Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mun isän mielestä kouluruoka ON pahaa

äXDee

Se on opettaja ja jo n.50 v. Että voivoi tätä nykynuorisoa kun nirsoilee tyhjästä.

13

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äksbee

      Se on lääkäri ja hoitaa sitten nirsoilijat lopulta kuntoon.
      Sepelvaltimotauti ja diabetes on tappavia ja alkavat nykysisin jo yhä nuoremmalla iällä.

      Syökää vaan sipsejä ja limpparia..

      • ghsk.ghuifskhgsk

        Logiikkasi mukaan kaikki, mikä ei ole kouluruokaa, on siis "sipsejä ja limpparia".


      • C´est la vie,mon ami

        Ja missäs se on tätä ruokaa maistanut? Ei kai liene missään. Mun jutun pointti on vaan se että nyt nii kovasti valitetaan että nuoret on nirsoja ja ennenvanhaan ei sanottu että kouluruoka oli "paskaa". Mun isä siis tosiaan sanoo että kouluruuan laatu on laskenut voimakkaasti...

        Ja sanotko sinä että kouluruoan lisäksi ei ole kuin sipsejä ja limua? No johan nyt... Minä kun ajattelin ihan niitä hyviä, mutta terveellisempiä ruokia mutta mikäs siinä... Syön kai sitten sipsejä.


      • Nappisilmä
        ghsk.ghuifskhgsk kirjoitti:

        Logiikkasi mukaan kaikki, mikä ei ole kouluruokaa, on siis "sipsejä ja limpparia".

        Aika usein se onkin, ootko nähnyt luokkatoverien ostavan kaupasta valmiin salaatin ueinkin??
        Kyllä ne meidän koulussa ostaa yleensä energiajuomaa, sipsejä, keksejä, suklaata, suolakeksejä.


    • poika93urheilijajeej

      Mun mielestä se on ihan hyvää perus sapuskaa. Tosin mielestäni se ei ole ainakaan urheilijoiden kannalta kovin terveellistä, sillä se ei sisällä pahemmin proteiineja. Lisäksi siinä ei ole juurikaan rasvaa. Rasvojen ja proteiinejen puuttumisen takia ainakin itselläni on nälkä jo tunnin päästä ruokailusta vaikka aina syönkin kukkurallisen lautasellisen (ellei sitten ole kaalilaatikkoa mitä en voi sietää). Mutta makuasioista ei voi kiistellä. Olen tehnyt havainnon, että nyt siirryttyäni lukioon, kukaan ei enään valita ruoasta (tehkää siitä omat johtopäätöksenne).

      • tiellä pitää

        Muistathan juoda maitoa ruokasi kanssa ja laittaa margariinia näkkärille. Ne tasapainottavat aterian koostumusta haluamaasi suuntaan.


      • Nappisilmä

        Eihän sitä kouluruokaa voida valmistaa sen perusteella että kourallinen urheilijoita saa proteiininsa ja rasvansa..
        Itse tykkään kaalilaatikosta ihan sikana!! Niin tosin tykkään maksalaatikostakin..


    • wasdwasdwasdwa

      Ikinä en mene vesi kielellä syömään kouluruokalaan, ruoka on aina niin luotaantyöntävää. Paitsi silloin jos on Hirvikäristystä Itsenäisyyspäivänä, NAM :D.

      • -96

        Meillä kouluruoka on liian suolasta! D:


    • oksennusonpahaa

      Kouluruoka on PAHAA. Joskus se menettelee mutta sillo ku on jotain tonnikalapasKapaistosta, ni ei oikein maistu, koska se MAISTUU OKSENNUKSELLE.

    • ---

      Koulun salaatti on ainakin sairaan hyvää

      • syökää hyvin

        Kallista on räkä, paska ja lima, kun se lähtee meidän aikuisten veroeuroista.

        Ja nyt töihin tienaamaan lisää paskaa lapsille.


      • Nappisilmä
        syökää hyvin kirjoitti:

        Kallista on räkä, paska ja lima, kun se lähtee meidän aikuisten veroeuroista.

        Ja nyt töihin tienaamaan lisää paskaa lapsille.

        Aika hyvä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe