaa niitä, että olla normaalin oloinen ystäviesi seurassa. Hitaasti alat huomaamaan, että olet täysin lahkon ja sen ihmisten ympäröimä, eikä sinulla ole mitään elämää sen ulkopuolella. No se on heidän tarkoituksensa, joten siksi nämä umpityperät säännöt on luotu.

      Kun taas valitset tavallisen, hyvän lähimmäisiä ajattelevan hengellisen elämän, voit olla tavallinen, syntinen ihminen, ilman jatkuvaa näyttelemistä ja temppuilua koirakoulujen hengessä.

      Kyllä se Jumala sinut huomaa ilman jatkuvaa temppuilua ja "namin" ruinausta kieli suusta roikkuen. Ei tarvitse mennä maahan, eikä kieriä, eikä temppuilla muutenkaan, kuten kunnon amerikkalaisissa koirakouluissa tapana on.

      Jos haluat välttämättä johonkin lahkoon liittyä, niin omapa on valintasi. Niissä vain vallitsee niin suuri kaaos tällä hetkellä, että edes hiukan järkevää vaihtoehtoa on hyvin vaikea nimetä, joten jätän sen tekemättä. Jokainen on paljon lähempänä allikkoa kuin ojaa. Kaikissa on riitoja, oppiriitoja, änkyröitä, jotka pilaavat sen vähänkin hyvän joka niissä sattuisi olemaan. Tappelevat milloin naispapeista, milloin mistäkin ja enimmäkseen rahasta. Aina on henkilö, jonka mielestä nyt ollaan Raamatusta niin ja niin kaukana ja täytyisi jotain (hänen hyväksymäänsä) sääntöä noudattaa. Sitten asiasta nahistellaan aikansa, joka jättää railoja seurakuntaan ja kaikki näyttää taas hetken hyvältä ulospäin. Ennen kuin seuraava riita tulee. Jne jne jne...

      Joten jos haluat yhdistää uskonnollisen, hyvän elämän normaaliin, älyllisesti kestävään vaihtoehtoon, pysy lahkoista kaukana ja Jumala mielessä, sekä Raamattu lähellä, sillä väliin voi tulla hetki, jolloin kaipaat niiden seuraa. Ne eivät ole itseisarvo.

      • merkille pannut

        Buskasta karannutta kaveria, se valehtelee niin että sen pitää korvistaan kiinni kun ne muuten lähtisi lentoon, mutta eihän se ihme sehän onkin vain buskajussi ja ateisti, menköön vain heimosnsa pariin hyvin joutaa pois ihmisten ilmoilta.


      • Bushmanni
        merkille pannut kirjoitti:

        Buskasta karannutta kaveria, se valehtelee niin että sen pitää korvistaan kiinni kun ne muuten lähtisi lentoon, mutta eihän se ihme sehän onkin vain buskajussi ja ateisti, menköön vain heimosnsa pariin hyvin joutaa pois ihmisten ilmoilta.

        No sinun kaltaisesi ovat pilanneet kaikki lahkot, joten olet hyvä esimerkki lahkojen alennustilasta. Aivotonta sanaa toisensa perässä oli sinun viestisi, ei mitään muuta.

        Et kyennyt yhtään argumentointivirhettä kirjoituksestani esittämään, vaan louskutit leukojasi, kuten lahkolaisilla tapana on. Paljon melua, asiaa ei yhtään.

        Joten jos kommentoit, niin esitä virheelliset argumenttini perustellen, jos haluat osoittaa edes pienoista sivistystä.

        Mutta hyvä sinänsä, että kommentoit idioottimaisuuksia, koska tällä pienellä viestillä vahvistit minun argumenttini. Hauskaa päivän jatkoa sinulle, kuka lienetkin.


      • merkille pannut
        Bushmanni kirjoitti:

        No sinun kaltaisesi ovat pilanneet kaikki lahkot, joten olet hyvä esimerkki lahkojen alennustilasta. Aivotonta sanaa toisensa perässä oli sinun viestisi, ei mitään muuta.

        Et kyennyt yhtään argumentointivirhettä kirjoituksestani esittämään, vaan louskutit leukojasi, kuten lahkolaisilla tapana on. Paljon melua, asiaa ei yhtään.

        Joten jos kommentoit, niin esitä virheelliset argumenttini perustellen, jos haluat osoittaa edes pienoista sivistystä.

        Mutta hyvä sinänsä, että kommentoit idioottimaisuuksia, koska tällä pienellä viestillä vahvistit minun argumenttini. Hauskaa päivän jatkoa sinulle, kuka lienetkin.

        sillä minä sen kirjoitinkin ettäs saat nälväämisen aihetta lahkoista, muutenhan sinulta aiheet loppuisi pitäähän sinua vähän aina sohaista sen verran että juttua riittää kun olet niin ärhäkkä vastaamaan, ei minulla muuta tarkoitusta ollut.
        Hauskaa päivän jatkoa sinullekin.


      • merkille pannut kirjoitti:

        sillä minä sen kirjoitinkin ettäs saat nälväämisen aihetta lahkoista, muutenhan sinulta aiheet loppuisi pitäähän sinua vähän aina sohaista sen verran että juttua riittää kun olet niin ärhäkkä vastaamaan, ei minulla muuta tarkoitusta ollut.
        Hauskaa päivän jatkoa sinullekin.

        Jeesuksen sanat:"siellä miisä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni,siellä minä olen läsnä"- osoittaa että ei tarvita mitään kirkkoa,rakennusta missä pitäisi olla.

        Tietenkin meitä ihmisiä on monenlaisia.Monet kaipaavaat ympärilleen puuhastelua ja kun tämä puuhasteluntunne ylittää "nupin" käytön ei olla enää useinkaan valmiita tekemään selvää siitä,missä joukossa pyöritään.

        Jeesus ei perustanut lukemattomia lahkoja jotka uskoo toisistaan poikkeaviin oppeihin.
        Ei Jeesus myös kieltänyt keskustelemasta asioista,mutta sanoi riitelyn olevan turhaa ja moitittavaa.
        Pelastuskysymyksien joukkoon hän ei asettanut pykäliä vaan yleisen säännön:"sen minkä teette yhdelle näistä minun vähäisimmistäni,sen te teette minulle.""Tulkaa te isäni siunaamat".

        Sen joka asettaa hänen vähäisimmilleen ylimääräisiä taakkoja kompastukseksi, lakipykälillä(jotka kuuluivat juutalaisille)olis parempi hänelle kuin laittettais kaulaan myllynkivi ja heitettäisiin keskelle merta.
        Karta siis lahkoja jotka luettelevat säädöksiä pelastumiselle.

        Kun uskot että Jeesus on Herra ja annat Pyhän Hengen muuttaa sinua,ei lahkojen,olet oikealla alkuseurakunnan tiellä.
        Mutta jos käyt eri seurakunnissa tarkastelemassa miten ne toimivat ja näet että ne tuottavat oikeaa hedelmää,ei mätää,voi niistä seurakunnista joku olla sinua varten.

        Adventtikirkko tuottaa mätää hedelmää.Se on täynnä hapatetta joka hapattaa koko taikinan,koko seurakunnan.
        Tervehtymisesi alkaa siitä kun olet jättänyt tuon amerikanlahkon.
        Alkuseurakunta oli lähtöisin lähi-idästä.Ei amerikasta mistä on kotosin kaikenlainen hölynpöly.

        Anna Kristuksen ohjata sinua.


      • Bushmanni
        merkille pannut kirjoitti:

        sillä minä sen kirjoitinkin ettäs saat nälväämisen aihetta lahkoista, muutenhan sinulta aiheet loppuisi pitäähän sinua vähän aina sohaista sen verran että juttua riittää kun olet niin ärhäkkä vastaamaan, ei minulla muuta tarkoitusta ollut.
        Hauskaa päivän jatkoa sinullekin.

        >>> sillä minä sen kirjoitinkin ettäs saat nälväämisen aihetta lahkoista >>>>

        No voitko esittää argumentoinnistani, että mikä siinä oli nälvimistä? Onko joku väittämäni epätotta? Kirjoita perustellusti, jos jonkin asian esitin väärin, niin keskustelemme siitä kohdasta lisää. Voihan olla, että olen väärässä, kuten on joskus käynyt.

        >>>> muutenhan sinulta aiheet loppuisi >>>

        Höpölahkot ovat ehtymätön runsauden lähde, joten pelkosi on turha. Ja lupaan tästä eteenkin päin esittää asiani perusteiden kera.

        >>>> kun olet niin ärhäkkä vastaamaan >>>>

        Juu, mutta yritän perustella mielipiteeni, toisin kuin sinä.

        >>>> ...pitäähän sinua vähän aina sohaista .... ei minulla muuta tarkoitusta ollut. >>>

        Eli ainoa tarkoituksesi oli minun nälviminen? No huvinsa kullakin.


      • m.naat kirjoitti:

        Jeesuksen sanat:"siellä miisä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni,siellä minä olen läsnä"- osoittaa että ei tarvita mitään kirkkoa,rakennusta missä pitäisi olla.

        Tietenkin meitä ihmisiä on monenlaisia.Monet kaipaavaat ympärilleen puuhastelua ja kun tämä puuhasteluntunne ylittää "nupin" käytön ei olla enää useinkaan valmiita tekemään selvää siitä,missä joukossa pyöritään.

        Jeesus ei perustanut lukemattomia lahkoja jotka uskoo toisistaan poikkeaviin oppeihin.
        Ei Jeesus myös kieltänyt keskustelemasta asioista,mutta sanoi riitelyn olevan turhaa ja moitittavaa.
        Pelastuskysymyksien joukkoon hän ei asettanut pykäliä vaan yleisen säännön:"sen minkä teette yhdelle näistä minun vähäisimmistäni,sen te teette minulle.""Tulkaa te isäni siunaamat".

        Sen joka asettaa hänen vähäisimmilleen ylimääräisiä taakkoja kompastukseksi, lakipykälillä(jotka kuuluivat juutalaisille)olis parempi hänelle kuin laittettais kaulaan myllynkivi ja heitettäisiin keskelle merta.
        Karta siis lahkoja jotka luettelevat säädöksiä pelastumiselle.

        Kun uskot että Jeesus on Herra ja annat Pyhän Hengen muuttaa sinua,ei lahkojen,olet oikealla alkuseurakunnan tiellä.
        Mutta jos käyt eri seurakunnissa tarkastelemassa miten ne toimivat ja näet että ne tuottavat oikeaa hedelmää,ei mätää,voi niistä seurakunnista joku olla sinua varten.

        Adventtikirkko tuottaa mätää hedelmää.Se on täynnä hapatetta joka hapattaa koko taikinan,koko seurakunnan.
        Tervehtymisesi alkaa siitä kun olet jättänyt tuon amerikanlahkon.
        Alkuseurakunta oli lähtöisin lähi-idästä.Ei amerikasta mistä on kotosin kaikenlainen hölynpöly.

        Anna Kristuksen ohjata sinua.

        ### Keskustelun avaajalle
        m.naat 7.10.2009 17:30
        Jeesuksen sanat:"siellä miisä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni,siellä minä olen läsnä"- osoittaa että ei tarvita mitään kirkkoa,rakennusta missä pitäisi olla.
        -
        Anna Kristuksen ohjata sinua. ###

        Niin se vaan on. On turhauttavaa etsiä sitä puhtainta seurakuntaa tai puhtainta seurakunnattomuutta.
        Asuinalueellani on mm. "uusipesula"-niminen seurakunta, mutta ei sinne monikaan etsiydy siksi, että
        se muita puhtaampi olisi. Vaan ihan käytännöllisistä syistä. Se on joillekin luontevin paikka osallistua
        porukassa Herran työhön. Yksilöinä ja yksin kuitenkin vastuussa olemme omista leivisköistämme.

        http://www.uusipesula.net/

        Mark. 16:15
        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
        16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.

        Ei minkään pesulan nimi ratkaise eikä lainoppineisuus (=farisealaisuus, tekopyhyys) vaan Jeesus-nimi:

        Matt. 18:20
        Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
        Luuk. 12:1
        Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta.

        Tärkein perusta on kuitenkin YKSIN ts. henk.koht. suhde Herran kanssa:

        Matt. 6:6
        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.


      • Bushmanni kirjoitti:

        >>> sillä minä sen kirjoitinkin ettäs saat nälväämisen aihetta lahkoista >>>>

        No voitko esittää argumentoinnistani, että mikä siinä oli nälvimistä? Onko joku väittämäni epätotta? Kirjoita perustellusti, jos jonkin asian esitin väärin, niin keskustelemme siitä kohdasta lisää. Voihan olla, että olen väärässä, kuten on joskus käynyt.

        >>>> muutenhan sinulta aiheet loppuisi >>>

        Höpölahkot ovat ehtymätön runsauden lähde, joten pelkosi on turha. Ja lupaan tästä eteenkin päin esittää asiani perusteiden kera.

        >>>> kun olet niin ärhäkkä vastaamaan >>>>

        Juu, mutta yritän perustella mielipiteeni, toisin kuin sinä.

        >>>> ...pitäähän sinua vähän aina sohaista .... ei minulla muuta tarkoitusta ollut. >>>

        Eli ainoa tarkoituksesi oli minun nälviminen? No huvinsa kullakin.

        HÖPÖLAHKOT KEKSII LOPUTTOMASTI UUSIA KINAN AIHEITA !

        ### Sunnuntaisapatti
        madleen 6.10.2009
        Sunnuntaisapatti ei kuulu ollenkaan kristinuskoon. ###

        Kyllä sapatti kuitenkin on vain sunnuntain aatto, valmistuspäivä.

        " Se leivänmurto oli maanantaina ei sunnuntaina, jos tulkitaan väittämääsi juutalaisessa ympäristössä. "

        Joopa joo. Ehtoollista muka vietettiinkin maanantaina eikä heti sapatin jälkeen - sunnuntai maanantaina!


    • Ilmeisesti et ole vielä uskossa, koskapa kyselet jos-periaatteella. Jos olisit uskossa, lähtisit ulos harhaoppisesta kirkosta ja ihmispiireistä Jumalan sanan perusteella "Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut." (Tiit 3:10-11) ja antaisit Jumalan sitten johdattaa sinut uskovien kristittyjen piiriin etkä enää turvautuisi jossitellen vääräksi jo havaitsemaasi.

      Jos taas haluat tulla uskoon, niin rukoile Jeesusta avuksesi ja ota vaikka minuun yhteyttä, niin autan sinua tekemään ratkaisun.

      Tässä alkuohjeet:
      http://uskonasioita.blogspot.com/2008/11/miten-voit-pelastua.html (siellä myös sähköpostiosoitteeni)

      • ### Ilmeisesti et ole vielä uskossa, koskapa kyselet jos-periaatteella.
        -
        Jos taas haluat tulla uskoon, niin rukoile Jeesusta avuksesi ja ota vaikka minuun yhteyttä,
        niin autan sinua tekemään ratkaisun.
        Tässä alkuohjeet:
        http://uskonasioita.blogspot.com/2008/11/miten-voit-pelastua.html (siellä myös sähköpostiosoitteeni) ###

        Herra siunatkoon arvokasta evankeliumin työtäsi, Riitta!

        2. Tim. 2:15
        Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää,
        työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

        Luuk. 14:6
        Eivätkä he kyenneet vastaamaan tähän.
        1. Piet. 3:15
        vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe