Ajattelin (taas) herätellä teitä yksinäisiä kolmekymppisiä sinkkuja. Syksykin meni jo, ja talvea aloitellaan. Viimejouluna yritettiin saada aikuisille sinkuille ( 30) Jouluaattona kokoontumista entiseen Nelsoniin. Mutta ilmeisesti se yritys meni kiville. Nyt ajattelin yrittää saada toimintaa sinkuille Jouluksi uudelleen, ja aloittaa ajoissa. Jos vaikka saisi kokoon mukavan porukan, jolla voitais viettää Joulu yhdessä. Tai vaikka pidemmänkin aikaa, kuin vaan pari kertaa.
Kävin Meän Talon nettisivuilla, mutta en oikein löytänyt sieltä 30 sinkuille toimintaa. Olisiko täällä kiinnostusta, että alkaisimme yhdessä puuhaamaan toimintaa? Viestiä tulemaan tänne, niin katsotaan mitä saadaan aikaan.
Tornion sinkut huom.
8
1230
Vastaukset
- +30
Kun täällä kuitenkin sinkkuja riittää syystä tai toisesta melko kiitettävästi, ja jos sillä saataisiin luotua edes hieman joulutunnelmaa niin ihan hyvä niin.
- rökörössi
Hereillä ollaan!
Oliskos vanhan Hotorin tilat hyvä paikka pitää sinkkujen joulupippalot?
http://www.clubcasper.fi
Tai voishan sitä kaupunginhotellistaki kysyä? Meän Talo taitaa olla eläkeläisille?
Mitä muita tiloja olis?- ~oIo~
Minä voisin olla vapaehtoinen pukki, no vähän hiljainen, mutta kumminkin?!
Tuo on hyvä juttu, ihan leuhanti lämpimästi. - chaplin-72
40€/tunti, vai hlö ruoka, ja juoma. Kallis jokatapauksessa. Itse ajattelin max. 60€:a koko illasta. Sis. ruuan, ja taksin kotiin. (Riittää hyvin.)
Muita ehdotuksia? Ei välttämättä alkoholipitoisia.
- chaplin-72
Kuukausi sitten esitin, että yritettäs saada aikaiseksi ns. "sinkkujen Joulu", mutta ei onnistunut. Kiinnostuneita oli kokonaiset KOLME (3). Paikatkin käy vähiin, kun hotelli, Nelson, ja Cult Cinemakin on kiinni. Tuntuu, että Umppari on ainoa paikka, joka on auki aattona. Onko 30 ikäistä porukkaa menossa Umppariin aattona 24.12? Siis tänään.
- vm.73
olisko joulupäivänä nelson miten kohdallaan?
- Chaplin-72
vm.73 kirjoitti:
olisko joulupäivänä nelson miten kohdallaan?
Mulle huominen sopii hyvin. Olisko kello 16 hyvä aika?
- Chaplin-72
Chaplin-72 kirjoitti:
Mulle huominen sopii hyvin. Olisko kello 16 hyvä aika?
Korjataanpas vähän. Lehden mukaan Nelson on 25.12. avoinna klo 20-04. Eli klo 20 Nelsonissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894