Skepsis ry on tullut tiensä päähän, uusi tiede murtaa itsensä läpi. Skepsis ry on ollut jo jonkin aikaa pseudoskeptikkojen ts. ateistien satelliittijärjestö. jäsenkato on ilmeinen ei ainoastaan professori Puolimatkan ansiokkaan toiminnan ansiosta; hän on pitänyt tänä vuonna loistavia luentoja ympäri Suomea. Skepsis munasi itsensä pahasti "myöntämällä" huuhaapalkintonsa Puolimatkalle. Todellisuudessa tämä antoi Puolimatkalle kaivattu julkisuutta tuoda julki ideansa, kuinka ateistinen tiede murretaan. Hän on esittänyt perusteellisesti argumentit, miten usko Jumalaan seuraa loogisesti tieteellisistä havainnoista. TÄmä on jo saanut mukaan useita suomalaisia tiedemiehiä,jotka ovat uskaltautuneet tunnustamaan kristillisen uskonsa ja yhdistämään tieteellisen maailman kolmiyhteisen Jumalan todellisuuteen.
Tulkaa kaikki joukolla osallistumaan ja uudistamaan Skepsis ry todelliseksi tieteelliseksi yhdistykseksi! Aika ja paikka:
4.11. Tieteiden talo (Kirkkokatu 6) klo 18–20 Skepsis ry:n syyskokous
Skepsis ry tullut tiensä päähän
eksegetiikantiede
0
630
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868