Miten kukaan enää uskaltaa aloittaa parisuhdetta, mennä naimisiin ja perustaa perhettä kenenkään kanssa? Voiko enää kehenkään luottaa? Kaikki tuntuu pettävän? MIKSI? Onko olemassa enää yhtään ihmistä, johon voi luottaa...?
Ketä muuta ahdistaa samat ajatukset?
Itse olen raskaana ja mieheni on jäänyt kiinni pettämisestä. En tiedä onko mitään järkeä yrittää enää. En tiedä voinko enää koskaan luottaa häneen...
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...
5
1044
Vastaukset
- njuuu
Voi ei, sulla on tosi inhottava tilanne :(
Mulla on kans pieni pelko takaraivossa että mies pettäis. Mitä pidemmälle suhde on menny, sitä enemmän luotan. Aluksi olin tosi mustasukkanen, sitte kävi niin että mies suuteli toista, mutta kertoi siitä heti, joten annoin anteeksi. Olin edelleen tosi mustasukkanen, sitte muutettiin yhteen ja pikku hiljaa tässä vuosien aikana mun mustasukkasuus on haihtunu. Silti aina joskus mun mieleen tulee että mitä jos joskus pettää ja sitte oon tuhlannu liian monta vuotta elämästäni. Mutta tulevaa ei kannata miettiä, voi vaan uskoa toiseen ja jos se tekee jotain niin se on sen ajan murhe. - tätä mieltä asiasta
Ei ole tuollaiset jutut koskaan ahdistaneet. Valitsen seurani todella tarkkaan. En ottanut kumppanikseni sellaisia miehiä, joissa huomasin jo heti alussa jotain outoa, joka aiheutti epäluottamusta. Vasta sitten kun löysin sellaisen miehen, jossa ei mikään herättänyt epäilyksiä, uskalsin heittäytyä täysillä suhteeseen ja täytyy sanoa, etten ole näitä vuosia katunut, vaan ollaan yhdessä onnellisesti aviossa edelleen.
Minulla on ystävä, joka elää kriisiä tällä hetkellä. Yritän tukea häntä. Yritin etsiä neuvoja, miten tukea häntä parhaiten. Ystävä on aloittanut suhteen miehen kanssa, mutta suhde ajautui karille tilanteessa, jossa mies ehkä menee takaisin exänsä luo. Tilanteen teki inhottavaksi se, että suhteen aloitteen tekevä osapuoli oli juuri tuo mies, joka on nyt palaamassa exänsä luo takaisin. Ystäväni tuskin enää ottaisi tuota miestä takaisin itselleen, koska hän kokee, että mies huijasi häntä. Yritän tukea ystävääni ja näen, miten hän kärsii tilanteessa.
Aloittajan kannalta varmaan olisi parempi jatkaa lapsen kanssa kahdestaan, sillä usein on niin, että sellainen joka pettää kerran voi pettää toisenkin kerran. Itse en jäisi petturin kanssa lasta kasvattamaan.- v...ttu ko vi...ttaa
Miten helvetissä joku voi olla niin idiootti että pettää raskaana olevaa vaimoa tai tyttöystävää,en tiedä kumpi olet.Eipä silti kaikki tuntuu olevan mahdollista,itselläkin käynyt molemmissa pidemmissä suhteissa samalla lailla,toinen kesti 17 vuotta,josta yli kymmenen vuotta naimisissa,josta saimme onneksi ihanan tyttären,sain vasta loppuaikoina tietää pettämisistä,ja niitä oli ollu enemmänkin,otin eron kunnen selvinnyt niistä,ja pari vuotta meni ennen kuin sain itseni kuntoon,ja tapasin ihanan naisen,niin luulin,ja 2 vuoden jälkeen sama juttu 5 viikkoa sitten, ja nyt tässä yritetään kerätä itseä kasaan jollain konstilla,onneksi on ihana tytär jolta saa uskomattoman paljon voimaa, syytä yrittää jaksaa, vaikka uskomattoman vaikeaa on.Nämä pettäjät eivät tunnu käsittävän kuinka paljon he tuottavat tuskaa ja sekkoittavat elämän pahimmassa tapauksessa vuosiksi eteenpäin,mikä helvetti ihmisiä vaivaa, kun tuntuu ettei mikään riitä, rehellisyydellä.uskollisuudella,rakkaudella ja toisen kunnioittamisella,jotka mulle on tärkeimpiä asioita elämässä, ei tunnu olevan mitään merkitystä juuri kennellekkään.Nää pettäjät saisivat maistaa omaa lääkettä,ja vielä korkojen kanssa,jospa sitten tajuaisivat,kuinka paljon tuskaa ovat tuottaneet sille kaikkein tärkeimälle ihmiselle omalle vaimolle, miehelle,tyttöystävälle tai poikaystävälle (mahtaisivatko tajuta edes silloin). Sulle viestiketjun alottajalle paljon voimia,sulle on kuitenkin lapsi tulossa,joka ei jätä eikä petä,ja se saa tajuamaan että jotain hyvääkin on olemassa, vaikka kaikki muu näyttääkin menevän päin persettä.
- petetty nainen
v...ttu ko vi...ttaa kirjoitti:
Miten helvetissä joku voi olla niin idiootti että pettää raskaana olevaa vaimoa tai tyttöystävää,en tiedä kumpi olet.Eipä silti kaikki tuntuu olevan mahdollista,itselläkin käynyt molemmissa pidemmissä suhteissa samalla lailla,toinen kesti 17 vuotta,josta yli kymmenen vuotta naimisissa,josta saimme onneksi ihanan tyttären,sain vasta loppuaikoina tietää pettämisistä,ja niitä oli ollu enemmänkin,otin eron kunnen selvinnyt niistä,ja pari vuotta meni ennen kuin sain itseni kuntoon,ja tapasin ihanan naisen,niin luulin,ja 2 vuoden jälkeen sama juttu 5 viikkoa sitten, ja nyt tässä yritetään kerätä itseä kasaan jollain konstilla,onneksi on ihana tytär jolta saa uskomattoman paljon voimaa, syytä yrittää jaksaa, vaikka uskomattoman vaikeaa on.Nämä pettäjät eivät tunnu käsittävän kuinka paljon he tuottavat tuskaa ja sekkoittavat elämän pahimmassa tapauksessa vuosiksi eteenpäin,mikä helvetti ihmisiä vaivaa, kun tuntuu ettei mikään riitä, rehellisyydellä.uskollisuudella,rakkaudella ja toisen kunnioittamisella,jotka mulle on tärkeimpiä asioita elämässä, ei tunnu olevan mitään merkitystä juuri kennellekkään.Nää pettäjät saisivat maistaa omaa lääkettä,ja vielä korkojen kanssa,jospa sitten tajuaisivat,kuinka paljon tuskaa ovat tuottaneet sille kaikkein tärkeimälle ihmiselle omalle vaimolle, miehelle,tyttöystävälle tai poikaystävälle (mahtaisivatko tajuta edes silloin). Sulle viestiketjun alottajalle paljon voimia,sulle on kuitenkin lapsi tulossa,joka ei jätä eikä petä,ja se saa tajuamaan että jotain hyvääkin on olemassa, vaikka kaikki muu näyttääkin menevän päin persettä.
tuokaan toteutua aina, että saisivat maistaa omaa lääkettään. Epäilenpä, vaikka sitä kyllä olen minäkin välillä pahoina hetkinä toivonut. Monesti käy niin, että nuo petturit pääsevät kuin koira veräjästä, ja elävät elämänsä onnellisina loppuun asti (tosin täytyy ihmetellä jos ei missään vaiheessa ala omatunto kolkuttamaan!)
Minun mieheni vehtasi selkäni takana jonkun vanhemman naisen kanssa kuukausia, ja kun asia tuli ilmi, häipyi sen siliän tien tuon naisen matkaan.
Lapsikin oli meillä suunnitteilla, mutta se jäi vain haaveeksi...
Sitä aina sanotaan, että onneksi ei olllut lapsia, kun tulee ero. Mutta kyllä se jätetyn kannalta voi olla vielä pahempi, jos ei ole edes sitä lasta joka auttaisi eteenpäin, ja toisi lohtua. Siltä ainakin tuntuu. (toki se lapsen kannalta erot ovat kauheita, mutta vanhemmille tavallaan onni että lapsia on...auttavat varmasti selviytymään)
- coelina
olen kanssasi täysin samaa mieltä... no minulla on 2 ystävää jotka eivät koskaan tule pettämään luottamustani, niihin kahteen ihmiseen luotan täysin ja se saa minut luottamaan ihmisiin... mutta vastakkaisesta sukupuolesta en voi kyllä sanoa samaa, kaikki seurustelusuhteeni ovat olleet yhtä helvettiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243