Miten sen äkkiseltään voisi tehdä? Ja mikä on paras kaupasta saatava BBQ-kastike pizzalle?
BBQ-kastike Pizzalle
4
3163
Vastaukset
- oma vastaus
kastikkeen, hyvä tuli!
Oletko sitä mieltä, että pizza on grilliruokaa, joka tarvitsee BBQ-kastiketta?
Vaikka pizza moneen taipuukin niin tuota en ole vielä kuullutkaan - vaan nyt on sitten tämäkin nähty.- siiri_25
No eipä tuossa minusta ainakaan ole mitään ihmeellistä, jos pizzaan haluaa bbq-kastiketta käyttää. Kotipizzan listoillakin on pizza, jossa pohjan päälle tulee barbeque-kastike. Eikä tarvitse alkaa selittämään nyt tähän, ettei niillä ole tekemistä "kunnon" pizzojen kanssa, eivätkä ole aitoja italialaisia pizzoja. Kukin laittakoon täytteeksi mitä tykkää!! Monesti laitan itse tomaattikastikkeen sekään tulista tacokastiketta, jotta tulee ns. "potkua" täytteeseen.
- KYsyjä vastaa taas
siiri_25 kirjoitti:
No eipä tuossa minusta ainakaan ole mitään ihmeellistä, jos pizzaan haluaa bbq-kastiketta käyttää. Kotipizzan listoillakin on pizza, jossa pohjan päälle tulee barbeque-kastike. Eikä tarvitse alkaa selittämään nyt tähän, ettei niillä ole tekemistä "kunnon" pizzojen kanssa, eivätkä ole aitoja italialaisia pizzoja. Kukin laittakoon täytteeksi mitä tykkää!! Monesti laitan itse tomaattikastikkeen sekään tulista tacokastiketta, jotta tulee ns. "potkua" täytteeseen.
MATADOR-pizza, ihastut kyllä! Siinä on kastikkeena juuri BBQ-kastike. Sitä jäljittelin ja ukkoni sanoi
että oli jopa parempi kuin Rossossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864