Olen espoolainen 16v tyttö, harrastan laulua ja olen laulanut yli 5vuotta jo. Nyt kuitenkin ajattelin että olisi kiva ruveta tekemään musiikkia erillaisessa, uudessa porukassa! Joten jos olet rumpali,kitaristi,basisti,pianisti tai soitat esim puhallinsoitinta tai jtn muuta, IHAN MITÄ VAAN ja jos kiinnostaa niin ota yhteyttä:) olisi kivaa tehdä eillaista musiikkia eri soittimilla yms ja myös ehkä keikkailla ja tehdä omia kappaleita:) Jos on kysymyksiä niin tottakai saa kysyä ja ikärajaa ei ole,kunhan on kivaa se on pääasia!
etsitään soittajia !!!!!!!:)
laulajaaaa
4
315
Vastaukset
- Hitto123
No kitaristi olis tässä. Millaista musiikkia soitetaa? Ja saisko jotain yhteystietoja?
- laulajaaaa
joo eli mun sähköposti on [email protected] ja musiikista sen verran että kaikkea mahdollista! varmaan kuitenkin enimmäkseen poppia?:D
- BÄNDI?
TERE!!
olen kitaristi! tehnyt omia biisejä sähkiksellä ja akustisella!! täytys olla monipuolinen laulaja et pystyy vetää noita mun biisejä?? asun kuopios! et mistä päin olet!? SELLASTA MELODISTA METALLIA NOI MUN TSIPALEET TAITAA OLLA!! LAULAN MYÖS ITSE JOTAIN? 046 6596185 [email protected]- laulajaaaa
espoosta,et ois kyl aika matka:s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370