Kokeilin salaatin lehteä mutta repes helposti ja hermot meni :/ varmaa väärää salaattia..
Mitä käytät tortilla pohjana?
5
1496
Vastaukset
- oli...
Ruukkusalaattia useampi lehti kerrallaan kestää hyvin...
- tämä nyt sitten oli.
http://www.santamaria.fi/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=0&p=p4c&c=4&s=3&id=183
Ei ilmeisesti ole tuttu tuote? Mikä tortilla se oikein on, jos sen johonkin kaalinpalaan käärii, yäk.- Vaihtoehto..
Valmiin tortilla pohjan voi halkaista terävällä veitsellä ja hiilarit puolittuu. Maistuu ja näyttää aidolta hiilarit vaan vähissä:D
- pohja....
VHH:n pohja on siivutettua kesäkurpitsaa. Se sopii myös pizzan pohjaksi.
Kysy Veijolta, tai voin antaa ohjeen, jos haluat.- kesäkurpitsa....
Olen tehnyt "pizzaa" kesäkurpitsapohjaan, varmaan se sopii myös "tortillaan".
Tein sen sillä ohjeella, jossa kesäkurpitsasiivut esipaistetaan (suolaa hieman pintaan), jolloin liika neste kuivahtaa. Täytteet päälle ja uuniin takaisin, lopuksi laitetaan juusto ja vielä uudestaan uuniin.
Näin paistoksesta ei tule liian vetistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298