On se piruvie kumma, että eräät marisevat siitä kun kallaan koulu sai jatkaa vielä vuoden. Soppekaarina olisi saanut itse maksaa sen 80.000 euroa, joka meni, kun soppelan koulu annettiin 19 oppilaan kouluna jatkaa vuoden. Kallaassa sentään on sata oppilasta.
Aletaanpa etsiä säästöjä.
- Soppekaarina maksaa sen 80.000 euroa omasta pussistaan.
- Kärrin teokset perutetaan, se kiviröykkiö riittänee. 16.000 euroa.
-Seniorikonsulttin palkkiot, kaupungissa kai itsekin osataan suunnitella. 50.000-60.000 euroa
-SOTE- konsultti? Euroja tuskin uskaltaa laskea.??
-jäähallista kaupunki irti, onhan sitä ennenkin luisteltu järven jäällä.
-liikuntahalli, onhan sitä ennenkin urheiltu ilman hallia.
-kulttuuritalo, hah, oikea rahasyöppö, onhan sitä ennenki pärjätty ilman kulttuurisaleja.
Tässä näin aluksi, joista varmaan kehkeytyy se 400.00 euroa. Jos/kun ei enemmänkin, jos täytyy priorisoida näitä kaupungin menoja.
Vielä Pikkaraiselle ja Nivalalle kysymys. Paljonko tuli kaupungille maksamaan teidän massaliike-ideanne??
Etsitään säästöjä
5
199
Vastaukset
- wakiiri
Teksti kertoo kirjoittajasta kaiken, eli ei tarvinne edes vastata.......
- asioita mietiskellyt
Miksi siis vaivauduit?
- EX-saneeraaja
kaupungin organisaation supistaminen puolella, n 400 henk riittää.
Voihan kaupunki vedota henkilöstösaneerauksen ihan samalla verukkeella kuin muutkin " Tuotannolliset ja taloudelliset" syihin vedoten. - lausuja
Yritämmä seuraavissa vaaleissa päästä vanhoista jääristä eroon valtuustossa, niin sinä tulet esittämään kekkosen aikaisia suunnitelmia. Hei nyt eletään jo pitkästi 2000 luvulla. Nykyään urheillaan sisätiloissa ja juodaan batterya. Muinoin urheiltiin ulkona ja juotiin mustikkamehua. Ja nykypäivän kulttuuri vaatii ehdottomasti kalliit ja monikulmaiset kulttuuritalot. Raikkaita ideoita nyt kehiin, eikä mitään ummehtuneita ajatuksia.
- ikävöijä
sortuu elontiellä jätkä senkun muuttaa roihin kun täälä ei saa edes ääneen ajatella koti kaupunkinsa pelastamista laitan kuitenki teille joulukortin kunhan saan muuttokuorman purettua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566782Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414775- 732571
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411959- 181668
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81492- 251428
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151309- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127