Mulla on vesijuoksussa sellane oma liike, tai no ensin juoksen ihan normaalisit mutta välillä harjoitan vatsalihaksia seuraavasti: Olen selälläni jalat siinä koukussa hyvässä kulmassa sitte vaa viuhdon eteenpäin käsien avulla ja voi että kun tuntuu vatsalihaksissa!!
Oon kyllä saanut vähän oudoksuvia katseita altaassa... että mitä toi ny oikeen tekee :P
Eli kannattaako vaan jatkaa muista välittämättä ? :D
Onko noloa?
vatsa kuntoon
2
953
Vastaukset
- vatsa kuntoon
en ole siis selälläni vaan vähän kuin istuma-asennossa :) no joka tapauksessa sitä on hankala selittää mutta tehokas on!
- meillä....
tuttu homma, tätä me välillä vesijumpassa tehdään. Harjoittaa vatsalihaksia tehokkaasti, voit meloa myös taaksepäin samassa asennossa.
Jos haluat lisää tehoa vesijuoksuun, nosta kädet vedenpinnan yläpuolelle ja juokse, siis niin että käsillä ei aviteta juoksua. Vesijuoksua voit myöst tehdä ilman juoksuvyötä, siinä vasta tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726