Kolme kertaa on jo poliisit korjanneet putkaan, kun olen ollut lenkillä.
Vastaukset 14
- hyppäät autoon
aja 2km oikeelle sitt käännyt vas ja ajat n1km sen jälkeen taas käännyt oik ja ajat 200m sitten lievästi vasemmalle,ja siinä ,siinä voit juosta auton ympäri ja alasti kukaan ei näää............
- kympin juttu
Jossain korvessa tai kerran vuodessa
http://www.nakukymppi.net/ - joojajees
Radio Rock järjestää "perinteisen" alaston juoksun 13.11.
Meet sinne vaan. Siellä tapaat muitakin alaston juoksijoita. - Anonyymi
Metsässä ja mökillä voi juosta alasti
- Anonyymi
Jodlaajan plokissa.
- Anonyymi
Et vain olisi itsensä paljastaja,sellaiset rappukäytävässä ja polkujen varrella ovat tosi pelottavia.
- Anonyymi
Kotona juoksumatolla ja siellä Padasjoella.
- Anonyymi
Urheilukentät ovat hiljaisia öisin, ihan hyvin voi käydä juoksemassa.
- Anonyymi
Mikä estää juoksemasta missä vaan. Ainakin noilla silikooni-sometähdillä vähän järkeä ja vielä vähemmän riepua päällä. Persvaotkin paistavat kuin Kremlin kelloset.
- Anonyymi
Miksi juosta alasti, kun voi juosta salin matolla keltaiset munasortsit jalassa ja pieni ohut hihaton t-paita päällä.
- Anonyymi
tämä vaatteeksi, niin voi juosta missä vaan
https://www.punainenkuu.fi/Teraeksinen-Penislukko
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483