Äänestä suomen paras kotipizza!

Enpaattinen

Käy äänestämässä kotipizza.fi suomen parasta kotipizzaa!
Jos et käytä kotipizzan palveluja niin älä vaivaudu vastaamaan tänne mitään roskaa.

Itse olen äänestänyt, sitäpaitsi jos haukkua haluatte, niin onnistuu sekin siellä=)

Ilmoittakaa ihan surutta provoksi jos haluatte, mutta eipähän sitten valiteta kun toisella paikkakunnalla on suomen paras kotipizza!

5

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

Suomen parasta kotipizzaa, ne on kaikki yhtä paskoja. Hinta/laatu suhde todella syvältä. joku rikastuu (todennnäköisesti se ei ole yrittäjä)..

• JelenaMaaret.

Kotipizza on keskinkertaisuudessaan liki sietämätöntä katteeseen nähden. Ei tuollaista pitäisi edes myydä 2000- luvulla. Hyvä veto kuitenkin, kun niitä lätkyjä onnistutaan myymään mitä sitten myydäänkin.

Ja miten toisella paikkakunnalla voisi olla parempaa kun on kyse Franchising- ketjusta. Älä nyt jaksa puhua soopaa täällä.

• JelenaMaaret.

Ja kukakohan nuo kotipizzan kotisivut on rakentanut? Näyttää 10 vuotta vanhoilta.

• Maistajat

"Ja miten toisella paikkakunnalla voisi olla parempaa kun on kyse Franchising- ketjusta. Älä nyt jaksa puhua soopaa täällä. " ... etpä ole tainnut käydäkään kotipizzzoissa..ps. on niissä eroa! Jopa kaupunkien sisällä, eikä tarvitse edes toiseen kaupunkiin mennä sitä toteamaan!!

• ......

Itse olen törmännyt lomareissulla pohjois-Suomessa Kotipizza-liikkeeseen, joka ei pitänyt valikoimissaan ainakaan barbeque-kastiketta, syynä huono menekki. Sitä on paha ostaa, mitä ei ole. Kolmatta kertaa en ehkä erehdy sinne kysymään omaa kotipizza-suosikkiani. Kotipizzan pohjat on paljon paremmat kuin paikallisten etnisten pizzerioiden ja juusto on parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe