... Teijolla! Voi hyvänen aika sentään. Mukamas ravintola???!! Kutsuisin paikkaa lähinnä työpaikka parakki-ruokalaksi, jossa ruuan taso ja kaikki muu siihen päälle on kertakaikkiaan pöyristyttävää. Kävin paikassa n. 2 vuotta takaperin ja silloin paikka oli viihtyisä, lounas bufe aivan huippuluokkaa runsaine valikoimineen ja makuelämyksineen. Ala cartea sai sen, minkä halusi tilata ja palvelu ensiluokkaista, mutta mitä ihmettä paikalle on tapahtunut. Olin lentää selälleni, kun muutama viikko sitten kävin paikassa uudestaan ja vein ystäväni syömään vanhasta muististani tasokkaaseen ruokapaikkaan, olin kääntyä ovelta, mutta kun alueella ei ollut muita ravintoloita, päätin antautua ja syödä ja tarjota pitkin hampain ystävilleni tarjolla olevia pöperöitä, jotka kaikenlisäksi maistuivat ja näyttivät valmisruuilta, kumiperunoita myöden.. Hyi Helvata, totesin minä ja päätin, ettei enää koskaan sinne. Lailla pitäisi mokomat kuppilat lopettaa. Vitriinissäkään ei ollut mitään myytäväksi tarjolla...
Ravintola Brukinranta...
9
1308
Vastaukset
- Entinen vakioasiaks
No, mikäs ihme se nyt on. Paikka on vaihtanut omistajaa ja jos minulta kysytään, ei Brukinranta ole kuin yhden kerran ollut "ravintola" koko historiansa aikana. Ninan ja Rojan hoidossa ja pyörittämänä paikka skulasi ja asiakkaat saivat taatusti tasokasta, monipuolista ja superhyvää ruokaa, palvelusta puhumattakaan. Harmi vaan, että lopettivat ja ja siitä asti paikka on taantunut kurjaan tasoon, joka edelsi aikaa ennen Ninaa ja Rojaa, tosin silloin ruoka oli itsetehtyä, mutta se ui margariinissa ja lisäksi paikka oli aivan sikolätti ja eltaantuneen rasvan ja röökin haju jotain aivan kuvottavaa sisustustasosta puhumattakaan. Nyt paikka on yhtä paljas ja riisuttu, ilman mitään viihtyvyyttä. Verhot hävinneet, pöydät paljaina ja kovin on kolkkoa ja epäviihtyisää. Toisin, kuin Ninan ja Rojan aikaan, paikka ammottaa tyhjyyttään, eikä sekään ihme. Einespöperö ei ota myydäkseen ja monet entiset vakiasiakkaat ovat siirtyneet paikallisen kyläkaupan asiakkaisksi ja ostavat sieltä lounas ruokansa ja eväänsä sekä lämmittävät ne kaupan mikrossa ostavat kahvinsa kaupasta ja käyvät siis kahvilla kaupassa. Huvittavaa sinänsä, vaikka vieressä on muka ruokala tai jonkin tason kahvilaravintola, jossa myydään eioota. Kävin entisten omistajien aikaan mielelläni syömässä Brukinrannassa ja vein sinne mieluusti myös asiakkaani ja vieraani, joille järjestettiin viimeisenpäälle tarjoilut ja palvelut pienelläkin varoitusajalla. Ammattitaitoa löytyi upeasta gourmeesta aina tasokkaisiin bufet tarjoiluihin, jotka olivat herkullisia ja maine ruuasta ja paikasta kiiri aina pitkin kyliä ja kaupunkeja myös vieraspaikkakuntiin asti. Väärällä alalla ovat nykyiset ruokalan pitäjät ja säälittää, että paikka menettänyt arvokkuutensa kaikella tasolla. En itse ole käynyt paikassa uusien omistajien ottaessaan paikan haltuunsa, sillä petyin Brukinrantaan perusteellisesti. Ikävä on Ninan ammattiataitoista ja ystävällistä palvelua ja Rojan herkullisia ja monipuolisia ruokia, ei voi mitään... Toivottavasti tytöt ovat löytäneet paikkansa ja jatkavat alalla, sillä siinä ovat kummatkin täysiä hakoja!
- Jupex -73
Että joku näin julkisesti uskaltautui tuomaan asian julki ja esiin. Kyllä omat itsetehdyt eväkset maistuvat miljoona kertaa herkummisilta, kuin yllämainitun kuppilan pöperöt. Toivotaan, että nämäkin palautteet kannustaisivat jonkilaiseen tason parannukseen ja nousuun. Näin komennustyöntekijänä tuli käytyä aikaisempien ravintoloitsijoiden aikaan Brukinrannassa ja kyllä on taso kaikkinensa, kuin yöllä ja päivällä.
Nyt sitten ukot suuntaavat perniön abc:lle tai rakennetaan paikalliskaupan antimista omat eväät. Enpä tosin ole aikoihin enää Brukinrannassa käynyt, (n. puotoista vuotta), joten paha sanoa vieläkö Ninan ja Rojan jälkeen hääräävät ne kaksi uutta daamia einespöperöiden kanssa, vai vieläkö kuppila enää pystyssä????
- Oprix
Mitäs tuota ihmettelemään???? Huippukokki otti ja läksi henkilökuntineen muihin maisemiin. Nykyään paikka onkin niin kulahtanut, ettei taida olla enää pystyssäkään.....
- H-70
Jokaisesta asiasta voi olla montaa erimieltä... eihän se toki ravintola olekkaan tasoltaan, mutta ei tuolla teijon korvessa ravintola kauan pystyssä pysykkään... sen tiedän että nuo edelliset lähtivät koska konkurssi häämötti... mutta kylllä minä olen saanut aina asiakkailleni muutakin kuin lounasruokaa jos vain olen pyytänyt, siellä kun nykyisen omistajan puheiden mukaan ei kannata pitää kokoajan valmiutta alacarte annoksiin hänen kanssa sovin että ilmoitan parituntia aikaisemmin kuinka monta meitä tulee ja hyvin on toiminut aina on ollut tasokasta annosta ja asiakkaani ovat myös pitäneet, jopa ruokaa on ollut liikaa eli aikuinen mieskään ei kaikkea ole jaksanut syödä. Käyn ravintolassa päivittäin ja voin todeta että on aikoja jolloin perunat ovat huonoja, mutta hekin ovat toimittajansa asiakkaita ja jos heille ei toimiteta sitä mitä he pyytävät eivät he voi sille mitään...onneksi kumiperunat ovat toistaiseksi poistuneet. Rojan salaateissa ei ollut mitään erikoista niitä saa joka "ravintolasta" nyt on valmiit sekoitukset ja minä pidän jopa vaimollenikin olen vienyt annoksen kun hän oli kipeä. Sehän on kuitenkin lounaskahvila nykyään ei ravintola ja kyllä minä pidän että entiset verhot olivat liian synkät eihän siellä nähnyt mitä söi... ja pöytäliinoista en välitä ne valuivat mukana lattialle ja kun laitan hihat pöydälle on se myös musta... joten...jos tykkää syödä saarioisten valmis sapuskaa antaa mennä vaan minä syön kuitenkin terveellisesti paikallisessa niin ja ei kalapuikkoja voi itse tehdä kyllä ne pitää tilata valmiina, muuten en ole valmisruuan makua huomannut...
- pyöräilijä turusta
H-70 kirjoitti:
Jokaisesta asiasta voi olla montaa erimieltä... eihän se toki ravintola olekkaan tasoltaan, mutta ei tuolla teijon korvessa ravintola kauan pystyssä pysykkään... sen tiedän että nuo edelliset lähtivät koska konkurssi häämötti... mutta kylllä minä olen saanut aina asiakkailleni muutakin kuin lounasruokaa jos vain olen pyytänyt, siellä kun nykyisen omistajan puheiden mukaan ei kannata pitää kokoajan valmiutta alacarte annoksiin hänen kanssa sovin että ilmoitan parituntia aikaisemmin kuinka monta meitä tulee ja hyvin on toiminut aina on ollut tasokasta annosta ja asiakkaani ovat myös pitäneet, jopa ruokaa on ollut liikaa eli aikuinen mieskään ei kaikkea ole jaksanut syödä. Käyn ravintolassa päivittäin ja voin todeta että on aikoja jolloin perunat ovat huonoja, mutta hekin ovat toimittajansa asiakkaita ja jos heille ei toimiteta sitä mitä he pyytävät eivät he voi sille mitään...onneksi kumiperunat ovat toistaiseksi poistuneet. Rojan salaateissa ei ollut mitään erikoista niitä saa joka "ravintolasta" nyt on valmiit sekoitukset ja minä pidän jopa vaimollenikin olen vienyt annoksen kun hän oli kipeä. Sehän on kuitenkin lounaskahvila nykyään ei ravintola ja kyllä minä pidän että entiset verhot olivat liian synkät eihän siellä nähnyt mitä söi... ja pöytäliinoista en välitä ne valuivat mukana lattialle ja kun laitan hihat pöydälle on se myös musta... joten...jos tykkää syödä saarioisten valmis sapuskaa antaa mennä vaan minä syön kuitenkin terveellisesti paikallisessa niin ja ei kalapuikkoja voi itse tehdä kyllä ne pitää tilata valmiina, muuten en ole valmisruuan makua huomannut...
Mitä vielä!!! Kävin syksyllä pyörällä teijolla ja voin kyllä hyvällä omallatunnolla kehua tuon paikan lihapullat! Ei ollut todellakaan valmisruokaa niinkuin muissa lähipaikan ravintoloissa!
- zulu5
uskon että olette pettyneitä paikan tasoon mitä itse olen kuullut juttua edellisistä omistajista yms. mutta suosittelen menemään tarkistamaan uudestaan toukokuun alussa kun paikka aukeaa uudestaan ja uusien yrittäjien voimin. ja voin taata että ruuan taso on parempi kuin koskaaan ja palvelu tulee olemaan myös huippuluokkaa ja myös sisustus tulee olemaan tyylikäs. :)
- Castor Troy
Vihdoinkin ravintola Brukinrantaa voi kutsua lounasravintolaksi ! Lounas oli erittäin maittavaa ja monipuolista, samoin myös runsas salaattipöytä. Eineksistä ei ollut tietoakaan. Lisäksi palvelu oli todella ystävällistä. Sisustukseenkin oli panostettu. Suosittelen lämpimästi kaikille! Ainoana miinuksena on ravintolan terassi joka oli hieman rähjäisen oloinen.
- JesseS1
Mitä on tapahtunut ravintola brukinrannassa. Ovatko omistajat taas vaihtuneet?
- Sepra45
Monesko yrittäjä mahtaa olla "yrittänyt" tota mestaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485