Mitä juustoa on Lidlin pizzoissa?

apuaaaaa

Kun ystäväni on vegetaristi, ei hän syö sitä renniinijuoksute-juustoa, joten pitäisi selvittää mikä juusto on kysessä.. Tietääkö kukaan, mitä on esim. Margheritassa?

13

1392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Paras mennä paikan päälle lukemaan tuoteseloste.

    • ai jai sentään

      Varma tieto. Sopii vegeille.

    • tervemenoo

      on jauhelihapizza, vegen peruseväs hah haa
      ja jos luulet että eri pizzoihin käytetään eri juustoja niin
      kuulut ihan samaan paikkaan kun veget.
      hourula.

      • ...

        Margheritaan tulee tomaattikastiketta, basilikaa ja mozzarellaa, italian lipun värit.
        Jauhelihapizza vois olla vaikka bolognese.


    • Soita Lidlin kuluttajapalveluun ja kysy. Neuvovat asiallisesti ja mielellään-
      0800 - 05435

    • ennen uusintaa

      oletko soittanut sinne;

      eikö paketin kyljessä tosiaan kerrota

    • h.moilanen

      ...neljän eri juuston pizza kannattaa kiertää todella kaukaa. Aivan käsittämättömän kuvottavaa.

    • sehän on

      TUMMELIA,sitä saksalaista sulatejuustoa.

      • hgjhgjj

        tuo oli kyllä mainio :)


      • Nimimerkkki
        hgjhgjj kirjoitti:

        tuo oli kyllä mainio :)

        Minulle ainakin eräisiin kysymyksiin vastasivat asiallisesti kun kysyin. tosin eri tuotteesta ja eräästä sain tarpeeksi tarlkan vastauksen sillä hetkellä (ei syötävää) että tuote on euroopasta. sellaisia usein tulee kiinastakin ja voin sanoa että sellaiset esimerkikiksi saksalaiset,tsekkiläiset ihan hyviä no tuotealalajissaan (kohderyhmä lapset,ei kuvittajat/taiteilijat). ps. kuluttajapalvelua kanttaa käyttää jos löytyy kerta...


      • Kunnon pizzaa please
        Nimimerkkki kirjoitti:

        Minulle ainakin eräisiin kysymyksiin vastasivat asiallisesti kun kysyin. tosin eri tuotteesta ja eräästä sain tarpeeksi tarlkan vastauksen sillä hetkellä (ei syötävää) että tuote on euroopasta. sellaisia usein tulee kiinastakin ja voin sanoa että sellaiset esimerkikiksi saksalaiset,tsekkiläiset ihan hyviä no tuotealalajissaan (kohderyhmä lapset,ei kuvittajat/taiteilijat). ps. kuluttajapalvelua kanttaa käyttää jos löytyy kerta...

        Olen joskus sortunut ostamaan Lidl-pizzaa ja nyt kierrän altaan kaukaa, ihan hirveän makuista! HYI!


      • .......
        Kunnon pizzaa please kirjoitti:

        Olen joskus sortunut ostamaan Lidl-pizzaa ja nyt kierrän altaan kaukaa, ihan hirveän makuista! HYI!

        Tämä on kyllä ihan huippuhyvä uutuuspizza Lidlissä.

        Koira varmasti oksentaa ja ripuloi jos tätä maistaa, mutta eiväthän koirat syö sillejäkään tai mitään muitakaan huippuherkkuja. Ihmisen makuaisti on aika erilainen kuin koiralla. Koirille maistuu makkarankuoret.


    • Anonyymi

      Niin! Missä juusto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe