moi, olen pelannut tennistä kavereiden kanssa noin 20-vuotta. olen jo 38-vuotias mutta tykkään
pelata ja lyönnitkin kulkevat ihan kivasti. en ole kilpaillut ikinä enkä kuulunut seuroihin.
huomasin että vakiohallissani järkätään kansallisen tason kisat, mm. C- ja D-luokan pelaajille.
voiko tuollaiseen osallistua tällä pohjalla ilman että vaikuttaa pelleltä? onko nuo kisat tarkoitettu ennemminkin
valmennusryhmissä oleville tuleville lupauksille vai kelle? kilpaileminen olisi hauskaa vaihtelua ja
toisi lisää motivaatiota harrastamiseen.
kilpailu harrastelija tasolla
2
449
Vastaukset
- joonasdasd
Kilpaileminen on kaikille avoin ja mielellään olet varmasti tervetullut kisaamaan. Muistahan rekisteröityä tennisliiton jäseneksi(joka ei ole vaikeaa). Tsekkaappas www.tennis.fi , sieltä löytyy K-jäsenyys, joka sinun pitää hankkia. Ehdottomasti tolla 20-vuoden kokemuksella suoraa vaan sekä C:hen että D:hen pelaamaan, jos kunto riittää molempia pelaamaan. Taso D:ssä on melko matala, eli jos lyönnit ei hajoa kisassa ja pallo pysyy kentässä niin silläkin jo voitetaan D:n kisoja. Onnea peleihin.
- Mecir
Kisassa et vaikuta pelleltä, koska kokovartalo kipsi on katsomosta seuraavillekin tuttu. Hyvällä pelillä saatat voittaa, mutta älä masennu, vaikka voittoja ei tulisikaan. D:n pelaajissa on myös hyviä pelaajia ja moni on yllättynyt tasosta. Jotkut kilpailevat niin harvoin, ettei luokka nouse, vaikka taitoa olisikin.
Muista K-lisenssin hankkiminen. Muuten kisoihin osallistuminen ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836