Mikä on Suomen 2000 URHEILIJA a)Mika Häkkinen,b Arsi harju,c Janne Ahonen tai joku muu kkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Mikä on Suomen 2000 URHEILIJA.
7
349
Vastaukset
- Oikeesti autoilufani
kukaan joka jotenkin formuloihin liittyy. Laji on kyllä kiinnostava mutta ei sillä oo mitään tekemistä urheilun kanssa.
Politiikkaahan se on kun ennen kisoja valitaan kuskit paremmuusjärjestyksessä eri tasoisiin autoihin. Sitten kisojen aikana ja varsinkin loppuvaiheessa tallit määräävät kuka päästää kenetkin ohi.
Rahapeli se on eikä urheilu.
...ja vastaus oli: ARSI HARJU !!!!!- tahkon veli
koita ite ja sano sitten.onhan bilis ja ravit urhilua vai onko ???
- edelleen sitä mieltä.
tahkon veli kirjoitti:
koita ite ja sano sitten.onhan bilis ja ravit urhilua vai onko ???
raveissa "kuski" ja polle ovat oma tiiminsä eikä kukaan määrää kuka tulee ykkösenä maaliin. Se on hevosesta ja kuskista kiinni.
Sen sijaan formuloista en viitsi uudelleen toistaa kaikkea mitä ed. viestissä kerroin.
Kuten sanoin: Itse pidän autoilusta ja varsinkin mikroautoilu on kiva harrastus. En väitä siinäkään pärjääväni Mika H:lle tai edes Mika S:lle ...ehkä en edes Räikköselle :)
mielipiteessäni kyse ei ollut lajin vaativuudesta vaan sen "urheilullisuudesta".
Olen edelleen sitä mieltä että Formulakisat ovat suurella rahalla tuotettua viihdettä ja raakaa bisnestä. - Joroistenhärkä
edelleen sitä mieltä. kirjoitti:
raveissa "kuski" ja polle ovat oma tiiminsä eikä kukaan määrää kuka tulee ykkösenä maaliin. Se on hevosesta ja kuskista kiinni.
Sen sijaan formuloista en viitsi uudelleen toistaa kaikkea mitä ed. viestissä kerroin.
Kuten sanoin: Itse pidän autoilusta ja varsinkin mikroautoilu on kiva harrastus. En väitä siinäkään pärjääväni Mika H:lle tai edes Mika S:lle ...ehkä en edes Räikköselle :)
mielipiteessäni kyse ei ollut lajin vaativuudesta vaan sen "urheilullisuudesta".
Olen edelleen sitä mieltä että Formulakisat ovat suurella rahalla tuotettua viihdettä ja raakaa bisnestä.ravit on sopupeliä!
niin kuin formolatkin!
Kumpikaan laji ei ole urheilua!
Mutta Arsi Harju Presidentiksi!!! - oikeesti autoilufani
Joroistenhärkä kirjoitti:
ravit on sopupeliä!
niin kuin formolatkin!
Kumpikaan laji ei ole urheilua!
Mutta Arsi Harju Presidentiksi!!!no niinhän mä sanoin, että Arsi ehdottomasti ...mutta on se formula kyllä vielä pahempaa ku ravit.
- ralli
oikeesti autoilufani kirjoitti:
no niinhän mä sanoin, että Arsi ehdottomasti ...mutta on se formula kyllä vielä pahempaa ku ravit.
Kyllä mielestäni f 1 on urheilua, Mutta ralli se vasta on tosi poikien laji. Vastaukseni on Margus Grönholm
- Formulafani
ralli kirjoitti:
Kyllä mielestäni f 1 on urheilua, Mutta ralli se vasta on tosi poikien laji. Vastaukseni on Margus Grönholm
Musta mikään urheilu ei vedä vertoja just Formuloille!=)
Kyllä mua kiinnostaa Lätkäkin varsinki, jos Jokerit tai Suomi pelaa, mutta Formulat ne on parasta urheilua!=)
Vastaus: Ehdottomasti Mika Häkkinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512376Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755085Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283689Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963534Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss463070Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082799Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132218Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372127Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935