Haaparannan maksuvälineet

asia

Olen tulossa miehen kanssa ostosreissulle Haaparantaan ja aattelinpas kysellä etukäteen että voiko Haaparannassa maksaa ICA:ssa tai Coopissa suomalaisella pankkikortilla, entäs siinä Nuuskakairassa? Mikäö maksuvälineet kelpaa Systembolagetissa?Ja mistäs se nuuska sitten kannattais yleensä ostaa, onko paljon hintaeroja? Vastauksista olisin erittäin kiitollinen. Helpottais matkan suunnittelua!

19

16707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valuutanvaihto maksa

Toki suurimmassa osaa haaparannan liikkeitä voi maksaa myös euroilla, mutta niillä on aika huono kurssi. Eli maksa luottokortilla, menee päivän kurssiin, säästät.

• bnbbb

Jos normi pankkikortti, niin Coopissa ei pelaa, muuten varmaan kaikissa isommissa liikkeissä. Visa Electron, Uusi Debit pankkikortti tai luottokortti ovat parhaat maksuvälineet. Toimii joka paikassa ja saa oikealla kurssilla.

• >>>>

miehen kanssa ostoksille....heh!

• ohhoh!

Mitäs kummallista tuossa nyt on? Käyn minäkin mieheni kanssa ostoksilla, hyvinkin usein.

• tyär

Olethan tietoinen kortilla maksaessa että jos sulla on visa,mastercard nii se menee haaparannalla aina luoton puolelta.

• asia

uusi tieto oli tuo. Viimeksi kun olin ICA:ssa ostoksilla siellä mainostettiin että ihan pankkikortilla (suomalaisella) käy ostaminen. Coopissa se ei sitten onnistunutkaan, joten jäi vähän outo olo. Ikean talossa kun kumminkin oon suomalaisell pankkipuolella maksanut vaivatta aina. Aattelin vaan varmistaa asian ettei tuu yllätyksiä

• Cash is king?
        asia kirjoitti:

uusi tieto oli tuo. Viimeksi kun olin ICA:ssa ostoksilla siellä mainostettiin että ihan pankkikortilla (suomalaisella) käy ostaminen. Coopissa se ei sitten onnistunutkaan, joten jäi vähän outo olo. Ikean talossa kun kumminkin oon suomalaisell pankkipuolella maksanut vaivatta aina. Aattelin vaan varmistaa asian ettei tuu yllätyksiä

Otetaan nyt kuitenkin huomioon että Haaparanta sijaitsee ulkomailla (Suomesta katsottuna) ja näin ollen ei voi olettaa että suomalainen Pankkikortti käy siellä joka paikassa. Eihän se suomalainen pankkikortti taida käydä esimerkiksi Barcelonassakaan.

Luottokortti käy lähes joka paikkaan ja jos se Pankkikortti nyt johonkin käy (Haaparannalla useassakin paikassa) niin sehän on hyvä bonuspalvelu, vai mitä?

Itse en maksa juurikaan käteiseuroilla Haaparannassa kurssihäviön vuoksi. Jos maksan Suomalaisessella luottokortilla, menee veloitus luonnollisesti luoton puolelle.

Itse voin sitten kätevästi verkkopankissani siirtää veloitettujen summien edestä rahaa luottokortille jos en halua luoton käytöstä maksaa kallista korkoa.

Välkommen till Haparanda!

• kätevää
        Cash is king? kirjoitti:

Otetaan nyt kuitenkin huomioon että Haaparanta sijaitsee ulkomailla (Suomesta katsottuna) ja näin ollen ei voi olettaa että suomalainen Pankkikortti käy siellä joka paikassa. Eihän se suomalainen pankkikortti taida käydä esimerkiksi Barcelonassakaan.

Luottokortti käy lähes joka paikkaan ja jos se Pankkikortti nyt johonkin käy (Haaparannalla useassakin paikassa) niin sehän on hyvä bonuspalvelu, vai mitä?

Itse en maksa juurikaan käteiseuroilla Haaparannassa kurssihäviön vuoksi. Jos maksan Suomalaisessella luottokortilla, menee veloitus luonnollisesti luoton puolelle.

Itse voin sitten kätevästi verkkopankissani siirtää veloitettujen summien edestä rahaa luottokortille jos en halua luoton käytöstä maksaa kallista korkoa.

Välkommen till Haparanda!

Reaaliaikaisen kurssin mukaan, eikä tarvitse jatkuvasti räknätä verkkopankissa rahaa luottokortille kun summa veloitetaan suoraan tililtä. Helppoa, yksinkertaista ja halpaa.

• Cash is king?
        kätevää kirjoitti:

Reaaliaikaisen kurssin mukaan, eikä tarvitse jatkuvasti räknätä verkkopankissa rahaa luottokortille kun summa veloitetaan suoraan tililtä. Helppoa, yksinkertaista ja halpaa.

Myös Electroni on oiva maksuväline, joka toimii nykyään useimmissa isommissa kaupoissa. Kaikki pienet kauppiaat eivät välttämättä ota vastaan Electronia, mutta heistäkin suurin osa.

• Anonyymi

Eikä mene.

• snuffffff

Nuuska kannattaa hakea tuolta Nuuskakairan Tukusta tai Netosta, siellä halvimmat. Tukussa tosi laaja valikoima. Siellä ei alle 10€ kortti ostoksia edes aleta höyläämään, eli yli 10€ pitää ostaa jos meinaa kortilla maksaa.

• nuuskapeke

käykö nuuskakairan tukkuun eurot? joo vai ei?

• p.s

Kyllä eurot käy

• Odensi

Voiko käteisellä euroilla ostaa nuuskaa?

• vain.kurnuja

Eurot ja Ruplat ei käy.

• satsi

euroilla käyn aina ostaan nuuskaa ja muuta nuuskakairasta,joten se ei ole ongelma,

• satsi

toki pankkikortti käy myös,se onki parempi vaihtoehto,kurssin mukaan menee.

• Anonyymi

Mikä tilanne? Käykö käteinen /peruspankkikortti?

• Anonyymi

Kaikki käy. Depitillä maksu käy mainiosti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe