kilpailu harrastelija tasolla

jerkka pöllönen

moi, olen pelannut tennistä kavereiden kanssa noin 20-vuotta. olen jo 38-vuotias mutta tykkään
pelata ja lyönnitkin kulkevat ihan kivasti. en ole kilpaillut ikinä enkä kuulunut seuroihin.
huomasin että vakiohallissani järkätään kansallisen tason kisat, mm. C- ja D-luokan pelaajille.

voiko tuollaiseen osallistua tällä pohjalla ilman että vaikuttaa pelleltä? onko nuo kisat tarkoitettu ennemminkin
valmennusryhmissä oleville tuleville lupauksille vai kelle? kilpaileminen olisi hauskaa vaihtelua ja
toisi lisää motivaatiota harrastamiseen.

2

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonasdasd

      Kilpaileminen on kaikille avoin ja mielellään olet varmasti tervetullut kisaamaan. Muistahan rekisteröityä tennisliiton jäseneksi(joka ei ole vaikeaa). Tsekkaappas www.tennis.fi , sieltä löytyy K-jäsenyys, joka sinun pitää hankkia. Ehdottomasti tolla 20-vuoden kokemuksella suoraa vaan sekä C:hen että D:hen pelaamaan, jos kunto riittää molempia pelaamaan. Taso D:ssä on melko matala, eli jos lyönnit ei hajoa kisassa ja pallo pysyy kentässä niin silläkin jo voitetaan D:n kisoja. Onnea peleihin.

    • Mecir

      Kisassa et vaikuta pelleltä, koska kokovartalo kipsi on katsomosta seuraavillekin tuttu. Hyvällä pelillä saatat voittaa, mutta älä masennu, vaikka voittoja ei tulisikaan. D:n pelaajissa on myös hyviä pelaajia ja moni on yllättynyt tasosta. Jotkut kilpailevat niin harvoin, ettei luokka nouse, vaikka taitoa olisikin.

      Muista K-lisenssin hankkiminen. Muuten kisoihin osallistuminen ei onnistu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe