Neljä syytä käyttää naisten alushousuja

Mies_______

1. Materiaali esimerkiksi puuvillaisissa alushousuissa on pehmeämpää ja ohuempaa kuin miesten vastaavissa, jotka ovat verrattain karkeita ja hiostavia.

2. Erilaisia malli- ja materiaalivaihtoehtoja on naisten alushousuissa huomattavasti enemmän.

3. Joka puolelelta sopivasti ihonmyötäiset naisten alushousut istuvat jalkoihin huomattavasti miellyttävämmin kuin löysät bokserit, jotka vääntyilevät ja kääntyilevät housujen alla miten sattuu.

4. Ei ole yhtäkään hyvää syytä olla käyttämättä naisten alushousuja.

Minä olen käyttänyt pari kuukautta pelkästään naisten alushousuja ja paluuta heikompaan laatuun en aio tehdä.

83

11826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsibbe

      Oletko kokeillut housuliivejä Norlyni tai vastaavia ?

      • Mies_______

        Pelkän esteettisyyden vuoksi suosin matalavyötäröisiä ja korkealahkeisia alushousuja.


      • Urponalle
        Mies_______ kirjoitti:

        Pelkän esteettisyyden vuoksi suosin matalavyötäröisiä ja korkealahkeisia alushousuja.

        Parhaimpia vitsejä taas pitkään aikaan.....tosi pervoprovoa Hahahahahah


    • Manwear in

      Mukavantuntuisia, miellyttäviä ja sopivan tiukkoja alushousuja tehdään myös miehille. Omistan paljonkin erilaisia ja eri värisiä. Multa löytyy Olaf benziä, HOM:ia, Joe Snyderiä, Pikantea, Buckstersia, Cleveriä, Lookme:ta ja muita, ei edes tunne et on alushousut jalassa. Pitää vain etsiä niin kyllä niitä löytyy, ja ovat ihan oikeasti miehille suunnitellut. Käytän string-mallisia alushousuja, ja naisten alushousuja oon joskus kokeillu, eikä ollu mun juttu.

    • Denier

      niin ja näin on. Kyllä nuo miesten alushousut on ihan ok, jos pikkusen katsoo millaiset ostaa.
      Ei tollaisilta osta 3 ja maksa 2 voi paljon vaatia. Vaikka se mikä roikkuu jalkovälissä ei olekaan
      suuri, niin omat ongelmansa sekin tuottaa, saada pysymään nätisti naisten alushousujen
      (pikkarit) sisällä. Etuosan muotoilu kun ei aina pidä sitä paikoillaan, vaan se valuu ikävästi
      jalan aukon resorin väliin.

      Boxeri mallit on ihan yhtä hyvät, kun pistää hieman enemmän rahaa likoon. Tosin esim. Sloggin
      vähän pidemmät pitsi alushousut ovat saatavissa vain valkoisina. Ne mistä pidän ovat mustat lyhyt
      lahkeiset silkin tuntuiset naisten alushousut. Niissä on kuminauhat lahkeessa. Kesälläkin viileän tuntuiset.

      Vaikka minä olenkin kehunut joitain naisten alushousumalleja, niin on varmaan monta hyvää syytä
      olla niitä käyttämättäkin. Se on miehestä kiinni.

    • m24....

      Hei unohdit tän:

      5. Kesällä jos päällä on pelkät naistenalushousut ja pitkä sadetakki. Voi poiketa puistoon vilautelemaan.

      • Mies_____

        Yritätkö vihjata, että naisten alushousuja käyttävät miehet olisivat tavallista todennäköisemmin vilauttelijoita vai kerrotko vain omista kesäisistä harrastuksistasi? :)


    • Lemmykki

      Käytän naisten pikkuhousuja, koska ne ovat kauniisti leikattuja ja niissä on pitsi-ja rusettisomisteita; ne ovat siis myös kivan näköisiä. Suurin osa miesten alkkareista on tylsän näköisiä, eikä materiaali koskaan ole naisten pöksyjä vastaavaa : )

      • Mies_____

        Minäkin käytän naisten pikkuhousuja myös sen vuoksi, että ne näyttävät kivoilta. Mikseipä miespuolinenkin voisi pitää tylsyyden sijaan kauneudesta. Se piristää, kun voi vetäistä nätit pikkuhousut jalkoihinsa.


      • Apuvaaaaa
        Mies_____ kirjoitti:

        Minäkin käytän naisten pikkuhousuja myös sen vuoksi, että ne näyttävät kivoilta. Mikseipä miespuolinenkin voisi pitää tylsyyden sijaan kauneudesta. Se piristää, kun voi vetäistä nätit pikkuhousut jalkoihinsa.

        Kyllä on aikoihin eletty. Raavas äijä pitsisomisteisissa pikkareissa.Älkää vaan sanoko että käytätte sukkahousuja myös...


      • Lemmykki
        Apuvaaaaa kirjoitti:

        Kyllä on aikoihin eletty. Raavas äijä pitsisomisteisissa pikkareissa.Älkää vaan sanoko että käytätte sukkahousuja myös...

        No itseasiassa kyllä käytän myös sukkahousuja ; ) Pikkarit ja sukkikset jotenkin sopivat yhteen; eivätkä mun ajellut hoikat sääret näytä sukkahousuissa sen rumemmilta kuin naistenkaan : )


      • Erikaboy
        Mies_____ kirjoitti:

        Minäkin käytän naisten pikkuhousuja myös sen vuoksi, että ne näyttävät kivoilta. Mikseipä miespuolinenkin voisi pitää tylsyyden sijaan kauneudesta. Se piristää, kun voi vetäistä nätit pikkuhousut jalkoihinsa.

        Tykkään ostaa nätit pikkarit ja kiva laittaa jalkaan


      • beebi

        käytän ihan päivittäin naisten alusasuja kun ne ovat mukavan oloisia pitää yllä,esim. housuliivit ovat useissa merkeissä passionata,triumph,abecita tai viania korkeavyötäröiset alkkarit mukavan tuntuisia enkä salaa sitä kavereilta ,kun monet ovat sanoneet ihan samaa ja vaatekaappini pikkupöksyjen osalta ovat kivasti esillä


      • Anonyymi
        Apuvaaaaa kirjoitti:

        Kyllä on aikoihin eletty. Raavas äijä pitsisomisteisissa pikkareissa.Älkää vaan sanoko että käytätte sukkahousuja myös...

        Kyllä vain käytän sukkahousuja, ja ihan päivittäin, muulloin kuin kesän lämpimillä. Naisten alkkareita sen sijaan en käytä. Miesten lyhyet alkkarit istuvat ihan hyvin sukkahousun alle.


    • Nainen_____________

      Miksi koko avaus on miesten muodin palstalla? Tämähän on selvästi joku fetissijuttu?

      • .......

        Onko sekin jokin fetissijuttu, kun naiset käyttävät housuja hameen sijasta?


      • Johanna 23 V
        ....... kirjoitti:

        Onko sekin jokin fetissijuttu, kun naiset käyttävät housuja hameen sijasta?

        Voi juma ! Uskomatonta porukkaa ! Eli samaa kuin transut hokee on hyvä pitää sukkiksia voih miten hyviltä ne tuntuu kun jorma hankaa nyloniin. Vittu mitä porukkaa.
        HYH HYH YÄÄKKKKK


      • Lemmykki
        Johanna 23 V kirjoitti:

        Voi juma ! Uskomatonta porukkaa ! Eli samaa kuin transut hokee on hyvä pitää sukkiksia voih miten hyviltä ne tuntuu kun jorma hankaa nyloniin. Vittu mitä porukkaa.
        HYH HYH YÄÄKKKKK

        Poikahan sinä mitä ilmeisimmin olet, koska nainen tuskin tuolla tavalla alentuisi kommentoimaan. Kuvailemaasi tunnetta en tavoittele enkä saa, koska vaatteilla ei ole seksin kanssa mitään tekemistä.
        Ilmeisesti aihe sinua kuitenkin kiinnostaa, koska päätit osallistua keskusteluun kykyjäsi vastaavalla tavalla. Olet varmaan haaveillut myös siitä, että itsekin uskaltaisit pukea päällesi mitä huvittaa eikä vain sellaista, minkä "kaveritkin" hyväksyvät. Ymmärän kyllä, että sinua hämmentävät nämä tuntemuksesi mutta voin vakuuttaa sinulle, että olet aivan normaali pukiessasi naisten alusvaatteet vaikkapa omien vaatteittesi alle. Aloitapa vaikka siitä, että selvität itsellesi seksuaalisuuden ja sukupuolisuuden erot. Yleissivistys näissäkin asioissa vähentää tarvetta mollata muita.
        Otsikkoosi viitaten, käytän usein myös mainitsemiasi rintaliivejä. Kotioloissa voin sitten laittaa niihin silikonitäytteet ja vaihtaa housut hameeseen ; )


      • Oiva.
        Johanna 23 V kirjoitti:

        Voi juma ! Uskomatonta porukkaa ! Eli samaa kuin transut hokee on hyvä pitää sukkiksia voih miten hyviltä ne tuntuu kun jorma hankaa nyloniin. Vittu mitä porukkaa.
        HYH HYH YÄÄKKKKK

        Tämä on sitten sitä tasarvoa?
        Naiset ovat alkaneet käyttämään miesten tyyliin näitä alatyylisiä ilmaisuja,kun ei enää saa olla nainen,täytyy ottaa miesten huonot tavat,pukeutimisesta lähtien,sekä myös "miehinen karkea kielenkäyttö.
        Vastapainoksi miehet käyttävät (ainakin) naisten alusvaatteita,siinä kuin naiset miesten alusvaatteita.
        Toisaalta ei tälle sivulle ketään pakoteta tulemaan ja "heittelemään" todella alarvoista tekstiä.


      • ???
        Oiva. kirjoitti:

        Tämä on sitten sitä tasarvoa?
        Naiset ovat alkaneet käyttämään miesten tyyliin näitä alatyylisiä ilmaisuja,kun ei enää saa olla nainen,täytyy ottaa miesten huonot tavat,pukeutimisesta lähtien,sekä myös "miehinen karkea kielenkäyttö.
        Vastapainoksi miehet käyttävät (ainakin) naisten alusvaatteita,siinä kuin naiset miesten alusvaatteita.
        Toisaalta ei tälle sivulle ketään pakoteta tulemaan ja "heittelemään" todella alarvoista tekstiä.

        Se minua ihmetyttää, että miten teidän miesten kaikki "ulokkeet", joita teillä on haarovälissä huomattavasti enemmmän kuin naisilla, pysyvät ja mahtuvat olemaan siellä naisten pikkuhousujen sisällä?


      • <>
        ??? kirjoitti:

        Se minua ihmetyttää, että miten teidän miesten kaikki "ulokkeet", joita teillä on haarovälissä huomattavasti enemmmän kuin naisilla, pysyvät ja mahtuvat olemaan siellä naisten pikkuhousujen sisällä?

        Stringien kanssa voisi tulla ongelmia, mutta sellaisia en ainakaan itse tahtoisikaan käyttää. Sen sijaan esimerkiksi hipstereihin mahtuu kaikki välineet ihan hyvin. Kivekset saattavat tulla joissain malleissa hieman näkyville, mutta kuitenkin pysyvät lähes aina ihan kiltisti sisäpuolella.


      • SetäPentti
        <> kirjoitti:

        Stringien kanssa voisi tulla ongelmia, mutta sellaisia en ainakaan itse tahtoisikaan käyttää. Sen sijaan esimerkiksi hipstereihin mahtuu kaikki välineet ihan hyvin. Kivekset saattavat tulla joissain malleissa hieman näkyville, mutta kuitenkin pysyvät lähes aina ihan kiltisti sisäpuolella.

        Kivekset hihi stringeissä hihi hihi....yäks ööörps yäks...


      • kokemusta on
        SetäPentti kirjoitti:

        Kivekset hihi stringeissä hihi hihi....yäks ööörps yäks...

        Epämielyttävä tunne kun bokserin lahkeesta vitjat roikkuu, eikä sitä julkisella paikalla korjata.
        Roikkumunaisella tukisukkahousut ovat kuin haavi, mitään ei karkaa!


      • tavis1
        Johanna 23 V kirjoitti:

        Voi juma ! Uskomatonta porukkaa ! Eli samaa kuin transut hokee on hyvä pitää sukkiksia voih miten hyviltä ne tuntuu kun jorma hankaa nyloniin. Vittu mitä porukkaa.
        HYH HYH YÄÄKKKKK

        Johanna taitaa olla näitä, läskisiä "rekkalesboja", joihin ei tavallinen mies koskis pitkällä tikullakaan?


      • homopimu
        ??? kirjoitti:

        Se minua ihmetyttää, että miten teidän miesten kaikki "ulokkeet", joita teillä on haarovälissä huomattavasti enemmmän kuin naisilla, pysyvät ja mahtuvat olemaan siellä naisten pikkuhousujen sisällä?

        heisan minulla on päälä naisten pikku pöksyt ja kun minä nuku niin minulla on päälni vain läpinäkyvät lentikset


    • FUCKYOU=)

      ¨LOL WTF GAY ALERD!!!

      • SukkiksetJaPikkarit

        You ment ALERT?

        And for you to know, using female panties doesn't meant that man is gay.


    • ?

      Löysin erään mainoksen missä oli hyvän näköisiä naisten sairaala housuja
      85polyesteriä ja 16 elastania niissä pysyy sisällä ja valmistaja on Carriwell
      ja myyydään 5 paketeissa.

    • ?

      Samaa mieltä kun kerran kokeilee naisten housuja jotka istuvat päälle hyvin niin ei miesten paksuja kalsareita kaipaa ja samalla vielä sukkahousut farmareitten alle niin on olo paljon vapaampi ja elämä tuntuu paremalta.

      • Asian toinen puoli

        Teidän kaltaiset äijät ajavat miehet ahtaalle pukeutumisessa noin yleensä, ette ehkä itse tajua, mutta tuotte selkeästi esiin sen seikan, että pukeudutte fetissinne takia sukkiksiin ym. ja olette ihan kliimaksissa. Sellaisen kuvan ehkä tahtomattanne annatte. Naisilla ei tuota ongelmaa ole, vaikka heistäkin saattaa joku kiihottua jostakin asusta, mutta eivät he huuda sitä maailmalle ja voivat pukeutua siitä syystä miten haluavat. Te sen sijaan saatte jokaisen vähänkin keskiverrosta poikkeavasti pukutuvan miehen tuntumaan homolta, teiltä puuttuu luonnollinen suhtautuminen pukeutumiseen. Saatte puolestani käyttää mitä haluatta, mutta tuollainen kohkaaminen jostakin sukkahousuista ja naisten kalsareista on käsittämätöntä sellaiselle, jolla ei tuota fetissiä ole, naisten vaatteet ei edes sovi leikkaukseltaan miehelle. Voisitteko edes ystävällisesti hoitaa juttunne jonnekin fetissipalstalle ja antaa miehille edes yksi kanava, jossa voi vaatteista keskustella ilman omituista pervoilua.


    • Ei fetskuja tänne

      Samaa mieltä.Fettaripalstat on muualla.

    • HuiHai onko monday

      Et sitten ole vielä ostanut sukkanauhaliivejä tai tukisukkahousuja. On sulla otsaa tulla tänne kertomaan kieroutuneisuuttasi. Häpeä

    • Aasian toinen puoli
      • saumassa salaisuus

        Kuvassa miehellä saumasukkahousut ?


    • notta perkeles

      se on neiti eikä mies joka ei pukeudu teräsvilla-alushousuihin, sorvista vielä koristeeksi metallilastuja niin jo on miehisen karut alkkarit, ei tartte pelätä homoksi haukkumista.

    • Erikaboy

      Kyllä puhut totta. Itse olen myös huomannut jabkokenut tämän.

    • Mies

      Naisten vaatteisiin pukeutuminen ei ole välttämättä mikään fetissi. Eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen tai runkkaamisen kanssa. Paremminkin se on joillekin ihmisille osa heidän sukupuoli-identiteettiään ja sukupuolen esilletuomista.

      Varmasti meni teiltä täysin yli joille homous ja naisten vaatteet ovat kaikki samaa sotkua mutta eipä teiltä enemmän älyä tai selkärankaa voi odottakaan.

      • Pari ruuvia löysällä

        Numeron tekeminen alusvaatteistaan on ekshibitionismia! Kauhea tarve tyypeillä tuoda esille sitä, että heillä on päällä naisten alusvaatteita. Alusvaate by definition on hyvin yksityinen ja piilossa oleva asia, ja sitä sitten huudetaan, mitä nailonia tai denieriä on milloinkin vedetty jalkaan.


    • Hyvin varustettu

      Naisten alushousuissa ei ole otettu huomioon miesten varustuksia. Ikävää jos kaikki roikkuvat ulkona tai litistyvät kivuliaasti.

      • Aino-setä

        Eivät naiset sentään missään panssaroiduissa alkkareissa kulje. Kalusteiden kivulias litistyminen on tavanomaisissa naisten alusasuissa täysin tuntematon juttu.


    • Fgft

      Ongelma tuli eteen siinä, kun sukat aina valui saappaitten kärkiin ja ei tuntunut kivalta. Vaimolle tuota valittelin ja ratkaisu tukli kun apteekin hyllyltä. Kokeile sukkahousuja! No, minähän otin vinkistä vaarin ja marssin ostamaan sellaiset paksuhkot sukkahousut ja pakko myöntää että on todella hyvät! On nyt kylmillä keleillä ihan arkikäytössäkin.

    • Persketti

      No voe persketti että onnii hyvät :)))))))

      • hyvin tyytyväinen

        Naisten pikkuhousut ovat paljon paremmat kuin miesten alushousut kun ne osaa valita oikein. On suorastaan ilo pukeutua niihin . Tukisukkahousut ovat kyllä luku sinänsä , parempia saa hakea .
        Rintaliivitkin voin laittaa
        huoletta topin alle eikä mitään näy. Voin käyttää vaikka minkälaisia naistenvaatteita tahansa , enkä pidä sitä minkäänlaisena huonona asiana.


    • Ei ole normaalia
      • Hyppää voltti

        Voi kauheaa!!! Älä vain sokaistu kun tuollasta näit. Ja jos kiinnostus heräsi, niin niitä saa kaupasta. Nam,nam ihkuu.


    • ac:n vakioasiakas
    • HOMO sikari

      Neljä syytä vetää ne päähäs

    • Underwearer

      Yksi ja ainoa syy käyttää naisten alkkareita: naisena oleminen.

    • tanan taliaivot

      Ainoa syy jättää käyttämättä naisten vaatteita, tietoisuus omasta identiteetistä!!!

      • että silleen Bras

        ja syy käyttää naisten alusvaatteita on, un ne on niin ihania verrattuna miesten vastaaviin.


    • 17+18

      Olen mies, ja minulla on nytkin naisten alkkarit jalassa. Ne on samanlaiset, kuin linkin kuvassa.

    • Abnormal

      Legginsit ovat hyviä talvella. En pidä lötköistä miesten alushousuista....

    • OMG !

      OMG !

    • merkkimerkki

      "1. Materiaali esimerkiksi puuvillaisissa alushousuissa on pehmeämpää ja ohuempaa kuin miesten vastaavissa, jotka ovat verrattain karkeita ja hiostavia."
      oman kokemukseni mukaan puuvillaiset naisten pikkarit ovat järkiään liian ohutta ja löperöä kangasta, jolloin koko pikkarit sitten lörpöttävät päällä ollessaan, pussittavat perseen päältä ym. hurmaavaa.. ja parin pesun jälkeen ilmaantuvat ensimmäiset pienet reiät. kunnon paksumpaa, napakkaa ja muotonsapitävää puuvillaneulosta olevia pikkareita löytää erittäin harvoin.

      "2. Erilaisia malli- ja materiaalivaihtoehtoja on naisten alushousuissa huomattavasti enemmän."
      no joo, mut oli malli mikä hyvänsä, niin takakappaleella on aina ikävä taipumus kiivetä persvakoon.. sloggin maxit ei kiivennyt, mutta vastavuoroisesti niissä olikin sitten niin tiukat kuminauhat jalka-aukoissa et pakaroita oli kahden sijaan neljä ja pitempiä matkoja kävellessä saattoi saada kivat hankaumat nivustaipeeseen.

      "3. Joka puolelelta sopivasti ihonmyötäiset naisten alushousut istuvat jalkoihin huomattavasti miellyttävämmin kuin löysät bokserit, jotka vääntyilevät ja kääntyilevät housujen alla miten sattuu."
      useimmat naisten alushousuja valmistavat tosin eivät ole tähän päivään mennessäkään tajunneet sitä et stringejä lukuunottamatta sitä kangasta kuuluisi olla takana enemmän, ei saman verran kuin edessä. ja yhtälailla ne naisten boxereiden lahkeet rullaantuu ikävästi housujen alla,

      "4. Ei ole yhtäkään hyvää syytä olla käyttämättä naisten alushousuja."
      paitsi jos olet nainen...? ehkäpä minä sitten vastavuoroisesti vaihdan miesten pöksyihin, jotkut sarjiskuvioiset olis kivat,

      • A-nita

        1. Sloggi-merkkisistä löytyy todella napakoitakin naisten pikkareita. Kurkistapa Sloggi Shape Cottoneita osoitteesta http://uk.triumph.com/maxi/sloggi-shape-cotton/10100142.html

        2. Katso vaikkapa saksalaisen Anita-tuotemerkin malleja.

        3. ---

        4. Sinä valitset pikkupöksysi tietenkin ihan omien mieltymystesi mukaan. Kaipaat kukaties kunnon sepalusta? ;o)


    • Veikkomies
      • AAAUUTTTSSS

        Noi puristaa !


    • Homotkäyttäöpikkuhousuja

      Homotonkaikkialla

    • mlsloggi

      Niin miksi aikuisten ihmisten pitää tulla tänne pilkkaamaan toisia? Kiva kuulla että on muitakin miehiä jotka käyttää pelkästään naisten pikkuhousuja, itse käytän naisten valkoisia Sloggi Romance midejä ja Maxeja.

    • Mmmmmmmm_namia

      perSut käyttävät kiljunteossa naistensa hiivaisia kalsareita. On kuulemma SUPER JÄSTIÄ!

    • Perverssio

      Minä tykkään laittaa pitsiset Victoria's secretin pinkit pikkarit oksaan riippumaan ja ihailla niitä salaa. Ne liehuvat ihanasti tuulessa.

    • NeitiVirtanenn

      Hyvä syy olla käyttämättä on.
      Näyttää naurettavalta!
      Toinen hyvä syy: Joudut naurunalaiseksi jos joku näkee.
      Kolmas syy:
      Olet mies, käyttäydy sen mukaan, nyt ryhtiä kehiin ja keskity järkeviin asioihin.

      • Ahistaa

        Minä olen kanssa mies ja haluaisin löytää itselleni sopivia alushousuja herran vuonna 2017.

        Asiasta tekee kovin vaikeaksi sellainen personallinen ongelma, että minulla on jalkovälissä kaksi sellaista roikkuvaa pusseissa olevaa pallukkaa, jollaisia ilmeisesti nykymiehillä ei saisi olla, siitä päätellen miten kireiksi kaikki alushousut nykyisin tehdään.

        Mitähän tälle asialle voisi tehdä?

        Jotenkin epäilyttää, että apu voisi tulla naisten alushousujen käytöstä, kun nuo miehillekin suunnatut alushousut tuppaa olemaan aika ahtaita nykyisin.


      • mitoitus_pienentynyt

        Osta XL-kokoisia boksereita, jos olet muutamia vuosia sitten käyttänyt M-kokoa.
        Viime vuosina miesten alushousuja on leikkailtu ja pienennetty aina vain pienemmiksi pikkupojan housuiksi, ja 5-10 vuotta vanhat M-kokoiset bokserit ovatkin aivan samankokoiset uudet XL-kokoiset. Istuvat ihonmyötäisesti ja hyvin, eivät ole väljiä mistään kohdasta mutta eivät toisaalta puristakaan.
        Pätee niin dressmannin, kuin kalliimpiikin merkkiboksereihin.


    • teräskarvat

      Miehiset karvat repivät ohuet naisten pikkarit riekaleiksi alta aikayksikön, melkein sama kuin teräsharjalla raatelisi vaatteita.

    • ksldkdlfjkksdld

      Son kertapierasu ja naistenhepenissä on reikä jota reunustaa mustaksi hiiltyneet jäänteet.

    • Aloittaja ei ole mies,,,,,,,,,, varmaan on miesten vehkeet yms. mutta jotain puutteita identiteetissä.

      Ensinnäkin miehen ei ole hyväksi käyttää naisten housuja, vaikka ne olis ohuet, hautovat niitä kalliita vehkeitä.
      En tiedä vaikuttaako kykyihin, hoitaa ystäväsi, sitä en tiedä yhtään.

      Mutta vaikuttavat lapsen teko kykyyn ja vaikka olisit 30-v voi olla että sitä vielä tarvitaan 10 vuottakin.

      ei luonto niitä olisi järjestänyt roikkumaan, jos siinä ei ole tarkoitusta.

      Käsittääkseni tiukoissa housuissa olleet munat ovat myös jonkin verran herkemmät kives- ym. miesten syöville. kannattaa ajatella, vaikka ne ovat ajankohtaisia vasta 50-v jälkeen, mutta ovat hyvin ikäviä ja usein vievät pitkän sairastelun jälkeen ennenaikaiseen hoitoon.

    • Tyytyväinenmies77
    • Anonyymi

      En suostu muita käuttämäänkään. Naisten pikkarit päällä jo 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Aijaa... Valmistetaanko miehille jotain omaa alusvaate mallistoo?
      Empäs ole tullut tutkineeksi moisia hepeniä! Vietelläänkö niillä "miehiä"?
      Ei kiinnosta. Pitäydyn ns. "naisten"
      mallistossa edelleen!
      Mies oletettu 59v.

    • Anonyymi

      Kyllä mies voi käyttää meidän naisten alushousujA kun ostaa mummo malliset, pysyy aarre sisällä ja on sexsikää näköiset,

    • Anonyymi

      Ongelmana on hinta. Naisten kivan tuntuset saa jo viidet kympillä, kun miesten yhdet hyvän tuntuset maksaa helposti 10€.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe