Kokeilin salaatin lehteä mutta repes helposti ja hermot meni :/ varmaa väärää salaattia..
Mitä käytät tortilla pohjana?
5
1506
Vastaukset
- oli...
Ruukkusalaattia useampi lehti kerrallaan kestää hyvin...
- tämä nyt sitten oli.
http://www.santamaria.fi/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=0&p=p4c&c=4&s=3&id=183
Ei ilmeisesti ole tuttu tuote? Mikä tortilla se oikein on, jos sen johonkin kaalinpalaan käärii, yäk.- Vaihtoehto..
Valmiin tortilla pohjan voi halkaista terävällä veitsellä ja hiilarit puolittuu. Maistuu ja näyttää aidolta hiilarit vaan vähissä:D
- pohja....
VHH:n pohja on siivutettua kesäkurpitsaa. Se sopii myös pizzan pohjaksi.
Kysy Veijolta, tai voin antaa ohjeen, jos haluat.- kesäkurpitsa....
Olen tehnyt "pizzaa" kesäkurpitsapohjaan, varmaan se sopii myös "tortillaan".
Tein sen sillä ohjeella, jossa kesäkurpitsasiivut esipaistetaan (suolaa hieman pintaan), jolloin liika neste kuivahtaa. Täytteet päälle ja uuniin takaisin, lopuksi laitetaan juusto ja vielä uudestaan uuniin.
Näin paistoksesta ei tule liian vetistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350