Jumala on Rakkaus.

Jumalan olemuksen keskeinen piirre on rakkaus.Jumala haluaa olla yhteydessä meihin ihmisiin. Tässä henkilökohtaisessa kanssakäymisessä hän ilmaisee rakkautensa meihin.Ja jos haluamme tietää. rakastaako Jumala meitä, emme tutki omia tunteitamme vaan tapaa, jolla hän on kohdellut meitä syntisyydestämme huolimatta.
Koska Jumala on luonnostaan rakkaus, meidän on tarpeetonta ja itse asiassa mahdotonta tehdä itsestämme rakastettavia, jotta hän hyväksyisi meidät.
Parhaiten hänen rakkautensa meitä kohtaan näkyy pelastussuunitelmassa. Kun ihminen lankesi syntiin, Kristuksesta tuli meidän välittäjämme, Lunastajamme ja Vapahtajamme.
Koska Jumala on meitä näin rakastanut, tulee meidänkin rakastaa toisiamme.1.Joh.4:11

24

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala vihaa syntiä, jota harhaoppikin eli adventismi on. Tee tuosta ja muista synneistäsi parannus ja huuda avuksesi Jeesusta (ei Miikaelia) pelastamaan sinut ja seuraa sitten Häntä loppuelämäsi niin pääset taivaaseen.

      Vasta uskovana voit rakastaa lähimmäisiäsi Jumalan tarkoittamalla tavalla. Nyt vain tunteilet tunnerakkautta Jumalaan ja ihmisiin, niin voi kuka tahansa pakana tehdä. Mutta rakkaus, josta Jumala puhuu Raamatussa, on Hänen tahtonsa tekemistä Hänen suhteensa, muiden ihmisten suhteen ja itsensä suhteen.

      Nyt et rakasta Jumalaa, koska et tee hänen tahtoaan etkä usko Häntä. Nyt et rakasta itseäsi, koska vaellat epäuskoisena kohti helvettiä. Nyt et rakasta lähimmäisiäsi, koska eksytät heidät uskomaan, että on ok ja oikein hyväkin olla harhaoppinen - näin johtaen heidät pois uskosta.

      • Kristus siloitti Jumalan ja ihmisten välisen kuilun omassa persoonassaan Vapahtajana,joka oli samanaikaisesti ihminen ja Jumala.hän teki sen julistamalla pelastuksen sanomaa.
        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi. Joh.1:12.

        Jeesus itse kokosi uutta ihmiskuntaa, joka oli hänessä ja hänen kauttaan sovitettu Jumalan kanssa.
        Hän ei pyrkinyt saattamaan ihmisiä sovintoon ainoastaan Jumalan kanssa vaan myös toistensa kanssa.
        Näin hän julisti, että Jumala hyväksyy jokaisen, joka tulee hänen luokseen,ja että hänen seuraajiensa tulee tehdä samoin.
        Jumalan pyhyys ei suvaitse syntiä, vaan toimii aktiivisesti sitä vastaan. Jes.5:24. Room. 1:18.
        Sinun silmäsi ovat pyhät ja puhtaat, sinä et voi katsoa pahaa, et saata katsella vääryyttä.Hab.1:13.
        Jumalan luontainen viha syntiä kohtaan teki välittäjän tarpeelliseksi.
        Jumala laati keinon, jolla syntiset voitiin palauttaa hänen yhteyteensä. Se oli mahdollista Kristuksen välityksellä, sillä hänessä sovitus ja pyhyys yhdistyivät selittämättömästi.
        Pyhä Jumalan Poika syntyi syntiseen maailmaan. Luuk.1:35. pyhittääkseen meidät sovituskuolemansa voimalla. Heb.10:10.


      • Nadasja-emilia

        on juuri sitä rakkaudettomuuden syntiä.

        Anne- Elina toi kauniisti Jumalan hyvyyden ja rakkauden esille viestissään, mutta sinä saavuit pilkkakirves kädessä ja aloit holtittomasti syyttää ja leimata, vaikka et tunne häntä ollenkaan.

        Anne Elinan sydämessä asuu Jeesus, mutta kuka on sinun sydämesi Herra?

        Se joka huomaa jatkuvasti vain vikoja lähimäisissään ja syyttää lähimäisiään päivästä päivään, ei voi olla uudestisyntynyt. Mutta minä tiedän sen, että Anne Elina on saanut uudestisyntyä Jumalan armosta ja sitä sinä et voi häneltä viedä.

        Sensijaan, että syytät ja etsit vikoja jatkuvasti toisesta, voisit itse tehdä parannuksen ja alkaa keskustella rakentavassa ja eheyttävässä hengessä, kiitäen ja ylistäen Jeesusta yhdessä sisaresi Anne- Elinan kanssa.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        on juuri sitä rakkaudettomuuden syntiä.

        Anne- Elina toi kauniisti Jumalan hyvyyden ja rakkauden esille viestissään, mutta sinä saavuit pilkkakirves kädessä ja aloit holtittomasti syyttää ja leimata, vaikka et tunne häntä ollenkaan.

        Anne Elinan sydämessä asuu Jeesus, mutta kuka on sinun sydämesi Herra?

        Se joka huomaa jatkuvasti vain vikoja lähimäisissään ja syyttää lähimäisiään päivästä päivään, ei voi olla uudestisyntynyt. Mutta minä tiedän sen, että Anne Elina on saanut uudestisyntyä Jumalan armosta ja sitä sinä et voi häneltä viedä.

        Sensijaan, että syytät ja etsit vikoja jatkuvasti toisesta, voisit itse tehdä parannuksen ja alkaa keskustella rakentavassa ja eheyttävässä hengessä, kiitäen ja ylistäen Jeesusta yhdessä sisaresi Anne- Elinan kanssa.

        Ihmisten sydämmet eivät ole sen pehmeämpiä nyt kuin ne olivat Kristuksen ollessa maanpäällä. He tekevät kaikkensa auttaakseen suurta vastustajaa tekemään Kristuksen seuraajien elämän mahdollisemman vaikeaksi aivan samalla tavalla kuin Kristukselle tehtiin hänen eläessään maanpäällä.
        He panettelevat ja valehtelevat. He arvostelevat ja syyttävät Jumalan omia.Pahantahtoisen epäluuloisina he näkevät petosta ja epärehettisyyttä siellä,missä oikeus ja rehellisyys hallitsevat.


      • anne-elina kirjoitti:

        Kristus siloitti Jumalan ja ihmisten välisen kuilun omassa persoonassaan Vapahtajana,joka oli samanaikaisesti ihminen ja Jumala.hän teki sen julistamalla pelastuksen sanomaa.
        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi. Joh.1:12.

        Jeesus itse kokosi uutta ihmiskuntaa, joka oli hänessä ja hänen kauttaan sovitettu Jumalan kanssa.
        Hän ei pyrkinyt saattamaan ihmisiä sovintoon ainoastaan Jumalan kanssa vaan myös toistensa kanssa.
        Näin hän julisti, että Jumala hyväksyy jokaisen, joka tulee hänen luokseen,ja että hänen seuraajiensa tulee tehdä samoin.
        Jumalan pyhyys ei suvaitse syntiä, vaan toimii aktiivisesti sitä vastaan. Jes.5:24. Room. 1:18.
        Sinun silmäsi ovat pyhät ja puhtaat, sinä et voi katsoa pahaa, et saata katsella vääryyttä.Hab.1:13.
        Jumalan luontainen viha syntiä kohtaan teki välittäjän tarpeelliseksi.
        Jumala laati keinon, jolla syntiset voitiin palauttaa hänen yhteyteensä. Se oli mahdollista Kristuksen välityksellä, sillä hänessä sovitus ja pyhyys yhdistyivät selittämättömästi.
        Pyhä Jumalan Poika syntyi syntiseen maailmaan. Luuk.1:35. pyhittääkseen meidät sovituskuolemansa voimalla. Heb.10:10.

        Sydämen uskoa sinulla ei ole, eikä Pyhää Henkeä kuolleessa hengessäsi. Jos olisit uskossa, et sotisi Jumalaa vastaan, vaan tekisit Hänen tahtonsa.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        on juuri sitä rakkaudettomuuden syntiä.

        Anne- Elina toi kauniisti Jumalan hyvyyden ja rakkauden esille viestissään, mutta sinä saavuit pilkkakirves kädessä ja aloit holtittomasti syyttää ja leimata, vaikka et tunne häntä ollenkaan.

        Anne Elinan sydämessä asuu Jeesus, mutta kuka on sinun sydämesi Herra?

        Se joka huomaa jatkuvasti vain vikoja lähimäisissään ja syyttää lähimäisiään päivästä päivään, ei voi olla uudestisyntynyt. Mutta minä tiedän sen, että Anne Elina on saanut uudestisyntyä Jumalan armosta ja sitä sinä et voi häneltä viedä.

        Sensijaan, että syytät ja etsit vikoja jatkuvasti toisesta, voisit itse tehdä parannuksen ja alkaa keskustella rakentavassa ja eheyttävässä hengessä, kiitäen ja ylistäen Jeesusta yhdessä sisaresi Anne- Elinan kanssa.

        Sydämen uskoa sinulla ei ole, eikä Pyhää Henkeä kuolleessa hengessäsi. Jos olisit uskossa, et sotisi Jumalaa vastaan, vaan tekisit Hänen tahtonsa.


      • anne-elina kirjoitti:

        Ihmisten sydämmet eivät ole sen pehmeämpiä nyt kuin ne olivat Kristuksen ollessa maanpäällä. He tekevät kaikkensa auttaakseen suurta vastustajaa tekemään Kristuksen seuraajien elämän mahdollisemman vaikeaksi aivan samalla tavalla kuin Kristukselle tehtiin hänen eläessään maanpäällä.
        He panettelevat ja valehtelevat. He arvostelevat ja syyttävät Jumalan omia.Pahantahtoisen epäluuloisina he näkevät petosta ja epärehettisyyttä siellä,missä oikeus ja rehellisyys hallitsevat.

        Siinä on oikein kovasydäminen eksyttäjäkaksikko (anteeksi nelikko, kuuluuhan miehesi Una-Fortuna ja Alex-kasi tiiviiseen ryhmäänne), joka parjaa parjaamasta päästyään uskovia ja ylistää toistensa luopumusta Jeesuksesta rakkaudeksi ja pelastavaksi. Hyi olkoot teitä!


      • Nadasja-emilia
        uskova_1 kirjoitti:

        Sydämen uskoa sinulla ei ole, eikä Pyhää Henkeä kuolleessa hengessäsi. Jos olisit uskossa, et sotisi Jumalaa vastaan, vaan tekisit Hänen tahtonsa.

        Jumalan tahto ei ole se, että me täällä halveksimme lähmäisemme uskoa Jeesukseen Kristukseen.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        Jumalan tahto ei ole se, että me täällä halveksimme lähmäisemme uskoa Jeesukseen Kristukseen.

        Joo, uskotte Jeesukseen niinkuin saatanakin uskoo, mutta ei se teitä pelasta. Teidän pitää uudestisyntyä Pyhästä Hengestä ja seurata sitten Jeesusta loppu elämänne. Ette te pelastu noilla ompelukerhohokemillanne, kun tekonne todistavat teidät Jeesuksen vihollisiksi.

        Jeesuksen omat eivät eksytä uskovia pois Jeesuksesta, vaan evankelioivat heitä uskoon, mutta sitähän te ette ymmärrä. Paatukaa ja tehkää vääryyttä sitten edelleen, minä ainakin olen teitä varoittanut!


      • Nadasja-emilia
        uskova_1 kirjoitti:

        Joo, uskotte Jeesukseen niinkuin saatanakin uskoo, mutta ei se teitä pelasta. Teidän pitää uudestisyntyä Pyhästä Hengestä ja seurata sitten Jeesusta loppu elämänne. Ette te pelastu noilla ompelukerhohokemillanne, kun tekonne todistavat teidät Jeesuksen vihollisiksi.

        Jeesuksen omat eivät eksytä uskovia pois Jeesuksesta, vaan evankelioivat heitä uskoon, mutta sitähän te ette ymmärrä. Paatukaa ja tehkää vääryyttä sitten edelleen, minä ainakin olen teitä varoittanut!

        /kuten sinä itse teet. Joten itsellesi sanoit nämä sanat/

        En ole sinun täällä nähnyt yhtään rakkaudellista viestiä tuovan. Vaan jatkuvaa toisten uskossa olevien halveksimista ja syyttämistä.

        Tämäkö on mielestäsi se hyvä sanoma, jota Jeesus kehoitti meitä levittämään?

        Sensijaan Anne Elinan viestit tuntee jo Kristus tuoksusta, hän ei ikinä korosta itseään, vaan Kristusta. Kristusta koroittaa myöskin nämä seuraavat laulun säkeet:

        "Olin täynnä suurta ahdistusta,
        Vapahtajaa hiljaa rukoilin.
        Hän sanoi:"Älä pelkää rangaistusta.
        Ristillä jo sinut armahdin, armahdin.

        Sydän kun auki on,
        sinne Jeesus tekee asunnon.
        Tänään häneen uskon, näen aamruskon.
        Päivä sarastaa.

        Uskoa ei synny omin voimin.
        Ilmaiseksi anova sen saa.
        Sitä ansaita ei töin ja toimin.
        Jumala sen meille lahjoittaa."

        Hengel laulukirja:
        Anna-Mari Kaskinen.


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        /kuten sinä itse teet. Joten itsellesi sanoit nämä sanat/

        En ole sinun täällä nähnyt yhtään rakkaudellista viestiä tuovan. Vaan jatkuvaa toisten uskossa olevien halveksimista ja syyttämistä.

        Tämäkö on mielestäsi se hyvä sanoma, jota Jeesus kehoitti meitä levittämään?

        Sensijaan Anne Elinan viestit tuntee jo Kristus tuoksusta, hän ei ikinä korosta itseään, vaan Kristusta. Kristusta koroittaa myöskin nämä seuraavat laulun säkeet:

        "Olin täynnä suurta ahdistusta,
        Vapahtajaa hiljaa rukoilin.
        Hän sanoi:"Älä pelkää rangaistusta.
        Ristillä jo sinut armahdin, armahdin.

        Sydän kun auki on,
        sinne Jeesus tekee asunnon.
        Tänään häneen uskon, näen aamruskon.
        Päivä sarastaa.

        Uskoa ei synny omin voimin.
        Ilmaiseksi anova sen saa.
        Sitä ansaita ei töin ja toimin.
        Jumala sen meille lahjoittaa."

        Hengel laulukirja:
        Anna-Mari Kaskinen.

        Ja minä en ole ikinä näiden vuosien aikana nähnyt sinut millään nimimerkilläsi evankelioivan adventisteja uskoon, enkä ikinä ole kuullut, että olisit johtanut jonkun adventistin uskoon.

        Minäpä olen evankeliinut adventisteja ja johdattanut heitä uskoon.

        Revi siitä fariseus.


      • alex-kasi
        uskova_1 kirjoitti:

        Sydämen uskoa sinulla ei ole, eikä Pyhää Henkeä kuolleessa hengessäsi. Jos olisit uskossa, et sotisi Jumalaa vastaan, vaan tekisit Hänen tahtonsa.

        se henki joka sinussa tuollaista puhuu - ei ole Jumalan Pyhä Henki.

        anne-elinalla on Jumalan Pyhä Henki ohjaamassa hänen askeleitaan, mutta sen voi nähdä vain ne joilla myös on Jumalan Pyhä Henki ohjaamassa heitä.

        Olet kuin herhiläinen, kaikkeen vastaamassa tavalla joka on kaukana Jumalan totuudesta.
        Luonnollisesti olet säälittävä nainen, ehkä hormoonit yhä pyörittävät sinua mielesi mukaan? En tiedä - käytöksesi kuitenkin on sen mukaista. Pitää jonkun niskassa olla kaiken aikaa ja sitten yrität sanoa että se on Jumlaan tahto???

        Raamattu sanoo - iankaikkista elämää ei ole kuin Jumalan tahdossa - ja sinä sanot että teet Jumalan tahdon - oo mamma mia - minkälainen olisikaan se iankaikkinen elämä joka pitäisi elää tuollaisen tahdon mukaan.. olet kaukana todellisesta Jumalan Tahdosta.. se on varma --- ei ole kuitenkaan sinullekaan myöhäistä kääntyä joten tee se.

        Käänny pois pahoista teoistasi.

        alex


      • alex-kasi
        uskova_1 kirjoitti:

        Siinä on oikein kovasydäminen eksyttäjäkaksikko (anteeksi nelikko, kuuluuhan miehesi Una-Fortuna ja Alex-kasi tiiviiseen ryhmäänne), joka parjaa parjaamasta päästyään uskovia ja ylistää toistensa luopumusta Jeesuksesta rakkaudeksi ja pelastavaksi. Hyi olkoot teitä!

        Puhut puuta heinää ja käytät sitä sitten todistuksena itsellesi - että olet oikeassa. Ei kukaan normaali ihminen käyttäydy tavallasi - eikä kukaan normaali ihminen voi yhtyä tuollaiseen parjaamiseen.

        Kuinka kukaan voi kompastua noin pahasti?
        Puhut kahdelle palstan kärsivällisimmistä kirjoittajista kuin he olisivat itsesi kaltaisia turhan puhujia ja parjaajia.

        Miksi? Tarvitsetko sellaista päivittäistä muiden parjaamistasi tyydyttääksesi sisäisiä paineitasi? Siltä se vähän tuntuu - olet ollut täälläkin vuosikaudet ja lähes jokainen kirjoituksesi sisältää haukkumista ja valheita muista palstalaisista. Miksi?

        alex


      • alex-kasi

      • alex-kasi
        uskova_1 kirjoitti:

        Ja minä en ole ikinä näiden vuosien aikana nähnyt sinut millään nimimerkilläsi evankelioivan adventisteja uskoon, enkä ikinä ole kuullut, että olisit johtanut jonkun adventistin uskoon.

        Minäpä olen evankeliinut adventisteja ja johdattanut heitä uskoon.

        Revi siitä fariseus.

        siitä et pääse yli etkä ympäri.

        MUTTA eivät salaisessa uskossa kuin sinä.

        He eivät usko olevansa ku-olemattomia erossa Jumalastaan - niin kuin sinä uskot olevasi, he ovat ymmärtäneet että AINOASTAAN Jumalan TAHDOSSA he voivat saada iankaikkisen elämän.

        He uskovat että Jeesus maksoi heidän KOKO syntivelkansa - otti päälleen KOKO heidän rangaistuksensa eikä vain jonkinlaista kidutus rangaistusta niinkuin sinä uskot.
        He uskovat Jeesus kuoli heidän puolestaan - sinun puolestahan Jeesuksen ei tarvitse kuolla - uskosi mukaan - sillä uskothan olevasuí kuolematon elämä jo omasta takaa - yhtä ikuinen kuin itse Jumala.

        Ja nyt sitten olet KÄÄNNYTTÄMÄSSÄ heitä sinun uskoosi .:) -- siis oletko ihan terve?

        Kuka alkaisi uskomaan kiduttavaan Jumalaan, puoliksi maksettuun lunastukseen ja unohtaisi että Jumalan on oikeudenmukainen ja rakkaus. Ja sitäpaitsi haukkumaan ihmisiä internetissä??? HALLOO -- mitä ihmittä oikein luulet - nais parka.

        Opi:
        Jumalan oikeudenmukaisuus pitää ainä sisällään rakkauden sillä se on TÄYDELLINEN OIKEUDENMUKAISUUS.
        Jumalan rakkaus pitää sisällään aina oikeudenmukaisuuden sillä se on TÄYDELLINEN RAKKAUS.

        Käänny pois katkeruuden täyttämältä tieltäsi..

        alex


      • Nadasja-emilia
        uskova_1 kirjoitti:

        Ja minä en ole ikinä näiden vuosien aikana nähnyt sinut millään nimimerkilläsi evankelioivan adventisteja uskoon, enkä ikinä ole kuullut, että olisit johtanut jonkun adventistin uskoon.

        Minäpä olen evankeliinut adventisteja ja johdattanut heitä uskoon.

        Revi siitä fariseus.

        kaikkein eniten?

        Adventistit ovat uskossa Vapahtajaansa Jeesukseen Kristukseen.

        Heitä ei tarvitse enää evankelioida.

        Sinun asiasi sensijaan on huonommin, kun olet antautunut syyttäjähengen alaisuuteen ja uskot häntä enemmän kuin Jeesusta ja apostoleja.

        Apostoli Paavali kielsi kiistelemästä opinkysymyksillä ja kehoitti keskittymään Kristukseen!

        Miksi et tee niin?


      • Nadasja-emilia kirjoitti:

        kaikkein eniten?

        Adventistit ovat uskossa Vapahtajaansa Jeesukseen Kristukseen.

        Heitä ei tarvitse enää evankelioida.

        Sinun asiasi sensijaan on huonommin, kun olet antautunut syyttäjähengen alaisuuteen ja uskot häntä enemmän kuin Jeesusta ja apostoleja.

        Apostoli Paavali kielsi kiistelemästä opinkysymyksillä ja kehoitti keskittymään Kristukseen!

        Miksi et tee niin?

        No niin, siinäpä tuomitsit adventistit pysymään eksytettyinä.

        Sinä et adventisteja pelastukseen auta ja yrität estää tuolla parjaamisellasi ja uskoviakin heitä auttamasta. Mutta älä sitten selitä, että olet uskossa!


      • Palaako jossain?
        uskova_1 kirjoitti:

        No niin, siinäpä tuomitsit adventistit pysymään eksytettyinä.

        Sinä et adventisteja pelastukseen auta ja yrität estää tuolla parjaamisellasi ja uskoviakin heitä auttamasta. Mutta älä sitten selitä, että olet uskossa!

        Uskon tarkoitus ja päämäärä on Kristus.

        Onko mielestäsi eksytystä uskoa Jeesukseen Kristukseen syntiensä sovittajana?

        Niinhän adventistit uskovat.


      • (toim.huom.)
        Nadasja-emilia kirjoitti:

        on juuri sitä rakkaudettomuuden syntiä.

        Anne- Elina toi kauniisti Jumalan hyvyyden ja rakkauden esille viestissään, mutta sinä saavuit pilkkakirves kädessä ja aloit holtittomasti syyttää ja leimata, vaikka et tunne häntä ollenkaan.

        Anne Elinan sydämessä asuu Jeesus, mutta kuka on sinun sydämesi Herra?

        Se joka huomaa jatkuvasti vain vikoja lähimäisissään ja syyttää lähimäisiään päivästä päivään, ei voi olla uudestisyntynyt. Mutta minä tiedän sen, että Anne Elina on saanut uudestisyntyä Jumalan armosta ja sitä sinä et voi häneltä viedä.

        Sensijaan, että syytät ja etsit vikoja jatkuvasti toisesta, voisit itse tehdä parannuksen ja alkaa keskustella rakentavassa ja eheyttävässä hengessä, kiitäen ja ylistäen Jeesusta yhdessä sisaresi Anne- Elinan kanssa.

        Miksi te adventistit olette aina muiden kanssa kuin koiria vieraalle kissalle?
        On niin ikävää, kun te olette aina joka asiassa kuin hiilihangon heiluttaja.


      • toim. huom
        (toim.huom.) kirjoitti:

        Miksi te adventistit olette aina muiden kanssa kuin koiria vieraalle kissalle?
        On niin ikävää, kun te olette aina joka asiassa kuin hiilihangon heiluttaja.

        Eihän Uskova_1 ole adventisti.


      • merkkaaja
        (toim.huom.) kirjoitti:

        Miksi te adventistit olette aina muiden kanssa kuin koiria vieraalle kissalle?
        On niin ikävää, kun te olette aina joka asiassa kuin hiilihangon heiluttaja.

        on muutama n.s. anti-adventisti joilla ei mitään hyvää sanottavaa kenestäkään jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä? Heidät tuntee siitä että he nimittelevät ja haukkuvatja välttävät keskustelua Raamatusta. Heille jokainen on adventisti joka ei suostu haukkumaan heidän kanssaan, heidän omassa joukossaan on kaikenlaista hiilihangon heiluttajaa, ateisteista ja kiihkolahkoissa kaatujista akaen.

        Jos olisit rehellisesti lukenut palstan kirjoituksia niin olisit tämän huomannut jo kauan sitten. Minuun tästä on se vaikutus että alan yhä enemmän kiinnostumaan adventistien kirjoituksista ja samalla adventismista. Ei näiden vastustajien kirjoituksista ota selvää pirukaan, niin sekavia ne ovat.


    • veli.vapaa

      on oikeassa. Jolla on Jumalan lahjana Pyhä Henki, hänessä asuu myös rakkaus.

      1. Joh. 4:7
      Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

    • Aivan oikein ja kelpaamme tämmöisinä syntisinä Jumalalle. Turha on meidän olla jotain muuta mitä emme ole. Tullaan sellaisenaan ja ollaan omia itteämme. Pisin matka onkin tulla sille paikalle missä todella on.
      Joku voi puristaa itsestään pitkänki pyhänputkilon, mutta aina se jossain kohdin katkeaa.
      Jatkuvasti saa mennä ristin luokse synteineen. Kaikki me ollan yhtä syntisiä pyhän Jumalan edessä.
      Ei olisi kiistoja jos kaikki tulisi samalle viivalle. Kiista tulee kun kaikkien pitää olla jotain extraluokkaa ja supermiehiä.

    • sekinpuoli

      Ainoa poikkeus on, että adventistin osoittama rakkaus on yhtä miellyttävää, kuin sian pusu.
      Jos adventistille on ystävällinen, hän tällöin päättelee, että adventistia pidetään uskonveljenä.
      Matteuksen evankeliumi:
      5:46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe