Siinä sitten tapiseeraat munat homeessa ja mikään ei ämmälle kelpaa 8)
Voiko olla vittumaisempaa työtä kuin tapetointi?
10
113
Vastaukset
- viIi
joutunut tapetoimaan huoneen ruusukuvioisella tapetilla ja tiedän millaista tuskaa se on.
Hähä! :D- vssdver
kannattanu vetää ruiskulla valkoseks ja piirtää kukat tussilla? No ehkä sä ens kerralla tajuut.
- viIi
vssdver kirjoitti:
kannattanu vetää ruiskulla valkoseks ja piirtää kukat tussilla? No ehkä sä ens kerralla tajuut.
Hähä! :D
- jzz.. ei kirj.
mäki oon tapiseerannu kotona seinät..se on sillo helppoo kun ei tartte kohdistaa..=o)
- Jazuli
seinää ole hankalaa..mutta meilläki ku on vähäse kierot seinät vanhas talos, nii se on sitte nurkkii mukava laittaa se tapeetti..lähtee nopsaan kiertää..eikä tuu hyvää..=o(
- matti penis
että tapiseeraaminen on enemmän ämmille sopivaa työtä 8)
- Jazuli
matti penis kirjoitti:
että tapiseeraaminen on enemmän ämmille sopivaa työtä 8)
kosteussulkujaki oon tehny..laatottanu kylpyhuoneen seiniä..ja lattioita..sekä keittiön seinät..paneloinnu..asentanu muovimattoja kotiini...maalannu..tehny jalka ja kattolistat..etc..jotku hommelit vaa on joillekki helpompia ko toisille..=o)
- 20
Tykkään tapetoinnista.Sen kerran kun joskus pääsin tapetoimaan kämppäni niin kivaa oli.Sellaista rauhallisen tyypin tarkkaa puuhaa.Ei hätäisille.
- minä vaan
lähtee suorasta kohdasta ja laittaa kuviot kohdalleen jo katkoessa niin ei tartte kuin liimailla seinälle.
- Oopust
vittumaista niille, jotka ei osaa. Ja jos ne matit menee homeeseen sen tapiseeraamisen aikana, niin voi olla, että kulutat siihen hiukkasen liikaa aikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138