Kylä ilman naisia

Satuin vilkaisemaan tuota tasa-arvon irvikuvaa sivusilmällä TV:stä. Jutun juoni on ihmetellä, miten avuttomia suomalaiset miehet ovat ilman vaimojaan. Ei osata sen enempää omia lapsia kunnolla hoitaa kuin tehdä kotitöitäkään. Sitä minä vaan tässä ihmettelen, että miten ne miehet kehtaavat esiintyä niin tyhminä ja avuttomina kaikelle kansalle.

Millainen poru mahtaisi nousta, jos tehtäisiin vastaava ohjelma, miten kädettömiä ja aivottomia naiset ovat. Aivan sama, näytettäisiinkö heidät kotona vai työelämässä, niin ohjelman tekijät hirtettäisiin munista välittömästi.

Mutta tottahan mies aina pilkan kestää mukisematta. Muuhan olisi akkamaista. ;-)
551308
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 55

Vanhimmat

...

Äänestä

kiitti ratikka jatka

Äänestä
  • Aloittaja

Minä kyllä toivoin, että muut voisivat jatkaa keskustelua, ettei minun tarvitsisi pitää yksinpuhelua.

Äänestä

vaan on sellaisia, ei pystytä organisoimaan mitään.

Piru, kun en nähnyt, mutta ehkä telkun kertoma sanoi jo kaiken...

Paremmin menee hommat kun ei ole mies kotona ollenkaan, hoitelee vaan niitä oikein töitään, missä täytyy organisoida muutama henkilö, niiden työt ja materiaalit ja aikataulut ja siihen mukaan vähän tarjouspyyntöjä, tarjouksia, kustannuslaskelmia, jälkilaskelmia... Ei VIITTI jatkaa listaa...

Sitä minäkin ihmettelen, että jostain löytyy niin iso raha, että joku haluaa kertoa törkytoosassa reaaliohjelmassa, että "mä en osaa enkä tajuu mitään, mut onneks pääsin tähän sarjaan ni heti tajusin et se johtuuki vaan siitä et mä oon mies"

Äänestä
  • Aloittaja

Se on joku mega-sarja, joten miesten typeryyttä on tiedossa joka lauantai varmaan kevääseen saakka. Tosin keksin jo yhden hyvänkin puolen ohjelmasta. Sitä katsottuaan pahnanpohjimmainenkin luuseri voi tuntea itsensä todelliseksi voittajaksi ja monitaituriksi elämässään. ;-)

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Se on joku mega-sarja, joten miesten typeryyttä on tiedossa joka lauantai varmaan kevääseen saakka. Tosin keksin jo yhden hyvänkin puolen ohjelmasta. Sitä katsottuaan pahnanpohjimmainenkin luuseri voi tuntea itsensä todelliseksi voittajaksi ja monitaituriksi elämässään. ;-)

Täytyykin panna kalenteri soittamaan lauantaisin ja varata pari tölkkiä kylmää olutta aina sitä varten. Sitä kun miehellä on nykyään niin vähän tapoja kohottaa itsetuntoaan...

Äänestä

Palstan "miehet" voivat sitten rentoutua virtuaalilapset sylissään telkun ääressä, kun ei tarvitse katsella minkäänlaisia naarasolentoja. Olettaen, että ne virtuaalilapset ovat poikia..

Äänestä

Yksi mies ihmetteli, kuinka vauvalle vaihdetaan vaipat.
Eiköhän vaimo ennen ohjelmaa ennen opastanut.

Jos naisista tehtäisiin samanlainen ohjelma, heitä olisi opastamassa LVI-, sähkö- jne insinöörit/asentajat ja hyvässä lykyssä ammattikokki keittämässä sapuskat yhteiseen nyyttikestikemuihin.
Ja ohjelmassa väitettäisiin heidän ihan itte rakentaneen talon, tehneet sähkö, LVI jne asennukset ilman koulunkäyntiä.
Siis viikkoa ennen sisäänmuuttovalmiin talon valmiiksituloa, samassa kohtaa kohdalla oli tietysti ollut metsä.

Äänestä
  • Aloittaja

Voidaanko tästä tehdä johtopäätös, että tasa-arvo on toteutunut, kun naisista voidaan tehdä julkisesti pilkkaa niin, ettei kukaan loukkaannu vaan asia huvittaa kaikkia tasapuolisesti?

Äänestä

Voidaanko tästä tehdä johtopäätös, että tasa-arvo on toteutunut, kun naisista voidaan tehdä julkisesti pilkkaa niin, ettei kukaan loukkaannu vaan asia huvittaa kaikkia tasapuolisesti?

Onko vaipanvaihto ihan tosissaan verrattavissa talonrakennukseen?

Saakutti mä olenkin sit pätevä eukko. Sujuu meinaan vaihto ja pesukin vielä (se varmaan vastaa tuota talon sähkötöiden tekemistä?)

Äänestä

• old_profile_53222 kirjoitti:

Onko vaipanvaihto ihan tosissaan verrattavissa talonrakennukseen?

Saakutti mä olenkin sit pätevä eukko. Sujuu meinaan vaihto ja pesukin vielä (se varmaan vastaa tuota talon sähkötöiden tekemistä?)

vaipanvaihtoa talon rakentamiseen,

"Kylä ilman nainia" ohjelma perustuu siihen, miten miehet pärjäävät viikon ilman naisia.
    Ohjelmassa miehet remontoivovat myös kylän seuratalon tai vastaavan.

Sinänsä viikon rentoutusloma kylän naisille varmaan paikallaan.

Sitä ei tosin ole taidettu kertoa, entä jos kylässä asuu yh äiti, tuleeko ex mies hoitamaan lasta viikon ajaksi.

Äänestä

• runontaja kirjoitti:

"Kylä ilman nainia" ohjelma perustuu siihen, miten miehet pärjäävät viikon ilman naisia.

Sitä ei tosin ole taidettu kertoa, entä jos kylässä asuu yh äiti, tuleeko ex mies hoitamaan lasta viikon ajaksi.

Virallinen totuus on, että ei maaseudulla ole yh-naisia.
    Jos joku saa vihiä jostakin sellaisesta, niin se on sitten virallisen totuuden mukaan ukkomiehiä vamppaava sitoutumiskyvytön vanhapiika, jolla on alkoholiongelmia.

Äänestä

• runontaja kirjoitti:

Voihan olla. että loma olikin miehille naisista. sillä kyllä ukot oikeesti pärjää ilman akkaa, mutta akat ei ilman ukkoa, se on saletti,, helpompaa vaan ku ei tartte kenekään oksennuksia siivota ja miettiä mistä lasten Äiti tällä kertaa löytyy..

Äänestä

panna myös syömään matoja ja kiipeämään helikopteriin köysitikkailla - eiku joo - sehän on jo keksitty. No jos tv-kulttuuri tuntuu turhalta voi aina lukea kirjallisuutta - esim. "Pääministerin Heila" tai "Prinsessa ja puoli valtakuntaa".

Onneksi tyhmyys on kuitenkin tasa-arvoista.

Äänestä
  • ole rakennettu keskelle lampea hyppytornia liukumäkineen. C:-)

Äänestä

Millainen se oli. Laitetaan yhtäkkiä joku tekeen semmoista hommaa mitä se ei ole aikaisemmin isommin tehnyt yksinään. Kaikkihan siinä tilanteessa on enemmän tai vähemmän pihalla. Kai siitä sit jotain huumoria irtoaa, en tiedä.

Äänestä

kehtaamista, jos on oikeesti tyhmä..sitä vaa on sitte yym..=o)

Äänestä
  • Aloittaja

Ehkä ne miehet eivät edes ymmärrä hävetä. Kaikki asuvat samalla pienellä kylällä, joten seura on varmaan tehnyt kaltaisekseen. Kunhan odotan, milloin joku femakko nostaa äläkän huomatessaan, että typerä mies leimaa myös vaimonsa miesmaun ja naisen arvostelukyvyn muutenkin. Ja taas on tasa-arvovaltuutetulla töitä. ;-)

Äänestä

...mietippäs minkälaista ois niiden ukkojen loppuelämä, jos ne nyt yhden televisio-ohjelman takia menisi emännälle paljastamaan, että kyllä nämä kotityöt sujuu ihan tuosta vaan. Toinen pointti on se, että mitähän se naapurin isäntä mahtaisi siitä ajatella, jos nyt paljastuiskin, että minähän se normaalistikin meillä nämä homma hoidat työpäivän jälkeen.

Ne vaan niin kaukaa viisaita.....

Äänestä
  • ...yhtäkkiä sujumaan ongelmitta tiskikoneen täyttäminen, niin sitähän sais tehdä lopun elämää.

Äänestä

• richartti kirjoitti:

...yhtäkkiä sujumaan ongelmitta tiskikoneen täyttäminen, niin sitähän sais tehdä lopun elämää.

oppia tekemään tuota oikein. Sama pätee pyykkien ripustamiseen.

Äänestä

• richartti kirjoitti:

...yhtäkkiä sujumaan ongelmitta tiskikoneen täyttäminen, niin sitähän sais tehdä lopun elämää.

kun hoitaa hommat niin, että tiskiä on riittävästi, niin se ei ole koskaan oikein ja oikeassa järjestyksessä täytetty.

Tänään leikkasin lihan liian pieniksi ja kalan liian isoiksi paloiksi. Sitten tehtävänä oli leikata ruohosipuli ja korianteri. Kysyin vaimolta, minkä kokoiseksi hän ne halusi. Vaimo sanoi, että ihan sen kokoiseksi kuin itse ajattelet, joten leikkasin ne parin sentin pätkiksi. No vaimohan ihmetteli, miksi niin isoiksi ja näytti, minkä kokoisiksi ne pitää leikata. Sanoin, että jos leikkaan ne pienemmiksi, ne ovat liian pieniä, eikä niitä voi isontaa ja nyt kun ne ovat liian isoja, saan mallin ja voin pienentää ne oikean kokoisiksi.

Naisen suurin virhe on, ettei anna tarkkoja ohjeita asiassa, minkä määritelmän vain hän tietää. Miehen virhe siinä on, että uskoo, kun nainen antaa hänelle valtuudet "päättää".

Äänestä

• Oopust kirjoitti:

kun hoitaa hommat niin, että tiskiä on riittävästi, niin se ei ole koskaan oikein ja oikeassa järjestyksessä täytetty.

Tänään leikkasin lihan liian pieniksi ja kalan liian isoiksi paloiksi. Sitten tehtävänä oli leikata ruohosipuli ja korianteri. Kysyin vaimolta, minkä kokoiseksi hän ne halusi. Vaimo sanoi, että ihan sen kokoiseksi kuin itse ajattelet, joten leikkasin ne parin sentin pätkiksi. No vaimohan ihmetteli, miksi niin isoiksi ja näytti, minkä kokoisiksi ne pitää leikata. Sanoin, että jos leikkaan ne pienemmiksi, ne ovat liian pieniä, eikä niitä voi isontaa ja nyt kun ne ovat liian isoja, saan mallin ja voin pienentää ne oikean kokoisiksi.

Naisen suurin virhe on, ettei anna tarkkoja ohjeita asiassa, minkä määritelmän vain hän tietää. Miehen virhe siinä on, että uskoo, kun nainen antaa hänelle valtuudet "päättää".

Miehen virhe on se, että uskoo naisen tietävän ruohojen ainoan oikean koon. Sinun mielipiteesi on ihan yhtä oikea. Meillä homma toimii niin, että se, joka tekee, päättää, millaista ruoka on. Muut eivät valita.

Äänestä

• täti kirjoitti:

Miehen virhe on se, että uskoo naisen tietävän ruohojen ainoan oikean koon. Sinun mielipiteesi on ihan yhtä oikea. Meillä homma toimii niin, että se, joka tekee, päättää, millaista ruoka on. Muut eivät valita.

..nainen ja kaikki naiset ovat virallisesti tuota mieltä, varmaan osa uskoo itsekin tuohon.

Äänestä

• richartti kirjoitti:

..nainen ja kaikki naiset ovat virallisesti tuota mieltä, varmaan osa uskoo itsekin tuohon.

Enimmäkseen se toimii ja koskee myös lapsia. Nalkuttamisella saa aikaan vain riitaa ja joutuu tekemään hommat itse. Sama koskee miesten valitusta naisten tyylistä tehdä "miesten töitä".

Kysypä rouvalta seuraavan kerran, minkä takia on välttämätöntä leikellä ruoka-aineet juuri hänen mitoituksensa mukaan. Jos löytyy jokin perusteltu kypsymiseen, makuun tms. liittyvä syy, sitten asia on selvä. Muuten sinun mielipiteesi on aivan yhtä oikea.

Äänestä

• täti kirjoitti:

Enimmäkseen se toimii ja koskee myös lapsia. Nalkuttamisella saa aikaan vain riitaa ja joutuu tekemään hommat itse. Sama koskee miesten valitusta naisten tyylistä tehdä "miesten töitä".

Kysypä rouvalta seuraavan kerran, minkä takia on välttämätöntä leikellä ruoka-aineet juuri hänen mitoituksensa mukaan. Jos löytyy jokin perusteltu kypsymiseen, makuun tms. liittyvä syy, sitten asia on selvä. Muuten sinun mielipiteesi on aivan yhtä oikea.

....niin miesten kuin lasten. Asiat vain kuuluu tehdä juuri samalla tavalla kuin naisen äitikin on tehnyt koko ikänsä.

Äänestä

• täti kirjoitti:

alunperin siitä, että oltiin eri mieltä kalan ja naudanlihan kypsymisnopeudesta HotPotissa minkäkin kokoisina paloina ja koska se meillä - poiketen edellisestä liitosta - ei ole naiselle valtaistuintaistelu, on siitä kehkeytynyt pieni humoristinen tapahtuma...

Mutta kun ihmiset ovat eri kulttuureista, tulee jonkinlaisia törmäyksiä väistämättä, niin ruoanlaitossa, jossa täytyy myöntää, että olen noviisi (itämainen ruokakulttuuri ei ole kuulunut kokkiopintojeni agendalle) kuin monissa muissakin tavoissa ja arvostuksissa...

Äänestä

... mutta motivaatio puuttuu. Töistä kun ei makseta mitään. Ja lisäksi kyse on naisten töistä.

Äänestä

Älä huoli. Olen aivan satavarma, että lähitulevaisuudessa ruutuusi ilmestyy trendikäs kaupunkilaisten sinkkumimmien sekoilu sekä vauvan että kodinhoidon saralla. Nämä uus-vanhuusavuttomat entiset bilettäjät sitten sössivät lähes kaiken mitä kodissaan kuvitella saattaa ja voi, ja aiheuttavat tyrskähdyksiä niin naapurissa kuin havumajoissa kaukana tuolla toisaalla. Lakituvissa jo harkitaan syytekirjelmää. Kynät savuavat hahmotteluista.

Tällaisen ohjelmasarjan ilmaantumisesta pistän vaikka pääni pölkylle, ja saat itse vetää narusta josta Marie Antoinetten korsetti lopullisesti laukeaa. Ja mikä on se motiivi jolla tällaiseen joku saattaisi jopa lähteä. EI. Se ei ole julkisuus eikä raha, vaan rakkaus mieheen joka osaisi kaiken tämän jota ei itse osaa.

Onneksi lapseni on jo kolmekuinen, kolhiintumaton ja terve. Kodista nyt ei enää voi puhua samassa kontekstissa, vaan sen vakuutusta oli laajennettava. Itse ohjelman sisältö, johon viittasit, oli omasta mielestäni huono. Surkuhupaisista naisista saa paremmat naurut.

(naurua)

Äänestä

miehet katselevatkin.

Jollet sinä ole avuton mies - niin ei se tarkoita että kaikki miehet eivät olisi. Mutta toki lähes kaikki jotain osaa.

Kyllä miehetkin on mekkalan pidossa äityneet. Eiköhän tuostakin ohjelmasta loukkaantuneena joku miesfoorumi pykätä pystyy ja tavallasi valiteta; miksi kylä ei ollut ilman miehiä.

Äänestä
  • Sota-aikana kylät olivat ilman miehiä. Riuskoin miniä tai 10-vuotias poika hoitivat miesten työt. Vaan mitäs, jos naiset olisivat olleet sodassa? Olisivat varmaan jääneet lehmät lypsämättä ja ruuat laittamatta.

Äänestä

• hmm... kirjoitti:

Sota-aikana kylät olivat ilman miehiä. Riuskoin miniä tai 10-vuotias poika hoitivat miesten työt. Vaan mitäs, jos naiset olisivat olleet sodassa? Olisivat varmaan jääneet lehmät lypsämättä ja ruuat laittamatta.

Ehkäpä ainoastaan muutama sota olisi jäänyt syntymättä; jos miehiä ei olisi.

Äänestä

• UPDATE_6870492 kirjoitti:

Ehkäpä ainoastaan muutama sota olisi jäänyt syntymättä; jos miehiä ei olisi.

Ekasta maailmansodasta ollaan todettu, että naisten panos sotaan oli merkittävä; he painostivat miehiä menemään sotaan vapaaehtoisina, koska halusivat sankarin kotiinsa.

Äänestä

• Aloittaja

Valitettavasti täytyy yhtyä mielipiteeseesi. Naisethan ovat jo iät ja ajat vaatineet oikeutta omia miesten huonot käytöstavat. Nyt miehet ovat lähteneet samaan leikkiin ja haluavat omia naisten pahimmat puolet. Eläköön tasa-arvo! ;-)

Äänestä

• hmm... kirjoitti:

Sota-aikana kylät olivat ilman miehiä. Riuskoin miniä tai 10-vuotias poika hoitivat miesten työt. Vaan mitäs, jos naiset olisivat olleet sodassa? Olisivat varmaan jääneet lehmät lypsämättä ja ruuat laittamatta.

Ei siellä nykyään naisia näy.

Äänestä

• richartti kirjoitti:

Ei siellä nykyään naisia näy.

puuhuusissa oli 70-luvun neekernaisjuliste kunnon afrolla, tyylikäs ol

Äänestä

.

sehän on avuttomien kylä

Har!

.

Äänestä
  • Aloittaja

Pitänee lähettää palautetta Ylen palautesivuille. ;-)

Äänestä

että kotikyläni miesten poistaminen elämästäni viikoksi ei näkyisi tai vaikuttaisi mitenkään minun elämääni.

Äänestä

vituta enempää kuin ihminen jolla kasvaa kyrpä haarovälissä väittäen olevansa mies itkee kun "nainen vaatii oikeuksiaan". Ei jumalauta!

Hei tiedättekö mitä?? Mehän voidaan tasa-arvon nimissä järjestää myös nyrkkeilymatsit miehet vs. naiset!

Ei helvetti että jotkut itseään miehiksi kutsuvat voikin olla NIIIIN kanoja kuin olla ja voi.

Äänestä
  • .

Miehillä on myös oikeus OMAAN KEHOONSA!!!!!!!!!!!

.

Äänestä

• ITKEÄ:::!!!! kirjoitti:

.

.

Ihmisten Puolueen jaksossa! :)

Äänestä

• ITKEÄ:::!!!! kirjoitti:

.

.

kaikessa rauhassa. Mun makkariin on turha kuvitella jonkun "mies ja nainen on samalla viivalla"- ajattelevan sovinisti-sian. Feministit haluaa samaa palkkaa samasta työstä kuin miehet, jos se ei miehille käy niin pidä ihan rauhassa vaan yksin oma kroppas ja itke rauhassa.

Äänestä

• KoppavaHoro kirjoitti:

Ihmisten Puolueen jaksossa! :)

.

suoraan tältä M-L palstalta????

Mulle kuuluu rojaltit tai muuten alan itkemään!!!!!!

.

Äänestä

• Kyrpä ei kasva haarojen välissä, se kasvaa about samoilla paikkeilla - tietenkin miehen kropassa - kuin sun klittas on. Tai siis missä sen pitäisi sijaita anatomian kirjan mukaan. Eikä mun kyrpä ainakaan väitä olevansa mies, se on neuvoa-antava elin.

Toi nyrkkeilymatsi oli ihan hyvä ajatus muuten, mutta miten määriteltäisiin sarjat, millä säännöillä mentäisiin?
    Kun miehet sitten ei suostuisi lyömään naista siellä kehässä, niin tuomittaisiinko se hävinneeksi ja mitä siitä seuraisi? Tai jos mies sitten pieksisi naisen siellä kehässä, olisko jälkipelit raastuvassa?

Äänestä

Mä en oo edes kuullu mitään.

Lastenhoidosta puheenollen...nykyään kun miehiltäkin vaaditaan isyysloman pitoa ja lasten kanssa oloa yms. niin kummasti on uusimpiin itkuhäyttimiin lisätty lämpötilan nayttö ja kamera, että saa tietokoneelta vaan luuria miten vauva rattaissa pihalla voi.

Kohta lapsia ja vauvoja ei varmaan hoideta enää ollenkaan kun vaan miehiä tarpeeksi kauan pakotetaan olemaan niiden kans. Koneet hoitaa hommat.

Äänestä
  • ei tarvitse pakottaa viettämään aikaa oman lapsensa kanssa.

Äänestä

En sulle ( nettikiusaaja) edes kommentoisi, jos pyynnöistäni huolimatta olisit tänäänkin tajunnut jättää minut rauhaan ja olla nostattamatta inhon tunteitani.

Saanen kertoa mielipiteeni aiheestasi. Sinusta loistaa totaalinen sivistyksen puute. Mainitsemaasi ohjelmaa en ole nähnyt, mutta mielestäni ainoastaan täydellinen juntti suhtautuu kaikkiin tasa- arvon osoituksiin tai sen hakemiseen kulttuurillisissa yhteyksissä sillä tapaa, kuin sinä. Terveen itsetunnon omaavalla miehellä ei mielestäni tuonlaista ole tarvetta tehdä, tuonlaisia mielipiteitä edes esittää. En voi käsittää, että miten joskus olen kyennyt pitämään sinuakin mukamas asiallisena tai jopa kohtuullisesti keskimääräisen fiksun tavallisena keskustelupalstakirjoittajana... No joo tietty silloin, kun teki esim. kymmenen tunnin työpäivää ei ehkä aina palstalle tullessaan tajunnut, että miten ainoastaan näennäistä sivistystä kaikki juttusi osoittavat. Että miten niissä ei ole mitään syvällisyyttä.

Ja säkin - samoin kuin palstan toinen katkera papparaiskaverisi Oopust:kin, vaikutat melko vihaiselta mieheltä. Vähän säälittävää, että tollanen keski-ikäinen paappa mieltää jonkun Eniron Miehen Logiikka-palstan mukamas paikaksi osoittaa "miehistä ylivertaisuutta"... Ihan ei ensimmäisenä tulisi mieleen ainakaan se, että sinä eläisit onnellista perhe-elämää, mitä olet antanut ymmärtää eläväsi. Vai onks toi sunkin nimimerkkis joku palstapervojen yhteisnimimerkki? Olen sallinut itseni ymmärtää, että tällä palstalla käy joitakin sellaisiakin sekopäitä, joiden mielestä on mukamas normaalia, että esimerkiksi useampikin kirjoittaja käyttäisi samaa rekisteröityä nimimerkkiä ( hyi v*ttu...).

Juttuus ei edes oikein voi sanoa mitään, vaikka haluaisikin. Toi huokuu niin kuvottavaa ymmärryksen ja älyn puutetta, toi kirjoittamasi.

Äänestä
  • Lisään edeltävään omaan viestiini vielä sen verran, että vastenmielisellä "Oopustilla" tarkoitin minua palstalla kiusannutta sovinistisikaa. En tiedä, että onko nimimerkkiä käyttäneitä useitakin, joten korostettava on, että ainoastaan sitä kohtaan koen vastenmielisyyttä, joka pitkäaikaisesti asiattomia törkyjuttuja kys. nimimerkillä on minulle kirjoitellut, mikäli(?) kirjoittajia em. kys. nimimerkillä olisi ollut useampiakin. Ja kaikkia neljä- viisi-kuusikymppisiä jne. en suinkaan pidä papparaisina tai mummeleina, vaan vanhempaan keski-ikään ehtineistä mua oksettavat ainoastaan ne, joiden käytös on kaksikymppisten tasolla. Sellaiset ansaitsevatkin tulla nimetyiksi homepäisiksi paapparoiksi ja madame-meduusoiksi.

Äänestä

kädettömät heebot ja ilmaiset huorat.

Äänestä

Jutun juoni on teiltä aivottomilta tainnut jäädä huomaamatta. Taidatte olla sen sukupolven ihmisiä, joille kahden ihmisen välinen rakkaus ei merkitse muuta kuin porttia vallan kahvaan.

Jos joku erehtyy seurassanne myöntämään, ettei häneltä suju pesukoneen täyttö, saatte hepulin. Joudutte syömään viikon lääkkeitä, jotta toivutte moisesta epäoikeudenmukaisuuden tunnevammastanne. On se kaameeta. Ei voi olla noin idiootteja ihmisiä...

Ottakaa nyt aivan rauhallisesti. Ei ohjelman juoni perustu miesten typeryyteen. Katsokaa loppuun asti, niin ehkä sekin vielä selviää. On toki mahdollista, että ette pätemiseltänne näe yhtään mitään. Se on jopa oletettavaakin, näiden sekopäisten keskusteluiden perusteella...

Äänestä
  • Aloittaja

Minä en ainakaan todellakaan ymmärrä niiden miesten kädettömyyttä. Enkä sitä, että viikon erossa oleminen suistaa ikävän syövereihin, vaikka millaisessa symbioosissa olisi tottunut elämään. Minusta se on enempi läheisriippuvuutta kuin rakkautta.

Äänestä

sitten vaimo. Synnytyssairaalassakin vaimo ohjeisti miestään, että pakastimessa on pizzaa, laita mikroon.

Äänestä

asiasta aivan samaa mieltä. Kun eikö sen pitänyt mennä naisten mielestä niin, että nykymies nimenomaan osaa tiskata ja hoitaa kakaroita kitisemättä?

NAISET SAATANA YRITTÄKÄÄ NY PÄÄTTÄÄ MITÄ HALUATTE. EIHÄN TÄTÄ KESTÄ ENÄÄ SELVINPÄIN.

Äänestä

Mjaa

Mulla on sellanen kuva, että suomalaiset miehet diggaa leipoa piirakoita. Mulle ainakin sopii tämä elämäntilanne kuin varjokuvanyrkki silmään.

Muija saa ainakin paahtaa minkä ehtii. Ja ehtiihän tuo.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Satuin vilkaisemaan tuota tasa-arvon irvikuvaa sivusilmällä TV:stä. Jutun juoni on ihmetellä, miten avuttomia suomalaiset miehet ovat ilman vaimojaan. Ei osata sen enempää omia lapsia kunnolla hoitaa kuin tehdä kotitöitäkään. Sitä minä vaan tässä ihmettelen, että miten ne miehet kehtaavat esiintyä niin tyhminä ja avuttomina kaikelle kansalle.

Millainen poru mahtaisi nousta, jos tehtäisiin vastaava ohjelma, miten kädettömiä ja aivottomia naiset ovat. Aivan sama, näytettäisiinkö heidät kotona vai työelämässä, niin ohjelman tekijät hirtettäisiin munista välittömästi.

Mutta tottahan mies aina pilkan kestää mukisematta. Muuhan olisi akkamaista. ;-)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu