Varastotien kirpputori

yksvaan....

On huonontunut huomattavasti entisestä.Tavaroita varastetaan, eikä henkilökunta välitä asiasta yhtään.Muutenkin henkilökunta aika kärttyistä porukkaa.Kirpparin 2 miespuolista asiakaspalvelijaa oli hyviä ja heidän kans oli ilo asioida.Nyt siellä toinen sanoo toista ja toinen toista.Ei oo oikein yhteiset pelisäännöt selvillä vissiin.
Lisäksi nykyään siellä on näkynyt vaalea hiuksinen nainen joka tiuskii asiakkaille ja kävelee niin läheltä, että meinaa kaataa ohikulkijan.Tuollaisia ihmisiä ei ainakaan kannata työhön ottaa, mut kai kirpparilla ei oo varaa muihin kun perseen nuoleskelijoille.
Ja sitä olen myös ihmetellyt kun ennen löytyi kirpparilta aina jotain, nykyään ei löydä mitään.Aamuisin pöydät puoli tyhjiä.Ei ennenvanhaa niin ollut.Eli onko selitys siinä että henkilökunta ostaa parhaat päältä?Sillä tavallako niille palkka maksetaan vaan onko se vain luontaisetu.

42

1374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perin kyllästynyt

valittaa kirpparin pitäjälle itselleen ja lopettaa täällä tuo turha valitus...

• Tervemenoa

Avoinna myöskin sunnuntaisin ja mukavasti olen tehnyt löytöjä.
      Henkilökunnasta ei valittamista.

• Miss Mamma

Suosittelen optikolla käyntiä. Itse kävin tänään, noin yhdentoista aikaan.
      Pöydät notkuivat tuotteista. Hyvää ja edullista tavaraa, olivat pistäneet
      myyntiin.
      Noista nuoleskelijoita, niitä on kyllä joka alalla.
      Eikä siitä saa työnantaja alennusta:)))))

• varasko

miksi mennä kauheaan jonoon kun voi mennä läpikin voi voi

• mruskollinen

miks mennä läpi ku voi maksaakki?

• TARMOKAS...

Tavaroita varastetaan,yks kävelee niin läheltä!!!!!!!!!!!!!????????????

PYSY Siellä metsässä.Älä ihmeessä tule IHMISTEN ILMOILLE.....!

Taidat ITSE OLLA PELKKÄ paska.

VARASTOTIEN KIRPPIKSELLÄ KÄY MUITAKIN IHMISIÄ KUIN SINÄ.ONNEKS ON "PaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaLJON ERINLAISIA PERSOONIA OLEMASSA:=)"! JEAH !

• kirppiksen kiertäjä

sinä tarmokas taidat olla pipi päästäsi. Täällä kai saa esittää mielipiteitään muutkin kuin tarmokkaat pipipäät :))

• Katso...
        kirppiksen kiertäjä kirjoitti:

sinä tarmokas taidat olla pipi päästäsi. Täällä kai saa esittää mielipiteitään muutkin kuin tarmokkaat pipipäät :))

Haahhhaaa.........TOLLOT!!

Tyhmyys paistaa läpi.

Liian läheltä jne""paskan valitusta. Hankkikaa jo ELÄMÄ !!!!

Kirppiksellähän "PITÄIS OLLA PALJON ERINLAISIA PERSOONIA". Sitä samaa velttosakkia näkee IHAN TARPEEKS.......Siel velttoilevan......

• Mollat

Hei !
      Varastotien Kirppis.............Siellä paska VAAN PAISTAA................!!!!!!

Ai ,MITÄ TARKOITAN...No Käykää itse laittamassa Vuokrapöytääsi Tavaraa,Vaatetta Yms"...niin SE Sama ÄLLÖTYS Porukka on heti ENSIMMÄISENÄ Ottamassa kaiken.(KAHMIMALLA KAHMITAAN Ekana KÄRRYYN ,ja Sitten JOS EI Ole TARPEEKS HALPAA niin PALAUTETAAN TAKAS) helvetti Sentään". TYHMILLE VASTAAJILLE TIEDOKS: Sitä varten tuon ne sinne MYYNTIIN,että NE OSTETAANKIN,Mutta..AINA NE"PERKELEEN OLESKELIJA/VAANIVAT JÄLLEENMYYJÄT KERKIÄVÄT OSTAA KAIKKI"HALVAT Hyvät tuotteemme. Onneks on HUUTO.Net :)"!!! ÄLLÖS.................

• meitille kans

Heippati rallaa.....
        Kävin kyseisellä kirppiksellä ja TODELLAKIN Ällöttävää oli TODETA "Mollatin" Kirjoitus NOISTA ÄLLÖTYKSISTÄ....Hyi Hemmetti sentään.

EI Siis mittään RAUHAA KYSEISELLÄ KIRPPIKSELLÄ.

EN Ole myöskään ainoa joka tämänkin asian on todennut ########

• Kotiakka

Mollat. Eikö tarkoituksesi ole päästä tavaroista eroon, ostakoon kuka haluaa, vaikka jälleenmyyjä. Eipähän tarvitse takaisin kotia kantaa.??

• hyvin erikoista

siis todella outoa valitusta. kun on hinnan laittanut ja sillä menee kaupaksi, niin mitä ihmeen valittamista siinä on!!!

ei ymmärrä,ei todellakaan!!

• P'0'P1P'4''4'

Joku näyttää miinustavan asialliset tekstit ja noita ISOILLA KIRJAIMILLA ÄLLÖTYKSIÄ MÖLLÖTYKSIÄ -tekstejä ei vaan voi ottaa vakavasti.
      Vaikuttaisi siltä, kuin ketjuun olisi eksynyt yksi pöpipää...

• kunta-aktivisti

Asiallista kunnallista keskustelua. Puhetta riittää ja juttu juoksee. Kännykänkin voit voittaa www.kuntani.fi sivuilla.

• epäilyttävät

Huhh.....Varastotien kirppiksellä on liikaa paska sakkia kokoontumassa ja aina viemässä ne parhaat päältä omille pöydillensä!

En käy siellä useasti,mutta aina ne samat jälleenmyyjät on siellä vaanimassa.

EI kiva kirppis enään.

• Tillipersilja

Tämä ongelmahan vaivaa vain teitä jotka itsekin notkutte siellä kirppiksellä jatkuvasti. Minä, satunnaisesti noi 6-8 kertaa vuodessa käväisen siellä, enkä ole ollut moisesta tietoinen lainkaan. Onhan täällä niin monta muutakin kirpparia, jos kerran noin ahdistaa.

Ja aivan yks lysti kuka ostaa, eikö pääasia kuitenkin ole se, että kun haluat eroon tavaroista joita et itse tarvitse, joku ne ostaa. Säästyt takaisin vienniltä tai kaatopaikkareissulta.

Kun koko ketjun käy läpi, selvästi huomaa, että yksi ja sama närkästynyt kommentoi asiaa jatkuvasti. Eiköhän hänen kannattaisi hankkia se elämä tai muistaa ottaa lääkkeensä!

• Romulus remulus

Onpa vaan muuten harvinaisen huono parkkipaikka siellä. Hyvä jos ei auto hajoa, kun on sellanen pottupelto ja jossain kohdassa about 10cm kynnys. Tänäänkin juuri ja juuri pääsin siellä tuollaisesta kynnyksestä ilman että pakoputki jää välille.

• Tämäkin vielä.

Parkkipaikalta varastettiin tänä aamuna auto. Auton omistaja oli asioimassa kirpparilla.

• Akuli

Tuosta parkkipaikasta olen kyllä totisesti samaa mieltä. Sen verran olen asiasta tietoinen, että sen huollolle ei kirpparin pitäjät voi mitään, vaan sen huolto on kiinni kiinteistön omistajasta, niinkuin aina pihojen kanssa. Olen niin monta kertaa kuullut omistajan puhuvankin asiasta ja sitä valittelevan, vaan eivät voi mitään asialle. Jonkun pitäis ottaa yhteyttä kiinteistön omistajaan?

• on se niin oikein

Sitten nii negaa tuntuu riittävän kaikille.Liekkö omaa vai varastettua?

• kirppailijat

hyvät naurut saa noista toinen toistaan hauskemmista parjauksista!!!!käydään siellä aika monta kertaa...viikossakin...ei sitten mitään valittamista!Kierretään vuositasolla paljon kirpputoreja ympäri Suomen maata...ja hox vaan ihmiset...meidän paikallinen kirpputori on todellakin hyvä ja siisti ja toimiva!miksi pitää valittaa aina kaikesta.parkkipaikassa ei ole mitään vikaa.valittajat voi tulla sinne kävellen tai pyörillä tai ajaa ohi, jos ei sen vertaa ole parkkeeraustaitoinen.
      Mitä ihmettä se haittaa, jos siellä on paljon erilaisia ihmisiä asiakkaina ja töissä..se kait se juttu onkin!jääkää vaan kotia arvostelijat, niin meille kirppailijoille jää sitten enemmän "löytöjä" ja iloisia hetkiä penkoen loosseja. kattokaa hyvät ihmiset niitä koreja sieltä kassojen vasemmalta puolen...siellä lojuu kamalat kasat unohdettuja myytäviä...voi olla, ettei niin paljon "varastettaisiin" tavaroita tai "hukattaisi" - jos vain itse pitäisi huolen etsiä omiaan. Meiltä on myyty jos vaikka minkätasoista ja minkälaista käyttö tavaraa vuosien mittaan tuolla samaisella kirpputorilla.mitään ei ole kertaakaan hävinnyt olemattomiin tai varastettu.on aivan normaalia, että vaatteita jää sovituskoppeihin tai vääriin/toisiin loosseihin.itse voi kiertää väliköt ja katsastaa mahdolliset vääräpaikkalaiset tuotteet.Aina, jokakerta on jäänyt viikoista hyvämieli ja käteen euroja, siis todella tukku euroja!!! Siellä liikkuu tavarat hyvin, ja kiitokset siitä teille kirpputori ihmiset!!jatketaan samaan malliin etsien ja onnesta hykerrellen kun löytää kaikkea kivaa :D...tai jatkakaa samaan malliin narinoita hassuista asioista..meidän talon iltanaurut on taattu jatkossakin.... :D

• on se niin oikein

Joo oon kans vuosia sisustanu/kierrättäny Varastotien kirpparin kautta omaisuuttani,eikä mtn.mainittavaa oo hävinny.Asiakkaathan ne veivaa niitä tavaroita ja jättävät minne sattuu käsistään.Ei se voi olla henk.kunnan asia kiertää joka päivä tsekkaamassa onko joka ikinen tavara oikeessa loossissa.Kyllä se on myyjän omalla vastuulla käydä päivittäin pyörähtään jos kerran PELKÄÄ niin arvo omaisuutensa puolesta.(liekkö moisen tavaran paikka ees kirpparilla)Niin tai voithan toki seistä sen loossis vieressä koko päivän ja vahtia IHAN ITSE kamojasi.Kirpparin pitäjällä tuskin on varaa palkata joka pöydälle vartijaa?Että eiköhän me NORMI ihmiset kuitenki tajuta että ne romut on siellä myynnissä loppu pelin meidän omalla vastuulla.Hyvää ja vielä parempaa jatkoa sekä hermoja vaan sinne henk.kunnalle.

• kirppunenkin

Täällä myös nostaa päätään hän, jolla ei ole oikeastaan mitään muuta kuin hyvää sanottavaa Varastotien Kirpparista. Yleensä ostajana, mutta silloin tällöin myös myyjänä. Henkilökunta asiallista ja ystävällistä. Olen tehnyt huonoja kauppoja, mutta suuren määrän hyviä kauppoja ja löytöjä! Mielestäni kyseinen kirppis on ihan suurkaupunkien tasoa. Varastelua on varmasti aina, joka paikassa, mutta näkyipä Varastotielle nyt tulleen parannusta tähänkin asiaan, kun oli uudet hälytinportit (tai jotain) asennettu. Ja jokainenhan meistä tietää "varasteluhävikin" todennäköisyyden myyntipöytää varatessaan. Aarteet Huuto.nettiin ja arvottomampi käyttötavara kirppikselle.

• virkkaa vaa

mä löysin pannulapun

• Gorgoroth is Best

Varastotien Kirppis asiaa....Jaana/Mikko ON REILUJA REILUILLE ,joten TE HELVETIN KIEROT PASKAT KUSKAA VAAN OMAAN KOPPIINNE...Haahhhaaaaa"""""""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MÄ OON Tyytyväinen HENKILÖKUNTAAN :):):)

Ahh...Tulipahan kirjoitettua jottain :D

• näkijät

Perkeleen kyttäri äijä siellä varastotien kirppiksellä.

Se pitää ajaa pois..........................................#########################################################################################

Hyi helvetti.

• Käsittämätöntä.

Se kyttäri äijä ei anna rauhassa täyttää pöytää!! Raivostuttaa omasta ja toisten puolesta!!

• kyLLästynyt!

Samaa mieltä siitä äijästä!! EI prkl kun ottaa päähän kun aina tuijottaa niin pahanpäiväsesti oli sitten täyttämässä pöytää tai ihan vaan kiertelemässä. Sinäänsä hienoa että on ihmisiä jotka jaksaa partioida niiden varkaiden perässä mutta joku roti jossain!!!

No vähän ajan kuluttua on taas pöytä, saas nähdä mitä tulee taas kommentoimaan tavaroista ja muusta.

• Anelmiina

Tuo juttu siitä ukosta on ihan yleistä. Se vaan kyttää varkaita, kun sellaisen löytämisestä saa viikon ilmaisen kirppispöydän. Tulee kyttäykselle hintaa :) Ihan pimee ukko, vaan mitäpä sille voi henkilökuntakaan, kun ei se mitään varsinaisesti "tee". On siellä työntekijät kyllä meleko "tupella": liikaa töitä, liian kiire noin vähillä kassamäärillä. Toinen kassa pitäis olla, välttyis siltä jonottamiselta asiakkaatkin,. Mut onhan se aina niin, että nekin rahat pitäis jostain repiä...

• kirppistelija

kyllähän siellä paljon sellasta porukkaa pyörii jotka ei ilmeisesti varsinaisesti henkilökuntaan kuulu, ja osa silti tekee jotain hommia siellä.

• tietoo on

Se kyttä-äijä on vissiin kirppiksen palkkalistoilla, mut koittaa olla ku joku asiakas mut eihän se haittaa ku mikko jotenki koittaa hoitaa varashommia

• Musseri

Kyttäri äijä kirppiksen palkkalistoillekkos....TOIVOTTAVASTI ( EI ) Koskaan.!###

Pitäis paska kuskata kaatikselle kyyläämään.

Sairasta menoa kun vähän aikaa jäin seuraamaan kyseistä pikkuäijää ja sen toimintaa. EIKÖ RAUKALLA OLE MUUTA TEKEMISTÄ >>>>>>>>>>>> !!!!!!

• XXXXX.
        Musseri kirjoitti:

Kyttäri äijä kirppiksen palkkalistoillekkos....TOIVOTTAVASTI ( EI ) Koskaan.!###

Pitäis paska kuskata kaatikselle kyyläämään.

Sairasta menoa kun vähän aikaa jäin seuraamaan kyseistä pikkuäijää ja sen toimintaa. EIKÖ RAUKALLA OLE MUUTA TEKEMISTÄ >>>>>>>>>>>> !!!!!!

Minusta se on kaikkien etu jos siellä olis tosiaan joku joka kyttäis varkaita. Ei se varmaan tavallista asiakasta häiritse, jos ei ole tarkoitus varastella.

Seki ihmetyttää kun jatkuvasti marmatetaan siitä, että parhaat ostetaan. Eikös se olekin tarkoitus että saa sen hinnan mitä on romppeisiinsa laittanu. Minusta se on mainio juttu, oli se ostaja kuka tahansa.

tiedän että teitä ammattikauppiaita ärsyttää kun ette itse pääse niille apajille ostamaan loosseihinne jälleenmyytäviä romppeita ja rättejä.

Lopettakaa se kadehtiminen ja tyhjänpäiväinen mankuminen ja valittaminen.

• In love

Mie oon rakastunu siihen ihku ihanaan pikku miehee. Tulen aina kirpppikselle katsomaan miehen pääättäväisiä mutta määrätietoisia askelia ja se ihana tuijotus se menee suoraan sydämeen.Onkohan mies vapaata riistaa tietääkö kukaan en ole kyllä nähnyt sillä naista matkassa. Mutta odotan häntä aina hänkin tulee aina aamusta kuin minäkin.

• The MAN

EI se ainakaan ole mikhähän oikea mies,koska kukaan NORMI MIES EI IKINÄ OLE TUOLLAINEN ja PYÖRI KIRPPUTORILLA ######## Minun MIEHENI EI Ole tuollainen ÄMMÄMÄINEN ja OLE KIRPPIKSELLÄ.

Ei sillä ole edes MUNAA..............................!!!!!!!!!!!&&&&&&&

• Himskattttttti

Ostinpaha tässä viikolla sieltä ihan uuden olosen laadukkaan urheilupuvun, jollain oli hulluna hiihtovermettä siellä. Ja siinä se ukko kyttäili saman pöydän monoja. Otti päähän. Sais joskus rauhassa olla.

• kotiakka

Himskatttttti. Miksi ärsyynnyt toisen tuijotuksesta, vai olitko syyllisen oloinen ???

• no jos jollakulla

ei muuta elämää ole kuin kirpputori, niin antaa rauhassa siellä luuhata.

• harkitsee..

Vieläkö siellä voi tehdä niin että pöydän vuokra vähennetään tilityksestä eli ei tarvi ennakkoon maksaa?

• 13+20

Kyllähän tuo kyttääjäukko on aika ärsyttävä. Laittelee omaa pöytää kuntoon tuijottaen samalla ympärillä kulkevia ihmisiä. Jos varkaita kyttää niin vois tehdä sen huomaamattomammin. Naurettavaa touhua aikuiselta ihmiseltä.

• tert-tu

Se mies ei ole kirpparin palkkalistoilla vaan ilmeisesti ainainen vakituinen joka ovella odottamassa milloin se aukeaa. Ja niinkuin on jo todettu niin ennen kuin heittää kirveen kaivoon ja toteaa tavaran / tavarat varastetuksi niin kannattaa käydä vilkaseen se kori ja sitte se hinnattomat osio sieltä nurkasta koska eihän niitä voida myydä kun ei ole tietoa mikä pöytä ja mikä hinta. sinne näkyy kertyvän tavaroita mutta harvemmin myyjät niitä sieltä etsiskelee.
      Minusta on hienoa kun kirpputori pyärii noinki pienellä henkillökunta määrällä, tarkoitan siis niitä jotka todellisuudessa palkkalistoilla ja sitten hienoja ovat nekin ihmiset jotka aivan vain auttaakseen henkilökuntaa auttaa asioissa joissa voivat. tällöinhän oikealle henkilökunnalle jää enemmän aikaa palvella tilityspisteellä ja kassalla. Monet näistä näkyvät oikeasti järjestelevän asioita kirpparin ja työntekijöiden hyväksi, tavaroita paikoilleen ja jopa palvelevan meitä myyjiä että tuovat eksyneitä tavaroita oikeisiin pöytiin etteivät jää kuljeksimaan, laittavat kahvia kun se on lopussa, neuvovat jos joku vain kysyy. jos tässä on jotain pahaa niin se paha on sillon sielä valittajassa itsessään, minua on jopa autettu pakkaamaan lasiset tavarat siinä sivussa kun myyjät pakersivat kassan ja tilityksen kanssa ja ystävällisempää palvelua sai hakea.

varastotie on kuitenkin tämän kaupungin ainoa kirppari joka enää kannattaa, eniten sielä käy ihmisiä joten jotenkin varmaan sitten on totta että tavara menee kaupaksi sielä helpommin kun ihmisiä kulkee paljon. toki jotain häviää, kukaan ei sitä kiellä mutta henkilökunta ei itsessään pysty tätä kaikkea estämään. sielä on niitä hälyttimiä joita saa laittaa niihin tavaroihin joiden ei halua ihan varmasti häviävän.

• antas olla

Taitavat olla itse "jälleen myyjiä"nämä eräät kirjottelijat joita ilmeisesti vaan ketuttaa kun eivät itse ehdi joka apajalle ensiksi.Sitä paitsi,joka ikisellä kirpparilla on omat jälleen myyjänsä siitä ei pääse mihinkään.Rovaniemi vaan on niin pieni paikka että on lähes mahdotonta olla näkymätön.Eikä toi jälleen myynti nyt mtn.miljoona bisnestä varmaankaan ole suhteessa ajan/työn/rahan kulumiseen.Että eiköhän se touhu oo enempi plus miinus nolla harrastus joka tietenki jollain saattaa mennä vähän överiksi niinkuin esim.pelaaminenkin.Enemmänkin olisin huolissani näitten "kyttään kyllä kuka täällä kyttää"ihmisten omasta mielen terveydestä.Kateus on ikävä tauti vaikka se puoli ruokaa jollekkin saattaa ollakkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe