markkinat

markkinamatti

markkinat on taas täällä pian, mitäs meinasit ostaa?
Aina ne samat myyjät, uusia artikkeleita sais tulla

38

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuotta

Minä ajattelin pystyttää myyntikojun ja myydä siellä tekopeniksiä ja klitoriskiihoittimia naisille sekä miehille teko*niitä*, pumpattaviakin!

Uutuutena saatavilla myös naisille tarkoitettu pumpattava pertti!

PS: Liukuvoiteet kaupan päälle!

• kuikka köpi

välillä ookeen tunttuu jotta ois sillä poijalla jottain järkee piässä vuan sitten kun lukkoo näätä tämmössii juttuja rupevvaa miettimmään jotta taitaa olla poijalla pahasti tämä puol aivolohkossa sekasi
        miten voip yhtääkkii tulla suht normaalin tuntusesta poijasta tuommonen riäväsuu
        onkohan se tuo salolla yksinnään oleminen semmonen assii jotta suap pookapolon huaveillemmaan

• kuikka köpi kirjoitti:

välillä ookeen tunttuu jotta ois sillä poijalla jottain järkee piässä vuan sitten kun lukkoo näätä tämmössii juttuja rupevvaa miettimmään jotta taitaa olla poijalla pahasti tämä puol aivolohkossa sekasi
        miten voip yhtääkkii tulla suht normaalin tuntusesta poijasta tuommonen riäväsuu
        onkohan se tuo salolla yksinnään oleminen semmonen assii jotta suap pookapolon huaveillemmaan

Juurilehdestä havaitsin ,että Lieksassa on jo tuo apteekki jossa ainakin apteekkari esitteli naisille tarkoitettuja välineitä.Mutta Kuotta taitaa pystyttää aikuisille ihan oman pomppulinnan.Onhan silloin Lieksa tulvillaan kun tuo Finairi on lakossa ja etelään ei pääse "pomppimaan" MK

• Kuotta
        markkukorpinen kirjoitti:

Juurilehdestä havaitsin ,että Lieksassa on jo tuo apteekki jossa ainakin apteekkari esitteli naisille tarkoitettuja välineitä.Mutta Kuotta taitaa pystyttää aikuisille ihan oman pomppulinnan.Onhan silloin Lieksa tulvillaan kun tuo Finairi on lakossa ja etelään ei pääse "pomppimaan" MK

Kunnon kansalainen, kuten korpinen, näköjään kannattaa pienyrittelijäisyyttäkin , hyvä .

Poikkeeppa kojullani niin esittelen sinulle uusimmat ginsentuotteet sekä haluja nostattavat luonnontuotteet ..muiden tuotteiden ohessa!

• maaroff.s
        Kuotta kirjoitti:

Kunnon kansalainen, kuten korpinen, näköjään kannattaa pienyrittelijäisyyttäkin , hyvä .

Poikkeeppa kojullani niin esittelen sinulle uusimmat ginsentuotteet sekä haluja nostattavat luonnontuotteet ..muiden tuotteiden ohessa!

luvallanne sanoisin, taisitte heittäytyä hivenen vallattomaksi ja laitoitte esiin asian joka saattaa
        herättää kysymyksen monessa lukijassa,onko meidän veljemme Kuotta ryhtymässä yrittäjäksi ns.ihmismielen maailmassa.Näitä laitteitahan teidän ideanne edustavat.
        Luitteko sattumalta Gaddafin oivalluksen päästä lähelle italialaista ,ostettavaa seuraneitiä.
        Luvallanne kysyn onko miehessä jotain outoa kun hän haluaa 500 ,18-35 vuotiasta vähintään 175 cm
        pitkää naista seurakseen ja saarnaa heille koraania.
        Leikkisästi kysyn vaikuttaako ehkä,rohkenenko tuoda asian näin ilmi "pikkuisen sukupuolisesti kierolta".Pahoittelen,että käytin voimakasta ilmaisua.
        Toinen asia jonka tuon mikäli suotte esiin,on kahden tunnetun ruotsalaisnaisen avioliitto.
        Nyt heittäydyn täysin rohkeaksi ja tuon tietoonne ajatuksen ja kysymykseni joka minua henkilökohtaisesti mietityttää.Saatte olla vastaamatta,aiheeni on arka.
        Eikö teidänkin mielestä jos nainen painaa 55kg ja toinen osapuoli 65 kg ole kysymyksessä
        120 kg Jumalan luonnon vastaista hukka lihaa.Koska luvallanne epäilen että luonto ole asioita tarkoittanut näin toteutettavaksi.
        Ihan vain pieni pilke silmäkulmassa kysyisin,rohkenenkohan jos toteutatte ideanne yritystoiminnasta tuleeko ystävänne mk. teille asiakkaaksi.
        Oikein miellyttäviä markkinoita.

• pielisen peku

ou nähnyt tämmöissii tavaroita myytävän
        taijatta olla uranuurtaja
        toivottaapi onnee yritykselle ja niin
        toivottaa tuo elsakkiin
        on ooto kahe kun luin kirjootuksen

• Kuotta
        maaroff.s kirjoitti:

luvallanne sanoisin, taisitte heittäytyä hivenen vallattomaksi ja laitoitte esiin asian joka saattaa
        herättää kysymyksen monessa lukijassa,onko meidän veljemme Kuotta ryhtymässä yrittäjäksi ns.ihmismielen maailmassa.Näitä laitteitahan teidän ideanne edustavat.
        Luitteko sattumalta Gaddafin oivalluksen päästä lähelle italialaista ,ostettavaa seuraneitiä.
        Luvallanne kysyn onko miehessä jotain outoa kun hän haluaa 500 ,18-35 vuotiasta vähintään 175 cm
        Leikkisästi kysyn vaikuttaako ehkä,rohkenenko tuoda asian näin ilmi "pikkuisen sukupuolisesti kierolta".Pahoittelen,että käytin voimakasta ilmaisua.
        Toinen asia jonka tuon mikäli suotte esiin,on kahden tunnetun ruotsalaisnaisen avioliitto.
        Nyt heittäydyn täysin rohkeaksi ja tuon tietoonne ajatuksen ja kysymykseni joka minua henkilökohtaisesti mietityttää.Saatte olla vastaamatta,aiheeni on arka.
        Eikö teidänkin mielestä jos nainen painaa 55kg ja toinen osapuoli 65 kg ole kysymyksessä
        120 kg Jumalan luonnon vastaista hukka lihaa.Koska luvallanne epäilen että luonto ole asioita tarkoittanut näin toteutettavaksi.
        Ihan vain pieni pilke silmäkulmassa kysyisin,rohkenenkohan jos toteutatte ideanne yritystoiminnasta tuleeko ystävänne mk. teille asiakkaaksi.

Ka päevvee aapeli, pitkästä aikaa!

Tuohon tiedusteluusi vastaten, niin nimenomaan, just silleen ja yrittänyttähän ei laiteta..eihän?

Tuota Gadaffin menoa olen pohtinut ja päätynyt iihen lopputulokseen, että hän ei jaksa odottaa paratiisiin pääsyä, jossa häntä odottaisi 72 neityttä vaan Gadaffi ottaa jo maan päällä ollessaan ne 500 neitsyttä sekä seuraneidin päälle!

Perso on naisille tuo Gadaffi..paljon persompi kuin minä!
        Oisko tuo sukupuolisesti kieroa vai pelkoa siitä ettei paratiisiin pääsisikkään ..en tiedä!

Tuo naisen ja miehen hukkalihakysymys ei oikein auennut minulle, mutta vastaampas kumminkin että minusta pikemmin luonnon vastaista hukkalihaa on se, jos sekä nainen että mies painaa 120 kg !

Viimeiseen tiedusteluunne katson sopivaksi vasta että *Semmonen oli tarkotus*!

Hyvää alkavaa viikkoa, luojalta terveyttä ja terveisiä teidän kauniille puolisollenne!

Jälleennäkemisen ihanassa toivossa toivoo kuotta, kaikkien neitojen päiväuni!

• maaroff.s
        Kuotta kirjoitti:

Ka päevvee aapeli, pitkästä aikaa!

Tuohon tiedusteluusi vastaten, niin nimenomaan, just silleen ja yrittänyttähän ei laiteta..eihän?

Tuota Gadaffin menoa olen pohtinut ja päätynyt iihen lopputulokseen, että hän ei jaksa odottaa paratiisiin pääsyä, jossa häntä odottaisi 72 neityttä vaan Gadaffi ottaa jo maan päällä ollessaan ne 500 neitsyttä sekä seuraneidin päälle!

Perso on naisille tuo Gadaffi..paljon persompi kuin minä!
        Oisko tuo sukupuolisesti kieroa vai pelkoa siitä ettei paratiisiin pääsisikkään ..en tiedä!

Tuo naisen ja miehen hukkalihakysymys ei oikein auennut minulle, mutta vastaampas kumminkin että minusta pikemmin luonnon vastaista hukkalihaa on se, jos sekä nainen että mies painaa 120 kg !

Viimeiseen tiedusteluunne katson sopivaksi vasta että *Semmonen oli tarkotus*!

Hyvää alkavaa viikkoa, luojalta terveyttä ja terveisiä teidän kauniille puolisollenne!

Jälleennäkemisen ihanassa toivossa toivoo kuotta, kaikkien neitojen päiväuni!

Pyydän syvästi anteeksi epäselvää ilmaisua kysymyksestä hukkaliha.
        Naimisiin menevät henkilöt,tuolla ruotsin maalla olivat molemmat naisia eli kysymyksessä oli samaa sukuoplta olevien eli tässä tapauksessa naisten välinen avioliitto.
        Siksi uskalsin heittä teidän eteenne tuon kysymyksen.
        Käsitykseni mukaan teillä on enemmän tuntemusta ns. miehenja naisen välisestä suhteesta.Suonette anteeksi heittäydyin tuttavalliseksi.
        Sallinette,että ilmaisen oman mielipiteeni,luvallanne pidän em.avioliittoa luonnottomana.

• maaroff.s kirjoitti:

Vaikka kuotta hieman asiaa tuo esiin omalla tavallaan niin kuitenkin monelle nuo asiat ovat ongelmallisia toistaiseksi minulla on ihan hyvät halut ja omat luonnontuotteet niinkuin tavataan sanoa joskus evästä ja leipää.
        Mutta kuitenkin asia jonka totesin on erilaisia keinoja joita esitteli apteekin ihminen LL sivustolla. Minulle noiden asioiden puhuminen ei ole sinänsä outo,Olisi kuitenkin paikallaan seurata omaa navan alapuolisenkin paikan seurantaa ja seulontaa ihan vakavissaan eli noita syöpätutkimuksia koska minulla on ihan perheestä omakohtaista kokemusta mitä muutoksia siellä tapahtuu ja miten asiat huomioidaan ja miten niistä kerrotaan ja voinee kertoa ja saada ihan asiallista tietoutta myöskin terveydenhoitohenkilöstöltä siihen kuule kuuluu myös parin välinen suhde ja miten asiat puhutaan ja hoidetaan silloin kun toinen ei enää olekkaan sairauden vuoksi viriili. silloin kevyet puheet väistyy vaikka mielessä olisi kuinka tarpeet.
        Joten siinä sitä tynkää MK

• maroff.s

Vaikka kuotta hieman asiaa tuo esiin omalla tavallaan niin kuitenkin monelle nuo asiat ovat ongelmallisia toistaiseksi minulla on ihan hyvät halut ja omat luonnontuotteet niinkuin tavataan sanoa joskus evästä ja leipää.
        Mutta kuitenkin asia jonka totesin on erilaisia keinoja joita esitteli apteekin ihminen LL sivustolla. Minulle noiden asioiden puhuminen ei ole sinänsä outo,Olisi kuitenkin paikallaan seurata omaa navan alapuolisenkin paikan seurantaa ja seulontaa ihan vakavissaan eli noita syöpätutkimuksia koska minulla on ihan perheestä omakohtaista kokemusta mitä muutoksia siellä tapahtuu ja miten asiat huomioidaan ja miten niistä kerrotaan ja voinee kertoa ja saada ihan asiallista tietoutta myöskin terveydenhoitohenkilöstöltä siihen kuule kuuluu myös parin välinen suhde ja miten asiat puhutaan ja hoidetaan silloin kun toinen ei enää olekkaan sairauden vuoksi viriili. silloin kevyet puheet väistyy vaikka mielessä olisi kuinka tarpeet.
        Joten siinä sitä tynkää MK

monellekkin ihmiselle mainitsevanne asiat ovat arkoja.
        Asiat jotka liittyvät ihmisen terveyteen ja ns.normaaliin ihmisen toimintaan muodostavat kentän josta on hyvin vaikea puhua.
        Te varmaankin MK ihmettelette seuraavaa asiaa,valitessani itselleni aiemmin paljonkin työntekijöitä sen lisäksi,että työmoraalin,alkoholinkäytön lisäksi kinnitän huomion ihmisen kielen-käyttöön.Puhe paljastaa mitä ihminen on sisältä.
        Minulle tuli n.25 v sitten mies töihin lapsita,oli jonkun aikaa ja autoin häntä perustamaan oman firman ja tänä päivänäkin teemme yhteistyötä.Itse olen 4 lapsen isä,hän on 6 lapsen isä ja meillä on semmoinen yhteinen piirre me kunnioitamme lastemme äitejä ja yleensäkin naisia niin paljon,että emme puhu ns. navan alapuolisia asioita.
        Toki myös olen laittanut hänessä merkille asian,että koskaan ei ole kaveri kysellyt minun vammoistani ja hän tietää,että olen osittain vammautunut käsien ja lakojen suhteen,vaivihkaa tulee auttamaan.Tämän kerroin teille siksi,että monta kertaa hiljainen lähestyminen lähimmäistä kohtaan voi avata portin ystävyyteen.
        Mainitsitte veli Kuotan alussa.Luulempa,että veljemme Kuotta heittää aina pienen singaalin ilmaan pienen ärsytyksen muodossa.Mutta luvallanne pidän häntä asioihin perehtyneenä kaverina,pienestä "pilkkeestä silmäkulmasta" huolimatta.
        Toivottavasti ihmiset voisivat keskustella avoimesti ja asiallisesti sairauden ja iän tuomien ns.ongelmien vuoksi.

• maroff.s kirjoitti:

monellekkin ihmiselle mainitsevanne asiat ovat arkoja.
        Asiat jotka liittyvät ihmisen terveyteen ja ns.normaaliin ihmisen toimintaan muodostavat kentän josta on hyvin vaikea puhua.
        Te varmaankin MK ihmettelette seuraavaa asiaa,valitessani itselleni aiemmin paljonkin työntekijöitä sen lisäksi,että työmoraalin,alkoholinkäytön lisäksi kinnitän huomion ihmisen kielen-käyttöön.Puhe paljastaa mitä ihminen on sisältä.
        Minulle tuli n.25 v sitten mies töihin lapsita,oli jonkun aikaa ja autoin häntä perustamaan oman firman ja tänä päivänäkin teemme yhteistyötä.Itse olen 4 lapsen isä,hän on 6 lapsen isä ja meillä on semmoinen yhteinen piirre me kunnioitamme lastemme äitejä ja yleensäkin naisia niin paljon,että emme puhu ns. navan alapuolisia asioita.
        Toki myös olen laittanut hänessä merkille asian,että koskaan ei ole kaveri kysellyt minun vammoistani ja hän tietää,että olen osittain vammautunut käsien ja lakojen suhteen,vaivihkaa tulee auttamaan.Tämän kerroin teille siksi,että monta kertaa hiljainen lähestyminen lähimmäistä kohtaan voi avata portin ystävyyteen.
        Mainitsitte veli Kuotan alussa.Luulempa,että veljemme Kuotta heittää aina pienen singaalin ilmaan pienen ärsytyksen muodossa.Mutta luvallanne pidän häntä asioihin perehtyneenä kaverina,pienestä "pilkkeestä silmäkulmasta" huolimatta.
        Toivottavasti ihmiset voisivat keskustella avoimesti ja asiallisesti sairauden ja iän tuomien ns.ongelmien vuoksi.

Terehdys
        Olen kyllä aika ronski mutta en niin kovin viljele puheissani yleensä v alkuisia juttuja eikä myöskään sano toista ihmistä k,tai m
        Toin esiin kuitenkin ne seikat mitä olen jo koulutuksessani aikanaan opiskellut(vajaamielishoitaja) joka nykyään on kehitysvammahoitaja,sekä kokemuksesta mitä tilanne saattaa muodostua silloin kun toinen parisuhteessa sairastuu ja jopa kuolee niinkuin minulle on käynyt, mutta elämä ottaa ja elämä antaa ja näin kaikesta arvostelusta ja jopa v kuvan piirtämisestä ja ojentamisesta huolimatta ja pahoista ihmisten sanoista elän elämääni.
        Mitä tulee sitten noihin työntekijöihin ja valintoihin olen niissäkin ollut monessa mukana eri tehtävissä tukemassa ja kannustamassa ja voinen todeta myös, että olen aikanaan saanut omasta kasvuympäristöstä ja myöskin jopa ammattikoulun johtajalta neuvon hakeutua ammattiin jossa olen toiminut sitemmin.Mutta myöskin hieman potkinut veljiäni todella painien mutta taas sitten sopuisasti ja muita nuoria myöhemmin jopa ehdollisten tuomittujen opastajana ja valvojana ettei ovi kolahda jotta sillee.MK

• kuotta
        maaroff.s kirjoitti:

Pyydän syvästi anteeksi epäselvää ilmaisua kysymyksestä hukkaliha.
        Naimisiin menevät henkilöt,tuolla ruotsin maalla olivat molemmat naisia eli kysymyksessä oli samaa sukuoplta olevien eli tässä tapauksessa naisten välinen avioliitto.
        Siksi uskalsin heittä teidän eteenne tuon kysymyksen.
        Käsitykseni mukaan teillä on enemmän tuntemusta ns. miehenja naisen välisestä suhteesta.Suonette anteeksi heittäydyin tuttavalliseksi.
        Sallinette,että ilmaisen oman mielipiteeni,luvallanne pidän em.avioliittoa luonnottomana.

Livakkaa huomenta vuan!

Itse tuon sanoiksi virkan, että luonnottomana minäkin pidän sitä jos lapsella on vanhemmat, jotka kumpikin on samaa sukupuolta! Hyh hyh .

Kivasti olette ottaneet tuon avoimuuden ja sanomisen vapauden esiin !

Itse olen aina pyrkinyt ilmaisemaan asiat niiden oikeilla nimillä ja häpeilemättä tuonut esiin niin sairaudet, vammat kuin irstaammat seksuaaliset toiminnotkin !Minusta esim noiden kertomisessa ei ole yhtään mitään hävettävää, eikä pitäs ollakkaan sillä nehän kuuluu elämään!
        Jos vaikka sanon yht'äkkiä että saatana kun naitattaa, niin sillon kans naitattaa!

[Siivoa suusi kuotta]!

Toivottavasti ketjun aloittaja ei hirtä minua, sillä taidettiin eksyä ko aiheesta eli markkinoista!

Markkinoitahan järjestetään sen takia että niissä myös käydään ja jos kävijät alkaa loppua, loppuu pian markkinatkin eliin markkinoille kaikki vaikka ei ostasikkaan mitään !

Terveisin kuotta, melkein pappimies ja viittä vaille kanttori!

• Kuotta
        pielisen peku kirjoitti:

toivottaa tuo elsakkiin

Terveiste pekulle ja elsalle ja kiitos onnentoivotuksista!
        Käykeehän kaupoilla, niin teen kassin teillekkin!

• pielisen peku kirjoitti:

toivottaa tuo elsakkiin

Rukkasia naisille sonnin lypsyyn ja myös rukkasia miehille kätensä kun työntää niin on reilut karvat ja kädet pysyy lämpöisenä,aikanaan ne rukkastentekokoneet häipyi Lieksasta yön aikana,oliko siinä sitten syynä ahdasmielisyys vai ennakkoluulot häveliäisyys jos niitä rukkasia noin myydään? aikanaan myös kunnon työrukkasia tehtiin työpaikassani mutta sieltäkin ne koneet vietiin muistaakseni venäjälle MK

• Kuotta

Rukkasia naisille sonnin lypsyyn ja myös rukkasia miehille kätensä kun työntää niin on reilut karvat ja kädet pysyy lämpöisenä,aikanaan ne rukkastentekokoneet häipyi Lieksasta yön aikana,oliko siinä sitten syynä ahdasmielisyys vai ennakkoluulot häveliäisyys jos niitä rukkasia noin myydään? aikanaan myös kunnon työrukkasia tehtiin työpaikassani mutta sieltäkin ne koneet vietiin muistaakseni venäjälle MK

Mutta rukkastuotantohan olisi muutenkin ajautunut Lieksassa konkurssiin!

Kuka piru enää tarvitsee rukkasia, kun työväestöstä on liki puolimiljoonaa työtöntä ja eläkkeellä on 1,4 miljoonaa, riippuen laskutavasta!

Herrathan ei rukkasia tarvitse, korkeintaan vasta silloin, kun koskevat työläiseen.

• Kuotta kirjoitti:

Mutta rukkastuotantohan olisi muutenkin ajautunut Lieksassa konkurssiin!

Kuka piru enää tarvitsee rukkasia, kun työväestöstä on liki puolimiljoonaa työtöntä ja eläkkeellä on 1,4 miljoonaa, riippuen laskutavasta!

Herrathan ei rukkasia tarvitse, korkeintaan vasta silloin, kun koskevat työläiseen.

Nyt kuule alkaa tapahtumaan sosiaalitoimi alkaa sitten työllistämään pitkäaikaistyöttömiä ja silloin tarvitaan myös jonkunlaisia rukkasia ettei rakennekynnet lohkeile vaikka sitten noissa virastoissa kun siellä alkaa tapahtumaan ihmeellisiä asioita kun noita Kelan ns sakkomaksuja on kertynyt 1miljoonaeuroa.
        Lieksan noin 900 työttömästä reilu kolmannes todetaan olevan pitkäaikaistyöttömiä, joten niistä muodostuu tuo passiivituki kelalle puolet.
        Joten kyllä ainakin työmarkkinat ja niihin ohjaaminen ja hakeminen alkaa noiden tietojen valossa tuovan markkinoita vähän joka päivälle joten vilskettä alkaa olla pielisentiellä ai niin mitenkä se remontti sitten tapahtuukaan.MK

• Kuotta

Nyt kuule alkaa tapahtumaan sosiaalitoimi alkaa sitten työllistämään pitkäaikaistyöttömiä ja silloin tarvitaan myös jonkunlaisia rukkasia ettei rakennekynnet lohkeile vaikka sitten noissa virastoissa kun siellä alkaa tapahtumaan ihmeellisiä asioita kun noita Kelan ns sakkomaksuja on kertynyt 1miljoonaeuroa.
        Lieksan noin 900 työttömästä reilu kolmannes todetaan olevan pitkäaikaistyöttömiä, joten niistä muodostuu tuo passiivituki kelalle puolet.
        Joten kyllä ainakin työmarkkinat ja niihin ohjaaminen ja hakeminen alkaa noiden tietojen valossa tuovan markkinoita vähän joka päivälle joten vilskettä alkaa olla pielisentiellä ai niin mitenkä se remontti sitten tapahtuukaan.MK

Niin,,saahan ne aikansa kuluksi näperellä papereilla vaikka mitä, mutta totuushan on se. ettei tuota 300 työtöntä, joista miljoonan kulu erä koostuu, työllistetä yhtä aikaa, lieksassa mitenkään !

Vuodeksi ei pysytä työllistämään kuin arviolta 30 henkeä kerralla!

• Kuotta kirjoitti:

Niin,,saahan ne aikansa kuluksi näperellä papereilla vaikka mitä, mutta totuushan on se. ettei tuota 300 työtöntä, joista miljoonan kulu erä koostuu, työllistetä yhtä aikaa, lieksassa mitenkään !

Vuodeksi ei pysytä työllistämään kuin arviolta 30 henkeä kerralla!

Mielestäni on hyvä,että täällä sentään on monipuolinen elinkeinorakenne mutta tarvitaan lisää ja se lisä tulee siitä kun aletaan rakentamaan itselle työpaikkaa eli esim tänne rahdataan jopa korealaisia huonekaluja ja meillä on puuta mistä värkätä tuotteita mutta jonkun verran niitä hyödynnetään mutta raakana lautana viedään yms
        Ehkä kauppa voisi tuoda enemmän katsotaan c tulemista ja matkailu yms mutta Kuhmolaiset esim kertoivat ettei heillä ole oikein tietoa vaskiviikon tarjonnasta.eli sen markkinointia pitivät sinne suuntaan heikkona.
        Mitä me olemme saaneet synnytettyä markkinoita matkailun markkinoinnin Joensuu keskeisyydellä jos oikein muistan joku siitä jo irtautui järven tälläkin puolella mahdollisuus on tuo pielinen ja pajuja täällä ainakin on jos niitä olisi pohjanmaalla enemmän niin koria syntyisi ja voinen vaikka mallin näyttää metrin korkea melkein sinne mahtuu myös tavaraa noita käsitöissä tarvittavia lankoja esim tämä vain pientä mutta kuitenkin askaretta.MK

• maaroff.s

floridaan.
        Joskus matkan varrella olen vaihtanut muutaman sanan silloisen helppoheikki/mestarin kanssa ja ollut joskus myymässä samoissa "kemuissa".Tosin mynntipaikkaa valitessa ostin paikan mahdollisemman kaukaa.Tapasin miehen siitä vuosia,vuosia jälkeenpäin oli myymässä "vasemman käin rukkassii kun poika ei ossoo".
        Joku heitti kysymyksen ,että miksi uusia myyjiä ei tule.Luulenpa,että kysymys on kustannuksista,
        kaikki kauppiaat katsovat minne kannattaa ajaa.
        Mk teette arvokasta työtä.
        Olen saanut/ joutunut muutaman vuoden aikana viemään läheisiäni haudan lepoon,joukossa oma poika,äiti,kaksi veljeä,veljen 8 v poika jne.
        Mutta tämä kaikki kuuluu elämään ja tässä vaiheessa asetan itselleni ja teille ystäväni kysymyksen "onko meillä Jumalan kanssa asiat kunnossa?".
        Jos näin on elämä jatkuu eteenpäin niin täällä kuin iäisyydessä.

• maaroff.s kirjoitti:

floridaan.
        Joskus matkan varrella olen vaihtanut muutaman sanan silloisen helppoheikki/mestarin kanssa ja ollut joskus myymässä samoissa "kemuissa".Tosin mynntipaikkaa valitessa ostin paikan mahdollisemman kaukaa.Tapasin miehen siitä vuosia,vuosia jälkeenpäin oli myymässä "vasemman käin rukkassii kun poika ei ossoo".
        Joku heitti kysymyksen ,että miksi uusia myyjiä ei tule.Luulenpa,että kysymys on kustannuksista,
        kaikki kauppiaat katsovat minne kannattaa ajaa.
        Mk teette arvokasta työtä.
        Olen saanut/ joutunut muutaman vuoden aikana viemään läheisiäni haudan lepoon,joukossa oma poika,äiti,kaksi veljeä,veljen 8 v poika jne.
        Mutta tämä kaikki kuuluu elämään ja tässä vaiheessa asetan itselleni ja teille ystäväni kysymyksen "onko meillä Jumalan kanssa asiat kunnossa?".
        Jos näin on elämä jatkuu eteenpäin niin täällä kuin iäisyydessä.

Kysyit onko Jumalan kanssa kaikki asiat kunnossa.Jep sain näet jatkoaikaa tulee vain mieleen vitsi noista puoluepampuista joille asetettin arkoja kysymyksiä pietari portilla.
        Aina uskotellaan,että kun raha kirtuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa.
        Mutta kuitenkin jos ymmärsin asian oikein luettuani Raamatu aikanaan kannesta kanteen järjestelmällisesti niin mitenkähän asia on. siitä olen kertonut toisaalla.
        Totean sinulle, toivottavasti.
        Hyvyydessä olkaa taitavia mutta pahuudessa taitamattomia näin asian ymmärsin.
        Kaikella on aikansa on aika kylvää ja aika niitää, aika nauraa ja aika itkeä.
        Tuo aika tuli vastaan hyvinkin kun näin puolisoni siirtyvän rajan taa. Oli näky ikkunasta suomen lippu heilui voimakkaasti ja ja toinen oli vaiti kun poikani sanoi katso ulos sairaalan ikkunasta mikä ilmiö. Katsoin läheistäni se veti viimeisen henkäyksen siinä oli vastaus.
        Eli tuo on aika kullakin kylväjä lähti kylvämään ja oli sitten aika niitää kun vilja oli kypsää.siinä se on sulle vastaus kyllä meillä on luopumista mutta kuitenkin EI MEITÄ RURULLA RUOKITA. MK

• markkinamies 57

Kysyit onko Jumalan kanssa kaikki asiat kunnossa.Jep sain näet jatkoaikaa tulee vain mieleen vitsi noista puoluepampuista joille asetettin arkoja kysymyksiä pietari portilla.
        Aina uskotellaan,että kun raha kirtuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa.
        Mutta kuitenkin jos ymmärsin asian oikein luettuani Raamatu aikanaan kannesta kanteen järjestelmällisesti niin mitenkähän asia on. siitä olen kertonut toisaalla.
        Totean sinulle, toivottavasti.
        Hyvyydessä olkaa taitavia mutta pahuudessa taitamattomia näin asian ymmärsin.
        Kaikella on aikansa on aika kylvää ja aika niitää, aika nauraa ja aika itkeä.
        Tuo aika tuli vastaan hyvinkin kun näin puolisoni siirtyvän rajan taa. Oli näky ikkunasta suomen lippu heilui voimakkaasti ja ja toinen oli vaiti kun poikani sanoi katso ulos sairaalan ikkunasta mikä ilmiö. Katsoin läheistäni se veti viimeisen henkäyksen siinä oli vastaus.
        Eli tuo on aika kullakin kylväjä lähti kylvämään ja oli sitten aika niitää kun vilja oli kypsää.siinä se on sulle vastaus kyllä meillä on luopumista mutta kuitenkin EI MEITÄ RURULLA RUOKITA. MK

Ennen meitä kierti ei ryyppääjiä,vaan täysiä juoppoja.
        Meitä vanhoja markkinamiehiä on vähän ja muutama meistä on saanut sydämmeensä Jeesuksen rakkauden ja esim.viinan läträys on jäänyt pois.
        Mutta markkinoista;
        en ole käynyt Lieksan markkinoilla kun viimmeksi syksyllä 1969
        eikä ennää oo selvää muistikuvaa.
        Mutta niinkun tuossa joku mainihti kulut on kovat ja nykysin ei ajeta ennää,muutamia poikkeuksia lukuunottamatta markkinoita siki-sokin vaa lasketaan missä kannattaa ajaa.
        Muistini mukkaan Lieksan seutu ol kaunis ja rukkas-anttikin mukana.

• markkinamies 57 kirjoitti:

Ennen meitä kierti ei ryyppääjiä,vaan täysiä juoppoja.
        Meitä vanhoja markkinamiehiä on vähän ja muutama meistä on saanut sydämmeensä Jeesuksen rakkauden ja esim.viinan läträys on jäänyt pois.
        Mutta markkinoista;
        en ole käynyt Lieksan markkinoilla kun viimmeksi syksyllä 1969
        eikä ennää oo selvää muistikuvaa.
        Mutta niinkun tuossa joku mainihti kulut on kovat ja nykysin ei ajeta ennää,muutamia poikkeuksia lukuunottamatta markkinoita siki-sokin vaa lasketaan missä kannattaa ajaa.
        Muistini mukkaan Lieksan seutu ol kaunis ja rukkas-anttikin mukana.

Käväisin torilla mutta missä oli kuotan koju olisit huutanut tännepäin.
        Ostin sitten makkaraa ja karkkia ja jopa työrukkaset ripustan ne seinälle kun ovat ehjät.
        Tuli mieleeni kun aikanaan ostin autoon renkaat laulupalkkioilla ajattelin ne asetella seinälle kun ei ole tullut kovin laulettua levylle kun vanerille ja lastulevylle ja jopa pinkopahville.
        Renkaita vaihtaessä ei aina ole suvivirsi ollut mielessä, joten renkaille olen laulanut Koska valaisee koin tähtönen mua köyhää kerjääjää, auto palo mutta nuo renkaat jäi. MK

• pielisen peku

Ostin sitten makkaraa ja karkkia ja jopa työrukkaset ripustan ne seinälle kun ovat ehjät.
        Tuli mieleeni kun aikanaan ostin autoon renkaat laulupalkkioilla ajattelin ne asetella seinälle kun ei ole tullut kovin laulettua levylle kun vanerille ja lastulevylle ja jopa pinkopahville.
        Renkaita vaihtaessä ei aina ole suvivirsi ollut mielessä, joten renkaille olen laulanut Koska valaisee koin tähtönen mua köyhää kerjääjää, auto palo mutta nuo renkaat jäi. MK

hättäile
        tul vuan mielleen jospa se kuotta onnii semmonen vastuuntuntonen kaappias ja testovvaa tuotteet ihe ensiks ennekun kun männöö niitä myömmään
        suttaa olla vasta seeraavat markkinat kun tulloo myömmään
        vuan tul mielleen jotta oot jonniin asteinen kuuluissuus lieksassa
        ainahhii puolueen piirissä
        jospa ne nuoret
        meinnoon rankaita

hättäile
        tul vuan mielleen jospa se kuotta onnii semmonen vastuuntuntonen kaappias ja testovvaa tuotteet ihe ensiks ennekun kun männöö niitä myömmään
        suttaa olla vasta seeraavat markkinat kun tulloo myömmään
        vuan tul mielleen jotta oot jonniin asteinen kuuluissuus lieksassa
        ainahhii puolueen piirissä
        jospa ne nuoret
        meinnoon rankaita

Oli niitä naisiakin ne rinkulat kädessä ne on hieman erilaisia mitä jossakin luostaris tehdään eli reijän ympäryksiä ja tehdään niitä Lieksassakin en vaan oo nähäny jokkut kertoovat. jotta taikina pyäräytetään tapin ympäri ja pellille, no toisenlaasta olen nähnyt leirillä , ne oli tikkupullia kiepillä nuotiossa paistettiin.
        Joo sitten Kuotta on ne tuonu ulkomailta ja meinaa niitä myydä käytettynä niin ei mene niin paljon tuontitullia välineistä ja kirpparilla vaikka. Tiesivät muuten kertoa jotta nyt on pöytämaksu halapa siellä tammikuussa.
        Onnhan minä tietysti jonkunlainen kuuloetäisyydeltä puhuja Lieksasta kuluman takaa tuntoovat jo jotta sieltä se markku tuloo kun ääni kuuluu.Kuuli se Mattikin se päätön ministeri tuli kirijootusvirhe mun ääneni ,jotta varmahan muistaa miten karjalaisten laulu laulettihin nurinpäin nuotit kouras ja tytööt oli iloosia.
        Minä en oikee ymmärtänyt taitamattomuuttani tuota viimeistä sanaa kirijootuksessasi Muuten pirin kovasti huumorista.MK

• pielisen peku

Oli niitä naisiakin ne rinkulat kädessä ne on hieman erilaisia mitä jossakin luostaris tehdään eli reijän ympäryksiä ja tehdään niitä Lieksassakin en vaan oo nähäny jokkut kertoovat. jotta taikina pyäräytetään tapin ympäri ja pellille, no toisenlaasta olen nähnyt leirillä , ne oli tikkupullia kiepillä nuotiossa paistettiin.
        Joo sitten Kuotta on ne tuonu ulkomailta ja meinaa niitä myydä käytettynä niin ei mene niin paljon tuontitullia välineistä ja kirpparilla vaikka. Tiesivät muuten kertoa jotta nyt on pöytämaksu halapa siellä tammikuussa.
        Onnhan minä tietysti jonkunlainen kuuloetäisyydeltä puhuja Lieksasta kuluman takaa tuntoovat jo jotta sieltä se markku tuloo kun ääni kuuluu.Kuuli se Mattikin se päätön ministeri tuli kirijootusvirhe mun ääneni ,jotta varmahan muistaa miten karjalaisten laulu laulettihin nurinpäin nuotit kouras ja tytööt oli iloosia.
        Minä en oikee ymmärtänyt taitamattomuuttani tuota viimeistä sanaa kirijootuksessasi Muuten pirin kovasti huumorista.MK

sitä vuan oisin tarkottanna jotta viärinkö ilimasin
        kato sannoovta jotta kun nuor lähtöö polittisseen elämmään rittää sillä
        enerkiaa meinaan jotta voishan sitä purkoo renkkaan vaihtamisessa
        vuan tuttuja on markkinamiehissä
        jotta meinoon
        ei ollu kovin hiäppöset
        immeiset peleköövät ostoo on
        meinoovat lama
        ja sitten joku sika on liikkeellä
        jotta varovaasii ovat

sitä vuan oisin tarkottanna jotta viärinkö ilimasin
        kato sannoovta jotta kun nuor lähtöö polittisseen elämmään rittää sillä
        enerkiaa meinaan jotta voishan sitä purkoo renkkaan vaihtamisessa
        vuan tuttuja on markkinamiehissä
        jotta meinoon
        ei ollu kovin hiäppöset
        immeiset peleköövät ostoo on
        meinoovat lama
        ja sitten joku sika on liikkeellä
        jotta varovaasii ovat

Tänään on synttärit joten lähden jo kuntoilemaan ja sotaveteraanien kuoroon en ihan ole sotaveteraani mutta jäläkeläänen rikkaalla on perillisiä ja köyhällä jäläkelääsiä.äitee sano kun lapsena saunasta tulin takapuoli paljaana jotta" voi sua poloosta kun sulla on ollut köyhät vanhemmat, takapuolikin on kahdesta palasta"
        Jotta kuitenkin tuo takapuoli on ollut tiukalla ja yhdellä tuolilla istunut kerrallaan joskus noissa kokouksissa pitkäänkin ja pitkä on aika mitä olen ollut mukana eri hommissa politiikan saralla 1974 luvulta saakka Liperissä ja Lieksan valtuustossa aikanaan neljä kautta tulin Lieksaan 1981 sekä eri lautakunnissa ja kirkkovaltuustossa ja kuule tätä energiaa on vielä hypätä tuolla muailimalla mutta maksan nykyisin noille renkaanvaihtajille ja autonpesijöille siitä kun on tuo uusi biili ja takuu vuodessa jo yli 30000km
        Mutta noihin kuotan tarjoomiin välineisiin oli laivan perämies ja oli saanut maissa taudin jota hoidettiin penisilliinillä kun kirvelti lääkäri suositti sitten lolitaa hetkenpäästä taas perämies oli lääkärissä ja valitti kun kun on vaivoja jopa haavoja.Lääkäri siihen sullahan oli oma apuväline, niin oli mutta kapteeni kävi vierailulla.
        Jotta kyllä on tautista aikaa sano pultsari seinäjoella kun olan yli oksensi puiston penkillä kun poliisi tuli paikalle jotta sillee.MK

• Kuotta

Hai!

Taisit olla oikella kojulla markusallan!

Ne aiemmat tuoteet joista puhuin saapui matkahuoltoon liian myöhässä!
        Tosin eipä tuo haitannut sillä tiistaina sain postia byrokraateilta ja melkei arvasin mitä kirje ssältää!

----mainitsemanne tuotteet eivät ole soveliaita myytäviä torikaupassa, sillä tuotteet voivat loukata...plaaplaaplaa.

• maaroff.s
        Kuotta kirjoitti:

Hai!

Tosin eipä tuo haitannut sillä tiistaina sain postia byrokraateilta ja melkei arvasin mitä kirje ssältää!

----mainitsemanne tuotteet eivät ole soveliaita myytäviä torikaupassa, sillä tuotteet voivat loukata...plaaplaaplaa.

Luvallanne saanen tuoda tietoonne seuraavaa;
        Nämä ns.aikuisten leikkivälineet eivät suinkaan ole uusi keksintö markkinoilla.
        Tuossa 70-80 luvuilla minulla oli kunnia käydä kaupallista tointa siihen aikaan pidettävillä esim. maatalounäyttelyissä,messuille jne.
        Mukana jo ajanrajan taakse siirtynyt kauppias keksi mitä ihmeellisempiä asioita tienata
        silloista suomenmarkkaa.
        Hän luvallanne( tunnen hivenen häveliäisyyttä) laittoi ämpäriin patterilla toimivan hieromasauvan,kannen päälle ja sitä sai markalla katsoa.
        Ämpärin vieressä oli kassalipas.
        Saanen luvallanne sanoa,että rouvien ilmeet olivat vaihtelevia.
        Tosin tuon ajan markkinat,maatalousnäyttelyt jne. pitivät sisällään kaikkea sitä mikä ei ehkä
        luvallanne sanoisin ole enää niin outoa.
        Oli striptease,oli hanurin soitto ja mitä eriskummallisimpia asioita jotka ei siihen aikaan olleet yleisiä.
        Saanen palauttaa mieliin 60-luvulla ei ollut monessakaan talossa vielä ollut sähköjä,televisiota,puhelin oli harvinaisuus ja kaikkea mitä ei ollut kotikylässä tultiin katsomaan.
        En tiedä mitä Lieksan byrokraatit sanovat
        ystäväni Kuotta Eu:ssa ei tunneta kilpailurajoitteita em.tuotteita koskien.
        Kuitenkin pyydän teitä harkitsemaan onko se soveliasta.
        Pidän teitä häveliäänä miehenä.
        MK. olen yllättynyt kohdallanne,olette kepulaiseksi huumorintajuinen ja kansanomainen mies.
        Suonette anteeksi olen tavannut vain sanoisinko "hivenen kireitä isäntiä".

• Kuotta
        maaroff.s kirjoitti:

Tuossa 70-80 luvuilla minulla oli kunnia käydä kaupallista tointa siihen aikaan pidettävillä esim. maatalounäyttelyissä,messuille jne.
        Mukana jo ajanrajan taakse siirtynyt kauppias keksi mitä ihmeellisempiä asioita tienata
        silloista suomenmarkkaa.
        Hän luvallanne( tunnen hivenen häveliäisyyttä) laittoi ämpäriin patterilla toimivan hieromasauvan,kannen päälle ja sitä sai markalla katsoa.
        Tosin tuon ajan markkinat,maatalousnäyttelyt jne. pitivät sisällään kaikkea sitä mikä ei ehkä
        Oli striptease,oli hanurin soitto ja mitä eriskummallisimpia asioita jotka ei siihen aikaan olleet yleisiä.
        Saanen palauttaa mieliin 60-luvulla ei ollut monessakaan talossa vielä ollut sähköjä,televisiota,puhelin oli harvinaisuus ja kaikkea mitä ei ollut kotikylässä tultiin katsomaan.
        MK. olen yllättynyt kohdallanne,olette kepulaiseksi huumorintajuinen ja kansanomainen mies.

Tosin on ku vesi!

Muistan miten peräkylän äijät kävi markkinoila, osa ihan sen takia kun siellä oli se strippariteltta!
        Lieksassakin oli moisia ja johan silloin se oli uutta ja rivvoo.

Nyt tulee telkkarin kautta paljon enemmän paljasta pintaa kuin noissa markkinoiden srippariteltoissa aikoinaan.

Noin se aika muuttuu ja kaikki sen mukana!

Tilaamani tuotteen kyllä käy kaupaksi muualla, se on varma sillä puolet jo meni kuopion markkinoille, erään yrittäjäystävän mukana!

Tosin oli eilen, jopa pikkuisen pieni kiusaus, antaa suvun naisille se yllätysjoululahja joka olis sisältänyt ko tuotteen!

Kai nyt helluntailaiselle tädille voisi antaa hieromasauvan, jos korttiin lisää selitteeksi että se on tarkoitettu hartioiden ym kipeiden lihasten hierontaan...?

En moista toteuta ja siitä ei ole pelkoa!

Tuosta markusta sen verran että alkuun pidin häntä himokepulaisena, joka kuola suusta valuen paasaa kepujuttujaan, mutta tässä ajan mittaan on alkanut tuntua siltä , ettei hän himokepulainen taida ollakkaan!

Aatteen palohan tuppaa sammumaan, jos tulee itselle esille yhteiskunnan ongelmat ja varsinkin silloin jos ne joutuu omakohtaisesti kokemaan..

Tuossa rytäkässä on jo jotkut entiset kepulaiset, tulleet sdp uskoon tai on jo muuten silmänsä avanneet ja silmälappunsa poistaneet.

• Kuotta kirjoitti:

Hai!

Rotanloukut ei ole tarkoitettu ihmisille ja ketunraudat vähemmän sen koki isäntä ennenmuinon poiketessaan kirkosta tullessa metsään isommalle tarpeelle ja kuului karmee huuto, emäntä koittaa rauhoittaa,kärsi kärsi kärsihän se Joppikin.Ukko sai revityksi ketunraudat irti ja ja huusi vaimolleen mutta sillä Jopilla ei ollut ketunraudat siellä missä minulla jotta sillee jotta ketunraudat erikseen.MK

• maaroff.s kirjoitti:

silloista suomenmarkkaa.

Minulla kun toisenlaisia näkemyksiä mutta tulin tänne Lieksaan aikanaan täyttämään kylähullun paikan.Vielä ei ole sillä rintamalla kunkku vaihtunut nyt on hieman merkkejä olemassa josta ovat kirjoitelleet mutta kylähullu sanoo suoraan joten en usko sillä rintamalla vielä olevan kunniakomppaniaa vaikka noita populistia on kuin perskärpäsiä.MK

• Kuotta kirjoitti:

Tosin on ku vesi!

Muistan miten peräkylän äijät kävi markkinoila, osa ihan sen takia kun siellä oli se strippariteltta!
        Lieksassakin oli moisia ja johan silloin se oli uutta ja rivvoo.

Nyt tulee telkkarin kautta paljon enemmän paljasta pintaa kuin noissa markkinoiden srippariteltoissa aikoinaan.

Noin se aika muuttuu ja kaikki sen mukana!

Tilaamani tuotteen kyllä käy kaupaksi muualla, se on varma sillä puolet jo meni kuopion markkinoille, erään yrittäjäystävän mukana!

Tosin oli eilen, jopa pikkuisen pieni kiusaus, antaa suvun naisille se yllätysjoululahja joka olis sisältänyt ko tuotteen!

Kai nyt helluntailaiselle tädille voisi antaa hieromasauvan, jos korttiin lisää selitteeksi että se on tarkoitettu hartioiden ym kipeiden lihasten hierontaan...?

En moista toteuta ja siitä ei ole pelkoa!

Tuosta markusta sen verran että alkuun pidin häntä himokepulaisena, joka kuola suusta valuen paasaa kepujuttujaan, mutta tässä ajan mittaan on alkanut tuntua siltä , ettei hän himokepulainen taida ollakkaan!

Aatteen palohan tuppaa sammumaan, jos tulee itselle esille yhteiskunnan ongelmat ja varsinkin silloin jos ne joutuu omakohtaisesti kokemaan..

Tuossa rytäkässä on jo jotkut entiset kepulaiset, tulleet sdp uskoon tai on jo muuten silmänsä avanneet ja silmälappunsa poistaneet.

Älä unta nää jotta jatkuvasti olisin puoluehuora ja kulkisin tuulen mukana.
        Mä oon mikä oon ja olin kokouksessa ja eipä siellä edes ollut kunnon räpätätiä joka olisi toraillut kanssani no ei oo karvoihin katsomista kenen mekon alla surisee mutta jätettäköön uskonnot ulkopuolelle ja vakaumukset.MK

• maaroff . s

Älä unta nää jotta jatkuvasti olisin puoluehuora ja kulkisin tuulen mukana.
        Mä oon mikä oon ja olin kokouksessa ja eipä siellä edes ollut kunnon räpätätiä joka olisi toraillut kanssani no ei oo karvoihin katsomista kenen mekon alla surisee mutta jätettäköön uskonnot ulkopuolelle ja vakaumukset.MK

minulla oli kunnia tuntea naapuri kunnasta mies(olenhan maininnut,että olen asunut pienen tovin Ilomantsissa),joka käsitykseni mukaan pyrki ainakin kolmen eri puolueen listoilta valtuustoon.
        Tosin hän ei sinne päässyt koskaan.
        Mitä kylähulluun tulee,voi se toisaaltaan olla myös kunniamaininta.
        Luulenpa,että ystävämme kuotta on luvallanne sen verran "herrasmies"että kohdatessaan tätinsä hän ottaa hatun päästä tarjoaa käden ja saattaa tätinsä kadun yli.
        Uskoisin näin,että ihminen aikuisiällä mikäli hänellä ei ole synnynnäistä kieroutumaa
        ns."otsalohkojen" takana,kunnioittaa lähimmäisen vakaumusta niin poliittista kuin uskonollista.
        Asioista me voimme olla eri mieltä,mutta vallitkoon vakaumus,että ihminen on ihminen toisellensa.
        Vaikka olisin teidän kanssa ystävät tietyistä asioista eri mieltä,ei arvo-valtani riitä tuomitsemaan.
        Tietenkin siinä tapauksessa,leikillisesti,että valitsette minut diktaattoriksenne.
        Tietenkin,luvallanne saanen harkita em.tehtävää.

• maaroff . s kirjoitti:

minulla oli kunnia tuntea naapuri kunnasta mies(olenhan maininnut,että olen asunut pienen tovin Ilomantsissa),joka käsitykseni mukaan pyrki ainakin kolmen eri puolueen listoilta valtuustoon.
        Luulenpa,että ystävämme kuotta on luvallanne sen verran "herrasmies"että kohdatessaan tätinsä hän ottaa hatun päästä tarjoaa käden ja saattaa tätinsä kadun yli.
        Uskoisin näin,että ihminen aikuisiällä mikäli hänellä ei ole synnynnäistä kieroutumaa
        ns."otsalohkojen" takana,kunnioittaa lähimmäisen vakaumusta niin poliittista kuin uskonollista.
        Asioista me voimme olla eri mieltä,mutta vallitkoon vakaumus,että ihminen on ihminen toisellensa.
        Vaikka olisin teidän kanssa ystävät tietyistä asioista eri mieltä,ei arvo-valtani riitä tuomitsemaan.
        Tietenkin siinä tapauksessa,leikillisesti,että valitsette minut diktaattoriksenne.

Kyllä tuolla muualla on jopa kesätapahtumia joissa valitaan kylähullu ja aivan oikein sillä on positiivinen merkitys hän on henkilö joilla on ideoita ja luovaa hulluutta tuoda asioita esiin jos asiaa ymmärretä niin tutkikoon sitten sanan merkityksen.On tietysti niinkin miten asian ymmärtää ja kokee kielteisesti.
        Mitä tulee tuohon tätin kohtaamiseen ilmeiseti minulla ovat hyvin monetkin tätiä ja olen jopa koulussa oppinut sen asian,että kun hautaussaattue kulkee kunnioitan jopa hatun päästä ottamalla ja myöskin kun maamme laulua lauletaan torilla.sellainen asia lienee tuttua armeijan käyneillä.
        Onhan aivan selvää joka tuntee perustuslain,että kunnioittaa toisen vakaumusta vaikka asioista on eri mieltä.MK

• Kuotta
        maaroff . s kirjoitti:

Da da.

Joo..naiset ensin,vaikka heikoille jäille!

Synnynnäisestä kieroutumasta päässäni olen itse jäävi mitään todistelemaan, sillä minulle riittää se, kun huomaan muidenkin olevan lähes yhtä kieroutuneita tai kierottomia!

Kerran ne kuopios tutki kalloni sisustan ja totesivat terveeksi...tosin naishoitajat oliva sitä mieltä, että minulla on perin hillitön seksivietti ja irstas huumorintaju...no otin ne maininnat kiittäen vastaan.

• maaroff .s
        Kuotta kirjoitti:

Da da.

Synnynnäisestä kieroutumasta päässäni olen itse jäävi mitään todistelemaan, sillä minulle riittää se, kun huomaan muidenkin olevan lähes yhtä kieroutuneita tai kierottomia!

Kerran ne kuopios tutki kalloni sisustan ja totesivat terveeksi...tosin naishoitajat oliva sitä mieltä, että minulla on perin hillitön seksivietti ja irstas huumorintaju...no otin ne maininnat kiittäen vastaan.

tuossa vuosia olen seurannut kun jo aikuisiässä olevat 50-65 vuotiaat miehet ostavat moottoripyörän,tuon kulkuvälineen joka osittain aiheutti sen,että en aivan puhtaasti kirjoita oikein ja luen väärin.Tosin minulle ensimmäinen oli mopo n 15 v ja sitten se isompi.
        Luvallanne olen pohtinut asiaa mikä saa aikuisen miehen ostamaan vaaralisen kulkuvälineen hallitsematta ko.kulkuneuvoa aiemmin.
        Luvallanne ja pyydän anteeksi en tahdo ketään loukata.
        Jo vaimot ovat vuosikymmenien aikana syöttäneet miehilleen "heiniä ja lumpeenkukkia" pääravinnoksi ja niinkuin tiedämme ei mies tarkene mikäli hän ei saa rasvaisempaa ja energiapitoisempaa ravintoa.
        Sukupuolinen toimintakyky rajoittuu ja lakkaa toiminnasta.
        Mies ostaa viagraa ja sen vaikutus vähenee.
        Ainut millä jonkinlaista tärinää saa istumalihakseen on mahdottoman suuri moottoripyörä.Pyydän anteeksi olin hivenen tahditon.
        Normaaliin mieskuntoon tarvittavat ovat voi,täysmaito.liha ja kasvikset lisukkeena ja paljon reipasta lenkkeilyä ja ulkoilua.
        Tiedä mitä,anteeksi,veli kuotta miettii.
        Anteeksi,että "tökkäisin" aluetta mikä on arka.
        Mitä veli kuotta tulee siihen,että ihmisellä on kieroutumia en ota henkilökohtaisesti kenenkään kohdalla kantaa totean,että minut on tutkittu ja todettu ns.tervejärkisksi.Pyydän anteeksi en muistanut kysyä tutkijalta onko hänellä vastaava todistus.

• Kuotta kirjoitti:

Da da.

Minäkin kävin vasta äsken sellases metelikonees työnsivät sinne kun polttouuniin ja attelin nyt se pitkä matka alkaa.ja minut pannaan purnukkaan kuin elokuvassa opri pelkäsi asiaa.

Luin ensin että ne hoitajat tutkivat sinun kalossin sisällön. ja uudelleen lukiessa sitten tuo asia hahmottu oikein.
        Mutta tuohon toimittajien vappulehdestä kerran luin jutun itsestäni ja armeija ajasta. Siinä kerrottiin,että kävin lääkärin vastaanotolla, lääkäri käski tuomaan pesuvatia ja vettä ja upottivat sitten jalkani siihen ja kysyivät, mitä tämä merkitsee, siihen olisin vastannut minut aijotaan siirtää laivastoon.
        Jotta tollasesta solvaamisesta en maalaispoikana ollu moksiskaan kun ei se akkakaan joka pesi jalkansa kun talikolla iski tunkiolla siihen jalkaan ja kun lääkäri siitä toru paskasesta koivesta, ettei ole ikinä nähnyt sellasta niin akka veti kengän toisesta jalasta ja totesi tuossa on vielä paskasempi.MK

• Kuotta
        maaroff .s kirjoitti:

tuossa vuosia olen seurannut kun jo aikuisiässä olevat 50-65 vuotiaat miehet ostavat moottoripyörän,tuon kulkuvälineen joka osittain aiheutti sen,että en aivan puhtaasti kirjoita oikein ja luen väärin.Tosin minulle ensimmäinen oli mopo n 15 v ja sitten se isompi.
        Luvallanne olen pohtinut asiaa mikä saa aikuisen miehen ostamaan vaaralisen kulkuvälineen hallitsematta ko.kulkuneuvoa aiemmin.
        Luvallanne ja pyydän anteeksi en tahdo ketään loukata.
        Jo vaimot ovat vuosikymmenien aikana syöttäneet miehilleen "heiniä ja lumpeenkukkia" pääravinnoksi ja niinkuin tiedämme ei mies tarkene mikäli hän ei saa rasvaisempaa ja energiapitoisempaa ravintoa.
        Sukupuolinen toimintakyky rajoittuu ja lakkaa toiminnasta.
        Mies ostaa viagraa ja sen vaikutus vähenee.
        Ainut millä jonkinlaista tärinää saa istumalihakseen on mahdottoman suuri moottoripyörä.Pyydän anteeksi olin hivenen tahditon.
        Normaaliin mieskuntoon tarvittavat ovat voi,täysmaito.liha ja kasvikset lisukkeena ja paljon reipasta lenkkeilyä ja ulkoilua.
        Tiedä mitä,anteeksi,veli kuotta miettii.
        Anteeksi,että "tökkäisin" aluetta mikä on arka.
        Mitä veli kuotta tulee siihen,että ihmisellä on kieroutumia en ota henkilökohtaisesti kenenkään kohdalla kantaa totean,että minut on tutkittu ja todettu ns.tervejärkisksi.Pyydän anteeksi en muistanut kysyä tutkijalta onko hänellä vastaava todistus.

Juu..oli minullakin moottoripyörä ..vajaa viissatanen..nimittäin 450 kuutiota vajaa viissatanen!
        Noist viagroist ei ole kokemuksia sillä meikeläisen kai pitäs syödä jotain muuta, jolla hillitön himo laantuisi!

Noihin ruokiin viitaten luin eräänkin tutkimuksen, jossa todettiin tavallisen voi olevankin jopa terveellista ihmisille, vaikka sitä pitkään pidettiin epäterveen listalla.

Onhan jopa todistettu että lasi tai kaksi punaviinia päivässä edistää terveyttä .

Noista aiheista sen verran että eipä taida arkoja aiheita ollakkaan olemassa,mitä ei voitasi täälki käsitellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      681
      2593
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1296
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1168
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      12
      1125
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      43
      978
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      965
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      939
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      883
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      751
    Aihe