jänteistä

fed__

nonnii,elikkäs nyt joutus ostaa uudet jänteet kun pääsi katkeemaan. pelaan wilsonin n court mailalla,et miten tietää minkälaiset jänteet kannattaa ostaa. olen ajatellut ostavani champions choise jänteet,eli samat mitä federerkin käyttää,mut mietin et sopiiko ne mailaani? kehäkoko mailassani 645 ja kysyisin minkä verran jännettä menee tällaiseen mailaan? champions choise jänteet maksavat tennistukus jtn 46e ja sitä on 12m. en näistä jännehommista oikeen mitään tiedä,niin kyselisin nyt täältä jos joku vaikka enempi tietäisikin?

7

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • igoiygio

      Muuta en tiedä, mutta tuo 12 metriä riittää mailaan kuin mailaan. Halpa jänne ei pidä jännitystään, vaan löystyy ajanmyötä ja pystyjänteet 'soutaa'. Itse käytän Luxilon Alu Power-jännettä; pitää jännityksensä ja pystyjänteet pysyvät paikallaan.

      • -j-p-

        Jos haluaa parhaan mahdollisen niin hanki Luxilon-jänne... se ei mene katki kuin ehkä harvoin, kestävin mitä tällä hetkellä markkinoilla on! Jos haluaa taas enemmän kierrettä peliin niin TopSpin on kanssa ihan jees :D


      • Leyton
        -j-p- kirjoitti:

        Jos haluaa parhaan mahdollisen niin hanki Luxilon-jänne... se ei mene katki kuin ehkä harvoin, kestävin mitä tällä hetkellä markkinoilla on! Jos haluaa taas enemmän kierrettä peliin niin TopSpin on kanssa ihan jees :D

        ja käytä Luxilonia. markkinoiden kalleimpia jänteitä ja jonka hinnasta suurin osa menee huippujen palkkoihin. Markkinoilta löytyy monia yhtä hyviä jänteitä paljon edullisemmin, kaiken lisäksi Luxilonin Alu Power on ainakin todella kova jänne jolla varmasti saa tenniskyynärpää vaivan.


    • Connors

      Federer käyttää pitkittäis jänteinä Luxilon ALU Power Rough:a ja poikittaisina jänteinä Babolat VS natural gut:a. Wilsonin Champions Choice pitää sisällään Wilson Natural Gut and Luxilon ALU Power Rough jännettä, eli kyseessä on hybridijännitykseen tarkoitettu setti. Wilson ei huijaa, koska Wilsonin luonnonjänne tulee Babolatilta ja Wilson omistaa Luxilonin, eli paketti on ihan oikeaa tavaraa. Luonnonjänne ei kestä hybridijännityksessäkään kovin pitkään.

      Käy lähimmällä tennishallilla ja selvitä paikallisen jännittäjän yhteystiedot (usein ilmoitustaululla mainos). Hyvä jänne töineen maksaa n. 20 €/setti. Jänne voi olla olla polyesteriä (esim. MSV Hex, Signum Pro Poly Plasma, Wilson Enduro Pro tms.), Synguttia tai Multifilamenttia (esim. Prince Synth. Gut , Gamma TNT, Wilson Sensation). Polyesteri on kovaa ja kestävää. Multifilamentti on pehmeämpää ja antaa pehmeän tuntuman (tenniskyynärpäästä kärsivälle ei polyesteriä, vaikka melko pehmeitäkin laatuja on tullut markkinoille).

      Champoins Choice jänne hintaan 46 €/setti, on mielestäni kallis, koska polyesteri on halpaa ja 46 €:lla saa jo koko setin luonnonjännettä. Luxilon on ylihintaista polyesteriä, mutta kaikkea voi kokeilla, jos on lompakko kunnossa.

      • fed__

        mitä meinaa jänteissä 16x20 tai 16x18jne.. itselläni on 16x20 mut en tiedä ollenkaan mitä meinaa.. alkuunhan minulla oli mailassani wilson sensation jänteet ja kilot mailassani on 24-28kg,mitäs tuoki meinaa? voinko laittaa vielä kireemmän jännityksen?


      • JKJl
        fed__ kirjoitti:

        mitä meinaa jänteissä 16x20 tai 16x18jne.. itselläni on 16x20 mut en tiedä ollenkaan mitä meinaa.. alkuunhan minulla oli mailassani wilson sensation jänteet ja kilot mailassani on 24-28kg,mitäs tuoki meinaa? voinko laittaa vielä kireemmän jännityksen?

        Ite laittaisin kiloja ~25-26. Voi laittaa vaikka 40 kg jos haluaa. Tuon 16 x 20 voit laskea mailasi jänteistä.


      • 1:3
        JKJl kirjoitti:

        Ite laittaisin kiloja ~25-26. Voi laittaa vaikka 40 kg jos haluaa. Tuon 16 x 20 voit laskea mailasi jänteistä.

        joo laita 40 kiloja.laita noi ded anaimal kamat .toimii tosi hienosti.Varsinkin sillai kun lyö palloo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe