Mulla on vesijuoksussa sellane oma liike, tai no ensin juoksen ihan normaalisit mutta välillä harjoitan vatsalihaksia seuraavasti: Olen selälläni jalat siinä koukussa hyvässä kulmassa sitte vaa viuhdon eteenpäin käsien avulla ja voi että kun tuntuu vatsalihaksissa!!
Oon kyllä saanut vähän oudoksuvia katseita altaassa... että mitä toi ny oikeen tekee :P
Eli kannattaako vaan jatkaa muista välittämättä ? :D
Onko noloa?
vatsa kuntoon
2
862
Vastaukset
- vatsa kuntoon
en ole siis selälläni vaan vähän kuin istuma-asennossa :) no joka tapauksessa sitä on hankala selittää mutta tehokas on!
- meillä....
tuttu homma, tätä me välillä vesijumpassa tehdään. Harjoittaa vatsalihaksia tehokkaasti, voit meloa myös taaksepäin samassa asennossa.
Jos haluat lisää tehoa vesijuoksuun, nosta kädet vedenpinnan yläpuolelle ja juokse, siis niin että käsillä ei aviteta juoksua. Vesijuoksua voit myöst tehdä ilman juoksuvyötä, siinä vasta tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442