En tiiä mut hyvä on ohje: Mutta että ihan 585 kcal?!!
4 valmista pizzapohjaa (pieniä)
1 rkl oliiviöljyä
200 tomaattimurskaa tölkistä (valkosipuli-yrtti)
2 rkl tomaattipyrettä
200 g salkopapuja (itse käytin pakastepapuja, säilykepavut sopivat paremmin)
115 g maissinjyviä (pakaste sulatettava)
1-2 tl chilikastiketta
1 iso punasipuli
100 g kevytjuustoraastetta
(1 iso vihreä chili renkaina)
1. Laita uuni lämpenemään 220 C. Laita pizzapohjat uunipellille ja sivele kevyesti öljyllä.
2. Sekoita kulhossa tomaattimurska, tomaattipyree, salkovaut ja maissi ja lisää chilikastiketta maun mukaan. Mausta suolalla ja pippurilla.
3. Levitä tomaatti-papuseos tasaisesti pizzapohjille niin, että ne peittyvät kokonaan. Laita pizzoille täytteeksi sipulisilppua ja ripottele päälle juustoraaste (ja chili)
4. Paista uunissa n. 10-15 minuuttia, kunnes kasvikset pehmenevät ja pohja on rapea kullanruskea.
Ohjeessa paistoaika on 20 minuuttia, mutta mulla ainakin palaisi. Mutta mitä mieltä kalorimäärästä? Kuitenkin kasvisruoka.... Hyvää on, sen voin taata ja riittää opiskelijakukkarollekin.
Meksikolainen pizza (HALPA)
6
1094
Vastaukset
- tyhmähän se
YÄK !
Enpähän moiseen sotkuun koskis edes metrin kepillä.
Eikä tuo ole edes mitenkään halvempi kun oikeat pizzat.
Nii ootko työtön vai opiskelija, "työttömän taivas", "riittä opiskelijakukkarollekkin "- Työttömän taivas
sä eineslihassa... Tää on kevyt, kaloriton, ihanan näköinen, vähän erilainen, vege jne. Joko kokeilit? On tosin totta, että maissi voisi joillekin olla vähän uusi tuttavuus pizzassa. Mutta ota toki, pullo valkkaria seuraksi, pizzahan on seurusteluruoka. Taivas on sellainen, jossa ruoka pysyy sisällä, ei ulkona...
Ja olen työtön....
- 1+7
Valmiit pizzapohjat ovat todella kalliita. Maku ja rakenne on sama kuin jarrupala-kuralätkä-einespizzoissa. Köyhä ja hyvää haluava tekaisee pizzapohjan itse.
- se oli eri asia
pakasteesta, saa vaan aivan liian harvoin
- Tm
Toi on kyllä sääli, että Lidlissä tota meksikolaista pizzaa saa vain harvoin. Saisi olla vakio tuote. Viimeksi kun sitä oli tarjolla, ostin 5 pakettia niitä :)
- jammyjammy
Tm kirjoitti:
Toi on kyllä sääli, että Lidlissä tota meksikolaista pizzaa saa vain harvoin. Saisi olla vakio tuote. Viimeksi kun sitä oli tarjolla, ostin 5 pakettia niitä :)
Ite ku viimeksi tota söin alko panettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875