Vastaan mielelläni kysymyksiin jotka koskevat tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni jos osoitat ne suoraan minulle.Tämä koskee myös sitä henkilöä joka kirjoitti vieraskirjaani.Vai onko poika pistänyt äitinsä asialle.
Hyvä satumainen nainen
148
1157
Vastaukset
- ....
???
En olisi sinusta uskonu. Et ole sama Jeriko ! - masaliisa
Jerikon muurit sortuivat ja sävellahja soi heinolan miehen tukiasunnossa viimeistä päivää ennen muuttoa, kun mummolan sahanpuruvintti odottaa hirrenpuriaa
- k.n
kun on herännyt epäluuloja kun kirjoitan vain sinulle ...
syy siihen on ollut ...
aloituksessasi on turvallista kirjoitella ei ole aina joku hyppimässä silmille...
mutta aina kiellon päälle ainakin kerran.
kun minut on aina sotkettu kaikenlaisiin juttuihin niin tähän en ole syyllinen..
en edelleenkään ole rekkautunu palstaa autan paremmin olemalla tällainen kiltti moninikki..
olet oppinut tuntemaan tämän pahimman puoleni k.n nimimerkkinä...
mutta jatketaan ...
käyt mielenkiintoiseksi...
päivänjatkoa k.nkoko karu totuus.Jatketaan elämistä sen mukaan,vaikka itsekieltäminen ei kuulukkaan tapoihini.
- k.n
jeriko kirjoitti:
koko karu totuus.Jatketaan elämistä sen mukaan,vaikka itsekieltäminen ei kuulukkaan tapoihini.
kyllä se siitä...
ainoastaan totesin, etten ole sitä kutsua nähnyt muualla kuin sinun omassa vieraskirjassasi, en palstalla.
En kylläkään tiedä kotkan ja sinun aiemmasta keskustelusta mitään, en ollut sitä lukemassa.
Ja siellähän se kutsu vieläkin on, sun omassa vieraskirjassa...oliko sitten muualla, en tiedä.
Mutta näitten tietojen valossa esitin väitteeni, miksi kutsu ei saavuttanut vastaanottajaa.:)
Ei muuta kommentoivaa tähän huuhaa-juttuun.;)huuhaa jutuista.Minäkin pidän juttuja joita sivulle kirjoitetaan huuhaana, mutta jos lähdetään sillä linjalle että ruvetaaan kirjoittamaan vierakirjaan .Siinä astutaan harmaalle aluelle.Ja mitä tulee vain minun vieraskirjassa olevaan vastaukseen niin uskon haasteen esittäneen osaavan sinne toisenkin kerran.
- The GreatEagle
jeriko kirjoitti:
huuhaa jutuista.Minäkin pidän juttuja joita sivulle kirjoitetaan huuhaana, mutta jos lähdetään sillä linjalle että ruvetaaan kirjoittamaan vierakirjaan .Siinä astutaan harmaalle aluelle.Ja mitä tulee vain minun vieraskirjassa olevaan vastaukseen niin uskon haasteen esittäneen osaavan sinne toisenkin kerran.
Mitä sä mussutat?????? Onko sulla jotain epäselvyyksiä? Jos turpaasi alat aukomaan niin silloin on parempi olla valittamatta kun annetaan takaisin. Älä edes yritä haastaa, sulle käy huonosti.
- hui hai
The GreatEagle kirjoitti:
Mitä sä mussutat?????? Onko sulla jotain epäselvyyksiä? Jos turpaasi alat aukomaan niin silloin on parempi olla valittamatta kun annetaan takaisin. Älä edes yritä haastaa, sulle käy huonosti.
jeriko on vahvoilla et arvaakaan .
meitä on monta jerikoa enen loppuu kotkat. - kun sitten
tosipaikan tullen et uskalla vastata haasteisiin. Sinut on jo nähty ja tiedetään millainen paskahousu olet. Muuta nimeksesi TheShit!
eikö se pitänyt nikillä sanoa jos on jotain sanottavaa.MUTTA taas sinä PELLE itket vieraskirjassa.
- TheGreatEagle
hui hai kirjoitti:
jeriko on vahvoilla et arvaakaan .
meitä on monta jerikoa enen loppuu kotkat.hohhhoijaa...:DDD
- TheGreatEagle
kun sitten kirjoitti:
tosipaikan tullen et uskalla vastata haasteisiin. Sinut on jo nähty ja tiedetään millainen paskahousu olet. Muuta nimeksesi TheShit!
Syö nyt puuros niin kasvat:DD
- TheGreatEagle
jeriko kirjoitti:
eikö se pitänyt nikillä sanoa jos on jotain sanottavaa.MUTTA taas sinä PELLE itket vieraskirjassa.
Katsos jotkut tekee töitä, ei ole aikaan juosta täällä sua itkettämässä koko ajan. Opettele pyyhkimään ensin perseesi luuseri. :DD
- jälleen
TheGreatEagle kirjoitti:
paremmilleen ja vahvemmilleen.;) Valahtiko taas kakit housuun???
sun täytyy olla tosi kova karju,nyt meen pakkaan tavarani ja muutan heti maasta pois.
- TheGreatEagle
jeriko kirjoitti:
sun täytyy olla tosi kova karju,nyt meen pakkaan tavarani ja muutan heti maasta pois.
olet pelkkä räkänokka palstalla. :))
- TheGreatEagle
jälleen kirjoitti:
Huutele vain puskasta. Sitähän sinä olet tehnyt pienen ikäsi. Lässynlässyn poju:))
- tehdään
TheGreatEagle kirjoitti:
Katsos jotkut tekee töitä, ei ole aikaan juosta täällä sua itkettämässä koko ajan. Opettele pyyhkimään ensin perseesi luuseri. :DD
OIKEITA töitä, sinä et. Ja jos et ole huomannut niin sinä se täällä itket, ei jerico. Teit oharinkin pelle!!!
- vaan
TheGreatEagle kirjoitti:
olet pelkkä räkänokka palstalla. :))
ämmä. Pistä mekko päälle jos ei ole jo.;)
- Jalamari Puska
TheGreatEagle kirjoitti:
sinulla on tapana käydä kaiien mies puolisten kimppuun .Näetkö uhakana.?sä olet Reppana ja siin kylkiäisenä moninikit satumainen ja veera .En voi muuta kuin ihmetellä sun juttujas ja temppuluja puskasta .
- riittää
TheGreatEagle kirjoitti:
Huutele vain puskasta. Sitähän sinä olet tehnyt pienen ikäsi. Lässynlässyn poju:))
sulle poika. Samalla lailla itse huutelet puskista poika.;)
- TheEagles
riittää kirjoitti:
sulle poika. Samalla lailla itse huutelet puskista poika.;)
Tämä netti on sulle ainut kosketus ulkomaailmaan. Ei sinusta ole kuin itkemään puskassa. :))
- TheEagles
tehdään kirjoitti:
OIKEITA töitä, sinä et. Ja jos et ole huomannut niin sinä se täällä itket, ei jerico. Teit oharinkin pelle!!!
ei omalle palstalle vai eikö tietotaito riitä edes siihen lapsonen?
- TheEagles
Jalamari Puska kirjoitti:
sinulla on tapana käydä kaiien mies puolisten kimppuun .Näetkö uhakana.?sä olet Reppana ja siin kylkiäisenä moninikit satumainen ja veera .En voi muuta kuin ihmetellä sun juttujas ja temppuluja puskasta .
Puskasta huuteleva pelkuri. :))
TheEagles kirjoitti:
etteikö sitä voisi kirjoittaa tänne,eikä itkeä vieraskirjaan.
- riittää
TheEagles kirjoitti:
Tämä netti on sulle ainut kosketus ulkomaailmaan. Ei sinusta ole kuin itkemään puskassa. :))
mikäli galleriassa oleva ikäsi on oikein ja mulla on kyllä erittäin paljon enemmän "kosketusta ulkomaailmaan" kuin sulla, pelle;) Sulla ei ole muuta kuin tämä palsta ja Big Brother.;)
- TheEagles
vaan kirjoitti:
ämmä. Pistä mekko päälle jos ei ole jo.;)
koko ajan toitottanut nikitön pelkuri:)) Kumpi se ämmä oikein on..heh heh...:DD
- vain...
TheEagles kirjoitti:
ja tietotaito riittää, sulla ei:)
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
etteikö sitä voisi kirjoittaa tänne,eikä itkeä vieraskirjaan.
viemän nuo erimielisyydet muualle kuin huuhaalle. Taaskin täällä palstalla on ilmapiiri perseestä. Mikset vastaa profiiliini????? Vaan tulet tänne vinkuaan ja hakemaan sympatiaa joltain pelkuripuskilta? Olet kuule poju vielä:DD
- eikä..
TheEagles kirjoitti:
koko ajan toitottanut nikitön pelkuri:)) Kumpi se ämmä oikein on..heh heh...:DD
noilla nikeillä ole virkaa Huuhaa-palstalla, oharin tekijä!
- TheEagles
riittää kirjoitti:
mikäli galleriassa oleva ikäsi on oikein ja mulla on kyllä erittäin paljon enemmän "kosketusta ulkomaailmaan" kuin sulla, pelle;) Sulla ei ole muuta kuin tämä palsta ja Big Brother.;)
Helppo huudella puskasta. Miksi teet niin? Tuo se vasta on teinikäyttäytymistä.:)
Sorry, en katso Big Brotheria ja palstallakin käyn silloin kun huvittaa ja kerkiää. Sehän ei sitä paitsi sinulle kuulu. :)) - TheEagles
vain... kirjoitti:
ja tietotaito riittää, sulla ei:)
pelottaako? :DD
- TheEagles
eikä.. kirjoitti:
noilla nikeillä ole virkaa Huuhaa-palstalla, oharin tekijä!
kun taas kiukkusi nousee, se on normaalia tuossa murrosiässä kun huomaat ettet ole maailman napa vaan pelkkä itikan paska valtameressä poju...:DD
- ihmeessä
TheEagles kirjoitti:
Helppo huudella puskasta. Miksi teet niin? Tuo se vasta on teinikäyttäytymistä.:)
Sorry, en katso Big Brotheria ja palstallakin käyn silloin kun huvittaa ja kerkiää. Sehän ei sitä paitsi sinulle kuulu. :))teet tuon "puska"asian niin suureksi? Sinun käyttäytymisesi on aivan pikkulapsen tasolla. Onko toinen leikkiauto jäänyt patterin väliin ja toinen naulattu maton alle lattiaan kiinni? Se olisi yksi selitys tuolle päivittäiselle raivollesi ja huomionhakuisuudellesi.
TheEagles kirjoitti:
viemän nuo erimielisyydet muualle kuin huuhaalle. Taaskin täällä palstalla on ilmapiiri perseestä. Mikset vastaa profiiliini????? Vaan tulet tänne vinkuaan ja hakemaan sympatiaa joltain pelkuripuskilta? Olet kuule poju vielä:DD
muiden harhojen joukossa.Koska minä en harrasta profileihin kirjoittamista minun kirjoittamiseni kestävät kyllä päivänvalon.Ei minulla ole tarvetta poistaa sanomisiani.Tuomitset uudet aloitukset paitsi kun kyse on sinun aloituksistasi ja yrität saada sympatiaa kertomalla kun sinua reppanaa kiusataan.Aikuistusit vähän tai oikeastaan paljon.
- TheEagles
ihmeessä kirjoitti:
teet tuon "puska"asian niin suureksi? Sinun käyttäytymisesi on aivan pikkulapsen tasolla. Onko toinen leikkiauto jäänyt patterin väliin ja toinen naulattu maton alle lattiaan kiinni? Se olisi yksi selitys tuolle päivittäiselle raivollesi ja huomionhakuisuudellesi.
ettei tartvitse ihan lapsosten kanssa kinailla. Ei enää viestejä nikittömille pelkureille:)
- puska puska
TheEagles kirjoitti:
pelottaako? :DD
puska puska... ei siellä gallerioissa näy henkilötietoja, ainakaan mitä minä olen katsonut. Ja ei todellakaan pelota vaan naurattaa tuollainen pelle.
- on...
TheEagles kirjoitti:
ettei tartvitse ihan lapsosten kanssa kinailla. Ei enää viestejä nikittömille pelkureille:)
mulla 47 vuotta. Sinun mielestäsi nikin käyttäminen vaatii rohkeutta, minun rimani on melkoisen paljon korkeammalla. Mutta olenhan muutenkin kaikin puolin paljon sinun yläpuolellasi.
- HAH HAH
on... kirjoitti:
mulla 47 vuotta. Sinun mielestäsi nikin käyttäminen vaatii rohkeutta, minun rimani on melkoisen paljon korkeammalla. Mutta olenhan muutenkin kaikin puolin paljon sinun yläpuolellasi.
BUAAH
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
Sorry, en katso Big Brotheria ja palstallakin käyn silloin kun huvittaa ja kerkiää. Sehän ei sitä paitsi sinulle kuulu. :))Muuhun aikaa olekkaan kuin palstalla olemiseen. Tosiasiassa se ei muuhun riitäkkään, kun Pikku-Kakkosen jaksntkin jää väliin
- vieläkin...
TheEagles kirjoitti:
kun taas kiukkusi nousee, se on normaalia tuossa murrosiässä kun huomaat ettet ole maailman napa vaan pelkkä itikan paska valtameressä poju...:DD
maailman napa ja raivosi kasvaa päivä päivältä poju.;) Olet pelkkä paskaläjä.;)
- sentään
HAH HAH kirjoitti:
BUAAH
enemmän kuin sulla, poju.;)
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
muiden harhojen joukossa.Koska minä en harrasta profileihin kirjoittamista minun kirjoittamiseni kestävät kyllä päivänvalon.Ei minulla ole tarvetta poistaa sanomisiani.Tuomitset uudet aloitukset paitsi kun kyse on sinun aloituksistasi ja yrität saada sympatiaa kertomalla kun sinua reppanaa kiusataan.Aikuistusit vähän tai oikeastaan paljon.
aloitit mulle vittuilun vaikka tuohon sinun nikkiisi ole koskaan kirjoittanut poikkipuolista sanaa. Nyt kun annoin takaisin paskansit housuun. Sellaisia pellejä kutsutaa luusereiksi ja sitä sinä olet selittäjäluuseri. Sinut kyllä tunnistaa tuosta välilyöntien puutteesta joka kirjoituksessa. Ethän sinä osaa edes perusasioita. :))
Itke poika itke.... TheEagles kirjoitti:
aloitit mulle vittuilun vaikka tuohon sinun nikkiisi ole koskaan kirjoittanut poikkipuolista sanaa. Nyt kun annoin takaisin paskansit housuun. Sellaisia pellejä kutsutaa luusereiksi ja sitä sinä olet selittäjäluuseri. Sinut kyllä tunnistaa tuosta välilyöntien puutteesta joka kirjoituksessa. Ethän sinä osaa edes perusasioita. :))
Itke poika itke....olet pahasti vainoharhainen.Itke poju itke ei susta muuhun ole.
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
olet pahasti vainoharhainen.Itke poju itke ei susta muuhun ole.
kun ei miehet itke vaikka joskus haluaisikin, toisin kuin sinä. :))
TheEagles kirjoitti:
kun ei miehet itke vaikka joskus haluaisikin, toisin kuin sinä. :))
käytöksesi on kuin ekaluokkalaisen ja samoin käytös.Mulle on sama mitä tänne kirjoitat .mutta älä vääristele asioita.
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
käytöksesi on kuin ekaluokkalaisen ja samoin käytös.Mulle on sama mitä tänne kirjoitat .mutta älä vääristele asioita.
Mene jo mopoilemaan poju. Siellä ne kaverit(onko sulla nitä) odottaa mäkkärin eessä :DD
- The Eagles
TheGreatEagle kirjoitti:
hohhhoijaa...:DDD
mee akka nukkuun :DDDD
- The Eagles
TheGreatEagle kirjoitti:
syön liharuokaa
- T he Eagles
jälleen kirjoitti:
kattilaskin on palanut
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
ei muuta
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
miten lie
- hui hai
jeriko kirjoitti:
syödään men vain lihaa
- The Eakles
jeriko kirjoitti:
moikka vaan
- The Eakles
TheEagles kirjoitti:
son nin makeeta
- hui hai
jeriko kirjoitti:
yllättää
- hui hai
on... kirjoitti:
luusto ja venytetään ellei kasva
- hui hai
TheEagles kirjoitti:
heilutellaan välissä kyllä se siitä
- k.n
jeriko kirjoitti:
mittee sie jeriko oot ny alkanu puhua..
k.n kirjoitti:
mittee sie jeriko oot ny alkanu puhua..
eikö riitä että täällä on yksi samantasoinen.Tietysti täytyy pyytää anteeksi ekalukkalaisilta kun vertaan kotkaa niihin.
- k.n
jeriko kirjoitti:
eikö riitä että täällä on yksi samantasoinen.Tietysti täytyy pyytää anteeksi ekalukkalaisilta kun vertaan kotkaa niihin.
ne eka pallerot on ihania ...
- TheEagles
on... kirjoitti:
joka itsensä ylentää se allennetaan. No narsistihan sinä oletkin. Ei muuten kovin uskottavalta kuulosta, niin kuin ei mitkään sinun väittämäsi. Vellihousu sinä olet:))
- Anu_Saukko
The Eagles kirjoitti:
mee akka nukkuun :DDDD
tunnut olevan varsinainen kuoliaaksinaurattaja tyhmien vitsiesi myötä.
- padme_amidala
..sinulla on mukavia kirjoituksia : )
- menovesi
koka käyneen sinua uhkailemassa.Uhkaileeko se kaikki palstan mieskirjoittajat?
Alkas oleen poliisille asiaa?- TheGreatEagle
jeriko kirjoitti:
kyllä poju on lapsellinen.
lapsellisuudesta yhtään mitään:)) Poika....
- The Eagles
ei se mitään mennään vaan en muista kyllä minne piti mennä
- TheGreatEagles
Oikeen mäkkiin oletko pelle? Nähdäänpas tuossa puolessa välissä Lahtea ja Helsinkiä. :)))
- N
teillä on tapana tuppautua toisten vierasirjaan sen olen minäkin huomannut.
- hui hai
N kirjoitti:
kun he eivät osaa keskustella kuin mollaamalla.
pitää aiheet repiä mistä vain. N kirjoitti:
jotain uutta.
N kirjoitti:
helpompi päteä.
- Gaabriel
jeriko kirjoitti:
sut on punnittu ja kevyeksi havaittu ei susta ole muuhun kun uhomaan.
Eihän siitä tehdyt jauhot käy edes leipomiseen :))
Gaabriel kirjoitti:
Eihän siitä tehdyt jauhot käy edes leipomiseen :))
alkaa sen ikä pikku hiljaa ihmetyttään,onkohan siinä pilkku virhe.
- TheGreatEagles
jeriko kirjoitti:
sut on punnittu ja kevyeksi havaittu ei susta ole muuhun kun uhomaan.
Nyt sovitaan tapaminen jossain muualla kun siellä sun mäkkärissä. Tulet tietenkin puoleen väliin vastaan ja katsotaan sitten. Etkö uskalla? Et taida. Oletko muuten edes täysi-ikäinen? En ota mitään tuomiota alaikäisen pieksemisestä. Älä sitä amis lässytä....:DDD
- TheGreatEagles
jeriko kirjoitti:
helpompi päteä.
ennenkuin jatketaan tätä hommaa. Et uskalla... :D
TheGreatEagles kirjoitti:
Nyt sovitaan tapaminen jossain muualla kun siellä sun mäkkärissä. Tulet tietenkin puoleen väliin vastaan ja katsotaan sitten. Etkö uskalla? Et taida. Oletko muuten edes täysi-ikäinen? En ota mitään tuomiota alaikäisen pieksemisestä. Älä sitä amis lässytä....:DDD
mene lastentarhaan sieltä löytyy kinastelu seuraa ja täti voi laittaa sinut päikkäreille.Jos on sanottavaa sano se nikilläsi tai vaikene.
- hippahei
TheGreatEagles kirjoitti:
Kotka?
Aina kun tulen tänne lueskelemaan, sinä soitat suutasi ja uhoot ja aina eri miehelle.
Oleksä noin mustasukkanen yhestä naisen kurppanasta vai mikä sua vaivaa.
Mee kuule vihanhallintakurssille kun ei näytä lääkkeet auttavan.
Ben, Mounlex, jeriko, ketä niitä onkaan joita vihaat.
Siinä sivussa soitat suutas palstan naisille, ne on lihavia ja haisee paskalle ja on ihan säälittäviä ja juoppoja.
Onko täällä ketään kuka sun kanssas kelpaa keskustelemaan.
Mun puolest voisit hyvin keskustella vessassa ittekses ni ei tarttis näitä sun raivonpurkauksia muiden lukee ja väistellä - vaikuttaa
jeriko kirjoitti:
alkaa sen ikä pikku hiljaa ihmetyttään,onkohan siinä pilkku virhe.
Kotkan henkiseltä iältä.
- TheEagles
vaikuttaa kirjoitti:
Kotkan henkiseltä iältä.
4 vuotta enempi kuin sinulla:DD
- kirjoittaja,
TheEagles kirjoitti:
se on aivan varmaa.
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
mene lastentarhaan sieltä löytyy kinastelu seuraa ja täti voi laittaa sinut päikkäreille.Jos on sanottavaa sano se nikilläsi tai vaikene.
mussuttaa? Kerro nyt ikäsi...aika tärkeä tieto kaikille. Vai eikö löydy munaa edes siihen?
TheEagles kirjoitti:
mussuttaa? Kerro nyt ikäsi...aika tärkeä tieto kaikille. Vai eikö löydy munaa edes siihen?
vieraskirjassa oli tekti kerro aika ja paikka ja minä kerroin .Nyt kahden viikon jälkeen se onkin väärä paikka herää jo.Ei paikalla ole väliä kun et ole tullut sinne alkuunkaan.Sun on turha itkeä täällä enää yhtään mitään .Sulla oli mahdollisuutesi minkä jätit käyttämättä lakkaa siis itkemästä poju.
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
vieraskirjassa oli tekti kerro aika ja paikka ja minä kerroin .Nyt kahden viikon jälkeen se onkin väärä paikka herää jo.Ei paikalla ole väliä kun et ole tullut sinne alkuunkaan.Sun on turha itkeä täällä enää yhtään mitään .Sulla oli mahdollisuutesi minkä jätit käyttämättä lakkaa siis itkemästä poju.
Enpä käynyt katsomassa sun profiiliasi sen jälkeen kun laitoin sen viesti. Joten miten olisin voinut siitä tietää? Vastaus kuuluu tulla keskusteluun eikä erilliseen omaan kommentiin. Älä yritä tuollalailla tehdä toisesta luistajaa..heh...ethän uskalla vastata edes oikein. Mene ja vedä itsesi vessasta alas...sinnehän pökäleet kuuluvat heh heh:DD
TheEagles kirjoitti:
Enpä käynyt katsomassa sun profiiliasi sen jälkeen kun laitoin sen viesti. Joten miten olisin voinut siitä tietää? Vastaus kuuluu tulla keskusteluun eikä erilliseen omaan kommentiin. Älä yritä tuollalailla tehdä toisesta luistajaa..heh...ethän uskalla vastata edes oikein. Mene ja vedä itsesi vessasta alas...sinnehän pökäleet kuuluvat heh heh:DD
sehän on niin sun tyylistä uhota ensin ja sitten kipittää piiloon.Ei se ole mulle mikään yllätys-Mitä jos rupeaisit taas poistamaan viestejäsi ettei kaikille paljastu miten lapsellinen olet.
- Ahokas
jeriko kirjoitti:
nimittäin ketjussa, jonka jeriko lopuksi poistit, Kotka oli riitelemässä ja asia tuli selväksi Kotkalle varsin hyvin.
Ja toisekseen , jos haaste jätetään toisen vieraskirjaan niin sieltä se vastaus käydään myös lukemassa. Ja kuten sanottu keskustelussa tuli asia selväksi.
Loppupuolta en siitä keskustelusta lukenut mutta sen minkä luin Kotka ei ainakaan valittanut paikasta. Että hyvin jäi kiinni Kotka.
Lisäksi Kotka poisti samohin kellonaikohin Mounlexistä tehneensä herja-aloituksen (jos sitä ei sitten poistanut ylläpito). Ahokas kirjoitti:
nimittäin ketjussa, jonka jeriko lopuksi poistit, Kotka oli riitelemässä ja asia tuli selväksi Kotkalle varsin hyvin.
Ja toisekseen , jos haaste jätetään toisen vieraskirjaan niin sieltä se vastaus käydään myös lukemassa. Ja kuten sanottu keskustelussa tuli asia selväksi.
Loppupuolta en siitä keskustelusta lukenut mutta sen minkä luin Kotka ei ainakaan valittanut paikasta. Että hyvin jäi kiinni Kotka.
Lisäksi Kotka poisti samohin kellonaikohin Mounlexistä tehneensä herja-aloituksen (jos sitä ei sitten poistanut ylläpito).kirjoittamassa vieraskirjaani.Uskomatonta käytöstä henkilöltä joka ilmoittaa olevansa45.Kyllä taitaa iso pyörä sutia tosi paljon.Vielä kerran POJU ei mulla oloe mitään salattavaa.
- Ahokas
jeriko kirjoitti:
kirjoittamassa vieraskirjaani.Uskomatonta käytöstä henkilöltä joka ilmoittaa olevansa45.Kyllä taitaa iso pyörä sutia tosi paljon.Vielä kerran POJU ei mulla oloe mitään salattavaa.
mutta ei se itse sitä ymmärrä. Juuri siksi kun tuo isopyörä sutii. Tosin ei se pyörä järin suurikaan ole...
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
sehän on niin sun tyylistä uhota ensin ja sitten kipittää piiloon.Ei se ole mulle mikään yllätys-Mitä jos rupeaisit taas poistamaan viestejäsi ettei kaikille paljastu miten lapsellinen olet.
muttet uskaltanu? Mikähän se on todellisuudessa poika sun ikä? 15v? vai perati 17v? Mene mäkkäriin syömään vaikka ranskikset lapsi.:)
- TheEagles
Ahokas kirjoitti:
Lisäksi Kotka poisti samohin kellonaikohin Mounlexistä tehneensä herja-aloituksen (jos sitä ei sitten poistanut ylläpito).vieraskirjakommenttiin niin se tulee näkyville aloittajan omassa profiilissa, tiedät varsin hyvin. Mutta räkänokka Jeriko pasko housuunsa ja vstasi oikeastaan itselleen. Voi helkkari mitä pellejä olette ja niitä todellisia luusereita. Hohhoijaa....laittakaa nyt lapsukaiset tähän vaikka se paikka ja aika. Muistakaa kuitenkin että työ menee kaiken ohitse ja kaikki teidän kiparinkulmille sopimanne tapaamiset eivät onnistu. Pai pai...lapset...:))
- TheEagles
jeriko kirjoitti:
kirjoittamassa vieraskirjaani.Uskomatonta käytöstä henkilöltä joka ilmoittaa olevansa45.Kyllä taitaa iso pyörä sutia tosi paljon.Vielä kerran POJU ei mulla oloe mitään salattavaa.
Lässynlässyn sun jutuillesi pelkuri.:)
- Ahokas
TheEagles kirjoitti:
muttet uskaltanu? Mikähän se on todellisuudessa poika sun ikä? 15v? vai perati 17v? Mene mäkkäriin syömään vaikka ranskikset lapsi.:)
olin siinä ketjussa lukemassa missä riitelit muutaman kaverin kanssa (olin yksi heistä, myönnetään) ja aivan varmasti sinulle tuli aika ja paikka selväksi. Sulla vaan meni vetelät housuun.
- TheEagles
Ahokas kirjoitti:
mutta ei se itse sitä ymmärrä. Juuri siksi kun tuo isopyörä sutii. Tosin ei se pyörä järin suurikaan ole...
Jo on sulla huono olo, kiukkuat ja rähiset. :)
Muist, etä olet kaiken ansainnut mitä olet saanut;-) - .Zorrox
Ahokas kirjoitti:
On kyllä joku pilleristi, jolta ne jää ottamatta. Ei noin kahelia vielä ole nähtykään
- Ahokas
TheEagles kirjoitti:
vieraskirjakommenttiin niin se tulee näkyville aloittajan omassa profiilissa, tiedät varsin hyvin. Mutta räkänokka Jeriko pasko housuunsa ja vstasi oikeastaan itselleen. Voi helkkari mitä pellejä olette ja niitä todellisia luusereita. Hohhoijaa....laittakaa nyt lapsukaiset tähän vaikka se paikka ja aika. Muistakaa kuitenkin että työ menee kaiken ohitse ja kaikki teidän kiparinkulmille sopimanne tapaamiset eivät onnistu. Pai pai...lapset...:))
housuunpaskantaja olit. Älä yritä muuttaa asioita.
- TheEagles
Ahokas kirjoitti:
olin siinä ketjussa lukemassa missä riitelit muutaman kaverin kanssa (olin yksi heistä, myönnetään) ja aivan varmasti sinulle tuli aika ja paikka selväksi. Sulla vaan meni vetelät housuun.
tietysti pidät kiinni tuosta raukasta väitteestä. Jos olisit vastannut kirjoitukseeni niin se olisi näkynyt profiilissani ja olisin vastannut sinulle. Mutta kun olet paskahousu kieroilija niin olet. :D
- Ahokas
TheEagles kirjoitti:
Jo on sulla huono olo, kiukkuat ja rähiset. :)
Muist, etä olet kaiken ansainnut mitä olet saanut;-)itsestäni. Isopyörä ei sudi. Ja ihan kiitettävästi olen ansainnut.
TheEagles kirjoitti:
vieraskirjakommenttiin niin se tulee näkyville aloittajan omassa profiilissa, tiedät varsin hyvin. Mutta räkänokka Jeriko pasko housuunsa ja vstasi oikeastaan itselleen. Voi helkkari mitä pellejä olette ja niitä todellisia luusereita. Hohhoijaa....laittakaa nyt lapsukaiset tähän vaikka se paikka ja aika. Muistakaa kuitenkin että työ menee kaiken ohitse ja kaikki teidän kiparinkulmille sopimanne tapaamiset eivät onnistu. Pai pai...lapset...:))
yksi hukkareissu on tehty ei ole tarvetta enmpään.Sinne vastataan missä kysytään eikö asia valkene sulle ei minullA OLE TARVETTA MENNÄ ITKEMÄÄN KENENKÄÄN PROFIILIIN.Ja minulla ei ole tarvetta sotkea housujani sen takia ,että sinä niin sanot.Pyydä jotain lukemaan tämä sinulle jos et itse sitä ymmärrä.
- Jambal
TheEagles kirjoitti:
Kuollut ja vetelä aivopaskan jämä hörökorvassasi
- TheEagles
Ahokas kirjoitti:
housuunpaskantaja olit. Älä yritä muuttaa asioita.
Ei mene sitten sulle jakeluun, en kyllä odottanutkaan. Tyypillista teinikäyttäytymistä sinulta. Olet varmasti vaikea henkilö livessäkin. Kerros sedälle mikä sulla on hätänä? Katsos ei se auta asiaasi vaikka kuinka kiukuttelet siellä. Voi sinua pientä...:))
- Ahokas
TheEagles kirjoitti:
tietysti pidät kiinni tuosta raukasta väitteestä. Jos olisit vastannut kirjoitukseeni niin se olisi näkynyt profiilissani ja olisin vastannut sinulle. Mutta kun olet paskahousu kieroilija niin olet. :D
Tällä palstallahan keskustelu oli. Sinä se muutat mieltäsi nopeasti kun äsken kerroit, ettet enää vastaa mulle ja nyt vastasit.
Sä jäit nolosti kiinni etkä siitä kuiville kiemurtele millään. - TheEagles
jeriko kirjoitti:
yksi hukkareissu on tehty ei ole tarvetta enmpään.Sinne vastataan missä kysytään eikö asia valkene sulle ei minullA OLE TARVETTA MENNÄ ITKEMÄÄN KENENKÄÄN PROFIILIIN.Ja minulla ei ole tarvetta sotkea housujani sen takia ,että sinä niin sanot.Pyydä jotain lukemaan tämä sinulle jos et itse sitä ymmärrä.
toisen profiiliiin jos sillä pellelle (sinä tässä tapauksessa) On jotain asiaa. Siinä paska vääristelet ja valehtelet minkä kerkiät. Elämäsi tulee olemaan erittäin vaikeaa asenteestasi johtuen. Tuollaisia luusereita ei työpaikoilla eikä armeijassa katsota hyvällä. Laita se hame päällesi. :))
tämä on toivotonta kun et tajua niin et. Huutele itseksesi pikku tyttönen, se sinä olet. :)) - Ahokas
TheEagles kirjoitti:
Ei mene sitten sulle jakeluun, en kyllä odottanutkaan. Tyypillista teinikäyttäytymistä sinulta. Olet varmasti vaikea henkilö livessäkin. Kerros sedälle mikä sulla on hätänä? Katsos ei se auta asiaasi vaikka kuinka kiukuttelet siellä. Voi sinua pientä...:))
enkä usko, että edes sinä olisit niin tyhmä, etteikö Jericon viesti tullut sulle selväksi. Älähän foliohattu taas puhu noita teinijuttujasi.
- Ahokas
TheEagles kirjoitti:
toisen profiiliiin jos sillä pellelle (sinä tässä tapauksessa) On jotain asiaa. Siinä paska vääristelet ja valehtelet minkä kerkiät. Elämäsi tulee olemaan erittäin vaikeaa asenteestasi johtuen. Tuollaisia luusereita ei työpaikoilla eikä armeijassa katsota hyvällä. Laita se hame päällesi. :))
tämä on toivotonta kun et tajua niin et. Huutele itseksesi pikku tyttönen, se sinä olet. :))Pidä vaan mekko päälläsi, et uskalla mitään muuta kuin uhota!
TheEagles kirjoitti:
tämä on toivotonta kun et tajua niin et. Huutele itseksesi pikku tyttönen, se sinä olet. :))sinähän se jätit tulematta ja vaikka mitä kirjoittaisit ei se muuksi muutu.Niin että rupea vaan itsellesi sitä mekkoa sovittamaan äläkä itke täällä.Itke sinä vaan nalle kainalossa kun sua kiusataan mui ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Taazan
TheEagles kirjoitti:
Työsi on heinolan kaatiksella pullojen kerääjänä ja rottien laskijana. Tosin itsesikin varmaan lukuu laskien, ellet jo sitten ole loukkaan väliin tyhjäå päätäsi litsauttanut - kesyrotta keskonen
- hui hai
jeriko kirjoitti:
jotain uutta.
tämä palsta vuoros
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
miten lie sulla nuo jalat
- KooKooRules
TheEagles kirjoitti:
tämä on toivotonta kun et tajua niin et. Huutele itseksesi pikku tyttönen, se sinä olet. :))tuolla jääkiekkopalstalla tätä TheEaglesia kutsutaan RAVistimeksi. Siellä oli joku aika sitten ketju, missä kirjoittaja kertoi RAVistimen olevan pulassa kyykytettynä Huuhaa-palstalla. Kävin lukaisemassa ja niinhän se oli. Siellä kerrottiin myös miten RAVistin oli luistanut sovitusta tapaamisesta johon RAVistin vastasi, että "juoksutin höynää poikaa turhaan". SavoRULES ainakin voi vahvistaa jos tämän lukee. Että sellaista RAVistin, heh heh poika on taas ikikyykyssä kuten aina, buahahahaaaa!
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
ulkona jos vaikka tulee rähmä painia
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
tämä on toivotonta kun et tajua niin et. Huutele itseksesi pikku tyttönen, se sinä olet. :))niin on
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
miten menee
TheEagles kirjoitti:
tämä on toivotonta kun et tajua niin et. Huutele itseksesi pikku tyttönen, se sinä olet. :))väittämään mustaa valkoiseksi.ja muutenkin vääristämään asioita ala taas itkemään kun sinun nimesi on laitettu tänne.Siitä voisi herua pari pojoo.Tosiasia kun on vain niin että olet pelkkä poju joka uhoo täällä mitään muuta ei susta ole tullut selville.
- kerrassaan
TheEagles kirjoitti:
tämä on toivotonta kun et tajua niin et. Huutele itseksesi pikku tyttönen, se sinä olet. :))mihinkään.
mikä tämän aloituksen tarkoitus oikein on * ihmettelee *
jos joku kantaa huolta mitä olen tehnyt tai sanonut niin esitin että vastaan mielelläni asiallisiin kysymyksiin.En pidä siitä että asioita ruvetaan kirjoittamaan vieraskirjaani.Selvittääkö mitään.
jeriko kirjoitti:
jos joku kantaa huolta mitä olen tehnyt tai sanonut niin esitin että vastaan mielelläni asiallisiin kysymyksiin.En pidä siitä että asioita ruvetaan kirjoittamaan vieraskirjaani.Selvittääkö mitään.
asia ymmärretty.
- poulesta puhuja
ÄLÄHÄN NYT , kun Kotka ja Satu ovat niin USKOMATTOMAN IHANIA IHMISIÄ, ja Satu puhuu Kotkankin puolesta kun se on lälläri.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8651480/41191042- TheEagles
edes niin, että siitä saa selvää. Käys niillä suomenkielen tunneilla, äläkä lorvi kotona:)
- poulesta puhuja
TheEagles kirjoitti:
edes niin, että siitä saa selvää. Käys niillä suomenkielen tunneilla, äläkä lorvi kotona:)
Paraskin kirjoittaja , mutta piti kommentoida kuitenkin jotain tyhjää !!!!!!!
- The Eagles
TheEagles kirjoitti:
Ensin pissaamaan pottaan, ennenkuin tulet tänne huoliasi ja tunnehäiriöitäsi purkamaan. Oletko jo huomannut apteekin olevan auki, joten pääset täyttämään hammastikku askisi päivän stimulanteilla
- TheEaqles
The Eagles kirjoitti:
Ensin pissaamaan pottaan, ennenkuin tulet tänne huoliasi ja tunnehäiriöitäsi purkamaan. Oletko jo huomannut apteekin olevan auki, joten pääset täyttämään hammastikku askisi päivän stimulanteilla
pissata pottaan jo kuukauden.
- TheEagles
yhtään kommenttia nikittömille. Jos ei ole pokkaa tulla esille rekatulla nikillä niin voi jäädä sinne sängyn alle itkemään. Se miksi pitäisi tulla nikillä johtuu siitä että ne paskanjauhajat saadaan selville ylläpidon toimesta. Jos ei ole mitään salattavaa niin rekattuna vain. :))
- Ei ole
mitään väliä IP-osoitteen kannalta onko rekattu vai ei. Ja sinä olet palstan pahin paskan jauhaja ja vieläpä oikein ylivoimaisesti!
- The Eagles
Tunnettu tyhmyyteesi loistaa kuin naantalin aurinko ja olet taa matalassa perusasennossa eli päivittäisessä pikakyykyssä paskomassa pulttuusi. Kannattaa pakata sinne suljetulle kiireesti viikonlopuksi, mistä olet karannutkin raitapaita yllä
- TheBodat
Ei ole kirjoitti:
mitään väliä IP-osoitteen kannalta onko rekattu vai ei. Ja sinä olet palstan pahin paskan jauhaja ja vieläpä oikein ylivoimaisesti!
Ei kannata kenenkään välittää mitään kun kaveri on selvästi hermosairas vajakki, joka ei ymmärrä mitä tekee päivittäin ilman ohjausta
- Huomaaja.
TheBodat kirjoitti:
Ei kannata kenenkään välittää mitään kun kaveri on selvästi hermosairas vajakki, joka ei ymmärrä mitä tekee päivittäin ilman ohjausta
Tämä heinolan sairas RAVistin kun jää häviölle kaikessa väittelyssä, hakee aina ylläpitoa apuun vaikka on palstojen pahin häirikkö. Mölyapina häärää monella muullakin palstalla haastaen riitaa ja aina saa turpaan. Sitten rakka lääkehörhö hakee apua ylläpidosta kun ei muuten pärjää
- Bridie_09
The Eagles kirjoitti:
Tunnettu tyhmyyteesi loistaa kuin naantalin aurinko ja olet taa matalassa perusasennossa eli päivittäisessä pikakyykyssä paskomassa pulttuusi. Kannattaa pakata sinne suljetulle kiireesti viikonlopuksi, mistä olet karannutkin raitapaita yllä
koska se on fiksu :)
- The Eagles
Bridie_09 kirjoitti:
koska se on fiksu :)
koita nukkua öisin ettei muksustas tule durasel pupua
- The Eagles
The Eagles kirjoitti:
notiedä
- The Eagles
niin mutsi sanoi
- Anu_Saukko
tämänkin keskustelun esiintuomasi kirjoitukset ilmentävät sinun käsityksesi huuhaasta.Mielestäsi tämä on haukkumista ja riidanhaastamista varten.Kenties älykkyysosamääräsi ei riitä tajuamaan,että palsta on alunperin tarkoitettu huumorintajuisia ihmisiä varten.
- k.n
mahoton meininki...
eihän tässä voi tajuta kun kotka moittii kotkaa ja silleen..- k.n
jeriko kirjoitti:
jos ei muuta niin se tappelee itsensä kanssa.
luin järjestyksessä ja olin kuolla nauruun...
k.n kirjoitti:
luin järjestyksessä ja olin kuolla nauruun...
sairas ihminen tehtailee aloituksia ja syyttää muita.
- k.n
jeriko kirjoitti:
sairas ihminen tehtailee aloituksia ja syyttää muita.
aamulenkki suoritettu mitenkäs siellä..
en jaksais näiden galleria asioiden ja mustis ja yms ystis juttujen kans pidempää
kirjoittelen kun sille tuntuu...
olen jo sanonut että jotenkin hyvä on ollut tulla aloituksiisi...
et ole moittinu et nimitelly et syytelly ihan ok.
no niin nyt sitä huulipunaa ja jotain pitää keksiä..
harvoin minun aamuni alkaa sanalla harmaata... k.n kirjoitti:
aamulenkki suoritettu mitenkäs siellä..
en jaksais näiden galleria asioiden ja mustis ja yms ystis juttujen kans pidempää
kirjoittelen kun sille tuntuu...
olen jo sanonut että jotenkin hyvä on ollut tulla aloituksiisi...
et ole moittinu et nimitelly et syytelly ihan ok.
no niin nyt sitä huulipunaa ja jotain pitää keksiä..
harvoin minun aamuni alkaa sanalla harmaata...mutta näytttää olevan jollekkin aivan pakkomielle.Kai se siitä rauhoittuu kun pääsee hoitoon.Ei minulla ole mitään syytä ketään haukkua ilman aihetta.
- k.n
jeriko kirjoitti:
mutta näytttää olevan jollekkin aivan pakkomielle.Kai se siitä rauhoittuu kun pääsee hoitoon.Ei minulla ole mitään syytä ketään haukkua ilman aihetta.
palaillaan..
olen päättäny tulla kaapista...
olen ihan reipas nainen otan yskänlääkettä ja menen ihmisten ilmoille...
sitä huulipunaa... k.n kirjoitti:
palaillaan..
olen päättäny tulla kaapista...
olen ihan reipas nainen otan yskänlääkettä ja menen ihmisten ilmoille...
sitä huulipunaa...siellä on kuitenkin ahdasta ja ilmanlaatukin saattaa olla huononpaa ei muuta kun meikit naamaan ja baanalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794