Miksi Suomalainen työtön ei pääse kurssitukseen,vaikka olisi tarve?
Todennäköisesti rahat menevät aivan vääriin kohteisiin,eikö suomalaisten työttömien osana ole kuin olla "löysässähirressä" miksi?
Tampereenkin kurssitukset ovat todella alimitoitettuja verraten työttömien suureen määrään,miksi ei huomioida että Tampereen seutukunta on määrällisesti yksi eniten lamasta kärsineistä alueista!
Kaiken huippuna Tampereella on nämä ulkomaalais taustaisille suunnatut kurssitukset,joihin haetaankin pelkästään ulkomaalaisia(esim.bussikuski koulutus).Pahinta tässä on että kuskit eivät edes osaa kommunikoida asiakkaiden kanssa suomeksi!
Luulisi että suomessa on syrjintäkielto,mutta näin päinhän sitä ei tunnu olevan.
Kyllä kursseille pitää olla kaikille halukkaille mahdollisuus päästä jopa suomalaisen työttömienkin!!
TE-keskuksien kurssitukset
3
1065
Vastaukset
- dddddddddsaaaw
systeemit on varmaan muuttunu, kun minutkin on jopa kutsuttu haastatteluun yhtä kurssia varten. Ja säästäähän valtio, näistä kursseista ja työharjoittelusta on tehty paljon valituksia, että ovat orjatyötä. Luultavasti systeemit muuttuvat.
- näin taitaa olla
Eiköhän kurssien vähyys johdu määrärahojen määrästä - rahaa ei varmaankaan ole.
- juujees
päästä kurssille jossa esim ajellaan päivät pääkseen TYHJÄLLÄ REKKA-AUTOLLA, eli todellisuuden kanssa ei mitään tekemistä........ja kortistossa olen edelleen kun esim Viron porukka vie kuljetusalan työpaikat alipalkkauksineen........itse jään 45 sairaseläkkeelle työttömyyden takia,maksakoot sitten mun eläkkeenikin....nyt olen 4-kymppinen työkkäris ja sossus notkuja....töitä haen mutta kun joka paikas puhutaan vaan englantia tai viroa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891