eli sain äsken piikin, voinko lähtee lenkille?
liikunta rokotuksen jälkeen
4
8719
Vastaukset
- Mangust_i
Kävin myös possukuumerokotuksen tänää. kysyin voinko illalla mennä urheilee niin rokottaja vastas että ota mielummin iisisti tänään. en tiä sit onko oikeesti mitään väliä..
- dikkkksö
otin tiistaina samaisen rokotteen, hoitaja sanoi mulle, kun kysyin saanko mennä jumpalle tänään, että voi mennä ellei kuume nouse..
- löllö
Mä sain rokotteen se oli aivan hirveen kipee ja kysyin hoitajalta kuinka kauan kipu kestää ja hän noin vuorokauden olin ihan paniikissa
- Kannattaa ajatella
ja lukea ensin ettei tarvitse katua!
.........jatkuu. Tällaisiin sikapiikistä sairastuneisiin törmään lähes päivittäin:
””Olen terve vanhempi nainen, ruokavalioini on ollut pienestä pitäen kasvisruoka. Liikun normaalisti, pääasiassa kävellen. En ole syönyt mitään lääkkeitä koskaan ! Joskus asperiini tabletti !
Otin sika piikin ja nyt olen ollut kolmeviikkoa kuin invalidi. Ensin oli käsi puuduksissa , sitten tuli kainalo kipeäksi että, en voinut nostaa kättä. Joka liike sattui jopa pc- llä. kirjoittaminen, sitten niska jäykisty.
ei voi päätä kääntää. Kaikki piikin jälkeen ????
Olen varma että, sillä on ollut yhteys nyt oleviin kipuihin. En ota enää mitään piikkiä ! ”” Jatkuu..............
Lähde:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=69#Sikainfluenssarokotteen_sisalto_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058