Kerrankin hyvä valmispohja!!

Riina

Löysin kaupan kylmähyllystä hauskan pizza pakkauksen, jossa oli pizzataikina pakattuna purkkiin ja lisänä tomaattikastike. Hetihän se piti ostaa kokeiltavaksi.
Kotona avasin taikinan purkista ja rullasin pellille. Jääkaapista kaivelin vanhat juustonkantit ja eilisen jauhelihakastikkeen sekä muut avatut purkit ja särpimet siihen päälle. Tuli tosi iso ja ehkä vähän turhankin runsastäytteinen iltapala perheelle ;) Pohja oli myös kiva leikata pizzaleikkurilla paloiksi, ei mennyt sellaiseksi kuivaksi keksikorpuksi niin kuin pakastepohjat.
Suosittelen muillekin säästäväisille, kokeilkaa ihmeessä!

3

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jantsku

      Mä olen myös kokeillut tuota pizzahommelia jo kaksikin kertaa! Meinaan ostaa taasen viikonlopuksi kun ei jaksa alkaa mitään kovin monimutkaisia laittelemaan..;) Tän nimi oli joku Sara jotain, Sara Lee tais olla. Mä yllätyin sen mausta kun yleensä noi pakastepizzat on vähän sitä sun tätä. Täytteetkin saa ihan ite valita;) Mun suosikkipizzassa on runsaasti juustoa, kinkusta en niinkään pidä. Tais muuten olla Citymarket mistä se löyty sattumalta. Suosittelen kaikille jotka tykkää taiteilla oman näköisiä pizzoja!

      • kiitos vinkistä

        tarkistaa cittarin kylmäkaapista, kun aina ei viitsi alkaa sitä pohjaa itse tekemään ja ne pakastepohjat ihan yäk. Löytyisköhän siitä osastosta, missä paistoa vailla olevat pullat ja semmoset leivonnaiset?
        Tykkään kans juustojutuista ja mikä oli hyvää niin se vihreä pesto pieninä kökköinä pitsan päällä, nam ynnä mozzarellasiivut ja minitomaatit halkaistuina.

        Tulin jo ostaneeksi pakastepizzan, mutta ens kerralla sitten. Laitan aina jotain extraa pakastepizzan päälle, kuten tuota pestoa ja muuta.


    • 2+1

      hyllystä löysit? Kun mä en löytänyt cittarista enkä prismasta po. taikinaa. Niinpä tein taikinan itse, ei se nyt niin työlästä ole.
      Pakastealtaan valmispohjat on ihan kauheita korppuja, niitä en osta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe