Mykyrokka

Hesalainen äiskä

olisko kellään hyvää Mykyrokan ohjetta, kiitos

5

3999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha kokki

Mykyrokka suomi24 sivuilta, ja ota ohje vaikkapa ylä-savolaisesta mykyrokasta, minusta se on ihan oiva ohje. Onhan siellä toki muitakin, valitse mieleisesi.

• Asmix68
      • mykyrock

melko paksuja mykyjä tulloo tuolla ohjeella... jos vahvuuskii on 5 senttiä...

• Sikarokrok!

Siinäpä paikallista ruokaperinnettä parhaimmillaan! Nälkä lähtee kyllä pariksi päiväksi, kun niittaat pari täyslaidallista lautasta mykyrokkoo huiviin! :) Savolaisten oma haggis. Suosittelen ennen kaikkea "vegejä" tutustumaan kyseiseen ruokaan.

• etelän_vares

Aidossa mykykeitossa on paljon sisäelimiö joten mm B12 -vitamiinia on todella runsaasti,ja kun ei omaa ennakkoluuloa niin on muuten herkullista,muistan ikäni kun maistoin ensikertaa kouluikäisenä muualta muuttaneenaja syömättä oli jäädä mutta nälkäpisti maistamaan ja oli ihan ok kokemus, nyt täällä etelässä ei moista herkkua saa mistäänja esim Iisalmessa aitoa mykykeittoa saa vain kauppahallista (en ole itse päässyt tarkistamaan, sielläkin kuulemma sisäelimet erikseen jotta nirsot saa syödä lihakeittoa veriletuilla)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe