Suurta tunteenpaloa

Tyhmä aloitus sulla.
jaa... 15.11.2009 02:32
VASTAUKSIA: 48 LUKUKERTOJA: 240 TEKSTIKOKO: VIESTIEN ESITYSTAPA:
En sulle ( nettikiusaaja) edes kommentoisi, jos pyynnöistäni huolimatta olisit tänäänkin tajunnut jättää minut rauhaan ja olla nostattamatta inhon tunteitani.

Saanen kertoa mielipiteeni aiheestasi. Sinusta loistaa totaalinen sivistyksen puute. Mainitsemaasi ohjelmaa en ole nähnyt, mutta mielestäni ainoastaan täydellinen juntti suhtautuu kaikkiin tasa- arvon osoituksiin tai sen hakemiseen kulttuurillisissa yhteyksissä sillä tapaa, kuin sinä. Terveen itsetunnon omaavalla miehellä ei mielestäni tuonlaista ole tarvetta tehdä, tuonlaisia mielipiteitä edes esittää. En voi käsittää, että miten joskus olen kyennyt pitämään sinuakin mukamas asiallisena tai jopa kohtuullisesti keskimääräisen fiksun tavallisena keskustelupalstakirjoittajana... No joo tietty silloin, kun teki esim. kymmenen tunnin työpäivää ei ehkä aina palstalle tullessaan tajunnut, että miten ainoastaan näennäistä sivistystä kaikki juttusi osoittavat. Että miten niissä ei ole mitään syvällisyyttä.

Ja säkin - samoin kuin palstan toinen katkera papparaiskaverisi Oopust:kin, vaikutat melko vihaiselta mieheltä. Vähän säälittävää, että tollanen keski-ikäinen paappa mieltää jonkun Eniron Miehen Logiikka-palstan mukamas paikaksi osoittaa "miehistä ylivertaisuutta"... Ihan ei ensimmäisenä tulisi mieleen ainakaan se, että sinä eläisit onnellista perhe-elämää, mitä olet antanut ymmärtää eläväsi. Vai onks toi sunkin nimimerkkis joku palstapervojen yhteisnimimerkki? Olen sallinut itseni ymmärtää, että tällä palstalla käy joitakin sellaisiakin sekopäitä, joiden mielestä on mukamas normaalia, että esimerkiksi useampikin kirjoittaja käyttäisi samaa rekisteröityä nimimerkkiä ( hyi v*ttu...).

Juttuus ei edes oikein voi sanoa mitään, vaikka haluaisikin. Toi huokuu niin kuvottavaa ymmärryksen ja älyn puutetta, toi kirjoittamasi.

Onkohan minulla lukivika, kun en löytänyt tekstistä vastausta kysymykseeni? Noin muuten olen tietysti ylpeä, että olen jälleen onnistunut herättämään jossakussa kanssaihmisessäni suuria tunteita. ;-)
12159
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Sinulta JÄI MINULTA VIESTIISI LAINAAMASTASI VIESTISTÄ LAINAUSMERKIT POIS!

Voit vain veikkailla, että kuinkahan monta kertaa itse olisit vastannut asiallisesti ja suoraan siihen tekstisisältöön, mitä minä olen keskustelupalstakannanotossani kirjoittanut ( niitä kertoja ei ole kovin montaa ollut viime aikoina, noin vain vinkiksi sinulle!)...

Mikäs muka maailman erityisoikeus sinulla olisi saada tarkkoja pohdittuja vastauksia kysymyksiisi, kun et itse keskustelupalstakäytöksessäsi vastaavaa "metodia" osoita?

Tuossakin sotilasarvo-avauksessasi... Joku sulta kysyikin, että miksi otat hampaisiisi minut ( ehkäpä sentään jokunen muukin on sitten kuitenkin huomannut aktiivisen kiusantekosi...) ja kysyi sulta myös, että mistä olet saanut päähäsi minun kärsivän mukamas esimerkiksi peräpukamista? En minä ole koskaan sellaisista kirjoitellut, enkä kyseisentyyppisestä vaivasta kärsi.

You cross the line... Olen kiinnittänyt huomiota mm. siihen, että sinä ja muut palstan kiusaajakaverisi (sellaisinahan teidät on pakko mieltää) olette suorastaan _epämiellyttävän_ kiinnostuneita kaltaisistani tuntemattomista keskustelupalstakävijöistä _henkilöinä_. Tungettelette ja olette aktiivisesti tungetelleet minua mukamas(!) "henkilööni" liittyvillä puheillanne, jotka eivät liity teksteissäni ilmaisemaani... Se ei ole ollut vain yksi tai ensimmäinen kerta, kun joku sinun tyyppisesi palstakirjoittaja on röyhkeästi esittänyt olevansa tietävinään esimerkiksi työtilanteestani, ystävistäni ja minun suhtautumisestani heihin, minun orientaatiostani tällä keskustelupalstalla käydessäni jne. muusta... Itse en kyllä sinun ja kavereidesi elämistä sen sijaan ole pätkänkään vertaa ollut kiinnostunut miltään muilta osin, kuin mitä itse palstalla itsestänne olette julki tuoneet.

Olet myös, mitä ilmeisimminkin, katsonut oikeudeksesi toistuvasti suorina kyseenalaistamattomina yleistyksinä vihjailla palstalla minun kärsivän mukamas mielenterveyden ongelmista, kirjoitin minä viesteissäni kulloinkin mitä ikinä kirjoitinkaan. Itse en ole tuonut julki sellaista, enkä mielenterveyden ongelmista kärsi.

Samatenkin olen tuonut julki, etten ole mikään "Eewari" ja etten toivo itseäni puhuteltavan siten. Tätä ette ole uskoneet ja olenkin vahvasti alkanut epäillä, että kyseinen "Eewari" onkin precis teidän keksintönne. Sellainen keksintö, jolla vääristelette minun palstakirjoittaja-henkilöäni ja ylipäätään tekemisiäni.

Myöskin koulutustaustastani olette mielestäni olleet lähes pakkomielteisen kiinnostuneita... Sitä tai sellaisia asioita minä en mainostele, vaan otan keskusteluihin osaa kulloistenkin aiheiden mukaan. En missään määrin ole tällä foorumilla koskaan pyrkinyt itseäni henkilönä tekemään tiettäväksi. Teillä sen sijaan on ollut pakkomiellettä osoittaa, että minä mukamas en "ollenkaan" tai missään asioissa omaisi yleissivistyksellistä tietämystä, että kirjoitustaitoni olisivat jotenkin kaikkia muita tämän palstan kävijöitä oleellisesti huonommat ja niin edelleen...

Arvostelette usein "puskia". Minä kyllä väittäisin, että suurinta mahdollista puskalymyämistä on oma käytöksenne, eli tuo sikamainen tapa, millä sinä ja arvon ystäväsi olette julkisella keskustelupalstalla käyneet minun kimppuuni, joka en tietoni mukaan teitä millään muotoa tunne, joka en rekisteröitynyt S24-yhteisöön ole/ ole ollut ja joka täten en tasan tiedä, että miltä lärvinne näyttävät - arvon aktiivi-kiusantekijä.

Äänestä
  • ...

Äänestä

*kyseessä on palstan suurin humoristi*

Äänestä
  • Älä vääristele keskustelua. Minä palstalla verbaalisesti taidokkaita kannanottoja kirjoitan, ettekä te apisverbaliiikalla varustetut häiriintyneet kirjoitustaidottomat tai muunlaiset minun kaltaisteni teksteistä ideoita apinoivat hölmöläiset sitä totuutta muuksi voi muuttaa.

Äänestä

• ??..... kirjoitti:

Älä vääristele keskustelua. Minä palstalla verbaalisesti taidokkaita kannanottoja kirjoitan, ettekä te apisverbaliiikalla varustetut häiriintyneet kirjoitustaidottomat tai muunlaiset minun kaltaisteni teksteistä ideoita apinoivat hölmöläiset sitä totuutta muuksi voi muuttaa.

Vahinkoko vai, tuonlainen kiusanteko?

Ja tiedoksi, että lainausta osoittamatta minun kirjoituksestani pöllitty tekstinpätkä on peräisin ao. linkissä olevasta kirjoituksestani:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6818627/40982646

Äänestä

• ??..... kirjoitti:

Vahinkoko vai, tuonlainen kiusanteko?

Ja tiedoksi, että lainausta osoittamatta minun kirjoituksestani pöllitty tekstinpätkä on peräisin ao. linkissä olevasta kirjoituksestani:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6818627/40982646

ei tuonlainen.

opettele amis kirjoittamaan.

Äänestä

• ... kirjoitti:

ei tuonlainen.

opettele amis kirjoittamaan.

ettäs tiedät.

Äänestä

että sinä aikuinen mies alennut moiseen. Teet oikein aloituksen kirjoittajasta.

Äänestä
  • toihan ei oo kirjoittaja vaan kirjoitusKONE.

Äänestä

• Tuo ei (valitettavasti!) ole ensimmäinen kerta nimimerkiltä Ratikkakuski, että kyseinen kirjoittaja ensin itse provosoi mimua omaan kirjoittamaani sanallakaan liittymättömillä asiattomilla jutuilla, kirjoitellen mulle esimerkiksi nöyryyttäviä sanomisiini liittymättömiä peräpukama-juttuja (ks. hänen sotilasarvo-aloituksensa esimerkiksi eiliseltä!) ja että hän sitten kuitenkin itse heittäytyy marttyyriksi, jota mukamas olisi kohdeltu jotenkin erityisti väärin tai joka mukamas ainoastaan tavanomaisilla kannanotoilla herättäisi vastareaktiota...

Ja minun mielestäni ei erityisesti tarvitse kuunnella esimerkiksi nimimerkki relaxed_eyesin näkemyksiä, joita hänellä tähänkin keskusteluun (valitettavasti) näemmä oli... Kyseinen kirjoittaja(kin) kun on tällä keskustelupalstalla hyvin paljon nimittäin ahdistellut minua mm. seksuaalisilla ahdisteluilla, käymieni keskusteluiden dominoimisyrityksillä ja _erityisesti_ kummallisen kieron sekavan tuttavallisesti ilmaistuilla muilla puheilla, vaikken pätkääkään(!) tuotakaan kyseistä kirjoittajaa tunne, enkä kuulu heidän kaveripiiriinsä.

Äänestä

• ??..... kirjoitti:

Tuo ei (valitettavasti!) ole ensimmäinen kerta nimimerkiltä Ratikkakuski, että kyseinen kirjoittaja ensin itse provosoi mimua omaan kirjoittamaani sanallakaan liittymättömillä asiattomilla jutuilla, kirjoitellen mulle esimerkiksi nöyryyttäviä sanomisiini liittymättömiä peräpukama-juttuja (ks. hänen sotilasarvo-aloituksensa esimerkiksi eiliseltä!) ja että hän sitten kuitenkin itse heittäytyy marttyyriksi, jota mukamas olisi kohdeltu jotenkin erityisti väärin tai joka mukamas ainoastaan tavanomaisilla kannanotoilla herättäisi vastareaktiota...

Ja minun mielestäni ei erityisesti tarvitse kuunnella esimerkiksi nimimerkki relaxed_eyesin näkemyksiä, joita hänellä tähänkin keskusteluun (valitettavasti) näemmä oli... Kyseinen kirjoittaja(kin) kun on tällä keskustelupalstalla hyvin paljon nimittäin ahdistellut minua mm. seksuaalisilla ahdisteluilla, käymieni keskusteluiden dominoimisyrityksillä ja _erityisesti_ kummallisen kieron sekavan tuttavallisesti ilmaistuilla muilla puheilla, vaikken pätkääkään(!) tuotakaan kyseistä kirjoittajaa tunne, enkä kuulu heidän kaveripiiriinsä.

...

Äänestä

Painu femupelle vittuun.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Tyhmä aloitus sulla.
jaa... 15.11.2009 02:32
VASTAUKSIA: 48 LUKUKERTOJA: 240 TEKSTIKOKO: VIESTIEN ESITYSTAPA:
En sulle ( nettikiusaaja) edes kommentoisi, jos pyynnöistäni huolimatta olisit tänäänkin tajunnut jättää minut rauhaan ja olla nostattamatta inhon tunteitani.

Saanen kertoa mielipiteeni aiheestasi. Sinusta loistaa totaalinen sivistyksen puute. Mainitsemaasi ohjelmaa en ole nähnyt, mutta mielestäni ainoastaan täydellinen juntti suhtautuu kaikkiin tasa- arvon osoituksiin tai sen hakemiseen kulttuurillisissa yhteyksissä sillä tapaa, kuin sinä. Terveen itsetunnon omaavalla miehellä ei mielestäni tuonlaista ole tarvetta tehdä, tuonlaisia mielipiteitä edes esittää. En voi käsittää, että miten joskus olen kyennyt pitämään sinuakin mukamas asiallisena tai jopa kohtuullisesti keskimääräisen fiksun tavallisena keskustelupalstakirjoittajana... No joo tietty silloin, kun teki esim. kymmenen tunnin työpäivää ei ehkä aina palstalle tullessaan tajunnut, että miten ainoastaan näennäistä sivistystä kaikki juttusi osoittavat. Että miten niissä ei ole mitään syvällisyyttä.

Ja säkin - samoin kuin palstan toinen katkera papparaiskaverisi Oopust:kin, vaikutat melko vihaiselta mieheltä. Vähän säälittävää, että tollanen keski-ikäinen paappa mieltää jonkun Eniron Miehen Logiikka-palstan mukamas paikaksi osoittaa "miehistä ylivertaisuutta"... Ihan ei ensimmäisenä tulisi mieleen ainakaan se, että sinä eläisit onnellista perhe-elämää, mitä olet antanut ymmärtää eläväsi. Vai onks toi sunkin nimimerkkis joku palstapervojen yhteisnimimerkki? Olen sallinut itseni ymmärtää, että tällä palstalla käy joitakin sellaisiakin sekopäitä, joiden mielestä on mukamas normaalia, että esimerkiksi useampikin kirjoittaja käyttäisi samaa rekisteröityä nimimerkkiä ( hyi v*ttu...).

Juttuus ei edes oikein voi sanoa mitään, vaikka haluaisikin. Toi huokuu niin kuvottavaa ymmärryksen ja älyn puutetta, toi kirjoittamasi.

Onkohan minulla lukivika, kun en löytänyt tekstistä vastausta kysymykseeni? Noin muuten olen tietysti ylpeä, että olen jälleen onnistunut herättämään jossakussa kanssaihmisessäni suuria tunteita. ;-)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu