Kysely viilin nauttimisesta

Topias

Miten nautit mieluimmin viilisi? Ihan sellaisenaan, vai maustatko sen jollakin?

Minun suosikkini on sokeri ja inkivääri. Inkivääriä pitää olla runsaasti ja sokeria niin että hampaissa narskuu...

Käytän mieluimmin hedelmäsokeria ja tavallista jauhettua inkivääriä.

10

2460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napo

taas syön sellaisenaan tai sokeri kaneliseoksella.

• lacey

mina syon viilia ihan sellaisenaan, joskus ripottelen sokeria pinnalle ja loppuun lisaan usein talkkunajauhoja :) viili on suurta herkkuani, silla saan sita vain kesalla suomessa.

• sisko

Syön useimmiten viilin sellaisenaan, hyvää. Joskus , harvemmin kyllä, laitan sekaan vähän talkkunajauhoja.

• Titta

Minä ripottelen joskus talkkunajauhoja viilin pinnalle...

Hyvää on myös kaneli ja sokeri.

Joskus omaa hilloa, varsinkin omenoista... jne...

• sottapytty

...kanelin ja sokerin kanssa :) oman käsitykseni mukaan tuo on viilin kanssa yleinen yhdistelmä, mutta poikaystäväni ei ole siitä edes kuullutkaan.

• tapioa

muutenkaan kuin kanelia ja sokeria. Tulee ihan ikävä lapsuuden aikoja kun sai äidin tekemää tuoretta viiliä ja siihen kanelia ja sokeria päälle.

• emppu
        tapioa kirjoitti:

muutenkaan kuin kanelia ja sokeria. Tulee ihan ikävä lapsuuden aikoja kun sai äidin tekemää tuoretta viiliä ja siihen kanelia ja sokeria päälle.

minä lisäsin vielä joskus itse siihen jotain hedelmää silputtuna esim. appelsiiniä.Todellakin itse tehty viili kuului minunkin lapsuuteen.

• Tuulikki

Olenkohan sinun kanssasi ainoa, joka syö viilin inkiväärin ja sokerin kanssa? Näin olen lapsesta asti tehnyt, enkä ole kanelista kuullutkaan! Maistakaa, Nam!

• Anonyymi

Otan talkkunapuuroa, heitän viilin helvettiin ja syön talkkunapuuron.

• Anonyymi

Nautin viilini aina ännällä. Viili on turhatuote, lähes vettä, lähes pelkkää/tyhjää energiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3198
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1851
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1740
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    Aihe