Olen tällä hetkellä USA:ssa ja himoitsisin kovasti Ralph Laurenin nahkatakkia, mutta hiat ovat kovin pitkät M-koon takissa. Liike ei lyhennä, mutta onnistuuko lyhennys Suomessa varmasti ja selviääkö siitä alle 100 eurolla? Takki on lampaannahkaa. Taitaa olla tämä http://www.macys.com/catalog/product/index.ognc?ID=409761 tai ainakin hyvin samankaltainen (kovassa alessa tietenkin).
Nahkatakin lyhentäminen, miten onnistuu?
2
4830
Vastaukset
- siellä
suomessa maksaa ihan sikanaan , voi olla että tuo satanen riittä, riippuu liikkeestä ja takin mallista. Kantsuu lyhennyttä siellä - vaikkapa jollain "kiinalaisella" suurarilla.
- ilkka_hki75
upea takki!
samaa mieltä edellisen kanssa!
jos olet vielä jenkeissä, niin käy parilla nahkavaatturilla näyttämässä takkiasi (leather tailor) tai mieluummin ompelijalla, joka tekee myös nahkavaatteisiin korjauksia, nämä ompelijat halvempia kuin tailorit!
eli käy parilla ja kysele hintaa ja kuinka kauan kestää? ja kiinnitä huomiota, että ompelimo on siisti, että paikalla on asiakkaita (hyvä merkki), että ovat asiallisia. mutta älä sano, että olet turistina ja silloin ja silloin matkustat. jos asialla on kiire, niin sano, että lyhennyksellä on kiire, esim. sinun pitää olla takissa vaikka kummilapsesi kastajaisissa ;) näin neuvoi mulle jenkeissä asuva sukulaiseni pari vuotta sitten, kun lyhennytin parit normaalit housut paikallisella ompelijalla. hinta oli paljon halvempi kuin suomessa.
ja jos olet työhön tosi tyytyväinen, niin muista hinnan lisäksi antaa juomarahaa!!!!
tai sitten käyt parissa muussa nahka(takki)liikkeessä. esim. "wilsons leather outlet store"-ketju on mielestäni myös hyvä.
http://www.wilsonsleather.com/home/index.jsp
hankin juuri pari vuotta sitten täältä klassisen nahkatakin ja vuosi sitten toisenkin. macy on hieman kallis, ellei alehinta ole tosi halpa.
vielä: pienet liikkeet kauppaavat usein ei-merkkejä ja usein takkien tekomaana on kiina! kannattaa katsoa "made in ..." -kylttiä. kiinalaiset vaatteet ovat jenkeissä halpoja, mutta eivät kestä...!
hyvää ostosmatkaa, toivottavasti saat haluamasi takin ja löydät hyvän ompelimon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1373142EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402981- 1081398
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371111Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621067Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41797
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773