Mun isän mielestä kouluruoka ON pahaa

äXDee

Se on opettaja ja jo n.50 v. Että voivoi tätä nykynuorisoa kun nirsoilee tyhjästä.

13

1875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äksbee

Se on lääkäri ja hoitaa sitten nirsoilijat lopulta kuntoon.
      Sepelvaltimotauti ja diabetes on tappavia ja alkavat nykysisin jo yhä nuoremmalla iällä.

Syökää vaan sipsejä ja limpparia..

• ghsk.ghuifskhgsk

Logiikkasi mukaan kaikki, mikä ei ole kouluruokaa, on siis "sipsejä ja limpparia".

• C´est la vie,mon ami

Ja missäs se on tätä ruokaa maistanut? Ei kai liene missään. Mun jutun pointti on vaan se että nyt nii kovasti valitetaan että nuoret on nirsoja ja ennenvanhaan ei sanottu että kouluruoka oli "paskaa". Mun isä siis tosiaan sanoo että kouluruuan laatu on laskenut voimakkaasti...

Ja sanotko sinä että kouluruoan lisäksi ei ole kuin sipsejä ja limua? No johan nyt... Minä kun ajattelin ihan niitä hyviä, mutta terveellisempiä ruokia mutta mikäs siinä... Syön kai sitten sipsejä.

• Nappisilmä
        ghsk.ghuifskhgsk kirjoitti:

Logiikkasi mukaan kaikki, mikä ei ole kouluruokaa, on siis "sipsejä ja limpparia".

Aika usein se onkin, ootko nähnyt luokkatoverien ostavan kaupasta valmiin salaatin ueinkin??
        Kyllä ne meidän koulussa ostaa yleensä energiajuomaa, sipsejä, keksejä, suklaata, suolakeksejä.

• poika93urheilijajeej

Mun mielestä se on ihan hyvää perus sapuskaa. Tosin mielestäni se ei ole ainakaan urheilijoiden kannalta kovin terveellistä, sillä se ei sisällä pahemmin proteiineja. Lisäksi siinä ei ole juurikaan rasvaa. Rasvojen ja proteiinejen puuttumisen takia ainakin itselläni on nälkä jo tunnin päästä ruokailusta vaikka aina syönkin kukkurallisen lautasellisen (ellei sitten ole kaalilaatikkoa mitä en voi sietää). Mutta makuasioista ei voi kiistellä. Olen tehnyt havainnon, että nyt siirryttyäni lukioon, kukaan ei enään valita ruoasta (tehkää siitä omat johtopäätöksenne).

• tiellä pitää

Muistathan juoda maitoa ruokasi kanssa ja laittaa margariinia näkkärille. Ne tasapainottavat aterian koostumusta haluamaasi suuntaan.

• Nappisilmä

Eihän sitä kouluruokaa voida valmistaa sen perusteella että kourallinen urheilijoita saa proteiininsa ja rasvansa..
        Itse tykkään kaalilaatikosta ihan sikana!! Niin tosin tykkään maksalaatikostakin..

• wasdwasdwasdwa

Ikinä en mene vesi kielellä syömään kouluruokalaan, ruoka on aina niin luotaantyöntävää. Paitsi silloin jos on Hirvikäristystä Itsenäisyyspäivänä, NAM :D.

• -96

Meillä kouluruoka on liian suolasta! D:

• oksennusonpahaa

Kouluruoka on PAHAA. Joskus se menettelee mutta sillo ku on jotain tonnikalapasKapaistosta, ni ei oikein maistu, koska se MAISTUU OKSENNUKSELLE.

• ---

Koulun salaatti on ainakin sairaan hyvää

• syökää hyvin

Kallista on räkä, paska ja lima, kun se lähtee meidän aikuisten veroeuroista.

Ja nyt töihin tienaamaan lisää paskaa lapsille.

• Nappisilmä
        syökää hyvin kirjoitti:

Kallista on räkä, paska ja lima, kun se lähtee meidän aikuisten veroeuroista.

Ja nyt töihin tienaamaan lisää paskaa lapsille.

Aika hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3919
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3515
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2648
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1618
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1134
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1110
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe