Tutustuminen Suomessa on vaikeaa

ylläripylläri

Onpas kummallista. Aika moni tuttavani ja kaverini sanoo, että olisin todella hyvä poika- tai miesystävä, kun en käy baareissa riehumassa tai tupakoi, harrastan urheilua ja olen korkeasti koulutettu työläinen. Kuitenkin vain ehkä kerran vuodessa joku uusi naispuolinen tuttavuus rohkenee tutustua minuun edes muutaman sähköpostin ajan. Erikoista myös, että olin tänä vuonna kuusi päivää ulkomailla, ja tuona aikana yksi tuntematon nainen tuli oma-aloitteisesti juttelemaan minulle, kun kuitenkin olen 51 viikkoa vuodesta ilman naisseuraa.

33

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avatkaa silmät

      Naisia maailmassa on hirvittävä määr Suomen ulkopuolella.
      Vapaita naisia myöskin joille Suomalainen mies vielä voi olla jopa "eksoottinen" otus.
      Samoin kuin naisten täällä päin kauheina pitämät tavat kuten rehellisyys luotettavuus (lue: tylsyys) ovat muualla aivan selviä valttikortteja.

      Helposti jo netissä huomasin nuorena ja myöhemmin myös oikeassa elämässä että ulkomaalaiset naiset (eikä pelkästään itämaalaiset jne. vaikka sitä suomalaiset naiset toitottavat) ovat paljon avoimempia, aloitekyvykkäämpiä, ystävällisempiä, vastaanottavaisempia ja halukkaampia olemaan yhteydessä mieheen kuin naiset Suomessa.

      Avatkaa silmänne ja katselkaa tarjontaa muualta. Se ei tarkoita todellakaan mitään thainaisia tai maksettuja idästä vaan vaikka ihan muita Eurooppalaisia naisia. Tarjontaa on enemmän ja he katselevat maailmaa eri kulmasta.

      Miestä pidetään monissa maissa ulkomailla heti miehenä ilman sen kummempia asioita mutta Suomessa mies on ensin täysi paska jonka täytyy voittaa naisen luottamus puolelleen.

      Tietysti ulkomaillakin korkea koulutus jne. auttaa saamaan huomiota.

      Annan esimerkin että tapasin Helsingissä kerran erään ulkomaalaisen tyttösen ihan sattumalta. Oli keskimääräistä paremman näköinen opiskelija, jutteli fiksuja ja kun kerroin englanniksi vitsin nauroi sille makeasti. Siinä siemaillessamme juomiamme meinasin oikeasti pudota siitä terassilta kun hän pyysi minua deiteille. Tuolloin olin vielä nuorempi ja tällainen suora ehdotus naiselta minulle joka oli muuten täysin huomaamaton naisille Suomessa oli ihan täysi shokki! Valitettavsti hän ei oleskellut pitkään maassa ja kävimme parilla deiteillä jonka jälkeen totesimme ettei ole järkeä tutustua enempää. Mutta oli kyllä aikamoinen miehinen itsetunto-ruiske.

      Moni ei vain tiedä mitään kun on tottunut tähän räntäiseen pimeään masentavaan ilmapiiriin ja sen juopottelevaan hiljaiseen juroon kansaan.

      • lampaba

        www.eurosinkut.net

        Tapaa sinkkuja livenä! Erilaisia tapahtumia ympäri Suomea, ei rekisteröitymismaksua tms. Mahtavaa menoa ilman jännitteitä. Jäseninä noin 5000 naista ja hieman alle 3000 miestä. Mies, ota suunta kohti *EuroSinkkuja!


    • se on.

      Totta puhut. Suomessa kukaan ei seurustele kenenkään kanssa eikä asu kenenkään kanssa eikä kihlaudu kenenkään kanssa eikä varsinkaan mene naimisiin kenenkään kanssa eikä Suomessa ikinä synny edes yhtään lasta, koska kukaan ei ikinä nai kenenkään kanssa...

      • ForeignerM

        osu ja uppos :D Voi teitä tyttöjä :)


      • ??
        ForeignerM kirjoitti:

        osu ja uppos :D Voi teitä tyttöjä :)

        Mitä sinä tarkoitat?


      • Ei se satu

        Ihana!


      • niiiiiiiiiiiiinnnnn
        ForeignerM kirjoitti:

        osu ja uppos :D Voi teitä tyttöjä :)

        Niin se juuri on että kyllä nämä naisemme tietävät että meillä nussitaan. Tämä asia vaan jää helposti niin monen vailla naisseuraa elävän miehen näkökulmasta pimentoon.


    • Suomessa ei saa

      helposti naista jos ei ole YTM

      • halla tuloo

        Jep. Tyhmät ATM.t ei ole nyt muodissa.


      • 131811
        halla tuloo kirjoitti:

        Jep. Tyhmät ATM.t ei ole nyt muodissa.

        Allekirjoitan joka sanan "Avatkaa silmät" kirjoituksesta. Olin itse nuorempana joitakin jaksoja ulkomailla. Oli se responssi aina shokki palatessa kun aivan tavallisesti ja ystävällisesti puhutteli jotain suomalaista naista.
        Ulkomaalaiset naiset ovat avoimempia, ystävällisempiä ja huumorintajuisempia kuin suomalaiset. Eivät mitenkään parempia vaan heillä on jotenkin rennompi ja elämäniloisempi suhtautuminen noin yleensä. Suomalaisten naisten perusvika on se tuttu huono itsetunto ja että kaikki otetaan niin niin vakavasti. Elämänilo puuttuu kokonaan.


      • Ei se satu

        jos saa naista niin on YTM. Koko teoriahan rakentuu sen varaan, että mies joka ei saa naista on ATM. Mies, joka on ATM, ei saa naista.


      • 131811 kirjoitti:

        Allekirjoitan joka sanan "Avatkaa silmät" kirjoituksesta. Olin itse nuorempana joitakin jaksoja ulkomailla. Oli se responssi aina shokki palatessa kun aivan tavallisesti ja ystävällisesti puhutteli jotain suomalaista naista.
        Ulkomaalaiset naiset ovat avoimempia, ystävällisempiä ja huumorintajuisempia kuin suomalaiset. Eivät mitenkään parempia vaan heillä on jotenkin rennompi ja elämäniloisempi suhtautuminen noin yleensä. Suomalaisten naisten perusvika on se tuttu huono itsetunto ja että kaikki otetaan niin niin vakavasti. Elämänilo puuttuu kokonaan.

        "Ulkomaalaiset naiset ovat avoimempia, ystävällisempiä ja huumorintajuisempia kuin suomalaiset. Eivät mitenkään parempia vaan heillä on jotenkin rennompi ja elämäniloisempi suhtautuminen noin yleensä."
        Työssäni kun tapasin 3v sitten puolalaisia naisia, niin juuri tuollaisia olivat. Iloisia ja hymyilivät koko ajan. No löytyy suomalaisiakin samanlaisia eli ei voi yleistää kaikkiin missään tapauksessa. Itseasiassa näen hymyileviä katseita lähes aina kun lähden muualle neljän seinän sisältä.


      • j. änkkä

        Työpaikallani on monia nuoria resu-pekkoja, jotka tekevät huonosti palkattua, enimmittäin ruumiillista työtä. Pojat eivät ole ainakaan koulutuksella pilattuja, eivätkä minun silmissäni komeita. Lähes jokainen heistä on suhteessa, monet asuvatkin naisen kanssa. Paria poikkeusta lukuunottamatta jokainen pojista tupakoi, ryyppää vapaalla kaikki rahansa ja pyrkii kertomaan huonoja vitsejä. Ne tupakoimattomat ja hyväkäytöksiset ovat muuten parhaimman näköisiä ja myös heillä on tyttöystävät.


      • Mies1985
        itmies kirjoitti:

        "Ulkomaalaiset naiset ovat avoimempia, ystävällisempiä ja huumorintajuisempia kuin suomalaiset. Eivät mitenkään parempia vaan heillä on jotenkin rennompi ja elämäniloisempi suhtautuminen noin yleensä."
        Työssäni kun tapasin 3v sitten puolalaisia naisia, niin juuri tuollaisia olivat. Iloisia ja hymyilivät koko ajan. No löytyy suomalaisiakin samanlaisia eli ei voi yleistää kaikkiin missään tapauksessa. Itseasiassa näen hymyileviä katseita lähes aina kun lähden muualle neljän seinän sisältä.

        Kuin puolalainen itseni ikäinen nainen olisi jotenkin 'iskenyt' minua viime kesänä, tosin sellaiselle tyypillisellä naisten kierolla ja piikittelevällä tavalla kritisoiden. Sitten hän rupesi vielä tenttaamaan pidänkö häntä rumana yms. ja miten estynyt ja hankala olen.

        Sitten ennen pitkää meni siihen että kysyin mitä nainen minulta haluaa ja kukaan nainenhan ei voi koskaan myöntää haluavansa mieheltä mitään vaan naisen seuran pitää kopsahtaa miehelle palkintona josta jäädä kiitollisuudenvelkaan. Vastauksen voi sitten arvata ja kuulemma herätin naisessa jotain äidinvaistoja. Uskoo ken haluaa.

        Nyt minua jotenkin harmittaa etten ollut erilainen silloin vaikka tuskinpa se mihinkään traumaattiseen seksikokemukseen tai muuhun sellaiseen olisi johtanut. Tunnen vain itse jotain syyllisyyttä siitä etten ollut iloisempi vaikka nainen oli kuulusteleva ja kriittinen, kenties omaa epävarmuuttaan.


      • aktm kertoo
        Ei se satu kirjoitti:

        jos saa naista niin on YTM. Koko teoriahan rakentuu sen varaan, että mies joka ei saa naista on ATM. Mies, joka on ATM, ei saa naista.

        Alä yksinkertaista liikaa. Ehkä tämä auttaa ymmärtämään:

        - atm ei saa naista koskaan

        - aktm saa valtavalla yrittämisellä aina joskus jonkun tosi kamalan naisen, kuka ei muille miehille kelpaa

        - yktm saa naisen, kunhan hiukan yrittää, ja parisuhteeseen onnistuu usein saamaan ihan ok naisen

        - ytm saa naisia niin usein kun haluaa, joka päivä joka paikassa naiset kiehnäävät ytm:n ympärillä. Ihan kaiken tasoiset naiset, rumimmasta kauneimpaan ja tyhmistä älykkäimpään. Ytm:stä itsestään riippuu, kuinka paljon hän hyödyntää tätä naisten sokeaa ja älytöntä kiimaa.


      • niin se menee vaan
        131811 kirjoitti:

        Allekirjoitan joka sanan "Avatkaa silmät" kirjoituksesta. Olin itse nuorempana joitakin jaksoja ulkomailla. Oli se responssi aina shokki palatessa kun aivan tavallisesti ja ystävällisesti puhutteli jotain suomalaista naista.
        Ulkomaalaiset naiset ovat avoimempia, ystävällisempiä ja huumorintajuisempia kuin suomalaiset. Eivät mitenkään parempia vaan heillä on jotenkin rennompi ja elämäniloisempi suhtautuminen noin yleensä. Suomalaisten naisten perusvika on se tuttu huono itsetunto ja että kaikki otetaan niin niin vakavasti. Elämänilo puuttuu kokonaan.

        Samaa mieltä, mutta suomalaisista miehistä, he ovat sisäänpäin kääntyneitä, mörrimöykkyjä, eivät puhu eivätkä pussaa ja yliujoja erakko-juoppoja kaikki. Siksi suosinkin ulkomaalaisia jotka ovat suomalaisten miesten vastakohta, osaavat käytöstavat, ovat kohtelijaita, puhuvat eivätkä vetäydy syrjään ja ole vastaamatta kuten suomalainen mies tekisi.

        Toisin sanoen, suomalaiset miehet ovat kusipäitä ja siksi en huolisi yhtäkään niistä itselleni.


      • reissannut
        Mies1985 kirjoitti:

        Kuin puolalainen itseni ikäinen nainen olisi jotenkin 'iskenyt' minua viime kesänä, tosin sellaiselle tyypillisellä naisten kierolla ja piikittelevällä tavalla kritisoiden. Sitten hän rupesi vielä tenttaamaan pidänkö häntä rumana yms. ja miten estynyt ja hankala olen.

        Sitten ennen pitkää meni siihen että kysyin mitä nainen minulta haluaa ja kukaan nainenhan ei voi koskaan myöntää haluavansa mieheltä mitään vaan naisen seuran pitää kopsahtaa miehelle palkintona josta jäädä kiitollisuudenvelkaan. Vastauksen voi sitten arvata ja kuulemma herätin naisessa jotain äidinvaistoja. Uskoo ken haluaa.

        Nyt minua jotenkin harmittaa etten ollut erilainen silloin vaikka tuskinpa se mihinkään traumaattiseen seksikokemukseen tai muuhun sellaiseen olisi johtanut. Tunnen vain itse jotain syyllisyyttä siitä etten ollut iloisempi vaikka nainen oli kuulusteleva ja kriittinen, kenties omaa epävarmuuttaan.

        Olen tutustunut työn kautta muutamiin naisiin siltä suunnalta, eikä kertomasi yllätä. Siellä kasvatetaan vielä tytöt siihen, että he passaavat ja pyrkivät olemaan miehelle mieliksi niin käytöksellä kuin laittautumisella ja pukeutumisellakin, mutta kolikon toisena puolena on suuri huoli siitä, että jos mieheltä ei tulekaan vastakaikua mielenkiinnon osoituksiin, niin vika on siinä, että he eivät ole riittävän kauniita tai haluttavia, eli itsetuntojuttuja sielläkin on. Välittömyys ja sydämellisyys ovat aika pinnassa ja monesti tuntuu, että heistä saa vain muutamalla ystävällisellä sanalla esiin sen rentouden, jonka suomalainen nainen saavuttaa vasta muutaman drinksun nousussa... jos satut olemaan sen suomalaisen mieleen, siis. Tiivistetysti voisi siis sanoa, että sielläkin odotetaan miehekästä toimintaa, mutta onnistumisen todennäköisyys tai ainakin vastauksen laatu jopa silloin, kun alotie ei syystä tai toisesta ole mieleen, on yleensä positiivisempi kuin täällä.


      • rtggttrg
        aktm kertoo kirjoitti:

        Alä yksinkertaista liikaa. Ehkä tämä auttaa ymmärtämään:

        - atm ei saa naista koskaan

        - aktm saa valtavalla yrittämisellä aina joskus jonkun tosi kamalan naisen, kuka ei muille miehille kelpaa

        - yktm saa naisen, kunhan hiukan yrittää, ja parisuhteeseen onnistuu usein saamaan ihan ok naisen

        - ytm saa naisia niin usein kun haluaa, joka päivä joka paikassa naiset kiehnäävät ytm:n ympärillä. Ihan kaiken tasoiset naiset, rumimmasta kauneimpaan ja tyhmistä älykkäimpään. Ytm:stä itsestään riippuu, kuinka paljon hän hyödyntää tätä naisten sokeaa ja älytöntä kiimaa.

        Että sääntö toimii sitä mekaanisemmin, mitä isommasta kaupungista puhutaan. Maalla/pikkukaupungissa naisilla ei ole varaa samanlaiseen nirsoiluun kuin Helsingissä. Toistaitoinen/naamainenkin voi menestyä esim. kesäfestareilla, joille kokemattomat maalaistytöt joukoin suuntaavat.


      • Mietippä sitä
        131811 kirjoitti:

        Allekirjoitan joka sanan "Avatkaa silmät" kirjoituksesta. Olin itse nuorempana joitakin jaksoja ulkomailla. Oli se responssi aina shokki palatessa kun aivan tavallisesti ja ystävällisesti puhutteli jotain suomalaista naista.
        Ulkomaalaiset naiset ovat avoimempia, ystävällisempiä ja huumorintajuisempia kuin suomalaiset. Eivät mitenkään parempia vaan heillä on jotenkin rennompi ja elämäniloisempi suhtautuminen noin yleensä. Suomalaisten naisten perusvika on se tuttu huono itsetunto ja että kaikki otetaan niin niin vakavasti. Elämänilo puuttuu kokonaan.

        "Ulkomaalaiset naiset ovat avoimempia, ystävällisempiä ja huumorintajuisempia kuin suomalaiset. Eivät mitenkään parempia vaan heillä on jotenkin rennompi ja elämäniloisempi suhtautuminen noin yleensä. Suomalaisten naisten perusvika on se tuttu huono itsetunto ja että kaikki otetaan niin niin vakavasti. Elämänilo puuttuu kokonaan."

        Mites veikkaat asian olevan, kun suoritetaan sama vertailu suomalaisten ja ulkomaalaisten miesten kesken? Suomalaiset miehet ovat varmaan paljon rennompia ja ystävällisempiä, eikös vaan? Sitä vaan meinasin, että kannattaisi joskus katsoa sinne peiliinkin, ennen kuin alkaa muita arvostelemaan.


      • Eikä ei
        aktm kertoo kirjoitti:

        Alä yksinkertaista liikaa. Ehkä tämä auttaa ymmärtämään:

        - atm ei saa naista koskaan

        - aktm saa valtavalla yrittämisellä aina joskus jonkun tosi kamalan naisen, kuka ei muille miehille kelpaa

        - yktm saa naisen, kunhan hiukan yrittää, ja parisuhteeseen onnistuu usein saamaan ihan ok naisen

        - ytm saa naisia niin usein kun haluaa, joka päivä joka paikassa naiset kiehnäävät ytm:n ympärillä. Ihan kaiken tasoiset naiset, rumimmasta kauneimpaan ja tyhmistä älykkäimpään. Ytm:stä itsestään riippuu, kuinka paljon hän hyödyntää tätä naisten sokeaa ja älytöntä kiimaa.

        Ei ole olemassakaan sellaisia kuin aktm ja yktm. Yrität nyt keksiä omia termejäsi, joita ei ole olemassakaan.


      • Ei noin
        Ei se satu kirjoitti:

        jos saa naista niin on YTM. Koko teoriahan rakentuu sen varaan, että mies joka ei saa naista on ATM. Mies, joka on ATM, ei saa naista.

        vähän palstarakastunut sinuun.


      • Ei noin
        aktm kertoo kirjoitti:

        Alä yksinkertaista liikaa. Ehkä tämä auttaa ymmärtämään:

        - atm ei saa naista koskaan

        - aktm saa valtavalla yrittämisellä aina joskus jonkun tosi kamalan naisen, kuka ei muille miehille kelpaa

        - yktm saa naisen, kunhan hiukan yrittää, ja parisuhteeseen onnistuu usein saamaan ihan ok naisen

        - ytm saa naisia niin usein kun haluaa, joka päivä joka paikassa naiset kiehnäävät ytm:n ympärillä. Ihan kaiken tasoiset naiset, rumimmasta kauneimpaan ja tyhmistä älykkäimpään. Ytm:stä itsestään riippuu, kuinka paljon hän hyödyntää tätä naisten sokeaa ja älytöntä kiimaa.

        Tämän perusteella olen sitten aktm-ytm. Vähän päivästä riippuu. Joskus on työn ja tuskan takana saada minkäänlaista naista, joskus todella kaunis nainen on tullut iskemään minua ja aika usein jonkinlaisella jututtamisella saa kohtuutasoisen sängynlämmittimen ainakin muutamaksi yöksi. Tyttöystävät ovat olleet kyllä ihan tasokkaita. Irtoseksissä joutuu tekemään joskus kompromissejä. Joskus aivan järkyttävän isoja kompromissejä.


      • NoNewsflashForMe
        Ei noin kirjoitti:

        Tämän perusteella olen sitten aktm-ytm. Vähän päivästä riippuu. Joskus on työn ja tuskan takana saada minkäänlaista naista, joskus todella kaunis nainen on tullut iskemään minua ja aika usein jonkinlaisella jututtamisella saa kohtuutasoisen sängynlämmittimen ainakin muutamaksi yöksi. Tyttöystävät ovat olleet kyllä ihan tasokkaita. Irtoseksissä joutuu tekemään joskus kompromissejä. Joskus aivan järkyttävän isoja kompromissejä.

        Olet juuri paljastanut palstan miesten tarkoin varjellun salaisuuden, olet rikkonut hegemonian!!!
        Jokainen mies on ATM-YTM, se on vain päivästä ja seurasta riippuvaa.

        Ei ole olemassa atmiehiä, on vain olemassa kranttuja miehiä ja miehiä, jotka kurkottelevat sitä missiä sieltä korokkeelta.


      • Ei noin
        NoNewsflashForMe kirjoitti:

        Olet juuri paljastanut palstan miesten tarkoin varjellun salaisuuden, olet rikkonut hegemonian!!!
        Jokainen mies on ATM-YTM, se on vain päivästä ja seurasta riippuvaa.

        Ei ole olemassa atmiehiä, on vain olemassa kranttuja miehiä ja miehiä, jotka kurkottelevat sitä missiä sieltä korokkeelta.

        Ei ollut tarkoitus pettää omaa sukupuolta mutta vahingossa sen tein.

        Äh, näistä mun jutuista tulee varmaan sellainen käsitys että luulen olevani joku alfauros jolla on hitosti nuoria ja kauniita naisia mutta kyllä mulle oikeasti kelpaa myös vanhempi ja rumempi. Heh. Sehän sen selittää ettei mun tarvitse tyytyä pelkkiin omiin käsiin kauan. Otan sen mitä on tarjolla. En tietenkään pane oikeasti vastenmielisiä naisia paitsi harvoin, mutten todellakaan odota että saisin jonkun missin. Enkä mä edes halua mitään missiä. Tyttöystäväksi mulle kelpaa ulkonäön puolesta ihan tavallinen nainen. Ei tarvitse olla minkään yleisen mittapuun mukaan kaunis kunhan on mulle sopiva.


    • Miinus-piinus

      "Erikoista myös, että olin tänä vuonna kuusi päivää ulkomailla, ja tuona aikana yksi tuntematon nainen tuli oma-aloitteisesti juttelemaan minulle, kun kuitenkin olen 51 viikkoa vuodesta ilman naisseuraa."

      Olitko ensimmästä kertaa ulkomailla :DDDDD tiesitkö, että ulkomaalaiset viehättävät aina toismaalaisia, eli olit turisti toisessa maassa ja erotuit ulkonäöllisesti massasta, joten siksi siis sinua on lähestytty.

      Ja turha täällä haukkua maasi naisia, oletko itse sitten puhelias joka pyrkii tekemään tuttavuutta vaikka bussipysäkillä, minulle kun ei ole koskaan ketään tullut juttelemaan kuin mummot taikka vaarit, oman ikäiset miehet eivät lähesty kuin umpikännissä, ja juoksevat pakoon jos itse alkaa juttelemaan heille.

      Suomalaiset miehet ovat liian ujoja, ja siitä siis miinus teille!!

      • Ylijäämämies

        Suomalaiset miehet ovat liian ujoja, ja siitä siis miinus teille!!

        Vai niin.


      • Kjiiih
        Ylijäämämies kirjoitti:

        Suomalaiset miehet ovat liian ujoja, ja siitä siis miinus teille!!

        Vai niin.

        Niin. Eipä ne suomalaiset miehet paljon yritä naisia lähestyä, paitsi tietysti kovassa kännissä. Moni ulkomaalainen mies on ihmetellyt sitä miksi suomalaiset miehet on niin arkoja, etteivät uskalla naisille jutella. Moni ei uskalla edes siinä humalassa.

        Nyt joku tulee sanomaan että ei ne suomalaiset naisetkaan lähesty ja plaaplaa ja tottahan se on: yhtä ujoja ne suomalaiset naisetkin on. Erilaiseksi ulkomaihin verrattuna on se, että suomalainen odottaa että naiset tekevät yhtä paljon aloitteita, kun ulkomailla on ihan luonnollista että se on mies joka tekee aloitteet. Suomalaisilta ei myöskään onnistu small talk, vaan jokaisesta keskustelusta otetaan kauheat iskupaineet, tai vastaavasti naiset pitävät jokaista heille puhuvaa miestä pillunmetsästäjänä ja tylyttävät häntä sen mukaisesti. Vieraille ei saisi jutella muuten kuin iskumielessä. Muuten kuuluu mököttää tuppisuuna.


      • Ei noin

        Mä en ole ujo.


    • Mars matkaan

      Mikä estää tutustumasta muun maalaisiin naisiin? Tässähän on monta maata ihan ympärilläkin: Venäjä, Balttian maat, Ruotsi ja Norja. Tässä ketjussa ylistetty Puolakin on lähellä.

    • Ei noin

      sä tutustuisit niihin naisiin?

      Ihan vain viaton ehdotus.

      Jos mä olisin odotellut sitä päivää kun joku Miss Suomen näköinen neitsytprinsessa tulee soittamaan ovikelloa mulla olisi vielä poikuus tallella eikä mitään pelkoa sen menettämisestä.

      • Klode32

        Oletko vielä vapa mies?


    • Hassu samasta syytä kuin hekin ottavat yhteyttä ensin ei tajua ja sitä miettii miten etenee, niin kauan kun alkaa olla kohdalla(ei muista tai) ,jos ei kerkeä menee ohi ja ehkä antaa heti huonon vaikutelman.

      Se on niin sattumusten sarjaa.

      • Nuorena varmasti kohtalon toveri niin monesti nähtiin vaan ohi mennen, kyylättiin ja hymyilin. se oli vaan ikuinen hetki ja monesti näin sen sattumusten sarjana ja olin kaukana mutta lähellä ja aina kiire.

        ehkä vähän liikaa oli vanhempi mies huutaa tuu vaimoksi tie toiselta puolelta, en kuitenkaan isäni ikäistä halunnut ja haitari silloin 2vuotta.

        Joillakin oli pakonomaista tarvetta koskettaa minun hiuksiani ja annoin oudon kysymyksen vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      271
      9047
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2826
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2076
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1847
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1749
    8. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1704
    10. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    Aihe