Avopuolison tanssiminen baareissa muiden miesten kanssa

mustasukkainenko:):)

Hellou,

En ole nyt ihan varma mitä mieltä tästä asiasta pitäs olla, joten kysyn nyt täältä neutraaleja mielipiteitä. Eli ollaan seurusteltu yli neljä vuotta ja ikää siinä lähempänä 25v.

Nainesta täytyy sanoa, että hän on varsin hyvännäköinen ja tätä kautta tietenkin mm. baareissa ym. miehet lähestyy häntä suhteellisen paljonkin. No ei se nyt haittaa itseäni mitenkään, hyvä että muutkin on samaa mieltä, mutta. Hän käy baareissa nykyään about kerran kuussa, välillä jopa harvemminkin. Mitä muut on mieltä vakavasti seurustelevan tanssimisesta, ei vaan kavereiden kanssa vaan muiden miesten.

Eli tässä taannoin hän oli liikenteessä ja yökerhossa tanssi ns. standeillä/pöydillä ja tottakai sinne änkee kundeja tanssimaan naisten kanssa. Hän päästää miehet lähelleen ja tanssii heidän kanssaan ja kundit koittaa usein kopeloida ym. Olen joskus sanonut, että en todellakaan pidä siitä. En tiedä sitten millaista viestiä hän antaa muille miehille, mutta joka kerta kun hän on liikenteessä hivelevät miehet hänen kroppaansa, puristelevat persettä ym. Viimeisellä reissulla joku oli jopa nostanut paitaakin niin paljon, että rintsikat näkyivät puoliksi. Oli hän tottakai pudottanut paitansa alas ja varmaankin sanonutkin jotain kundille asiasta.

Mitä tälläsestä pitäisi ajatella, ei hän välttämättä tarkoituksella päästä miehiä käpälöimään ym. Mutta tanssimaan hän kyllä menee heidän kanssaa, joskus jopa tanssinut kaiketi hitaitakin heidän kanssaan. Onko ok. että "vakavasti" seurusteleva voi tanssia standeillä kundien kanssa ja tanssia heidän kanssaa ns. läheisesti. En ole tästä isoa numeroa tehnyt, mutta kyllä toi vähän alkaa ärsyttämään, kun tosiaan ollaan jo tovi oltu kimpassa. Vai hermoilenko turhasta?

En tietenkään häntä haluaisi ns. kahlita ja on ok jos tanssii naispuoleisten kavereidensa kanssa tai miestenkin jos tosiaan tuttuja tahi kavereita ovat. Mutta en oikeen suodata noita tuntemattomia miehiä, jotka ilmeisesti saa jotain signaaleja tanssiessa että voi käydä käsiksi.

Antakaas vähän näkökantoja asiaan. :)

45

7392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

Itse olen 23v. nainen ja seurustellut nyt noin viisi vuotta. Tanssin muiden miesten kanssa baarissa joskus hitaita, jos joku tulee pyytää. Mutta en anna kyllä kenenkään miesten kosketella tai hipelöidä mitenkään.. eli ihan perustanssimista. Nää riippuu varmaan paljon suhteista, että miten keskenään on sovittu mikä on ok ja mikä ei. Meillä mun mies ei tykkää yhtään tanssia, ei koskaan lähde tanssii mun kanssa, niin on sitten sovittu että voin tanssia joskus muiden miesten kanssa, koska itse tykkään tanssimisista, mutta siinä ei saa olla mitään eroottista meininkiä. Ja sitten taas toisinpäin mun mies ei saa tanssia muiden naisten kanssa jos se ei kerran munkaan kanssa suostu tanssimaan. Silloinhan se tarkoittais että se lähtee tanssii vain koska on kiinnostunut jostain naisesta, vaikka ei tykkää yhtään tanssia.

En osaa nyt tohon teidän tilanteeseen oikein muuta kommentoida, kuin että tanssimisessa nyt ei sinänsä oo mitään pahaa, mutta tollanen paidan nostelu ym. on musta kyllä tosi sopimatonta..

• 123541213

Olen aina, nuoresta saakka baareissa käydessäni tanssinut muiden miesten kanssa. Tuntemattomien. Ex-mieheni ei tanssinut koskaan eikä hän yleensä edes baariin mukaan lähtenyt. Tanssi on ihan ok. Jos tyttösi harrastaisi jotain kontaktilajia (taekwondo tms) niin kieltäisitkö häneltä treenaamisen miespuolisten kanssa?

Tottakai jos tanssiin liittyy lääppimistä ja hipelöintejä tai tyttösi lähtee miesten mukaan baarista niin se on erittäin sopimatonta.

• mee24
        123541213 kirjoitti:

Olen aina, nuoresta saakka baareissa käydessäni tanssinut muiden miesten kanssa. Tuntemattomien. Ex-mieheni ei tanssinut koskaan eikä hän yleensä edes baariin mukaan lähtenyt. Tanssi on ihan ok. Jos tyttösi harrastaisi jotain kontaktilajia (taekwondo tms) niin kieltäisitkö häneltä treenaamisen miespuolisten kanssa?

Tottakai jos tanssiin liittyy lääppimistä ja hipelöintejä tai tyttösi lähtee miesten mukaan baarista niin se on erittäin sopimatonta.

Jep porukalla kun tanssitaan voi olla sekä miehiä että naisia, mukava kaikkien kaa hörhöillä yhdessä. Itsellä ei ainakaan kun nyt seurustelen ole tarvetta tehdä lähempää tuttavuutta tanssilattialla muiden miesten kanssa, vaikka yrittäjiä toki löytyy. ;) ärsyttää muutenkin ne helkkarin takapirut jotka tulee taakse hinkkaan. :p
        ..jotenki tuntuu että on huonoa itsetuntoa tuo mistä puhuit. Yritetään jotenki mitata omaa markkina-arvoa tuolla jos muiden kaa tarttee nii intiimeissä väleissä olla. but thats only my opinion! Toki mukava ihmisten kaa jutustella on, mut kuten sanoin, tarvetta ei oo muuhun.. eikä tartte mittailla sitä markkina-arvoa, ku tietää jo olevansa suhteellisen mukavannäkönen. :)

• mustasukkainenko:):)

Jees, eli kyllä itse lähden tanssimaan mukaan, jos ollaan samaan aikaan liikenteessä. Kyse olikin kun hän on kavereidensa kanssa liikenteessä. Ja tosiaan mua ei haittaa yhtään tollanen perus tanssiminen, ei todellakaan. Mutta kun mennää pöydille ja korokkeille tanssimaan niin, en mä tiedä alkaako se sit menemään jo vähän yli vai ei. No okei toikin menisi, mutta mikä sitten antaa yleensä niille miehillä vihjeen, että käyvät niin radikaalisti käsiksi.

Jokainen kerta joku käy hänen takapuoleen, hivelemään lantioille ym. Ja nytten nostellaan paitoja niin, että rintaliivit näkyy huolella. En tiedä sitten flirttaileeko hän siellä miehille, josta saavat vinkin, että se on jees. Ei siis mitään jos kertoja olisi muutamia, mutta tämä on yleistä hänellä ja joka baarikerralla useamman kerran. Hän kyllä kertoo mitä on tapahtunut, jos kysyn häneltä.

Enkä siis häneltä mitään tanssimista haluaisikaan kieltää, vaan lähinnä mietin mitä hän viestii niille miehille, kun sen verran radikaalisti tulevat "iholle". Ja hän on saattanut baarissa tanssia tosiaan saman miehen kanssa pisempäänkin ja loppuun vielä hitaan. Jos minä tekisin noin niin hän vetäisi aivan varmasti kunnon kilarit.

• baarissakävijä...
        mustasukkainenko:):) kirjoitti:

Jees, eli kyllä itse lähden tanssimaan mukaan, jos ollaan samaan aikaan liikenteessä. Kyse olikin kun hän on kavereidensa kanssa liikenteessä. Ja tosiaan mua ei haittaa yhtään tollanen perus tanssiminen, ei todellakaan. Mutta kun mennää pöydille ja korokkeille tanssimaan niin, en mä tiedä alkaako se sit menemään jo vähän yli vai ei. No okei toikin menisi, mutta mikä sitten antaa yleensä niille miehillä vihjeen, että käyvät niin radikaalisti käsiksi.

Jokainen kerta joku käy hänen takapuoleen, hivelemään lantioille ym. Ja nytten nostellaan paitoja niin, että rintaliivit näkyy huolella. En tiedä sitten flirttaileeko hän siellä miehille, josta saavat vinkin, että se on jees. Ei siis mitään jos kertoja olisi muutamia, mutta tämä on yleistä hänellä ja joka baarikerralla useamman kerran. Hän kyllä kertoo mitä on tapahtunut, jos kysyn häneltä.

Enkä siis häneltä mitään tanssimista haluaisikaan kieltää, vaan lähinnä mietin mitä hän viestii niille miehille, kun sen verran radikaalisti tulevat "iholle". Ja hän on saattanut baarissa tanssia tosiaan saman miehen kanssa pisempäänkin ja loppuun vielä hitaan. Jos minä tekisin noin niin hän vetäisi aivan varmasti kunnon kilarit.

". En tiedä sitten flirttaileeko hän siellä miehille, josta saavat vinkin, että se on jees. Ei siis mitään jos kertoja olisi muutamia, mutta tämä on yleistä hänellä ja joka baarikerralla useamman kerran. "

Tottakai naisesi antaa siihen "luvan". Kun yökerhossa kuitenkin on ihan luvallista iskeä, niin siihen kuuluu flirtti.

Väännetään sulle rautalangasta asia, jonka tiedät itsekin: tanssilattialla ensin otetaan katsekontaksi, sitten siirrytään tanssimaan samaan porukkaan tai lähimaastoon. Hetken kuluttua lähestytään ja tanssitaan jo kahdestaan. Sitten lähestytään lisää, jonka jälkeen miehen tulee ottaa se kosketus tavalla tai toisella.

Näin se homma menee kirjoittamattoman baarietiketin mukaan ja naisesi on ihan turha yrittää leikkiä, ettei muka tiedä että tuon lähitanssivaiheen jälkeen edessä on fyysisen kontaktin ottaminen eli kädestä pitäminen, perseestä puristaminen tai muu hipelöinti.

"Ja hän on saattanut baarissa tanssia tosiaan saman miehen kanssa pisempäänkin ja loppuun vielä hitaan. Jos minä tekisin noin niin hän vetäisi aivan varmasti kunnon kilarit."

Sinun pitää nyt etsiä kadonneet pallisi. Joko homma toimii kumpaankin suuntaan tai ei toimi ollenkaan.

• kaunis nainen
        baarissakävijä... kirjoitti:

". En tiedä sitten flirttaileeko hän siellä miehille, josta saavat vinkin, että se on jees. Ei siis mitään jos kertoja olisi muutamia, mutta tämä on yleistä hänellä ja joka baarikerralla useamman kerran. "

Tottakai naisesi antaa siihen "luvan". Kun yökerhossa kuitenkin on ihan luvallista iskeä, niin siihen kuuluu flirtti.

Väännetään sulle rautalangasta asia, jonka tiedät itsekin: tanssilattialla ensin otetaan katsekontaksi, sitten siirrytään tanssimaan samaan porukkaan tai lähimaastoon. Hetken kuluttua lähestytään ja tanssitaan jo kahdestaan. Sitten lähestytään lisää, jonka jälkeen miehen tulee ottaa se kosketus tavalla tai toisella.

Näin se homma menee kirjoittamattoman baarietiketin mukaan ja naisesi on ihan turha yrittää leikkiä, ettei muka tiedä että tuon lähitanssivaiheen jälkeen edessä on fyysisen kontaktin ottaminen eli kädestä pitäminen, perseestä puristaminen tai muu hipelöinti.

"Ja hän on saattanut baarissa tanssia tosiaan saman miehen kanssa pisempäänkin ja loppuun vielä hitaan. Jos minä tekisin noin niin hän vetäisi aivan varmasti kunnon kilarit."

Sinun pitää nyt etsiä kadonneet pallisi. Joko homma toimii kumpaankin suuntaan tai ei toimi ollenkaan.

Siis mistä sä olet tuollaisen kuvan saanut, että miehet puristelee ja tyttöystäväsi nostaa jopa paitaa... jos et ollut paikalla? Ettei vaan mielikuvitus laukkaisi?

Monet naiset rakastaa tanssimista, niin minäkin. Kun on hyvä fiilis ja meno päällä niin voi löytää itsensä "korokkeelta". Tietynlainen flirtti kuuluu asiaan, mutta tarkoitan sillä sellaista hauskanpitoa, katseita. Itse en kyllä siedä lainkaan puristelua ja se on mielestäni kyseenalaista seurustelevalle. Kysy tyttöystävältäsi, haittaisiko häntä, että sinä puristelet tanssilattialla jotain naista. Se ehkää herättää hänet miettimään, miksi et hänen tyylistään pidä....
        Mutta nainen voi joutua myös lääpityksi tahtomattaan. Itseasiassa lääppijöitä tuntuu toisinaan olevan sitä enemmän, mitä vähemmän miehiin kiinnitän huomioita. Taitaa olla kiinnostavaa, kun mulla ei ole haku päällä vai? Jokin haaste kai. Mua on monesti lääpitty baarissa, ja se on todella kuvottavaa. Olisin tyytyväisempi, jos tyytyisivät katselemaan. En kuitenkaan halua pilata iltaani sillä, joten ikäänkuin ignooraan sen ja vaihdan vaan paikkaa sanottuani hyvin selkeäsi (jos tarpeen), etten hae seuraa.

• VanhempiNainen;-)
        kaunis nainen kirjoitti:

Siis mistä sä olet tuollaisen kuvan saanut, että miehet puristelee ja tyttöystäväsi nostaa jopa paitaa... jos et ollut paikalla? Ettei vaan mielikuvitus laukkaisi?

Monet naiset rakastaa tanssimista, niin minäkin. Kun on hyvä fiilis ja meno päällä niin voi löytää itsensä "korokkeelta". Tietynlainen flirtti kuuluu asiaan, mutta tarkoitan sillä sellaista hauskanpitoa, katseita. Itse en kyllä siedä lainkaan puristelua ja se on mielestäni kyseenalaista seurustelevalle. Kysy tyttöystävältäsi, haittaisiko häntä, että sinä puristelet tanssilattialla jotain naista. Se ehkää herättää hänet miettimään, miksi et hänen tyylistään pidä....
        Mutta nainen voi joutua myös lääpityksi tahtomattaan. Itseasiassa lääppijöitä tuntuu toisinaan olevan sitä enemmän, mitä vähemmän miehiin kiinnitän huomioita. Taitaa olla kiinnostavaa, kun mulla ei ole haku päällä vai? Jokin haaste kai. Mua on monesti lääpitty baarissa, ja se on todella kuvottavaa. Olisin tyytyväisempi, jos tyytyisivät katselemaan. En kuitenkaan halua pilata iltaani sillä, joten ikäänkuin ignooraan sen ja vaihdan vaan paikkaa sanottuani hyvin selkeäsi (jos tarpeen), etten hae seuraa.

"Siis mistä sä olet tuollaisen kuvan saanut, että miehet puristelee ja tyttöystäväsi nostaa jopa paitaa... jos et ollut paikalla? Ettei vaan mielikuvitus laukkaisi?"

Ainakin tossa ylempänä olevassa kirjoituksessa oli näin

"Hän kyllä kertoo mitä on tapahtunut, jos kysyn häneltä."

• en koskaan

Enpä ottaisi naista joka käy tanssimassa, koska en itse pidä tanssimisesta (ainakaan sellaisesta nytkytyksestä josta tanssina nykyään puhutaan). En pidä baareista, enkä varsinkaan mistään diskoista tai yökerhoista.
      En pidä pop-musiikista enkä listapaskasta, joten en ottaisi sellaista naista riesakseni joka noista pitää.

Samanlaiset arvot pitää olla jotta parisuhteesta tulee jotain. Siispä etsin edelleen mukavaa, savutonta ja melkein raitista goottihenkistä tai muuten tummanpuhuvaa ja nahasta pitävää neitoa.

• Tane oikealta

No jos muijas ehdoin tahdoin käyttäytyy noin typerästi, sinulla ON OIKEUS suuttua...nimittäin mitäpä
      luulet, mitä muijas ajattelisi, jos SINÄ tanssiessasi annat muijien kosketella itseäsi...

"Toista ei voi omistaa"...no niinpä niin, mutta se ei anna IKINÄ oikeutta loukata toista tietoisesti.

• sdfsdfsdf76457

Jos miun tyttöystävä haluaa hinkata itseään muita miehiä vasten, saa tehdä sen kyllä ihan sinkkuna. Hitaita en myöskään hyväksy, sille on ihan sama juttu.

"En tiedä sitten millaista viestiä hän antaa muille miehille, mutta joka kerta kun hän on liikenteessä hivelevät miehet hänen kroppaansa, puristelevat persettä ym. Viimeisellä reissulla joku oli jopa nostanut paitaakin niin paljon, että rintsikat näkyivät puoliksi."

Ei muijasi ole viaton. Jos se tanssii ja päästää miehet lähelle, niin tottakai se tarkoittaa että nainen haluaa lähempää tuttavuutta. Turha sitä on ihmetellä viattomana silmät pyöreänä.

"Mitä tälläsestä pitäisi ajatella, ei hän välttämättä tarkoituksella päästä miehiä käpälöimään ym."

Joo joo niin varmaan. "En mä arvannut että se alkaa käpälöimään, minähän vain tanssin sentin päässä sen naamasta heiluttaen persettä niin vimmatust, mistä ihmeestä se sai päähänsä edetä niinkuin näissä hommissa aina edetään????" Just joo.

"ilmeisesti saa jotain signaaleja tanssiessa että voi käydä käsiksi."

Sun naisesi antaa niitä kokoajan. Eivät miehet yleensä puristele naisia ilman pientä vinkkiä siitä eli flirttiä, hinkkaamista yms. Tietenkin on niitäkin, jotka puristelevat kylmiltään, mutta niitä voi myös sitten napata kylmiltään turpaan.

Laita muijas ruotuun.

• Mustasukkainenko:):)

No otin asian itseasiassa puheeks ja ilmaisin, että mielestäni hän vaikuttaa tohon touhuun omalla tekemisellään halusi sitä tai ei. Sanoin myös et en arvosta tota yhtään. Vastine oli että, kun hänellä on vientiä niin mä oon vaan mustasukkainen ja kunnon riita siitä ja mä olen anteeksipyynnön velkaa. Omasta mielestään ei tee mitään väärin vaan tanssii vaan kavereidensa kanssa eikä voi mitään sille jos miehet käy käsiksi.

Eli mä oon nyt se mustasukkainen kusipää atm, eikä ole mitään asiaa kuulemma hänelle ennen kun pyydän anteeksi.

Että näin ;)

• nainen 23
        Mustasukkainenko:):) kirjoitti:

No otin asian itseasiassa puheeks ja ilmaisin, että mielestäni hän vaikuttaa tohon touhuun omalla tekemisellään halusi sitä tai ei. Sanoin myös et en arvosta tota yhtään. Vastine oli että, kun hänellä on vientiä niin mä oon vaan mustasukkainen ja kunnon riita siitä ja mä olen anteeksipyynnön velkaa. Omasta mielestään ei tee mitään väärin vaan tanssii vaan kavereidensa kanssa eikä voi mitään sille jos miehet käy käsiksi.

Eli mä oon nyt se mustasukkainen kusipää atm, eikä ole mitään asiaa kuulemma hänelle ennen kun pyydän anteeksi.

Että näin ;)

Pysy nyt lujana äläkä oo tossun alla, sun naisen pitää tulla pyytämään SULTA anteeks.. älä tee sovintoa ennen kuin tulee pyytämään. Se tekee väärin etkä sinä. Tollanen on tosi sopimatonta ja sun naises ihan varmasti tietää tekevänsä väärin, kyl jokainen nainen tajuaa että antaa miehille vinkkiä, ei ne muuten käy käsiksi!

• hihihhiii
        nainen 23 kirjoitti:

Pysy nyt lujana äläkä oo tossun alla, sun naisen pitää tulla pyytämään SULTA anteeks.. älä tee sovintoa ennen kuin tulee pyytämään. Se tekee väärin etkä sinä. Tollanen on tosi sopimatonta ja sun naises ihan varmasti tietää tekevänsä väärin, kyl jokainen nainen tajuaa että antaa miehille vinkkiä, ei ne muuten käy käsiksi!

Hehhhehee

Mä olen 15 vuoden aikana käynyt satunnaisesti baareissa tyttökavereiden kanssa ja aina ollaan tanssittu miesten kanssa. Jopa hitaita (uuupsista :D)

Mieheni tietää tietysti että olen tanssinut miesten kanssa, eiköhän sinne baariin sen takia mennä. Vai pitäskö siellä vaan itsua ja vetää kaksin käsin viinaa?

• ...
        hihihhiii kirjoitti:

Hehhhehee

Mä olen 15 vuoden aikana käynyt satunnaisesti baareissa tyttökavereiden kanssa ja aina ollaan tanssittu miesten kanssa. Jopa hitaita (uuupsista :D)

Mieheni tietää tietysti että olen tanssinut miesten kanssa, eiköhän sinne baariin sen takia mennä. Vai pitäskö siellä vaan itsua ja vetää kaksin käsin viinaa?

Baarissa tanssitaan, joko yksin, kavereiden tai miesten kanssa. Ja kyllä ne miehet välillä hiplaa ja hitaitakin tanssitaan, mutta en mä niitä sen tarkemmin raportoi mun miehelle. Kyllä se tietää että tanssin koko illan mutta ei sen tarvi tietää että joku kosketteli mua. Mitä se sillä tiedolla tekee? En mäkään kysele miten hän oman vapaa-iltansa vietti.

• gojohnnygogo
        ... kirjoitti:

Baarissa tanssitaan, joko yksin, kavereiden tai miesten kanssa. Ja kyllä ne miehet välillä hiplaa ja hitaitakin tanssitaan, mutta en mä niitä sen tarkemmin raportoi mun miehelle. Kyllä se tietää että tanssin koko illan mutta ei sen tarvi tietää että joku kosketteli mua. Mitä se sillä tiedolla tekee? En mäkään kysele miten hän oman vapaa-iltansa vietti.

Niin, asiaa voidaan näinkin käsitellä että miehes pettää sua eikä kerro sulle asiasta. Mitä sä sillä tiedolla teet? Oma asiansa miten vapaa-aikansa viettää. ;)

Mutta ite en kyllä kattelisi sivusta, jos nainen päästää miehet niin lähelle. Miten se naises tosiaan reagoisi, jos tietäisi että naiset hiplaa sua ja vetelet hitaita. Hommahan tosiaan menee niin, että ei siellä tanssilattialla tule itekkään ketään lähestyttyä niin lähelle, JOS ei jotain vastakaikua tule toiselta osapuolelta. Tämä on päivänselvä asia.

Jotenkin ei kovin arvostavaa toista osapuolta kohtaan ja rikkoo sitä "koskemattomuutta" mielestäni.

• mies24v.
        ... kirjoitti:

Nimimerkki "...",
        Kysyt että mitä miehesi sillä tiedolla niistä kosketuksista tekee. En ole aivan varma mitä ajatella, mutta ehkä se tosiaan on turha tieto, ainakin jos teillä on kaikki hyvin.

Toisaalta ainakin minua ihan vilpittömästi kiinnostaisi tietää mitä sinä sillä muiden miesten hiplailulla teet?

• ...
        mies24v. kirjoitti:

Nimimerkki "...",
        Kysyt että mitä miehesi sillä tiedolla niistä kosketuksista tekee. En ole aivan varma mitä ajatella, mutta ehkä se tosiaan on turha tieto, ainakin jos teillä on kaikki hyvin.

Toisaalta ainakin minua ihan vilpittömästi kiinnostaisi tietää mitä sinä sillä muiden miesten hiplailulla teet?

että meillä on kaikki hyvin. Baarissa on tarkoitus pitää hauskaa, mutta jos asenne on se että vastakkaiselle sukupuolelle ei saa puhua tai yhtään koskea, niin sitten on ehkä paras pysyä kotona.

Mitä mä teen muiden miesten hiplailulla? No, pärjään kyllä mainiosti ilman sitäkin, mutta en voi kieltää että tuntuuhan se mukavalta olla muidenkin mielestä nätti, mukava ja haluttava. Kai mä olen sitten sellainen typerys joka kohottaa itsetuntoaan humalassa baarissa. Paitsi että olen kyllä aina siinä kunnossa että tiedän mitään teen, en ikinä niin humalassa että sillä verukkeella jotain voisin selitellä.

Ja edelliselle voin vastata että tiedän kyllä mitä mun mies tekee baarissa: vetää viinaa kaksin käsin. Siinä kunnossa kuin hän on, niin ei kykene pettämään mua.

• mies24v.
        ... kirjoitti:

että meillä on kaikki hyvin. Baarissa on tarkoitus pitää hauskaa, mutta jos asenne on se että vastakkaiselle sukupuolelle ei saa puhua tai yhtään koskea, niin sitten on ehkä paras pysyä kotona.

Mitä mä teen muiden miesten hiplailulla? No, pärjään kyllä mainiosti ilman sitäkin, mutta en voi kieltää että tuntuuhan se mukavalta olla muidenkin mielestä nätti, mukava ja haluttava. Kai mä olen sitten sellainen typerys joka kohottaa itsetuntoaan humalassa baarissa. Paitsi että olen kyllä aina siinä kunnossa että tiedän mitään teen, en ikinä niin humalassa että sillä verukkeella jotain voisin selitellä.

Ja edelliselle voin vastata että tiedän kyllä mitä mun mies tekee baarissa: vetää viinaa kaksin käsin. Siinä kunnossa kuin hän on, niin ei kykene pettämään mua.

Jees, jotain tuollaista mahdollisuutta mietin eilen itsekin. Jos se pienen hiplailun salliminen ja sietäminen on vain itsetunnon kohottamista itsensä takia, eikä sitä että osallistuisi itsekin soidinmenoon, niin eipä se ehkä sitten ole mitenkään väärin. Ainakaan jos tekee selväksi ettei ole kiinnostunut ajoissa ennen kuin se lääpintä etenee kovin pitkälle. Mutta tämähän on vain minun kohtalaisen mustasukkainen näkemykseni...

• ...
        mies24v. kirjoitti:

Jees, jotain tuollaista mahdollisuutta mietin eilen itsekin. Jos se pienen hiplailun salliminen ja sietäminen on vain itsetunnon kohottamista itsensä takia, eikä sitä että osallistuisi itsekin soidinmenoon, niin eipä se ehkä sitten ole mitenkään väärin. Ainakaan jos tekee selväksi ettei ole kiinnostunut ajoissa ennen kuin se lääpintä etenee kovin pitkälle. Mutta tämähän on vain minun kohtalaisen mustasukkainen näkemykseni...

eli heti on tehty selväksi että oon varattu eikä tämä tanssiminen ym. hiplailu kertakaikkiaan johda mihinkään. Mä teen itse sen päätöksen miten annan miehen koskettaa ja mies taas tekee sen päätöksen että "tuhlaako" aikaansa mun kanssa vai etsiikö seuraa josta voi seuratakin jotain.

Mustasukkaisuus on oikeasti hankala asia suhteessa. Toki sitä pitää jonkin verran olla muttei liikaa. Ja tarkennuksena, että käyn baarissa muutaman kerran vuodessa, en siis joka viikonloppu kahtena iltana - miesten hiplattavana ;)
        Kyllä se itsetunto pitää kuitenkin löytyä ihan muista asioista.

• kyssäri....
        ... kirjoitti:

miehesi nettipornon katselusta?

• dfgdgfg
        ... kirjoitti:

eli heti on tehty selväksi että oon varattu eikä tämä tanssiminen ym. hiplailu kertakaikkiaan johda mihinkään. Mä teen itse sen päätöksen miten annan miehen koskettaa ja mies taas tekee sen päätöksen että "tuhlaako" aikaansa mun kanssa vai etsiikö seuraa josta voi seuratakin jotain.

Mustasukkaisuus on oikeasti hankala asia suhteessa. Toki sitä pitää jonkin verran olla muttei liikaa. Ja tarkennuksena, että käyn baarissa muutaman kerran vuodessa, en siis joka viikonloppu kahtena iltana - miesten hiplattavana ;)
        Kyllä se itsetunto pitää kuitenkin löytyä ihan muista asioista.

"eli heti on tehty selväksi että oon varattu eikä tämä tanssiminen ym. hiplailu kertakaikkiaan johda mihinkään."

Kyllä se monesti sitten jossainv aiheessa "ihan vahingossa" johti naimapuuhiin. Kun oltiin vähän riidelty miehen kanssa ja silleen, join liikaa ja sitten askel johti toiseen...

• antaa palaaa...
        Mustasukkainenko:):) kirjoitti:

Että näin ;)

"Eli mä oon nyt se mustasukkainen kusipää atm, eikä ole mitään asiaa kuulemma hänelle ennen kun pyydän anteeksi. "

Mitenkä taistelu päättyi? Tuohon on parasta vain vetää mahdollisimman minimaalista linjaa, tekstarit yhdellä sanoilla ja pitää mahdolliset puhelutkin minimaalisen lyhyenä.

Ja nyt otat sellaisen asenteen, että tämä oli nyt tässä. Sillä asenteella sinä voitat, jos alat hermoilemaan niin ennenpitkää olet lakki kourassa naises juttusilla.

• ...
        kyssäri.... kirjoitti:

miehesi nettipornon katselusta?

miksi valittaisin?

• ...
        dfgdgfg kirjoitti:

"eli heti on tehty selväksi että oon varattu eikä tämä tanssiminen ym. hiplailu kertakaikkiaan johda mihinkään."

Kyllä se monesti sitten jossainv aiheessa "ihan vahingossa" johti naimapuuhiin. Kun oltiin vähän riidelty miehen kanssa ja silleen, join liikaa ja sitten askel johti toiseen...

kukin tuntee itsensä ja tietää mitä tekee. Mä en päädy "ihan vahingossa" sänkyyn kenenkään kanssa. Mä en juo liikaa. Sitä en kiellä etteikö mieli tekisi, jos kotona on ollut harvakseltaan seksiä, mutta silti, enpä oo kenenkään matkaan tanssilattialta lähtenyt. Vaikka olisi kuinka hiplattu.

• ehdoton nainen 20v.

Meidän suhteessa emme oikeastaan hyväksy toisiltamme tanssimista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kuulostaa ehkä todella tiukalta, mutta tuntuu helpommalta vetää tuollainen selkeä raja kuin alkaa määritellä, kuinka kaukana kukakin toisesta saa olla ja mikä sitten on viatonta ja missä voi olla jotain eroottista.

Toisaalta en keksi syytä, miksi tanssisin muiden miesten kanssa. Helposti miehet alkavat kuitenkin kosketella ja menevät ns. rajan yli.

Minä en hyväksyisi tuollaista siis alkuunkaan. Eihän tanssimisessa mitään pahaa ole jos pitää hyvän "turvavälin" toiseen ja on ihan viattomasti liikkeellä. Toisaalta mielestäni kunniallinen naisen on osattava käyttäytyä. Se, että antaa vieraiden miesten mielin määrin hipelöidä, alentaa naista.

• Dooris_

Näin naisena ja baareissa aikoinaan paljonkin pyörineenä voi tuohon kommentoida ainakin sen, että noihin tanssilattiatilanteisiin tarvitaan kaksi osapuolta. Miehet eivät pääsääntöisesti tule tanssimaan lähelle, puristelemaan perseestä tai repimään paitaa, jos nainen ei ensin ITSE ota miehiin kontaktia. Tai ok, jos tanssilattialla on helvetinmoinen tungos ja porukka sikakännissä, silloin joku saattaa käydä käsiksi ns. ilman lupaa. Mutta yleensä homma menee kyllä siten, että nainen ikään kuin antaa miehelle ensin luvan tulla lähelle. Katsoo silmiin, hynyilee tai elehtii jotenkin muuten kutsuvasti. Jos oikeasti haluaa, noita tilanteita voi kyllä välttää, vaikka tykkäisikin tanssimisesta. Ei tarvitse alkaa flirtata ja tuijotella vaan voi jättää vieraat miehet ihan noteeraamatta ja tanssia yksikseen. Eivät ne miehet silloin iholle tule. Eli jos naisesi väittää, ettei voi miesten lähentelylle mitään, taitaapi puhua kyllä sontaa.

Eri asia sitten on, miten suuresta ongelmasta tässä nyt on kyse, jos nainen käy baarissa harvakseltaan. Ehkäpä voisit lähteä joskus mukaan ja viihdyttää vieraita naisia baaritiskillä sillä välin, kun oma eukkosi kiehnää vieraiden miesten kanssa tanssilattialla. Itselläni ainakin olisi kova kiusaus antaa samalla mitalla takaisin, vaikka se ehkä lapsellista onkin. :-)

• kaunis nainen

Siis hymyhän riittää flirtistä, eikö? ;) No, en mä vaan osaa tanssia hymyilemättä. Se on kivaa. Ja se tuntuu riittävän merkiksi, että mua saisi muka lääppiä. No ei todellakaan saa! Tätä tapahtuu myös kun miesystävä tanssii vieressäni...

• dfgdfgdfgdg
        kaunis nainen kirjoitti:

Siis hymyhän riittää flirtistä, eikö? ;) No, en mä vaan osaa tanssia hymyilemättä. Se on kivaa. Ja se tuntuu riittävän merkiksi, että mua saisi muka lääppiä. No ei todellakaan saa! Tätä tapahtuu myös kun miesystävä tanssii vieressäni...

Taidat olla kohtuu yksinketainen...?

• Aikuinen nainen

Kovin nuoria olette, elämänkokemusta ja -näkemystä puuttuu vielä runsain määrin. Tanssit baareissa, varsinkin humalapäissään, ovat aikuisten ihmisten leikkejä. Eivät välttämättä nättejä sellaisia, mutta kuitenkin, aikuiset eivät enää osaa muuta.

Tanssiminen on kivaa ja ihanaa ja se on aina mukavaa, jos / kun toinen sukupuoli huomoioi. Itse olen kova flirttailemaan ja urospuolet kyllä mielellään ymmärtävät flirtin väärin. Se, että nainen flirttailee; hymyilee, vilkuilee, keimailee ... ei tarkoita, että on lupa koskea - ainakaan intiimialueelle. Jos osaa halata lähettämättä tietynlaisia viestejä, niin mikäpä sen mukavampaa.

On valitettavasti vieläkin, 2000-luvulla, miehiä, jotka kuvittelevat naisen tanssin olevan 'kutsu' johonkin muuhun, se juontaa juurensa luultavasti jostain 'pimeältä keskiajalta'. Toivottavasti nuoret ihmiset jo osaisivat asennoitua tähänkin asiaan uudella ja toisenlaisella tavalla; tanssi on parhaimpia tapoja liikkua, tuottaa omalle kropalleen esteettisen liikkumisen iloa ja nautintoa.

Jos partnerisi hakee puhtaasti hauskan- ja ilonpitoa tavalla, joka tuottaa hänelle mielihyvää, niin anna hänelle siihen oikeus ja mahdollisuus. Äläkä missään ihmeessä kiellä häneltä sitä iloa, sillä siitä on sinulle itsellesi vähiten hyötyä tulevaisuutta ajatellen. - Tanssaamaan vaan itsekin ...

• ffffffffffffff,ak

tarkoitus sillä flirttailulla,hymyilyllä,vilkuilulla ja keimailulla on,miksi sitä pitää harrastaa jos ei sillä ole mitään tarkoitusta..
        Minä en tuollaista hyväksy eikä kyllä hyväksy kukaan muukaan,on olemassa pieni joukko näitä kiimamirrejä joiden tahtiin muka kaikkiean pitäis tanssia mutta ei onnistu.
        Täytyy olla aika pönttö jos ei ymmärrä että tanssi on ihmisen parittelusoidin.

• ...
        ffffffffffffff,ak kirjoitti:

tarkoitus sillä flirttailulla,hymyilyllä,vilkuilulla ja keimailulla on,miksi sitä pitää harrastaa jos ei sillä ole mitään tarkoitusta..
        Minä en tuollaista hyväksy eikä kyllä hyväksy kukaan muukaan,on olemassa pieni joukko näitä kiimamirrejä joiden tahtiin muka kaikkiean pitäis tanssia mutta ei onnistu.

sitä, että varatut ei saa käydä tanssimassa? Mä tanssin ihan vaan mun tyttökaverin kanssa, en vilkuile enkä flirttaile miehille mutta aina siihen silti joku mies tulee hiplaamaan ja hinkkaamaan.

Mä en tiennytkään että mä olen kiimamirri. En haluaisi että muut tanssii mun tahdissa mutta niin ne vaan näyttää tekevän, valitettavasti.

• Luonnostaan
        ffffffffffffff,ak kirjoitti:

No flirtin tarkoitus on - yllätys-yllätys; flirtti ! Se on aikuisten hyväntahtoista hauskanpitoa ja se on niiin totta; tiukkapipoperusjäärät eivät mitenkään voi sitä ymmärtää, kaikki hauska ja mukavahan on syntiä. - Tanssiminen on hyvä liikuntamuoto ihan liikkumisen takia ja siksi, että se on yksi sosiaalisten kontaktien muoto myöskin. Mutta parittelusoidin se ei ole ! Tai onhan se silloin sitä, kun molemmat osapuolet haluavat niin.

Luonteenlaatuni on iloinen ja nauravainen ja viime vuosituhannelle jämähtäneet, niin naiset kuin miehetkin, pitävät sitäkin keimailuna ja tarkoitushakuisena käytöksenä, "parittelusoitimena". Kiimamirrin kanssa sillä ei ole ollut mitään tekemistä koskaan, mutta täytyypä alkaa miettimään ...

• 789889
        Luonnostaan kirjoitti:

No flirtin tarkoitus on - yllätys-yllätys; flirtti ! Se on aikuisten hyväntahtoista hauskanpitoa ja se on niiin totta; tiukkapipoperusjäärät eivät mitenkään voi sitä ymmärtää, kaikki hauska ja mukavahan on syntiä. - Tanssiminen on hyvä liikuntamuoto ihan liikkumisen takia ja siksi, että se on yksi sosiaalisten kontaktien muoto myöskin. Mutta parittelusoidin se ei ole ! Tai onhan se silloin sitä, kun molemmat osapuolet haluavat niin.

Luonteenlaatuni on iloinen ja nauravainen ja viime vuosituhannelle jämähtäneet, niin naiset kuin miehetkin, pitävät sitäkin keimailuna ja tarkoitushakuisena käytöksenä, "parittelusoitimena". Kiimamirrin kanssa sillä ei ole ollut mitään tekemistä koskaan, mutta täytyypä alkaa miettimään ...

Suomessa tapakulttuuri toimii niin, että tanssilattialla flirttailu on kutsu tanssimaan kahdestaan ja kun on vähän aikaa tanssittu, on lupa kokeilla koskettaa. On aivan yksi vitun hailee kehitellä siihen omia sääntöjä, ettei siihen muka kuulu lääppimine, kyllä se kuuluu.

Jos miehet aina vain odottelisivat kaunomielisinä naisten aloiteita niin eihän kukaan saisi pillua. Kyllä se tie pilluun tanssilattian kautta menee juuri noin flirtti-kaksintanssi-koskettelu ja sitten naimaan.

• Justittele itelles
        789889 kirjoitti:

Suomessa tapakulttuuri toimii niin, että tanssilattialla flirttailu on kutsu tanssimaan kahdestaan ja kun on vähän aikaa tanssittu, on lupa kokeilla koskettaa. On aivan yksi vitun hailee kehitellä siihen omia sääntöjä, ettei siihen muka kuulu lääppimine, kyllä se kuuluu.

Jos miehet aina vain odottelisivat kaunomielisinä naisten aloiteita niin eihän kukaan saisi pillua. Kyllä se tie pilluun tanssilattian kautta menee juuri noin flirtti-kaksintanssi-koskettelu ja sitten naimaan.

Kyllä sinun aaatoksesi ovat kaukaa pimeältä keskiajalta. Tanssilattialla tanssitaan eikä tehdä mitään muuta. Ma tanssin paljon ja tanssikavereina on kaikenlaisia - hmmm - miellyttäviä ja vähemmän sellaisia. Ja kenenkään kanssa en koskaan ole mennyt pidemmälle enkä mihinkään ja v-n varmasti mua ei tanssiessa kukaan lääpi.

Ja jos sinä lääpit niin tavoista et tiedä mitään etkä taida kovin suosittu tanssikavaljeeri olla. Päivitä asenteesi tälle vuosituhannelle, olipa ikäsi mikä vaan ...

• fenk-ku

En tiedä liioittelitko aiemmin, mutta jos nainen suorasanaisesti kutsuu sinua mustasukkaiseksi kusipääksi tms, niin ei kovin hyvältä kuulosta.

Enivei, mikäli oleellisesti liioittelit, niin voi olla että olet muutenkin väärinymmärtänyt. Tässä ei nyt ole vielä käsitelty yhtä oleellista pointtia: miten nainen itse reagoi niihin lähentelyihin? Antaako koskettaa? Ottaako etäisyyttä?

En ole mikään absoluuttisten totuuksien kannattaja. En voi väittää että olisi jotenkin yksiselitteisesti väärin nauttia baarissa varattuna naisena (miehenä) tuntemattoman vastakkaisen sukupuolen edustajan rohkeanpuoleisesta huomiosta tekemättä selväksi ettei aio lähteä leikkiin mukaan, etenkin jos antaa leikin toisen puolelta edetä suht pitkällekin. Itse kuitenkin ottaisin aika pahalla jos oma (oletettu) kumppanini niin toimisi.

Mitä se kuvaillun kaltainen koskettelu lopulta on? Nähdäkseni se on ihmisen soidinkäyttäytymistä. Mitähän siihen osallistuminen mahtaa tarkoittaa..? Joku voisi sanoa että "viatonta hauskanpitoa", mutta minä en hevillä uskoisi.

En silti ole täysin naisen syyllistämisen kannalla. Joistain asioista on aika turha puhua, jos ja kun se menee vain huutoon ja aggressioon. Joskus on hyvä tehdä itse päätelmät ja päätökset, ja, jos ei nyt itse erota, niin ainakin alkaa asennoitua hyväksymään tiettyjä tosiseikkoja ja ottaa ehkä henkistä etäisyyttä ja harjoittaa sopivaa itsekuria ettei retkahda ristiriitaiseen tai lapselliseen käytökseen. Ties vaikka toinenkin tajuaisi pysähtyä miettimään asioita - tai jos ei, niin jo sekin, että itse toimii harkitun asiallisesti on ainakin minulle ollut level-up-kokemus. Ainoat seikat mitä olen katunut ovat ne, joissa EN ole kuunnellut omia (ei-lapsellisia) tunteitani ja järkeäni ja ottanut huomioon periaatteitani vaan olen retkahtanut johonkin heikkoon toimintamalliin.

Siitä olen kyllä ihan samaa mieltä edellisten kanssa, että aikuisen ihmisen kieltäminen on asiatonta. Semmoinen ei kuulu tasaveroisten ihmisten suhteeseen.

• nainen20w.

Itse olen varattu. En tanssisi baarissa vieraitten miesten kanssa kuvailemallasi tavalla. Mulle tulisi siitä huono omatunto. En myöskään todellakaan haluais oman mieheni tanssivan tyttöjen kanssa sillä lailla, siis sellasta hinkkaamista ja flirttailua ja lähekkäin oloa ja "vahingossa" kosketusta.
      Omien kavereitten (tyttöjä/poikia) tai miehen miespuolisten kavereitten kanssa voin tanssia.
      Hitaita en TODELLAKAAN tanssisi kenenkään vieraan miehen kanssa. Eihän se edes ole tanssimista! Hitaitten ainoa tarkotus on olla mahdollisimman lähellä toista, painautua ihan kiinni toisen vartaloon. Ehkä pussailla ja hiplailla samalla. Eihän se ole mitään tanssia, seistään vaan suurinpiirtein paikoillaan ja huojutaan. Miksi mä haluaisin tehdä jotain sellaista jonkun muun kuin oman rakkaani kanssa?

• Suvereeni

Olen todellakin samaa mieltä sinun kanssasi. Baaritanssiminen ei usein ole mitään oikeaa tanssimista. Olisi eri asia jos kyse olisi jostain todellisesta tanssimisesta, mutta baaritanssimisessa on kyse joka hauskanpitotanssista, jonka hyväksyisin kumppaniltani tekisi hän sen kenen kanssaan vain, mutta usein tanssi menee tähän intiimiin tanssiin, jota en todellakaan salli tyttöystäväni harrastavan muiden kuin minun kanssani.

Kyllä nämä kaksi tanssimuotoa erottaa täysin toisistaan siitä, että miten ollaan toisen kanssa kontaktissa.

Jos nainen päästää miehen tanssimaan lähelleen ja hiplaamaan niin olisi ihan sama kuin kyseisen naisen mies hiplaisi jotain naista tanssiessaan. Eli hiplauksen salliminen on yhtä paha asia kuin hiplaaminen. Jos tanssiminen menee tällaiseen tai hitaisiin niin tilanteesta tulee lähteä pois jos seurustelee.

Mielestäni jos tämä asia ei ole selvä niin kyseessä täytyy olla muutenkin hieman normaalia avoimempi suhde, koska minun mielestäni toisen miehen läheisyydestä nauttiminen on jo tavallaan pettämistä eikä niinkään kaukana seksistä.

• fdfdfdfdfdgg

minä ainakin jonkun aikaa seurustelleena nuorukaisena voin ihan rehellisesti myöntää, että tanssiessani joskus muiden miesten kanssa vähän "intiimimmin" (eli esim. perse kiinni toisen etumuksessa ja mies pitelee ja liikuttelee käsiään reisillä ja rinnoillakin), tunnen pientä kostonhimoisuutta miestäni kohtaan. en tiedä yhtään miksi, sillä en ole muuten hirveän mustasukkainen enkä halua mitenkään loukata häntä. silti saan pönkitettyä itsetuntoani kun saan muiltakin miehiltä huomiota ja näin ollen olen vähintään miesystäväni tasolla. mukamas. tämä on kyllä alitajuista eikä naisesi halua varmastikaan loukata sua.siis jos teidän seurusteluhistorianne on muuten ns puhdas (ei pettämisiä tms).

• n23v

Olen pian avioliittoon asteleva 23-vuotias nainen. Käyn toisinaan baareissa sekä miehen, että kavereiden kanssa. Nautin ja pidän hauskaa, mutta vieraat miehet eivät kuulu illan kulkuun millään tapaa. Oikein laitettuna ja laittautuneena tiedän olevani näyttävä ja usein miehet lähestyvätkin tarjoamalla juomia tai tulemalla liki tanssilattialla, joskus liimautumalla suoraan pöytäänkin. Itse en nauti ko. tilanteista vaan pikemminkin ahdistun. Drinkkien tarjoajista jokaiselle olen sanonut kiitos, mutta että säästää rahansa tai tarjoaa jollekulle toiselle, todennut ettei minulla ole mitään tarjottavaa takaisin. :) Tanssilattialla vaihdan paikkaa ja jos joku siirtyy perässä, lähden pöytään jatkamaan juttuja siellä istuvien kanssa. On toki imartelevaa saada huomiota, mutta toisaalta liika on liikaa. Jos joku alkaisi koskettelemaan tai hilaamaan paitaani suuntaan tai toiseen, tulisi kylmää kyytiä ja kovaa. Minulla ei ole tarve todistella viehätysvoimaani itselleni tai kenellekään muullekaan. Riittää että mieheni rakastaa, huomioi ja pitää minua kauniina myös vasta heränneenä, meikittä ja vaikka hirmuisessa mahataudissa. ;)

Nainen20v ja Suvereenin kanssa täysin samoilla linjoilla.

Mielestäni ei ole kahlitsemista tai liikaa sanoa ettei katso hyvällä vieraiden miesten kanssa tanssimista, saati hipellyksiä ja flirttiä. Mielestäni jokaisen parisuhteessa olevan tulisi ymmärtää itsekin se, missä menee liian pitkälle (jos toinen suhteen osapuoli pahastuu, loukkaantuu, ei ymmärrä). Kyllä naisesi täytyy alkaa miettiä tärkeysjärjestystään uudestaan.

• vastaavan kokenut

Minäkin ymmärrän AP kysyjän orpoa oloa varsin hyvin. Itselläni on jo 20 vuotta avioliittoa takana, ja vaimoni senkun kaunistuu. Ja sen kyllä muutkin huomaavat. Minusta olin nöyryyttävää katsella kun vaimoni tanssi täysin tuntemattomien kanssa sellaiseen tyyliin, joka aivan selvästi antoi ymmärtää, että kannattaa yrittää. Omasta mielestään hän vai piti hauskaa, ja aina tanssii niin. Sitten oli vielä tanssin välissä parketilla rupattelemassa tanssiparinsa kainalossa, eikä omien sanojensa mukaan edes huomannut, että mies piti hänestä kiinni. Pahinta oli se, että olin odotellut häntä pari tuntia ko. ravintolan terassilla, ja sitten kun tulin käymään sisällä, niin huomasin, että hän on näköjään tullut jo meidän yhteiseen illanviettoomme ( ensimmäistä kertaa yli vuoteen oltiin lähdetty "kahdestaan" tanssimaan omien työporukoittemme jatkoille ), eikä ole näköjään vielä minulle kertonut saapuneensa tuohon ravintolaan.

Nainen voisi tuossa sinunkin tapauksessa miettiä miltä tuo puolisosta/partnerista näyttäisi jos musiikki sammutetaan. Jos sinun tyttöystäväsi pitää tuollaista normaalina 25 -vuotiaana, niin voin vaan kuvitella miten paljon hän sitä kaipaa 40 -vuotiaana. Minä sentään tanssin myös hänen kanssaan mielellään, joten ei syynä ei ainakaan ole se, etteikö voisi tanssia kanssani.

• alkoholismiasuvussa

Ok pistän tän myöhään mut jos joku sattus lukee, jos mul ois naisystävä, siis seurustelisin sen kanssa ja tällee ni kyl mua loukkais tosi pahasti jos se menis tanssimaa muiden miehien kanssa.

• IhananMiehenNainen

Oon itse nainen, jota suuresti ärsyttää jos joku vieras ihminen tulee koskettelemaan...vaikka mä tanssisin alasti standeilla, niin muhun ei kosketa tai saa todella tylyä kohtelua sen jälkeen.

Mut mä oonkin tarkka itsestäni, enkä tarvii itsetunnon pönkitystä vierailta miehiltä. Tiedän olevani seksikäs ja hyvännäköinen ja mun mieheni tykkää et en anna silti aihetta mustasukkaisuuteen.

Jokainen taplaa tyylillään ja luonteensa mukaan...

• sfhjsdj

Tyttöystäväsi on lutka. Onneksi olkoon.

Toivottavasti se seksi on kummiskin hyvää.

• entanssientykkää

Olisi niin valtajan kiintoisaa tietää, että onko ketjun aloittaja vielä yhdessä tuon saman naisen kanssa kun vuosia on vierinyt.

• JumperZ

Mulla on ikää 17 vuotta, "muija" on täyttäny muutamia kuukausia sitten 20. Käydään aina sillon tällön baareissa(toisinaan joutuu heittämään parikymppiä tippiä portsarille, että jättää paperit kysymättä).

Mun oma innostus 'juomiseen' on pikkusen kadonnut ja tykkään ihan parin tuopin voimalla temmeltää baareissa, toisinaan tanssia rakkaan kanssa, toisinaan katsella kun naiseni tanssii jonkun muun kanssa.

Itse tiedän mihin tyttö vetää rajan, luotan häneen niin paljon kuin vaan ihminen voi toiseen luottaa, enkä todellakaan holhoa häntä millään tavalla. En rupea vetämään mitään angsti-mustasukkaisuus-kohtausta, jos hän lähtee baariin yksin tai muiden likkojen kanssa.

Tiedän tarkalleen mitä tapahtuu jos(yleensä KUN) joku rupeaa tyttöä kopeloimaan, joten en kovin suurta huolta kanna :) sitä on isompikin mies saanut nenänsä kipeäksi.

Tavallaan se on jopa hienoa katsoa vierestä niitä kuolaavia miehiä jotka haluavat jotain mihin heillä ei ole pienen pieniäkään mahdollisuuksia, jotain mikä kuuluu minulle, JA vain minulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe