Tähän on puututtava!!!

äXDee

Nyt ei oo kyse sellasesta tavanomasesta nipottamisesta et "keitto on kylmää","Laatikossa outo sivumaku" jne. Meillä on kyllä kotona totuttu kaikenlaiseen ruokaan kun on Ranskassa kin asuttu ja kyllä mä kouluruokaa siedän, mut nyt mua on alkanu vähän arveluttamaan: onko se hygieenistä? Oon nyt seiskal ja seiskoil on meidän koulus oltava ainakin päivän tai pari meidän koulun ruokalas (TET-harjoittelua) tekemässä töitä (siivoomista sun muuta). Kun tuli mun ja mun kaverin vuoro tässä juuri sain aikamoiset traumat. En pelkästään niistä jäisistä seiti-laatikoista vaan erityisesti näistä asioista: maahan tippui yksi peruna ja kysyin yhdeltä keittotädiltä et laitanko roskiin ja mis on roskis. Keittotäti sano et takasin vaan. Ajattelin ensin tädin pilailevan, mutta myöhemmin kerroin luokkalaisilleni tämän ja moni sanoi keittotädin sanoneen samaa tuossa tilanteessa. Myöhemmin samana päivänä nostelin koreista pudonneita leipiä maasta ja vieressäni seissyt täti sanoi että ne mitää laitaa sitten takaisin koreihin.
Hygienistä ja terveellistä? Jaa-a. Mutta entäs tämä tarina: tiedätte varmaan niitten vesisäiliöiden alla ne mustat tai valkoiset altaat mihin vesi siten tippuu jos roiskuu? Jokatapauksessa, minun piti sellaisia tyhjennellä ja kun kysyin taas tädeiltä että mihin, niin tädit vastasivat että takaisin vesisäiliöön tietenkin. Ihmettelin ja kysyin että olivatko tädit nyt tosissaan koska vedessä oli leivänmuruja ja muuta roskaa mutta sinne se vesi oli pantava. Kaippa sitten. Kun olen myöhemmin katsellut tätien työtä vähän tarkemmin olen tosiaankin huomannut että he tekevät niin usein. Ei ihme että vesi maistuu kummalle. Joskus on myös tarjoiltu joulukinkusta tehtyä mössöä kaksi kuukautta Joulun jälkeen. Hmm... Namm! Samanlaisia havantoja?
Olen myös kuullut että pois heitetyt jätteet annetaan kaikki sikaloille. Syömme siis samaa huttua kuin siat? Mikäs siinä.

4

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooettäsellastasitte

Oon huomannu just samanlaisia juttuja :o!

• wsrq3e4312

ja EU kieltää ihmisruuan käyttä'misen sioilla, se on jo kaupunkilegenda.
        Soita terveystarkastajalle kuntaan kun olet noin huoplissasi.

• määäääääps
        wsrq3e4312 kirjoitti:

ja EU kieltää ihmisruuan käyttä'misen sioilla, se on jo kaupunkilegenda.
        Soita terveystarkastajalle kuntaan kun olet noin huoplissasi.

nii vois luulla ku siivoojat on nii laiskoja XD

• ddsZ

Meil on ollu viel sellasta että salaatit kerätään takas LATTIALTA ja heitetään takas koppaan. Ja kaikki "salaa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      165
      2959
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      291
      2643
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      71
      1752
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      44
      1639
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1530
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1286
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      103
      1203
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1164
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      358
      1089
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe