Haaparannan maksuvälineet

asia

Olen tulossa miehen kanssa ostosreissulle Haaparantaan ja aattelinpas kysellä etukäteen että voiko Haaparannassa maksaa ICA:ssa tai Coopissa suomalaisella pankkikortilla, entäs siinä Nuuskakairassa? Mikäö maksuvälineet kelpaa Systembolagetissa?Ja mistäs se nuuska sitten kannattais yleensä ostaa, onko paljon hintaeroja? Vastauksista olisin erittäin kiitollinen. Helpottais matkan suunnittelua!

19

16498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valuutanvaihto maksa

Toki suurimmassa osaa haaparannan liikkeitä voi maksaa myös euroilla, mutta niillä on aika huono kurssi. Eli maksa luottokortilla, menee päivän kurssiin, säästät.

• bnbbb

Jos normi pankkikortti, niin Coopissa ei pelaa, muuten varmaan kaikissa isommissa liikkeissä. Visa Electron, Uusi Debit pankkikortti tai luottokortti ovat parhaat maksuvälineet. Toimii joka paikassa ja saa oikealla kurssilla.

• >>>>

miehen kanssa ostoksille....heh!

• ohhoh!

Mitäs kummallista tuossa nyt on? Käyn minäkin mieheni kanssa ostoksilla, hyvinkin usein.

• tyär

Olethan tietoinen kortilla maksaessa että jos sulla on visa,mastercard nii se menee haaparannalla aina luoton puolelta.

• asia

uusi tieto oli tuo. Viimeksi kun olin ICA:ssa ostoksilla siellä mainostettiin että ihan pankkikortilla (suomalaisella) käy ostaminen. Coopissa se ei sitten onnistunutkaan, joten jäi vähän outo olo. Ikean talossa kun kumminkin oon suomalaisell pankkipuolella maksanut vaivatta aina. Aattelin vaan varmistaa asian ettei tuu yllätyksiä

• Cash is king?
        asia kirjoitti:

uusi tieto oli tuo. Viimeksi kun olin ICA:ssa ostoksilla siellä mainostettiin että ihan pankkikortilla (suomalaisella) käy ostaminen. Coopissa se ei sitten onnistunutkaan, joten jäi vähän outo olo. Ikean talossa kun kumminkin oon suomalaisell pankkipuolella maksanut vaivatta aina. Aattelin vaan varmistaa asian ettei tuu yllätyksiä

Otetaan nyt kuitenkin huomioon että Haaparanta sijaitsee ulkomailla (Suomesta katsottuna) ja näin ollen ei voi olettaa että suomalainen Pankkikortti käy siellä joka paikassa. Eihän se suomalainen pankkikortti taida käydä esimerkiksi Barcelonassakaan.

Luottokortti käy lähes joka paikkaan ja jos se Pankkikortti nyt johonkin käy (Haaparannalla useassakin paikassa) niin sehän on hyvä bonuspalvelu, vai mitä?

Itse en maksa juurikaan käteiseuroilla Haaparannassa kurssihäviön vuoksi. Jos maksan Suomalaisessella luottokortilla, menee veloitus luonnollisesti luoton puolelle.

Itse voin sitten kätevästi verkkopankissani siirtää veloitettujen summien edestä rahaa luottokortille jos en halua luoton käytöstä maksaa kallista korkoa.

Välkommen till Haparanda!

• kätevää
        Cash is king? kirjoitti:

Otetaan nyt kuitenkin huomioon että Haaparanta sijaitsee ulkomailla (Suomesta katsottuna) ja näin ollen ei voi olettaa että suomalainen Pankkikortti käy siellä joka paikassa. Eihän se suomalainen pankkikortti taida käydä esimerkiksi Barcelonassakaan.

Luottokortti käy lähes joka paikkaan ja jos se Pankkikortti nyt johonkin käy (Haaparannalla useassakin paikassa) niin sehän on hyvä bonuspalvelu, vai mitä?

Itse en maksa juurikaan käteiseuroilla Haaparannassa kurssihäviön vuoksi. Jos maksan Suomalaisessella luottokortilla, menee veloitus luonnollisesti luoton puolelle.

Itse voin sitten kätevästi verkkopankissani siirtää veloitettujen summien edestä rahaa luottokortille jos en halua luoton käytöstä maksaa kallista korkoa.

Välkommen till Haparanda!

Reaaliaikaisen kurssin mukaan, eikä tarvitse jatkuvasti räknätä verkkopankissa rahaa luottokortille kun summa veloitetaan suoraan tililtä. Helppoa, yksinkertaista ja halpaa.

• Cash is king?
        kätevää kirjoitti:

Reaaliaikaisen kurssin mukaan, eikä tarvitse jatkuvasti räknätä verkkopankissa rahaa luottokortille kun summa veloitetaan suoraan tililtä. Helppoa, yksinkertaista ja halpaa.

Myös Electroni on oiva maksuväline, joka toimii nykyään useimmissa isommissa kaupoissa. Kaikki pienet kauppiaat eivät välttämättä ota vastaan Electronia, mutta heistäkin suurin osa.

• Anonyymi

Eikä mene.

• snuffffff

Nuuska kannattaa hakea tuolta Nuuskakairan Tukusta tai Netosta, siellä halvimmat. Tukussa tosi laaja valikoima. Siellä ei alle 10€ kortti ostoksia edes aleta höyläämään, eli yli 10€ pitää ostaa jos meinaa kortilla maksaa.

• nuuskapeke

käykö nuuskakairan tukkuun eurot? joo vai ei?

• p.s

Kyllä eurot käy

• Odensi

Voiko käteisellä euroilla ostaa nuuskaa?

• vain.kurnuja

Eurot ja Ruplat ei käy.

• satsi

euroilla käyn aina ostaan nuuskaa ja muuta nuuskakairasta,joten se ei ole ongelma,

• satsi

toki pankkikortti käy myös,se onki parempi vaihtoehto,kurssin mukaan menee.

• Anonyymi

Mikä tilanne? Käykö käteinen /peruspankkikortti?

• Anonyymi

Kaikki käy. Depitillä maksu käy mainiosti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2308
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1578
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1573
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1254
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1251
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      985
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      926
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      833
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      829
    Aihe