Montako otat

Marlyn.

Joko pilleripurkit kasaantuu pöydällesi tai kaappeihin? Onko dosetti valmiina..

Itselläni nuo verenpaineet ja rytmihäiriöt vaivana,niihin muutama ja yritän vastustaa muita,toistaiseksi.

13

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

En varmasti olisi muistanut mennä tänään apteekkiin, ellet olisi tätä aloitusta tehnyt.

Haen paketin Buranaa. Myös pötkilön C-poretablettia.

En käytä mitään lääkkeitä, paitsi buranaa otan silloin, jos pää antaa semmosia merkkejä, että se saattaa äityä kovaakin jomottamaan. Jos otan heti Buranan, niin pääkipu asettuu. Jos en ota, niin pääkipu saattaa muuttua migreeniksi ja se on todella, Todella inhottavaa. Onneksi migreeniä ei tule usein. Oon osannut vähän varoa. Jos olisin tietokoneella paljon, niin sitten saattais pää olla useimmin kipeä. Ja pähkinöitä ei passaa mutustella, ne laukaisevat migreenin. Tanniinia sisältävät viinit myös.

Kammoksun pikkasen noita lääkkeitä, että en kovin helposti mitään pistä suuhuni jos suinkin on muita parantavia konsteja.

• nainenvm-55

Niitä ei ole yhtään ainuttakaan, mutta luontaisjuttuja popsi kylläkin. On kalaöljyä, vihersimpukkakapselia ja magnesiumia, sekä D-vitamiini/kalkkilisä. Särkylääkkeitä käytän tosi harvoin. Verenpaine, sekä kolestroli ovat vielä normaalit.

• viivi-amald.

painelääkitys puolikas tabu päivittäin astmapilleri aamuin illoin, myös astmapiiput 2 kpl.
        Vitamiinit päivittäin B ja D, näillä mennään.

Rimaspan 100mg ohennuslääke, ihan sen sukurasitteen takia pysyis tukokset loitolla, ei lääkärin määräämänä tämäjuttu.

• elliivo
        viivi-amald. kirjoitti:

painelääkitys puolikas tabu päivittäin astmapilleri aamuin illoin, myös astmapiiput 2 kpl.

Rimaspan 100mg ohennuslääke, ihan sen sukurasitteen takia pysyis tukokset loitolla, ei lääkärin määräämänä tämäjuttu.

Uskallat ottaa ilman lääkärin käskyä?
        Minä aikoinaan myös "hoidin" itseäni Primaspanilla juuri tuon mieltä painavan sukurasitteen vuoksi.
        Kun sitten kävin verikokeessa ja Hb oli laskenut jonnekin 110 tienoille säikähdin toissani ja lopetin pillerin popsinnan.
        Nyt on verenpaineeseen yksi tabu aamulla ja kolesteroliin yksi illalla.

• viivi-amald,
        elliivo kirjoitti:

Uskallat ottaa ilman lääkärin käskyä?
        Minä aikoinaan myös "hoidin" itseäni Primaspanilla juuri tuon mieltä painavan sukurasitteen vuoksi.
        Kun sitten kävin verikokeessa ja Hb oli laskenut jonnekin 110 tienoille säikähdin toissani ja lopetin pillerin popsinnan.
        Nyt on verenpaineeseen yksi tabu aamulla ja kolesteroliin yksi illalla.

Hb on 140 ei huolta siitä.

• viivi-amald. kirjoitti:

Primaspan ei ole astmaatikolle kauheen hyvä juttu.
        Mees jutteleen lääkärin kans kantsiiko syödä.

• Kaupunkilainen

Vielä ei ole dosetti käytössä, mutta iltalääke tahtoo usein unohtua. Aamulla otan kahta allergialääkettä ja hormonikorvaushoitoa sekä kalsium- ja D-vitamiinitabletin, illalla kolesterolilääkkeen. Yhteensä neljä lääkettä, joista kolme on lääkärin määräämiä ja neljättäkin syön lääkärin suosituksesta.

• hääh????

mun äiti on 79, ei silläkään vielä ole!!

• Akkapeugust

ottamista oikein tarkoitit? Opiskeluvuosina piti kokeilla, montako naaraspuolista lajiketta ehti ottamaan illassa "silleen". Ei paraskaan ehtinyt kuin kolmeen samana yönä:)

Sanoivat, että siitä verenpaineita johonkin kohtaan ja rytmihäiriöitä, kun pulssikin kiihtyi. Sitten tuli muitakin jälkitauteja, kun ei aina muistanut, kenet ja montako oli pyydellyt seuraavana iltana daamiksi leffaan

• Marlyn.

sinähän suhari olet ollut,no eipä silti - olishan noita kokemuksia mistä ladella,naisenakin ;-))

• Me essolaiset lääkitsemme itseämme päivittäin ravitsevalla keskarilla, emmekä me tarvitse muita lääkkeitä. Ainoastaan pahimpia pakkaspäivinä otamme tilkkasen vahvempaakin lääkettä.

Jos olen autolla liikkeellä, niin silloin voin turvallisesti ottaaa vain kaksi keskaria, sillä muutoin voi tulla vaikeuksia poliisin kanssa. Jos olen matkassa Kalu-Kallen Valtralla, niin sellaisina päivinä annostelu on vapaampaa.

Meidän essolaisten onnellinen tilanne johtuu siitä, että Einari Essonen pitää terveydestämme hyvää huolta. Einari tilaa Essolle vain vitaminoitua keskaria, joka pitää asiakkaat vuodesta toiseen hyvässä taistelukunnossa. Einari on kaukonäköinen mies, joka haluaa liiketoimintansa kukoistavan vielä tulevaisuudessakin.

• henri|

otan joskus kolmen tähden lääkettä. Ai mitäkö vasten.
        Nooh halkopinoa

• verenpaineeseen,

hörppy kalamaksaöljyä, kun muistan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2024
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1815
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1611
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1474
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1172
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1063
    8. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      75
      1056
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1003
    Aihe