Eli tietääköhän kukaan onko Lahdessa muita pizzerioita kuin Petra jotka kuljettavat kotiin kello kymmenenkin jälkeen arkisin?
Kysymys Lahden pizzerioista.
2
586
Vastaukset
- yötilaaja
ei kannata missään nimessä tilata petrasta, koska kebabissa ei ollut yhtään fetaa ja kastike oli ketsuppia ja ranskan perunat oli keitettyjä ja salaattikin oli jo valmiiksi syöty, en voi suositella kenellekkään henkeni uhalla !! ja yrittivät vielä periä reilun kympin ylimääräistä !
- yötilaajaa
Itse ainaki olen tilannut monta vuotta petrast. Pizzat ovat hyviä ja myös kebabi on suht hyvää. Ei mitään negatiivist ole nähty tässä vuosien varrella.
Viikonloppuisin kun tilaa, niin pitää vaan jaksaa joskus odotella, koska niillä on ruuhkaa...
ps. Markopizzan kun tilaa sieltä, niin varmasti tilat jatkossakin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864