mitä iloa on Atrian kartongeista

en nyt ymmärrä

Vaikka kuinka olisi kiva olla vihreä ja kierrättää kartonkeja, mutta eihän sellaisa kierrätyspisteitä ole ja kenen kotiin mahtuu säilyttämään kartonkeja niin kauan, että niitä kertyy niin paljon, että viitsii lähteä etsimään jostain kartongin kierrätyspaikkaa.

Fresh - aivan ylihinnoiteltuja tuotteita, ällöttävän romanttinen mainos ja ennen kaikkea tuo, että

ihmettelinkin, miksi rasia oli niin tanakka, se onkin kartonkia ja aivan liian kestävä. Sen voi käyttää kotona monia kertoja ruoan lämmittämiseen.

6

642

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Missä sitten asut, jos teillä ei ole keräyspisteitä? Kyllä meillä on heti kerrostalomme takapihan roskanurkkauksessa kartonginkierrätyspiste ja toinenkin läheisessä keräyspisteessä.

• ooohoo!

Että valtaosa suomalaisista asuu kuitekin edelleen haja-asutusalueillla, jossa ei ole kierrätyspisteitä takapihalla.
        Kerää ja lajittele sinä, me muut jaksamme kummastella tyhmyyttäsi, kun kuitenkin yksi ja sama auto kerää kaikki eroittelemasi jätteet samalle lavalle ja kippaa ne samalle kaatopaikalle nätisti lajiteltuina ja sitten tulee Tana-traktori ja murskaa kaiken alleen samaan kasaan.

• voi taivas
        ooohoo! kirjoitti:

Että valtaosa suomalaisista asuu kuitekin edelleen haja-asutusalueillla, jossa ei ole kierrätyspisteitä takapihalla.
        Kerää ja lajittele sinä, me muut jaksamme kummastella tyhmyyttäsi, kun kuitenkin yksi ja sama auto kerää kaikki eroittelemasi jätteet samalle lavalle ja kippaa ne samalle kaatopaikalle nätisti lajiteltuina ja sitten tulee Tana-traktori ja murskaa kaiken alleen samaan kasaan.

on kaksi erillistä säiliötä, toiseen menee roskat ja toiseen pahvit. Joten ei niistä samaa muusia tule

• ooohoo
        voi taivas kirjoitti:

on kaksi erillistä säiliötä, toiseen menee roskat ja toiseen pahvit. Joten ei niistä samaa muusia tule

Mutta moneenkos pönttöön erittelet roskasi? Pahvit, ruokajätteet, lasit, metallijäte, jne.
        Toistaiseksi olen nähnyt roska-autoissa vain yhden säiliön jonne kaikki jäte kipataan ja puristetaan tiukkaan. Minkälainen on kahden säiliön roska-auto, kuvaile lähemmin?

• tietäjä123
        ooohoo kirjoitti:

Mutta moneenkos pönttöön erittelet roskasi? Pahvit, ruokajätteet, lasit, metallijäte, jne.
        Toistaiseksi olen nähnyt roska-autoissa vain yhden säiliön jonne kaikki jäte kipataan ja puristetaan tiukkaan. Minkälainen on kahden säiliön roska-auto, kuvaile lähemmin?

nuin tyhmille jaksa kuvailla mitään

• cucumbercucu
        ooohoo kirjoitti:

siksipä olen todella pettynyt, että Lidl on sortunut markkinoimaan sitä ja sitä löytyy edelleen sen kylmätiskistä, tosin vain salaatteja, mutteivat nekään ole hintansa arvoisia, kaukana siitä;

ikinä en osta enää, ne tosin on muoviastiassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      450
      1965
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      152
      1269
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1173
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      71
      1153
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      180
      1028
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      52
      714
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe