Olen tulossa viikonloppuna Kauhavan seudulle ja kova hinku olis saada naista. Eli missä olis niinkun sillä suunnalla valikoimaa tarpeeksi sillä b-sakki ei nyt vaan käy? Olis kiva päästä testaamaan etelä-pohjanmaan naisen lemmentaitoja!
En nyt sitten tarkoita maksullisia naisia, vaan normaaleja miehenkipeitä ladyjä!
Mistä naista viikonloppuna?
19
492
Vastaukset
- minä.......
minä, minä, minä.............
- ggfshhsjj
Oo tapana naista viikonloppuna..Se on kuule naisen hankinta vähän pidempi projekti,siinä on kyseessä koko elämän mittainen projekti eikä sitä ehdi tehdä viikonloppuna.
- ....................
..anna ensimmäisen pyhän aikana
- Mr Man
.................... kirjoitti:
..anna ensimmäisen pyhän aikana
Onko Kauhavalla ravintolaa jossa lauantaina olisi paikallisia kaunottaria katsastamassa sopivaa miesseuraa?
Nyt olis tarjolla miestä siitä parhaasta päästä. Täältä puolelta ei jää mitään toivetta täyttymättä yönkään ihanuuksista. Ja riittää puhtia muullekkin osaa vuorokautta!
Mut kyllä huomaa kun salihin astun. Vaatteetkin istuu päällä, eikä lökötä! - hgjhgdjjs
Mr Man kirjoitti:
Onko Kauhavalla ravintolaa jossa lauantaina olisi paikallisia kaunottaria katsastamassa sopivaa miesseuraa?
Nyt olis tarjolla miestä siitä parhaasta päästä. Täältä puolelta ei jää mitään toivetta täyttymättä yönkään ihanuuksista. Ja riittää puhtia muullekkin osaa vuorokautta!
Mut kyllä huomaa kun salihin astun. Vaatteetkin istuu päällä, eikä lökötä!taida ymmärtää koko pointtia?
Se on ihan sama että istuuko vaatteet vai lötköttää jos on sieluton tyyppi ja vaan pesää vailla,sellaiset ei kauhavan naisia kiinnosta.
Ensimmäinen vaatimus on että pitää olla 100% vapaa,mitkään pettäjäpaskat ei kiinnosta ketään missään. - Mr Man
hgjhgdjjs kirjoitti:
taida ymmärtää koko pointtia?
Se on ihan sama että istuuko vaatteet vai lötköttää jos on sieluton tyyppi ja vaan pesää vailla,sellaiset ei kauhavan naisia kiinnosta.
Ensimmäinen vaatimus on että pitää olla 100% vapaa,mitkään pettäjäpaskat ei kiinnosta ketään missään.nyt ei ole kyse sieluttomasta tyypistä, vaan jossa kaikki skulaa.
Pesälle mennään vasta yhteisestä halusta-sehän on selvä!
Onko kauhavalla kaikki "tanssiravintoloissa" tapaamasi miehet "pettäjäpaskoja" kun noin reagoit?
Tuohon olisi nyt tarjolla korjausta.
Mutta asiaan - onko siellä Kauhavalla paikkaa jossa voisi Kauhavan neidoille tarjota kunnon vaihtoehdon? . - nghggfagj
Mr Man kirjoitti:
nyt ei ole kyse sieluttomasta tyypistä, vaan jossa kaikki skulaa.
Onko kauhavalla kaikki "tanssiravintoloissa" tapaamasi miehet "pettäjäpaskoja" kun noin reagoit?
Mutta asiaan - onko siellä Kauhavalla paikkaa jossa voisi Kauhavan neidoille tarjota kunnon vaihtoehdon? .Täällä ole koskaan sonniasemaa ollutkaan.
Mr Man kirjoitti:
nyt ei ole kyse sieluttomasta tyypistä, vaan jossa kaikki skulaa.
Mutta asiaan - onko siellä Kauhavalla paikkaa jossa voisi Kauhavan neidoille tarjota kunnon vaihtoehdon? .Kauhavasta kun tuli suurkaupunki, niin silloinhan tuli tuo Ylihärmän kuntokeskus ja sen seniori-bileet. Varmasti osaa naiset siellä vaatia laatua, joten ei kannata tosiaankaan tuppautua lököttävissä housuissa.
Sinunlaisesi mahtisonnin ollessa kyseessä, niin voisitko astella varovasti saliin tai jopa pyytää henkilökuntaa kuuluttamaan saapumisesi , että seniorikansalaiset voivat varata nitro-purkkinsa esille?
Kuitenkin komeutesi saa iäkkäämmänkin leidin polvet notkahtamaan, joten voisit numeroida valmiiksi vessapaperiarkkeja sprii-liukoisilla tusseilla ja jakaa niitä sitten leideille, että ei jonotuksessa tule ongelmia. Vesiliukoista ei kannata käyttää, sillä seassa voi olla pari alkavaa dementikkoa ja voivat vahingossa käyttää sitä alkuperäiseen tarkoitukseen, mutta jytkympi tussi voi auttaa pelastamaan varauksen tai sitten ei. Varmasti puoli-savolaisena maahanmuuttajana teet eksoottisuudellasi vaikutuksen heihin, mutta pyytäisin sinun silti olevan korrekti, sillä osalla heistä saattaa olla puoliso elossa ja jopa mukana, joten älä ole liian agressiivinen muita miehiä kohtaan. Urheilevaa tyyppiä kun olet, uskon sinun kuitenkin voittavan miehet painissa, huolimatta heidän n. 75-vuoden keski-iästään...kai? Paikallinen tapa on, että Koskenkorvapullo pohjiksi ja sitten tansseihin, joten voisit kunnioittaa siinä suhteen paikallista kulttuuria..- auttaa
mave kirjoitti:
Kauhavasta kun tuli suurkaupunki, niin silloinhan tuli tuo Ylihärmän kuntokeskus ja sen seniori-bileet. Varmasti osaa naiset siellä vaatia laatua, joten ei kannata tosiaankaan tuppautua lököttävissä housuissa.
Sinunlaisesi mahtisonnin ollessa kyseessä, niin voisitko astella varovasti saliin tai jopa pyytää henkilökuntaa kuuluttamaan saapumisesi , että seniorikansalaiset voivat varata nitro-purkkinsa esille?
Kuitenkin komeutesi saa iäkkäämmänkin leidin polvet notkahtamaan, joten voisit numeroida valmiiksi vessapaperiarkkeja sprii-liukoisilla tusseilla ja jakaa niitä sitten leideille, että ei jonotuksessa tule ongelmia. Vesiliukoista ei kannata käyttää, sillä seassa voi olla pari alkavaa dementikkoa ja voivat vahingossa käyttää sitä alkuperäiseen tarkoitukseen, mutta jytkympi tussi voi auttaa pelastamaan varauksen tai sitten ei. Varmasti puoli-savolaisena maahanmuuttajana teet eksoottisuudellasi vaikutuksen heihin, mutta pyytäisin sinun silti olevan korrekti, sillä osalla heistä saattaa olla puoliso elossa ja jopa mukana, joten älä ole liian agressiivinen muita miehiä kohtaan. Urheilevaa tyyppiä kun olet, uskon sinun kuitenkin voittavan miehet painissa, huolimatta heidän n. 75-vuoden keski-iästään...kai? Paikallinen tapa on, että Koskenkorvapullo pohjiksi ja sitten tansseihin, joten voisit kunnioittaa siinä suhteen paikallista kulttuuria..Siälä voi saara kakskin kun oikeen mesoo. Tuan ikääset antaa kaikkensa viaraspaikkaaselle.
Luuloovat että se on viimeenen kerta. - varmasti.
auttaa kirjoitti:
Siälä voi saara kakskin kun oikeen mesoo. Tuan ikääset antaa kaikkensa viaraspaikkaaselle.
Luuloovat että se on viimeenen kerta.Kortesjärven Söderbakasta saa aina.
- aarmas
varmasti. kirjoitti:
Kortesjärven Söderbakasta saa aina.
kankaalta löytyy tavaraa jos on oikea asiomissuunta,vai oliko se nyt luonnollinen....
- aunes
mave kirjoitti:
Kauhavasta kun tuli suurkaupunki, niin silloinhan tuli tuo Ylihärmän kuntokeskus ja sen seniori-bileet. Varmasti osaa naiset siellä vaatia laatua, joten ei kannata tosiaankaan tuppautua lököttävissä housuissa.
Kuitenkin komeutesi saa iäkkäämmänkin leidin polvet notkahtamaan, joten voisit numeroida valmiiksi vessapaperiarkkeja sprii-liukoisilla tusseilla ja jakaa niitä sitten leideille, että ei jonotuksessa tule ongelmia. Vesiliukoista ei kannata käyttää, sillä seassa voi olla pari alkavaa dementikkoa ja voivat vahingossa käyttää sitä alkuperäiseen tarkoitukseen, mutta jytkympi tussi voi auttaa pelastamaan varauksen tai sitten ei. Varmasti puoli-savolaisena maahanmuuttajana teet eksoottisuudellasi vaikutuksen heihin, mutta pyytäisin sinun silti olevan korrekti, sillä osalla heistä saattaa olla puoliso elossa ja jopa mukana, joten älä ole liian agressiivinen muita miehiä kohtaan. Urheilevaa tyyppiä kun olet, uskon sinun kuitenkin voittavan miehet painissa, huolimatta heidän n. 75-vuoden keski-iästään...kai? Paikallinen tapa on, että Koskenkorvapullo pohjiksi ja sitten tansseihin, joten voisit kunnioittaa siinä suhteen paikallista kulttuuria....se joutaa
aunes kirjoitti:
..se joutaa
se ettii naista..Kaikki ei elä kuitenkaan samassa maailmassa missä sinä elät. Sinun maailmassa Kalevi on Kalevi ja sinä itse, Jalmari, olet nainen...siellä mielikuvitusmaailmassa sinä sitten olet Kalevin rakas vaimo ja täytät aviolliset velvollisuudet hymyssä suin..
Oikeassa maailmassa nainen on nainen ja sillä on erillaiset kromosomit kuin miehellä..mutta älä huoli. Sinä saat olla edelleen Kalevin pieni Bitch ...- pajuluoma
mave kirjoitti:
se ettii naista..Kaikki ei elä kuitenkaan samassa maailmassa missä sinä elät. Sinun maailmassa Kalevi on Kalevi ja sinä itse, Jalmari, olet nainen...siellä mielikuvitusmaailmassa sinä sitten olet Kalevin rakas vaimo ja täytät aviolliset velvollisuudet hymyssä suin..
Oikeassa maailmassa nainen on nainen ja sillä on erillaiset kromosomit kuin miehellä..mutta älä huoli. Sinä saat olla edelleen Kalevin pieni Bitch ...Mavella on kyllä niin mullistava muilikuvitus, ettei oo ihime jos on joutunu pitkälle sairauslomalle.. onneksi sillon kuitenki tekemistä kun on näitä foorumeja, saa ainakin nauraa lukijat. Meni kyllä nii päi mettiä tua sun loru, jos ja kun se oli mulle suunnattu..hehheh
pajuluoma kirjoitti:
Mavella on kyllä niin mullistava muilikuvitus, ettei oo ihime jos on joutunu pitkälle sairauslomalle.. onneksi sillon kuitenki tekemistä kun on näitä foorumeja, saa ainakin nauraa lukijat. Meni kyllä nii päi mettiä tua sun loru, jos ja kun se oli mulle suunnattu..hehheh
Kertoisitko mullekin, että mistä mä oon saanu sairaslomaa? Kamalaa kun ei itte tiärä olevansa sairaslomalla ja kai silloin pitäisi hoitaa itseään lääkärin ohjeiden mukaisesti :( Kun nyt kerrot sen syynkin, niin voitko antaa hoito-ohjeet, ettei mun tartte turhaan vaivata lääkäriä :D
- kultavuori
mave kirjoitti:
Kertoisitko mullekin, että mistä mä oon saanu sairaslomaa? Kamalaa kun ei itte tiärä olevansa sairaslomalla ja kai silloin pitäisi hoitaa itseään lääkärin ohjeiden mukaisesti :( Kun nyt kerrot sen syynkin, niin voitko antaa hoito-ohjeet, ettei mun tartte turhaan vaivata lääkäriä :D
äläkä turhaan kutsu heitä ikävillä fraaseilla ja muilla veemäisillä nimityksillä. Ja itse olet kertonut tässä taannoin olevasi saikulla , eikä kenenkään ole vaikea arvata mistäpäin olet/ olit pipi tai pöpi!
- Mr Man
tarjonta naispuolella. Nyt jos koskaan kannattaa itseään arvostavan ladyn lähteä koettamaan onneaan sillä nyt on kunnon laatua tarjolla.
Jos olet vapaa tai kyllästynyt nykyiseen tylsimysmieheesi, niin järjestä nyt itsesi ihmeessä vapaaksi keinolla millä hyvänsä, sillä uusi onnellinen ja intohimoinen elämä voi odottaa juuri sinua.
Kuntokeskus täytyy sitten ainakin käydä tsekkaamassa, koska siitä on vinkkejä tullut. Ja muutkin anniskeluravintolat ovat ohjelmassani.
Kraka on suoras ja Kengät kiiltää jo! - rohkea rokan syö
tilaa pikku keppana tiskiltä käänny yleisöön päin ja lausu kovalla äänellä että pesäpallo ja paini on homojen hommaa...
Ja vielä voi mainita että oli hieno homma tämä kuntaliitos seinäjokeen :D
Sen jälkeen ei varmasti tule ensimmäisenä mieleen naiset ja lempiminen :D
Ja saat varmasti koko kuppilan "lämpimän" vastaan oton...- En halua sua
Hah hah, ei sua kukaan huoli. Jatka vain matkaa ohi Kauhavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036