Kun ystäväni on vegetaristi, ei hän syö sitä renniinijuoksute-juustoa, joten pitäisi selvittää mikä juusto on kysessä.. Tietääkö kukaan, mitä on esim. Margheritassa?
Mitä juustoa on Lidlin pizzoissa?
13
1448
Vastaukset
- ...
Paras mennä paikan päälle lukemaan tuoteseloste.
- ai jai sentään
Varma tieto. Sopii vegeille.
- tervemenoo
on jauhelihapizza, vegen peruseväs hah haa
ja jos luulet että eri pizzoihin käytetään eri juustoja niin
kuulut ihan samaan paikkaan kun veget.
hourula.- ...
Margheritaan tulee tomaattikastiketta, basilikaa ja mozzarellaa, italian lipun värit.
Jauhelihapizza vois olla vaikka bolognese.
Soita Lidlin kuluttajapalveluun ja kysy. Neuvovat asiallisesti ja mielellään-
0800 - 05435- ennen uusintaa
oletko soittanut sinne;
eikö paketin kyljessä tosiaan kerrota - h.moilanen
...neljän eri juuston pizza kannattaa kiertää todella kaukaa. Aivan käsittämättömän kuvottavaa.
- sehän on
TUMMELIA,sitä saksalaista sulatejuustoa.
- hgjhgjj
tuo oli kyllä mainio :)
- Nimimerkkki
hgjhgjj kirjoitti:
tuo oli kyllä mainio :)
Minulle ainakin eräisiin kysymyksiin vastasivat asiallisesti kun kysyin. tosin eri tuotteesta ja eräästä sain tarpeeksi tarlkan vastauksen sillä hetkellä (ei syötävää) että tuote on euroopasta. sellaisia usein tulee kiinastakin ja voin sanoa että sellaiset esimerkikiksi saksalaiset,tsekkiläiset ihan hyviä no tuotealalajissaan (kohderyhmä lapset,ei kuvittajat/taiteilijat). ps. kuluttajapalvelua kanttaa käyttää jos löytyy kerta...
- Kunnon pizzaa please
Nimimerkkki kirjoitti:
Minulle ainakin eräisiin kysymyksiin vastasivat asiallisesti kun kysyin. tosin eri tuotteesta ja eräästä sain tarpeeksi tarlkan vastauksen sillä hetkellä (ei syötävää) että tuote on euroopasta. sellaisia usein tulee kiinastakin ja voin sanoa että sellaiset esimerkikiksi saksalaiset,tsekkiläiset ihan hyviä no tuotealalajissaan (kohderyhmä lapset,ei kuvittajat/taiteilijat). ps. kuluttajapalvelua kanttaa käyttää jos löytyy kerta...
Olen joskus sortunut ostamaan Lidl-pizzaa ja nyt kierrän altaan kaukaa, ihan hirveän makuista! HYI!
- .......
Kunnon pizzaa please kirjoitti:
Olen joskus sortunut ostamaan Lidl-pizzaa ja nyt kierrän altaan kaukaa, ihan hirveän makuista! HYI!
Tämä on kyllä ihan huippuhyvä uutuuspizza Lidlissä.
Koira varmasti oksentaa ja ripuloi jos tätä maistaa, mutta eiväthän koirat syö sillejäkään tai mitään muitakaan huippuherkkuja. Ihmisen makuaisti on aika erilainen kuin koiralla. Koirille maistuu makkarankuoret.
- Anonyymi
Niin! Missä juusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865